Maahanmuuttokriisi pilasi parisuhteeni.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jätin huonon suhteeni tänään. Oikeastaan jo viime viikolla, mutta ollaan oltu yhteyksissä vielä (riitelyn merkeissä). Nyt päätin että ei helvetti enää!

Siis, no olihan meillä ollut omat ongelmamme jo aijemminkin, mutta kiitos maahanmuuttokriisin, mulle valkeni vihdoin kaikki! En voi väittää, ettenkö rakastaisi miestäni, mutta en vaan voi tajuta millainen hirviö se oikeasti on!

Ollaan molemmat luonteeltamme ehkä vähän helposti provosoituvia, mutta meidän riita maahanmuutosta karkas aivan totaalisen käsistä, koska ollaan niin monista asioista aivan täysin eri mieltä. Mies ei anna mielipiteissään periksi enkä anna minäkään. En voi hyväksyä rasismia keneltäkään.Se meni lopulta niin pahaksi että hän löi mua. Oon ollut aivan todella todella shokissa ja masentunut viikon. Tajusin muutenkin mistä mun viime aikaiset henkiset oireilut on johtunut. Mies on saanut mut tuntemaan, ettei minun kroppa enää minun eikä arvokas vaan hänen. Anteeksi pyysi lyöntiään , mutta ei ole pahoillaa niistä haukuista.

Mää en tiedä mitä mää tehen, tuntuu tyhmältä lähteä koska mä niiiin pidän hänestä muuten. Mut enhän mä VOI olla näin petturi itseäni ja omia arvojani kohtaan että jatkaisin? Aaarg. Mies alistaa mua kaikilla tavoilla enkä enää jaksaaaaaa!
 
vierailija
Mä sain kuonoon mun suvis vaimolta. Se rikko meidän kalliin astiasarjan yrittäessään osua minua koko kuudenhengen astiastolla.
Pyys kyllä anteeks. En tiedä pitäiskö antaa anteeks.
Tykkäsin siitä astiasarjasta tosi paljon.
 
vierailija
Sama juttu täällä. Aivan kauheita riitoja ollaan saatu aikaan maahanmuutosta. Ymmärtävä ja asiallinen keskustelu on tipotiessään. Itse yritän ajatella että jokaisella on oikeus mielipiteeseensä. Ja yritän ajatella myös ettei tälläinen asia pitäisi kaataa suhdetta. Mutta tuntuu etten enää tunne miestäni. Tuntuu että miehessä ei ole inhimillisyyttä yhtään, pelkkää rasistista ajattelua. Ollaan kuitenkin saatu aina riidat sovittua ja hetken aikaa kaikki on hyvin. Mutta nuo riidat jättää silti jälkensä.
 
ei ne pysty
Ei miehet pysty ajattelemaan että kukaan vois tarvita apua ikinä. Mun broidi jankkaa koko ajan että minkä takia kaikki tulijat on miehiä...vittu että sillä on tyhmä pää.
 
vierailija
Pakolaisten kasvu on lähes tuplaantunnut parin viimisen vuoden aikana.
Kehitysmaissa on kuitenkin yhtä huonot oltavat kuin aina ennenkin, voisiko kyse olla vain siitä että he ovat tajunneet että jos lähtevät Eurooppaa, saavat kaiken valmiina nenän eteen?
Jos itse asuisit kehitysmaassa, jossa elannon eteen täytyisi tehdä töitä, niin miksi et lähtisi Eurooppaan missä veronmaksajat tarjoavat sinulle sinun kotimaan parin vuoden tienestit joka kuukausi, ihan vain sillä että olet heidän maassaan ja voit maata vaikka sohvalla koko kuukauden?


Maahanpyrkijä on Ghanasta, maasta, jossa ei ole sotaa, ja Ghanaa ympäröivät turvalliset maat. Hän tuli Hollantiin elääkseen hollantilaisten veronmaksajien rahoilla.
 
vierailija
Sama täällä. Ei hyväksy pakolaisia koska Suomessa ois autettavaa. Kuitenkin muilla ei ole mitään ei edes maata missä olla.
Voi mitä paskaa!! Mitä helvettiä sillä maalla tekee jos ei pysty perhettä elättämään? Oonko nyt onnekas kun mulla on maa mut mietin pääni puhki miten kohta elätän perheeni?? Ai mut onhan mulla MAA!! Sulla ei oo korvienvälissä yhtään mitään.
Oon rasisti niin kauan kun oman maan kansalaisia vedetään viemäristä alas ja hyysätään pakolaisia ja kansanedustajia.
 
vierailija
Perusongelma monissa perheissä on siinä, että naiset ei ole vielä tajunneet pakolaistulvasta seuraavia ongelmia. Miesten, jotka eivät suhtaannu asiaan niin tunnepitoisesti, on ollut jostain syystä helpompaa muodostaa kokonaiskuva tilanteesta.
 
vierailija
Koska nyt Suomeen tulviva porukka näyttää olevan samanlaista kuin aiemminkin tullut niin parissa vuodessa saamme sanoa hyvästit tulonsiirtoyhteiskunnallemme. Hyvästit lapsilisille, työttömyyskorvauksille, sossurahalle ja jopa eläkkeillemme. Mut ei se mitään; tätähän te mamuttajat olette halunneet.
 
vierailija
Tuo sama ghanalainen kaveri on nyt pyörinyt palstalla 3-4 kertaa...joo, tulee elintason perässä...joo'o, ei ole ainoa...so?
Noita voi linkittää sulke sadoittain lisää.

Mitä mieltä olet turvapaikanhakijoista?
Ne heittelevät naisia ja lapsia yli laidan, hukuttavat eriuskoisia ja uhkaavat hukuttaa vauvansakin. JIHADISTEJA TULEE Eurooppaan 500 000 uusimman tiedon mukaan. (ei suomen media vaan dailynews)
Ovatko he oikeasti ihmisiä joita haluat tänne Suomeen?
 
vierailija
Noita voi linkittää sulke sadoittain lisää.

Mitä mieltä olet turvapaikanhakijoista?
Ne heittelevät naisia ja lapsia yli laidan, hukuttavat eriuskoisia ja uhkaavat hukuttaa vauvansakin. JIHADISTEJA TULEE Eurooppaan 500 000 uusimman tiedon mukaan. (ei suomen media vaan dailynews)
Ovatko he oikeasti ihmisiä joita haluat tänne Suomeen?
Just sitä porukkaa mitä suvikset haluavat Suomeen "rikastuttamaan kulttuuriamme"!
 
vierailija
Luojan kiitos minä ja mun mies ollaan näistä asioista aina oltu täysin samaa mieltä,ei yhtäkään notkujaa suomeen.Hyvin ollaan tultu toimeen 15-vuotta.En
voisi kuvitellakkaan,että oisi joku nynny/suvakki ukko.Sellainen saisi äkkiä potkun takamukseen :).Jotkut adoptiot ovat sitten erikseen.Onneksi en tunne suvakkeja yhtään.Me murnuttelemme toisillemme muista asioista:DKannattaisi teidän suvaitsevaisten naisten/miesten ottaa tosissanne miehenne/naisenne.
 
Perusongelma monissa perheissä on siinä, että naiset ei ole vielä tajunneet pakolaistulvasta seuraavia ongelmia. Miesten, jotka eivät suhtaannu asiaan niin tunnepitoisesti, on ollut jostain syystä helpompaa muodostaa kokonaiskuva tilanteesta.
Niin, siis nämä ovat aisioita, joita tulisi tarkastella järkevästi unohtamatta kuitenkaan inhimillisyyttä. Liian suurella osalla naisia on ongelmia tässä. Kun kaikkea ajatellaan tunnepitoisesti, katoaa järki ja logiikka. Ei ymmärretä tilanteen aiheuttamia ongelmia ja tulevia ongelmia, koska mietitään vaan sitä hukkunutta kolmevuotiasta ja sitä, miten se särkee sydämen. No niinhän se tekee, mutta sekään tapahtuma ei poista ongelmia.
 
vierailija
Voi mitä paskaa!! Mitä helvettiä sillä maalla tekee jos ei pysty perhettä elättämään? Oonko nyt onnekas kun mulla on maa mut mietin pääni puhki miten kohta elätän perheeni?? Ai mut onhan mulla MAA!! Sulla ei oo korvienvälissä yhtään mitään.
Oon rasisti niin kauan kun oman maan kansalaisia vedetään viemäristä alas ja hyysätään pakolaisia ja kansanedustajia.
Taidatkin olla luuseri..
 
vierailija
En olisi sen helsinkiin suunnitteilla olevan suurmoskeijankaan puolta:
" Neuvosto muistuttaa, ettei puolue edusta muslimien maltillista enemmistöä."

Lähde:http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/islamilainen-puolue-ruokkii-rasismia/896003

Ja Pia Jardihan on suurmoskeija hankkeen ns. perustaja kärkimiehiä:
http://www.sine.fi/ (vieritä sivua alaspäin: hallituksen varapuheenjohtaja:pia Jardi)

Suurmoskeija hanke: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015062519921646_uu.shtml

Ja rahoituksesta vastaisi kuulemma Bahrain. Bahrain on rikas arabimaa ja kuten muutkin rikkaat arabimaat ovat rahoittaneet mm. eurooppaan moskeijoita,jossa säännöllisesti ja järjestelmällisesti harrastetaan vihasaarnoja imaamien toimesta.Vihan kohteina ovat vääräuskoiset, kuten kristityt,ateistit jne homoseksuaalit ja kaikki jotka eivät ole muslimeja.Myös maallistuneet muslimit ja shiia muslimit ovat vihan kohteina.Suurinosa on maassa sunni muslimeja.

Jos kiinnostaa niin voi käydä mm. nämä kansalaisaloitteet allekirjoittamassa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1298 ja https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1303 sekä

Dublin sopimuksen käyttöönotto: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/1521
 
vierailija
Ongelma onkin kun yritetään inhimillisyydellä peittää tilastolliset faktat. Monille varmasti valtionvelka on vaan omituinen sana, mutta lukuja ammatikseni pyörittäessäni tiedän ettei tilastoja voi kiertää tai kieltää. Edes inhimillisen hädän vuoksi.

Afrikassa väestö räjähtää, ja 2100 arviolta heitä on 4 miljardia. Tämä on tilastollinen fakta. Tilastollinen fakta on myös, että Suomi velkaantuu ja elintasopakolaiset ovat taloudellinen taakka.

Suomi ei voi, ei pysty eikä kykene, ratkaisemaan Syyrian ongelmaa tai Afrikan ongelmaa. Me olemme 5 milj. pieni kansa, olemattoman pienellä bruttokansantuotteella.
Pienen väestön sijoittaminen Suomeen ei yksinkertaisesti auta ketään tai mitään. Se on kuin lottovoitto, tehotonta varojen käyttöä muutamaan ihmiseen kun samalla rahalla voisi auttaa useita samanaikaisesti.
Tämä on tilastollinen fakta myös.

Maata ei voi johtaa tunteella. Meidän on hyväksyttävä matemaattinen totuus ja tehtävä ratkaisut siltä pohjalta. Järkiperäiset ratkaisut tuottavat myös emotionaalisesti paremman ja turvallisemman maan kaikille osapuolille.
 
Ongelma onkin kun yritetään inhimillisyydellä peittää tilastolliset faktat. Monille varmasti valtionvelka on vaan omituinen sana, mutta lukuja ammatikseni pyörittäessäni tiedän ettei tilastoja voi kiertää tai kieltää. Edes inhimillisen hädän vuoksi.

Afrikassa väestö räjähtää, ja 2100 arviolta heitä on 4 miljardia. Tämä on tilastollinen fakta. Tilastollinen fakta on myös, että Suomi velkaantuu ja elintasopakolaiset ovat taloudellinen taakka.

Suomi ei voi, ei pysty eikä kykene, ratkaisemaan Syyrian ongelmaa tai Afrikan ongelmaa. Me olemme 5 milj. pieni kansa, olemattoman pienellä bruttokansantuotteella.
Pienen väestön sijoittaminen Suomeen ei yksinkertaisesti auta ketään tai mitään. Se on kuin lottovoitto, tehotonta varojen käyttöä muutamaan ihmiseen kun samalla rahalla voisi auttaa useita samanaikaisesti.
Tämä on tilastollinen fakta myös.

Maata ei voi johtaa tunteella. Meidän on hyväksyttävä matemaattinen totuus ja tehtävä ratkaisut siltä pohjalta. Järkiperäiset ratkaisut tuottavat myös emotionaalisesti paremman ja turvallisemman maan kaikille osapuolille.
Kovin monelle tämä on vaikea asia ymmärtää.
Alan olla vakuuttunut siitä, että tämänhetkinen tulonsiirto yhteiskunta halutaankin romuttaa, jotta niistä, jotka ovat nyt tulonsiirtojen varassa, saadaan jatkossa halpatyövaoimaksi teollisuudelle. Kun työtä on pakko tehdä, eikä ole varaa menettää duunipaikkaa, ei voi kitistä työnantajan tekemistä vääryyksistä. Näinolleen ne, jotka nytkin riistävät, pääsevät riistämään vähän lisää.

Jos jos nyt suomessa on 400 000 työtöntä ja tänne haalitaan lisää tulonsiirroilla eläviä mahdottomia määriä, ei yhteiskunta enää kymmenen vuoden päästä pysty tekemään tulonsiirtoja. Kaikkien olisi syytä varautua siihen.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
Ymmärrän tuskan maahanmuutto on viennyt järjen miehiltä. Tunteikkaasti huutavat kokonaisuuden menettäen. löytävät he yhden rikollisen joka tukee heidän yksipuolista faktaansa. Sano ei luolamiehille, ota empaattinen joka pystyy kritisoimaan ja löytää myös hyvät puolet. Sellainen on kokonainen MIES!;). Huutajat on muutenkin junttia sakkia.
 

Yhteistyössä