Maaliskuun malttamattomat

Joku kyseli edellisellä sivulla et siitä nännikivusta kierron puolivälissä, sorry, en muista enää nimeä :)
Mulla ainakin tulee heti oviksen jälkeen ihan törkykipeiksi nännit, ei pysty paitaa pitämään ilman liivejä päällä ku niin kivistelee. Joten veikkaampa jos on kp 16-17 ollut nännikipua että ovishan siellä on tapahtunut!
Täällä odotetaan just tuota nännikipua innolla.. sitten alkaa aikas pian terojen syönti. Hiukan kutkuttelee et tapahtuuko kropassa ja päänupissa jotain kummaa kun niitä syön!
 
Jannaa Sero.. toivottavasti terot puree :) Kohta lahdetaan matkaan, piti vaan tulla sanomaan, etta musta on tullut aika paljon verta ja hyytymia sen eilisen gynen jalkeen ja suoraan sanoen pelottaa.. Tuli eilen siis spinningin jalkeen ja tanaan ku testasin ovisplussan ja pupuiltiin miehen kanssa niin tuli tosi tosi paljon verista limaa jonka seassa oli sinisia (!!!) hyytymia.. mua tytot niin pelottaa etta naita polyyppeja olis jossain kohdussa.. No joo, nyt positiivisia ajatuksia kehiin ja matkaan!
 
Lintsi85, toivotaan, että tuo on vain jotain vaaratonta normaalia naisen elimistön toimintaa. Sitä kun on niin monenlaista ja silti normaalia. Itselläkin täti ilmaantuu laihana vieläkin, kerran päivässä vain ja hyvin minimaalisesti, mutta silti. Ei tajua, ei...

Mutta ihanaa matkaa toivottelen :flower: Nähdään taas =)

äippäliini83 - ehkä aika auttaa, niin varhaisessa kuitenkin olet. Eihän tuossa vaiheessa kai mitään pitäisikään testissä näkyä. :hug:
 
Ja taas Hemmillä kyssäreitä...elikkäs,miten nopeeta teillä nousee lämmöt oviksen jälkeen?Ku mulla nyt oli ne ovislimat(kai ilmeisesti)kp16,nännit kipeet eilisestä eli kp18 ja tänään kp19 lämmöt koholla.Eli millonkahan se ovis sitte oli?Ja tulikohan hyödynnettyä?pupuiltu kp10,14,16 ja kp17.Tänään ei mahiksia,damn!Jospa aamulla saisin kellistettyä ukon...mutta sillä ei yleensä aamulla huvita,prkl... Ois kiva jos joku viittis mun kans tätä asiaa pähkäillä,ku tuntuu et itekseen tulee ihan pöpiksi miettiessä näitä juttuja et jokohan tärppäis ja millonhan se ovis sit oli vai jos se ei ollukkaan ja koska tulee....ARGS!!!!Niin ja sitte vielä ku yleensä mulla ovis ollu aika myöhään kp19,niin mitenkä se yhtäkkii ois hypänny tonne noin aikasin??Anteeksi tämä pohtiminen ja avautuminen,mutta kai tämä palsta on just tällasia pähkäilijöitä varten :LOL:
 
Minä itse tästä kierrista söin joka aamu greipin, kun joku mulle sitä suositteli. Siitä saa kai sitä foolihappoa, joka on hyväksi ja auttaa raskautumaan, en nyt sitten tiiä, mutta nyt sitten tuli se haamu testiin.
Kiitos kaikille onnittelijolle ja paljon onnea kaikille jo plussainnelle ja plussatuulia sitä ootteleville :heart:
Nyt ois kp 29/28. Mulla on menkkamaista jomotusta, kai se kuuluu asiaan? Nyt ku käyny veskissä, niin nuitten jomotusten takia ajatellu, että jos sieltä papruun tulee verta...No toivottavasti kaikki hyvin. Hyvää viikonloppua kaikille :wave:
 


jenninho.................kp 37/28-30.............yk 2
Tiukun äiti...............kp 37/28-49..............yk1
Pipopi......................kp 34/26-34............yk8
Vaava......................kp 34/28-44
Alppiina...................kp 32/32-39............yk1
unelma....................kp 29/28................yk2.........haamu 12.3. (kp27)
Sohvi77...................kp 24/?................yk2...........haamu 9.3. (kp19)
Hippuli-81............kp 24/33-45........yk2
Hemmi......................kp 20/28-31
moumou...................kp 20/29-31..........yk4
saralia......................kp 19/?.................yk7
Chili24......................kp 18/26................yk3
äippäliini83...............kp 18/28...............yk3
Emppu3008..............kp 17/30...............yk3
Rauna.....................kp 17/37.................yk3
JääKyynel.................kp 17/29-30..........yk2
Zande.......................kp 17/31
Sero........................kp 14/25-31...........yk4
Marta.......................kp 12/29................yk5
unelmoya................kp 12/28.................yk2
marr........................kp 11/29-30........yk4
Lintsi85..................kp 10/28.................yk3
Helmiläinen..........kp 10/28.............yk2
Sisely......................kp 10/29-30..............yk2
Alice81....................kp 9/25..................yk1
Pipopi.....................kp 9/26-32.............yk9
tyttokarpanen.........kp 8/24-28.............yk1
wannabemama.......kp 6/31-39..................yk5
mimomamo..............kp 4/28
Minna77...................kp 2/26.............. .yk7




Plussanneet




Alisa84.....................plussa 12.3..........kp 34/26-35
 
Mun puolesta, :hug: kaikille sitä tarvitseville!! Ja lykke til kaikille pupuilijoille!

unelma, Sohvi, Mitä teille kuuluu? Oletteko testailleet uudestaan?

äippäliini, Jännä juttu... Mutta, ehkä liian aikaista nähdä vielä, kun periaatteessa sen viivan pitäisi tulla testiajan sisään. Mä neuvoisin elään ihan normaalisti vielä kuitenkin. Eiks se kestä n. viikon ennen kuin hedelmöittynyt munasolu kiinnittyy kohdunseinämään? Eli yhteistä verenkiertoa ei edes ole ihan alussa.

Vaava, Tervetuloa joukkoomme :flower: Vaikka toivottavasti sun ei tartte viipyä täällä pitkään ;) Onnea ja ++++tuulia!!
 
Hemmi: Kyllä se ovis voi pomppia miten sattuu, mulla on ollut ovikset kp 17, kp14 ja kp21, seuraavaa odotellessa :) Nyt siis kp 14, eikä vielä tänään ole, mutta jotenkin sellainen olotila että 5päivän sisällä tulee. Kun mielestäni on alkanut olemaan hiukan kosteammat paikat mitä alkuviikosta oli. Joten aika pienellä heittelyllä sulla on, jos pari päivää aikaistuu.
Siittiöthän voi elää (hyvien limojen aikaan) jopa 5 vuorokautta, jossain lukenut myös että jopa 7vrk. Joten tuskin teillä on kierto ainakaan ohi mennyt sen takia!
Ja eikös se kertoo oviksen jo tapahtuneen jos lämmöt on koholla, joten ei enää pitäisi olla väliä pupuileeko vai ei..
Niin ja omakohtaista tietoa ei ole kovin paljoa asiasta, joten ihan luettua ja koettua nämä mitä kirjoittelin, korjatkoon viisaammat :p

Täällä edelleen odotellaan siis ovista, mies oli eilen hyvä, kysyi että koskas ne tärppipäivät on, sanoin etten kerro, totesi vaan että aika pian varmaan ja tunnusteli tissejä, hiukan on jo niinkun eri tuntuiset :LOL:
Totesi vaan sitten samalla että eiköhän hän sen sitten huomaa kun aamulla roikun niskassa ja pakotan heräämään heti.. kiristän, uhkailen ja lahjon, kunnes suostuu hiukan :p
 
Sisely mä aloitin eilen eikä ainakaan vielä ole kuin se kontrolliviiva ilmestynyt tikkuun. Ajattelin aluksi ainakin pelata varman päälle ja olla testaamatta siitä aamun ekasta, kun ei noissa sitä suositella. klo 10-20 olis ohjeen mukainen aika ja olen siinä yhdentoista pintaan nyt eilen ja tänään tehnyt testin. Odottelen ovista olevaksi ehkä keskiviikkona, joten saa nähdä, mitä testit näyttää.
 
Hei. kp tänään 30/28 eikä kuukautisia näy. Minulla on kyllä ollut tarkka tuo kierto, että uskaltaisko minut laittaa jo plussanneisiin. Kolme haamu plussaa tullut apteekin raskaustesteillä. Kai se on uskottava, että pieni ihmisen alku on tuolla masussa :heart: :heart: :heart: vaikka eipä tuota kyllä millään usko, en tiiä sitten mistä johtuu =)
 
Onneksi olkoon vielä kerran unelmalle :flower:

Sisely Minä ainaki teen ohjeiden mukaan ja testaan sen 10-20 välillä. Viime viikolla testailin tossa klo 17 aikoihin aina ku olin aamussa töissä. Ohjeessaki sanotaan ettei kannattas aamupissasta testata.

---

Tääki on nyt lipittäny tota Valion greippimehua. Kumpikoha ois parempi, mehu vai iha oikee greippi? Tosin alotin kyllä tonki juomisen vasta viikko, sitten ett taidan olla tässä kierrossa vähän myöhässä sen kans. En muutenkaa oo älyttömiä määriä sitä juonu.

Saas nähdä miten käy kun makkarissa on ollu vipinää perjantaina ja eilen + viikko sitten viikonloppuna kahtena iltana. Mulla oli ne ovistestin viivat ainaki torstaina ja perjantaina (tais olla keskiviikkonaki) hyvin vaaleana ja eilen ei ollut edes mahollisuutta testata. Eilinen jää siis arvailujen varaan. Mutta toimintaa on silti ollu tämän viikon aikana enemmän, oli siitä sitten hyötyä tai ei. Meilläki hankaloittaa tätä kaikkea miehen vuorotyö ja iteki teen kaiken kukkuraks sellasta. Tosin nykyään en tee enää kuin aamua ja iltaa ainakaa toistaseks. Eli sellasta tänne. Toivossa on hyvä elää sano lapamato. Katotaan kui käy :)
 
Jääkyynel Mää testasin ovisplussan aamupissasta vaikka niissä nimenomaa sanottiin, ettei kannata siitä testailla, mut sain kuin sainkin sen plussan :)

Unelmalle Vielä suuret onnittelut! :heart: :flower: Nyt ei muutako perässä tuonne marraskuisiin, odotuspuolelle ;)
 
Alisa84 Niin no poikkeus vahvistaa säännön. Eihä täällä oo kyllä monessa muussakaa asiassa ohjeet päteny, mitä on seurannu näitä keskusteluja :) Nimenomaan noi aamupissasta testailut. Tosin voip olla, ett jossai vaiheessa iteki joutuu sitä heti aamusta testailee jos mieli bongailla ovista. Veikkaan nimittäin 100% ettei ihan varmana nyt tärppää, joten testailut jatkuu seuraavassa kierrossa.
 
Kiitos vastanneille :flower: Mammaksin paketti on ollut tuolla kaapissa, enkä ollut sitä vielä avannut. Selkeät ohjeethan siellä sisällä olikin. Eli testailen vaikkapa kohtapuoliin ja jatkan samaan malliin tulevalla viikolla. Saapi nähdä, mitä tuleman pitää.
 
Sisely Ainakaan digitaalisessa testissä testausajalla ei ole mitään väliä ja silloin kun olen käyttänyt testejä (myös plussakierrossa ;) !) niin testasin aamupissasta ensin liuskalla (sieltä halpatesti paikasta tilattu ja voin niitä liuskoja suositella!), joka näytti plussan heti tosiaan aamulla vaikkakin ohjeessa sanottiin, ettei saa heti aamulla tehdä- ja sitten liuskan jälkeen varmistin digillä ja tulos sama eli positiivinen =) ! Onnea oviksen bongailuun!
 
Kiitos hugis. Uskon, että ovis näkyy testissä keskiviikkona tai torstaina, jos siis on näkyäkseen. Ikinä milloinkaan en ole ovistestejä kokeillut, joten siksi näistä niin "vaahtoan". Kiintoisaa on... ;)
 
Huomenta tytöt

Ja esinnäkin Alisa84 Aivan mahdottoman paljon onnitteluja ja tarrasukkia. Se oli kyllä niin ansaittu plussa. Kaikille kyllä soisin plussan tietty, mutta Alisa on ollut kyllä aika kärsivällinen. Ihanaa

Samoin unelmalle. Paljon onnea matkaan. Kyllä se sieltä varmaan vielä vahvistuu.

Kiva kun hugis käy meitä täällä tsemppaamassa?

Minä olen nyt kyllä vähön sekaisin. Keskenmenosta siis nyt reilu kaksi viikkoa aikaa ja nyt tuli muutama tippa verta pissan matkassa. Luulin täysin, että mulla ovulaatio, kun menkkamaisia kipuja. Kp:t stemmaisi. Voiko menkat jo tulla nyt? Mutta ei ole vuoto jatkunut nytten. Ehkä ne menkat tuleeki nyt jo.

Kivaa sunnuntaita i alla fal kaikille!!!


 
mutta kai se on pakko uskoa. Tein äsken r-testin, vaikka olin niin masentunut perjantaisen ovistestin tuloksista, ja KYLLÄ, siihen piirty ennen testiajan täyttymistä kaksi viivaa, punainen testi viiva ja sininen kontrolli viiva. Olo on uskomaton. Tärisyttää.
 
Alppiina Wautsi, onnea hurjasti!! :flower: :flower:

Plussia kertyy sit oikein rytinällä. Oispas ihanaa liittyä joukkoon, mutta eipä ole täällä edes ovista vielä vissiin ollut, ku ei lämmöt oo noussu. Jostain pitäs repii kärsivällisyyttä...
 
Minä tein äsken ekaa kertaa elämässäni ovis testin ja siihen tuli haamu vaan.. eli se kai tulkitaan negaksi :( vai onko ovulaatio tulossa vasta tms.. vatsaa jomottaa kummasti. mukavaa saada kaksi viivaa mut tyhmää ettei ne tarkota mitään se kummempaa. saisi haamu ilmestyä r-testiinkin!
 
Onneksi olkoon Alppiina :flower:

----

Täällä ei näköjään haitannu vaikka eilinen ovistesti jäi väliin. Tein testin äsken ja nyt viiva oli melkei yhtä vahva ku se kontrolliviiva. Viivan keskivaiheilta oli yhtä tumma ku se kontrolli. Tää on siis uskomatonta, elämäni eka kertaa pelaan näillä tikuilla ja heti eka kerralla bongaan oviksen. Aika hyvä mäihä :) Pitäsköhä se ukkeli herätellä päikkäreiltä hommiin :p Ennen nukkumaan menoo kyllä jo ehotteli, se ku on nii täpinöissään tästä vauvajutusta. Saa nyt nähä miten tässä käy, tärppääkö vai ei ku huomenna ei voi oikein mitää asialle tehä, jos sattus olemaan molemmat testiviivat yhtä vahvoja. Ellen sitten herättäs ukkelia ennen minun töihin lähtöä. Se on yössä ja minä illassa. Jooh, on mullaki vauhkoomisen aihe :LOL: Mutt ei voi mitään, että on niin innoissaan ku eka kerralla onnistuu tässä. Se on eri asia onnaako sit siinä toisessa.
 

Yhteistyössä