~ Maaliskuun Mussukat 2010 ~ viimeisiä vauvoja vielä odotellaan ~

Heip! Täälläkin ollaan synnytty ja poika jo viikon vanha! On vaan ollu niin hirmusen kiire, etten ole ollenkaan kerenny kirjotella! Pieni- suuri mies syntyi To 15.04.klo. 03.01. Yöllä yliaikasena rv 42+3! painoi 3880g ja pitkä 52 cm. 8 pitkää vuorokautta vietettiin sairaalassa sen takia, kun pojalla oli tulehdus arvot hieman koholla ja sai antibioottia. Mutta onneksi sitten parani kuitenkin pieni pian :heart: ! Olin niin hermona sairaalassa, kun en muutenkaan niistä paikoista pahemmin tykkää.. Meinasin tulla sairaala höperöks, kun oli ihan pihalla ulkomaailmasta! Mutta siis kaikki nyt hyvin =) Rytmit ovat tietysti vielä sitä sun tätä, mutta onneks tähänkin tottuu |O

Synnytys oli kyllä semmonen kokemus, että elämäni paras hetki ikinä! :heart:
käynnistettiin ja kesti ekoista supistuksista laskien 13 tuntia ja ponnistus vaihe 45 min! Ei kylläkään mun mielestä mitenkään liian pitkä ensisynnyttäjälle.. On niitä pitempiäkin aikoja kuultu! Ja ei siinä itte kerenny supistuksilta kelloon katsoa :D Alateitse tuli potra poika ja ilman apukeinoja :wave: Olen kyllä ylpeä itestäni, näin ensisynnyttäjänä :attn:

Terkuin, Lanis & 1vk + 2pv vanha Mustikka :heart:
 

Yhteistyössä