+Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

Tervetuloa uusille. En ole itse kirjoitellut aikoihin, kun olen ollut lomalla. Nyt on lomat pidetty vähäksi aikaa.
Väsymys vaivaa ja ajoittain huonoa oloa. Menee syömisellä ohi taikka sitten tulee pahempi olo. Vähän vaihtelee, riippuen päivästä. Olenhan odottanut oksennusoloa jo kauan ja ei se tainnut tänne tulla sen kummemmin.
En muista joko sanoin, että kävin ultrassa ja kaikki oli hyvin.
Neuvola on ensviikolla ja sinnekkään ei mitään hinkua ole, kun ei siellä tapahdu mitään suurempaa. Ainut, että saa varata ultra-ajan np-ultraan ja lääkäriajan. Siinäpä sitä onkin jo odottamista! :)
Välillä on ajoittaista pessimistiä tän raskauden suhteen, meneekö loppuun vai ei. Nyt on mennyt hienosti ja kaikki hyvin, mutta mistäs sitä kohta tietää..
Seksi onko se jotain syötävää? juu sillä rintamalla on hiljaisempaa. Tietty vaikuttaa sekin kun mies reissuhommissa ja vain viikonloppuisin kotona.
Mä olen säästynyt aika hyvin raivareilta, paitsi yksi tuli väsymyksestä.. Päinvastoin mulla on aika hyvä mieli ja positiivinen olo! Tuntuu, että olen liian pirteä ollakseni raskaana. Mutta toki välillä väsyttää.. Haluaisin tuntea itseni enemmän raskaaksi.
Välillä on kuumotus- ja hiki oloa ja välillä palelee.. Vaihtelevaa on, ei ainakaan kyllästy.
Mammahousuja olen miettinyt ja odotan jostain syystä sitä aikaa. Kai se on sitä kun saa olla ylpeä vatsastaan! Varmaan parin viikon päästä käyn ostaa ekat.

Mukavaa maanantaita maalismasuille!
ilona ja tiitiäinen 7+5
 
Tervetuloa uusille ja voimia ja jaksamisia kaikille, jotka taistelevat pahoinvoinnin ja oksentelun kanssa, sekä reuma- ja päänsäryistä kärsiville Toivottavasti helpottaa.

Eka äippäneuvola takana.La muuttui ja on nyt 7.3.10
Paino oli tippunut runsaan kilon.Todennäköisesti hormonaalinen kierukan aiheuttama turvotus alkaa vähitellen laskea.Näin th ainakin sanoi.

nyt rv 10+1
 
Minky,Hienoa et asia nyt tutkitaan ja onneks sulla tosiaan on siellä pikkunen piristämässä :hug:

Metsätähti...aargh,toi on just kauheinta elää epävarmuudessa siitä onko kaikki hyvin :kieh: Jos vuoto on loppunut niin hyvä. Tuttu heräs aamulla kuopusta odottaessa verilammikosta ,ei menny kesken...joten toivoa on roppakaupalla...jaksamista keskiviikolle :hug:

Kämppä on pomminjäljiltä...poika päikyillä,mut en jaksa siivota :p Jos vaika myöhemmin sitten..

Repa ja kynneli 9+3
 
Krokodiili
Kävin neuvolalääkärillä ja 2 viikkoa tuli taas lisää sairaslomaa. Oksentaminen vain jatkuu... Tsemppiä kanssakärsijöille.

Sydänääniä ei vielä saatu kuulumaan, on niin aikaista vielä ja mulla on erittäin paljon taaksepäin kallistunut kohtu, mikä vaikuttaa asiaan. Kaiken pitäisi olla hyvin kuitenkin. Nyt on 10+4 tai sinnepäin.
 
kukkaistyttö
hei! kiitos kaikille pahoitteluista :hug:

sairaalassa käyty ja yön yli oltiin ja ei menny ihan niinkuin olisi pitänyt mennä. Kaavinta jouduttiin tekemään kaikesta huolimatta. Kaikki on kuitenkin ihan hyvin nyt ja mieli on hyvä.

käyn välillä kurkkailemassa miten täälä menee ja tsemppiä kaikille vielä ja ihanaa odotusaikaa! :heart:
 
Kukkaistyttö :hug:

Meillä olis nyt sit eka nauvola käynti takana. On kauhean hyvä olo ja se "täti" oli kauheen ihana. Painoa oli tullut 1,9kiloo lisää, mut se ei kuulemma ollut vielä hälyyttävää. Lääkäriaika saatiin ultrapäivästä seuraavalle päivälle. Ja sit pitää verikokeissa muistaa käydä ennen ultraa. Huh huh. On vieläkin ihan epäusko. Itkettää kokoajan, silleen hyvällä tavalla. Yökkäily jatkuu, mutten onneks oo vielä purjonnu. Nii joo ja laskettu aika muuttui 16.3. Tosin sekin saattaa vielä ultrassa sitten muuttua.

Harakanhattu ja pieni nyt siis jo 8+6. Huomenna jo poksuu uusi viikko!
 
Moi täältäkin pitkästä aikaa!

Olikin näemmä uusi ketju aloitettu, Kiitos Jempille siitä :flower: Multa näemmä puuttuukin synnytyssairaala, voinen sen hiljalleen uskaltautua paljastamaan, eli SEKS voipi merkata mulle. Katotaas löytyykö tuttuja sitten maaliskuussa paikanpäältä kun pari muutakin näytti sinne tulevan :wave:

Omaa napaa (.) Kohduntuntumisesta joku hehkutti, mä olen tuntenu jo jonkun aikaa (viikkoja nyt jotain 8+5:kö?. Huono olo on vähä tasoittunu, kunhan syö ja syö oikeanlaista. Närästys on jotain hirveää ja myös kipuja on koettu, alamahassa siis. Mutta en aina sitten erota että johtuuko se närästyksestä vai kohdusta. Tuon rannekkeenkin kun ostin (seaband) niin heti rauhottu paha olo :LOL: Autossa tuntuis pahenevan et en tiedä, onko lapsuudenajan matkapahoinvointi palannut nyt raskaudenaikana takaisin. Lapsille ja lähipiirille kerrotaan raskaudesta ens viikolla kun ke on neuvola ja masussa toivottavasti elämää nähdään. Housuongelmaa on kun vanhat housut alkaa kiristää, ei maha siedä kosketusta ja vanhat housut jotka jäi isoiksi kun laihdutin, ovat edelleen isoja joten äitiyshousuja oon jo jonkun verran pitänyt. Silloin kun ei oo pelkoa et tuttuja tulee vastaan :LOL: :kieh: :LOL:

Lahja Lintikka ja Tirppa 8+5
 
Metsätähti toivottavasti oli vuoto ihan ohimenevää. On varmasti keskiviikon odottaminen rankka homma.

Oletteko hommanneet kotidoppleria? Minä olen miettinyt sen tilaamista epävarmoja hetkiä ajatellen. Kohtahan sitä varmaan alkais kuulemaan.

Seksi...mitä se on...ei kiitos. Edellistä odottaessa oli sama homma. Hyvinhän tuo mies on ymmärtänyt..ja osas jo varmaan odottaakin. Kyllä se sit aikanaan taas maistaa. :)

Tänään oli töissä onneks viileämpi päivä..33 astetta..Jotenkin sen kesti aikasemmin paremmin. Taukoja ei kerkiä pitää oikeestaan ollenkaan, niin nyt on taas ihan naatti olo.

Mulla nousee paino ihan kamalaa kyytiä..luulempa, että äippäpolilla alkaavat siihen kiinnittämään huomiota. En tiiä miten sais pysymään kurissa. Syön kuitenkin ihan terveellisesti..mutta aikaslailla paljon (verrattuna ennen odotusaikaa), mut on pakko.

Immeiset on alkanu kyselemään, että onko vauveli tulossa. On kuulema ihana pömppis. Pömppispä tosiaan :D

Kasvoihin on alkanut tulla näppylöitä. Onneksi jää hiusten taakse enimmät. Onko muilla iho reagoinut odotukseen? Ensin muuttui tosi pehmeäksi minulla ja nyt on muuttanut suuntaa näköjään.

Miiru80, rv9+
 
täällä huono olo jatkuu, sain saikkua pari päivää ja sit on 2 pv vapaata. Viikonloppu pitäis olla töissä. No, lääkäri sanoi, jos en kykene niin hän antaa lisää saikkua. Se on helpottavaa tietää, ettei oo pakko.

Mulla naama kukkii myös ! Ei kivaa, mut niin oli viimeksikin kun esikkoa ootin.

Täällä myös täytyy syödä usein ja miettiä mitä syö, että menee alas :|

Minttis & Paavo 6+6 ( ? )
 
Minkylle paljon voimia suruun :hug:

Metsätähden vaaville toivon kovasti nyt tarrasukkia matkaan!

Viimeinen asia mikä on nyt mielessä on se seksi. Eli ääreis hiljaista sen saralla täällä päin. Ei tässä väsymyskuvotuksessa jaksa ajatella, saati tehdä yhtikäs mitään.

Olen siis viimepäivät vain maannut. Kuvottaa ihan jatkuvasti ja väsyttää ihan koko ajan. Edelleen on 24/7 nälkä ja kiloja on takuuvarmasti tullut :headwall:

*tästä alkaa purnausosio*
Mä olen nyt niin täynnä tätä raskautta ettei kukaan varmaan edes voi sitä käsittää. Mä en halua olla raskaana enää sekuntiakaan, enkä mä todellakaan halua kaiken tämän rääkin päätteeksi vielä synnyttääkin!!!

En halua enää maata, enkä voida pahoin. En melkein halua edes sitä vauvaa. Tai kyllä mä varmaan haluan mutta en välttämättä halua sitä vielä maaliskuussa kun nyt hirvittää ihan jumalattomasti se tuleva 1v2kk ikäero. Mua ei tällä hetkellä lohduta se yhtään että kun lapset kasvaa niin heistä on sitten toisilleen seuraa. Mites sitten se ensimmäinen vuosi? En halua että on rankkaa ja olen aivan loppu sillä haluan voida nauttia lapsistani.

Ihan samanmoisia tuntemuksia mulla oli viimeraskaudessakin joten kaipa tämä normaalia on. Mä vaan olen juuri tällä sekunnilla ihan loppu tähän olotilaan. Ehkäpä huominen on parempi päivä :/

Sef ja Nöttiäinen 7+2
 
Mulla alko kans tänään työt loman jälkeen. Väsyttää kun vietävä! Aamulla oli vielä ihan skarppi olo, mutta alko hiipumaan sitten tunti tunnilta :LOL: . Onneksi kotona sai vetassa heti tunnin päikyt kun tuli.

Mulla on naama kukkinu siitä lähtien kun lopetin pillerit. Menkkoja mulla ei kerinny tulla ennen raskautta, joten naama on samassa kuosissa. En tiiä onko pillerit pitänyt mulla naaman kunnossa aina, koska ees teininä ei ollut kun muutama pieni finni. Nyt naama on "elämänsä kunnossa" :D

Sama juttu kun Miirulla, pömppis alkaa pömpöttään jo. Oon pieni ja hoikkanen muutenkin, joten se alkaa kyllä väistämättä näkymään. Paino mulla on tippunu, mutta vatsa on kyllä pyöreä jo. Housut alkaa ikävästi kiristään jo, joten kohta pitäis lähtiä katteleen vähän väljempiä kamppeita ;)
 
Minkylle ja kukkaistytölle :hug: :hug:

Vai seksiä, eikös sitä harrastettu ennen raskaaksi tuloa ei enää tarvitse? :LOL: Sen verran kuvottaa koko ajan, väsyttää jä närästyttää, että ei aivan heti tulisi edes mieleeni... Valitettavasti olen vieläkin vuotanut jonkin verran, joten senkään takia ei taida tuo seksi edes olla suositeltavaa. Toivon, että keskiviikkona neuvolantäti suostuisi kokeilemaan sydänääniä vaikka viikkoja vasta 9+2. Helpottaisi tätä oloa kovasti. Kovin pelkään, että kaikki ei ole aivan kunnossa, kun olen vuotanut jo yli kaksi viikkoa. Katsotaan nyt menekö vielä käymään erillisessä ultrassa... Haluaisin vain mielenrauhan :|

Mitäköhän täällä on muuta keskusteltu... jotenkin on niin laho tämä pää jo nyt, että ei välky päässä...

Masua on jo aikas paljon. Taitaapi pitää paikkansa, että toisessa raskaudessa vatsa pullistuu nopeammin. Toisin se oli ekassa, kun kovin jo odotteli masun kasvua :)

No nyt täytyy mennä lepäämään, kun alkaa jo vatsaakin hieman kivistämään.

Oikein paljon tsemppiä kaikille erityisesti vaivojen kanssa ponnistelevien.

Floora ja papu 9+0
 
Heipsan kaikille :wave:

Täällä on ollut hieman haipakkaa, kun olen tehnyt sijaisuuksia vanhustyössä, käynyt Madonnassa, kattomassa Jiri Nikkistä ja Clifterssiä ja vähän kaikkea muutakin. Ei ole paljon omia olojaan ehtinyt pähkäilemään. Torstaina olis sitten se paljon puhuttu "eka" ultra. Mun isä sai nyt sitten tietää raskaudesta, kun jouduin hälyttämään sen lastenhoitajaksi... Mutta eipä ole vielä mutsille kertonut kukaan. Eikä kerrokkaan... naureskellaan sitten kummitytön rippijuhlissa, jos ei tajua siellä sitten :kieh:

Tervetuloa uusille! :wave:

Minky ei meilläkään saatu keskenmenojen syitä tietoon ennenkuin mentiin väestöliittoon lapsettomuushoitoihin. Siellä selvis tuo endometrioosa. Sen jälkeen onkin ollut vähän helpompi hyväksyä kaikki keskenmenot... Ei se kipua ikinä vie pois, mutta auttaa hyväksymään ja elämään sen asian kanssa vähän enemmän
Silti erittäin iso :hug: sinne!

Meille tuli jo perjantaina pieni perheenlisäys :saint:
Me mentiin kennelliin katsomaan yhtä koiraa, josko sellainen otettaisiin ja sitten kasvattaja totesi, että koskas viette tuon piskin kotiin :LOL:
No Morris 6kk tuli sitten perjantaina meille ja hyvin on lähtenyt arki rullaamaan...

Jaahas.. täytyy lähteä taas syömään... :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Minky ei meilläkään saatu keskenmenojen syitä tietoon ennenkuin mentiin väestöliittoon lapsettomuushoitoihin. Siellä selvis tuo endometrioosa. Sen jälkeen onkin ollut vähän helpompi hyväksyä kaikki keskenmenot... Ei se kipua ikinä vie pois, mutta auttaa hyväksymään ja elämään sen asian kanssa vähän enemmän
Silti erittäin iso :hug: sinne!
Joo kyl tää vähän näyttää siltä, ettei syytä löydy tähän ainakaan noiden perus verikoetulosten perusteella. Puolet tuloksista sain jo tänään ja kaikki oli hyvvin, joten.. Odottelen nyt loppuja tuloksia ja jos ei mitään selviä, niin katsotaan nyt lähdetäänkö sitten yksityiselle sektorille tutkittavaksi..

Kaavinta takana ja kaikki menin hyvin. Olo on hyvä, kipuja erittäin vähän ja vuotoakaan ei juurikaan enää ole. Viimeset rippeet meni patologin tutkittavaksi. Katsotaan nyt selviääkö siletä suunnalta jotain...

Nyt poistun pinostanne ja käyn enää kuikulemassa ku alatte vauvoja saada syliin! :) Onnea kaikille! :)

Kukkaistytölle erityinen myötätunto :hug: !
 
Moi,

Sef ja solmussa mulla kans osittain samanlaisia fiiliksiä,toisaalta on vaan semmonen olo,et ois jo viikkoja 35+ ja sit tää syntyis jo kohta :D Ja en oo edes vielä eka neuvolassa käyny.. Ja ku mulla on nyt paripäivää ollu outo olo,siis huonoa oloa,päässä heittää välillä ja väsyttää,eilen tuli sit lapsilleki tiuskittua ja myöhemmin harmitti niin paljon. Ja se,et mulla paino nousee ihan ilman raskauttaki tooosi helposti ja nyt pelottaa ja hävettää mennä neuvolaan perjantaina,ku painosta tulee väkisinki puhetta,mutta iteppä oon tämönen (vali vali..)

Meillä taas on ollu aika kivaa tuon seksin suhteen..ei vaan ajat koska haluttais niin oikeen kohtaa aina B) Mutta olin esikon aikaan ihan valmis koska vaan,halutti kokoajan ja sit tuosta kakkosesta ei juuri ollenkaan haluttanu.Eli riippuu raskaudesta hyvin pitkälti :)

Jaksamisia kaikille tosi huonoissa oloissa oleville :hug:
 
Huomenet vielä täältäkin suunnasta :wave:
Tulin vain kurkkaamaan mitä tänne kuuluu! Tämä aamu selvitty vielä ilman pahoinvointia, mutta "heikko olo" jatkuu (tai sitten minusta on tullut laiska).. Ja kun on jo nyt niin kuuma! Onneksi on iltapäiväksi luvattu sadetta ;)

Oletteko käyneet muuten lukemassa yhtä kateellisina kuin minä elokuisia leijonanpentuja? Tuntuu menevän vielä ikuisuus ennen kuin me ollaan tuossa vaiheessa!
No edetään askel kerrallaan, rauhassa.
Pippa 9+1
 
Minky Voima :hug: meilläkin oli tutkimukset edessä mutta imeni että toinen kaksosista jatkoikin kasvuaan mahassa ja se jäi sitten siihe.Olin toisaalta nii helpottunut kolmannesta km kun ois päässyt tutkimuksiin.Vaikka km oli todella rankka juttu...nii fyysisesti ku henkisestikki...Tsemppiä nyt sinne.Toivotaan että syy selviäisi ja saisitte sitten lähteä yrittämään uutta pientä. :heart:

(.)
Tääällä osotetaan torstaita ihan...siis HIRVEESTI!!Tulis jo!! Olis jo!! Ei jaksas odottaa siihe asti...Sais tietää mikä tilanne tuolla mahassa oikeen onkaan... :ashamed: Mä haluun sinne jo.
Olo on ollut vaihteleva.Koko ajan pitäs syödä että ei tulisi huono olo.Heti jos jää syömätä ni huono olo puskee helposti...ja se on sitten kauhee. :x
Saef ja solmussa Täällä ei vielä oo onneks tuommosia tuntemuksia...jännityksellä odotellaan torstaita ja sitten tapahtuvaa ekaa nauvolaa ja ultraa.Mutta noi tunteet kerkiää ihan varmasti meillekkin asti... :p Ja varmasti useinki...huh...Minähän se oon joka kotona muksujen kanssa painin...isäntä sitten kun ei töissä ole.Heh heh...eilen justiisa puhuttiin...asioista.Kyllä isäntääkin jännittää mitä sieltä mahasta löytyy... ;) Voi voi...vielä muutama päivä.Tänää ois meijä eskarii lähtijälle lähettävä ostamaan vaatteita ja pikkasen eskarilaiselle penaali ja kyniä jne.Eppuluokkalainen sai jo omat roinansa ja vaatteensa...
Molemmat odottaa innolla huomista et saavat lähteä tuosta taksiin ja koulutielle.Voi minun pikkuset lapset.Nooh onneks kuopus jää mun kaa kotiin...eikä lähe koulun vielä moneen moneen vuoteen..vaiks seki aika koittaa yllättävän pian.
Huomenna siis alkaa koulu uurastus...ja talo tyhjenee päiviksi. :|
sit oiski jo torstai ja neuvola...jee jee...ku sais vaa ajan kulumaan siihe asti.Tuntuu et ei saa mitää aikaseks ku sitä vaan odottaa.Mut sit taas tehä kaikkee hirveesti et aika kulus nopeesti. :p Nooh..kyyl kai tää tässä...odottelua odottelua...

Daizz ja "kaksos pojat" 8+2
 
Tulipa tuossa käytyä aamulla kunnan tarjoomassa ryhmä fysioterapiassa. Jotenki tuli omituinen olo siellä kun suunilleen kaikki muut oli viikoilla 20+ ja itsellä vasta puolet tuosta kasassa. Kun alkoivat kertoa niitä viikkojaan niin kyllä sitä mietti ekaks että milläs viikoilla sitä itse oliskaan ilman keskenmenoa mutta kyllä sitä taas sitten nopeasti päätti että kyllä ne vielä kiinni tässä otetaan :) . Onko muuten muualla tarjolla tuollaista yhden kerran fysioterapia käyntiä missä kerrotaan lantiopohjanlihasten harjottelusta ja raskausajan liikunnasta ja käydään vähän läpi liikkeitä mitkä vois olla hyviä tehdä sitten synnytyksen jälkeen?

Mutta kaipa se pitäs töitä taas yrittää jaksaa tehdä. Kuluis vaan aika nyt jotenki ja tulis maanantai ja np-ultra. Jännittää jo seki ihan kauheesti.

minjoh 10+2
 
hei vaan! en ookaan aikoihin kirjotellu kun se pahoinvointi löysi tiensä tännekkii ja en vaa jaksanu.. mutta nyt alkaa uus vaihe isot pojat lähti tänää kouluun ja äippä saa huilata päivät pikkusten kanssa....jos sitä nyt huilaamiseks voi sanoo mut on ainakin paljon hiljasempaa :LOL:

viime viikolla kävin neuvolassa eikä siellä ihmeitä tullu yritettii sydän ääniä kuunella mut eihän ne kuulunu ja laitto sitte lähetteen äitipolille tällä viikolla pitäis tulla aika sinne. yritin kyllä sanoo sille et viikkoja ei voi olla ku korkeintaan 9 mut ei se uskonu ku se vaa menkkojen mukaa laski et pitäis olla jo paljo enempi. mut kivahan siellä ultrassa on käyvä vauvaa kattelemassa.

oon tosi huonosti jyvällä mistä on ollu puhetta mut joku tais aikasemmin kysellä autoista,miten mahtuu ja sillee ni meillä on tuollanen 8h crysler voyager siihen mahtuu koko heimo hyvin kyytiin.

minkylle ja kukkaistytölle :hug:

ja jos nyt jatkossa jaksas olla aktiivisempi
donoro & pikku-ukko vko? ( eli siis hieman poikaolo :LOL: )
 
Heissulivei :)

Miiru , meiltä löytyy kotidoppler. Sain lainaksi miehen siskolta joka käytti sitä koko raskausajan. On merkkiä Angelsounds. Malttamattoma olen yrittänyt jo kuunnella, mutta huonolla menestyksellä. Netin ohjeessa luki että äänet alkaisivat kuulumaan 12. raskausviikon kieppeillä.

Täälläkin teini-ikä on iskenyt ja naama kukkii antaumuksella. Todella rasittavaa!!! Mitenkä on konkarit, jatkuuko tätä koko raskausajan vai liittyykö pelkkään alkuraskauden hormonimyrskyyn?? Toivon tätä jälkimmäistä..

Muutoin olo on hyvä nyt kun on oppinut syömään oikein ja pienin väliajoin. Töissä ollessa tulee käytyä lounaalla lähikahviloissa joissa on tarjolla kunnon kotiruokaa. I-ha-naa päästä valmiiseen pöytään!!! Itse tehty ruoka kun ei oikein maistu..

Lillastina, onnittelut karvaisesta perheenlisäyksestä =) Meilläkin eletään koirallista elämää, karvakorvia löytyy kaksi kappaletta :heart:

IntoOlivia 9+3
 
Moi!

Miiru mulle on alkanut tulla pieniä finnejä ja nyt helteillä hikinäppylöitä vaikka koskaa ennen ei oo sellaisa ollut ja normaalisti finnejäkään ei tule.
Mä oon haaveillut kotidoplerista mut en raaski ostaa.

minjoh täällä ei ainakaa oo ja ekakertalaisille tarjottu synnytysvalmennuskin oli ihan surkea.

daizz täällä ihan samat fiilarit mut mun jännitys loppuu onneks jo huomenna:)Zemppiä odottamiseen.

seksi eipä oo juuri ollut.On paha olo niin ei oikein haluta ja sit kun vielä oli toi vuoto niin vielä vähemmän edes uskallan ajattellakkaan koko hommaa.
Niin ja tää nyt ei perjaatteessa liity juurikaan tähän mut kerron kuitenkin :D Silloin kun vuodin ja lainasin sit äidiltä yhtä libressen kuukautissuojaa niin mä oon saanut siitä allergisen reaktion ja pyrstö kutisee ihan mahdottomasti on on ihan täynnä ihottumaan :eek: :kieh:

painosta mä en oo millään ruokavaliolla kun pahoinvointi pakottaa syömään koko ajan niin en viitsi stressata tuosta painosta vaan syön sen mukaan miltä tuntuu.Saa nähdä sit mikä on lopputulos :D :eek:

sef jaksua hali ja iloisempia ajatuksia :hug:

(.) Voin pahoin :x Ja odotan kuumeisesti huomista toisaalta taas tuntuu etten uskalla mennä sinne kuulemaan totuutta.onneks mies lähtee mukaan ja kaveri katsoo lapsia sen aikaa.
Mul ois nuoremman lapsen synttärit lauantaina ja mitään en oo saanut tehtyä tai suunniteltua siihen suuntaan eikä kyllä kiinnostakkaan:/Voisin ottaa kyl omia ja lapsen kaverin käymään mut en kyllä halua anoppia ja sen siskoa käymään.Plaah!

Metsätähti ja pienenpieni? 10+5
 
Voi että kun piti tulla tänne oikein purkaan... Istuin tuossa sohvalla äsken ja meitin toinen pikku koira (Topi 4 vuotta, 4kiloo) pyysi lupaa päästä syliin. No päästin sen viereeni ja aloin rapsuttamaan, niin ihan yhtäkkiä tuli niin voimakkaat oksurefleksit!!! :x Neljä hirveetä yökkäystä ja kyyneleet vaan alkoi valuun silmistä. Mies juoksee tuomaan kolaa käteen ja hätistään koiraa pois. Sen henki H A I S I nii-iiiiiin pahalle. Ei siis miehen vaan Topi-koiran. Yyyyyääääk. Piti tulla yläkertaan karkuun koirien hajua. Nyt se parka koiruus varmaan ihmettelee että miksei saa mammalta rapsuja... Yhyyy.

Nii joo ja töissä sain tänään itkupotkuraivarin pomolle. Hienoa. Enkä voi edes selittää sitä vielä mitenkään ku en halua kertoa. Että näin meillä...:LOL:

Harakanhattu ja pieni 9+0
 
Täälläkin on aika masentavia ajatuksia välillä. Väsyttää ihan hirveästi, tänäänkin (kesäloma) ajoin nurmikkoa hetken ja sitten nukuin päikkärit koiran kanssa 2,5h. Itkettää melkein mikä vain ja välillä on sellainen olo, ettei voisi vähempää kiinnostaa koko vaavi :(

En tiedä pelkäänkö niin paljon sitten, että kaikki ei olekaan ok, kun ei ole oireita ollut melkein viikkoon. Kuvotus, nälkä ja pissaamistarvekin on poissa.

Huomenna on se neuvola, mutta tuskinpa siellä mitään selviä... Vai saako esim. ne HCG-arvot heti tietää?

Ninni ja vaavi 7+6
 

Yhteistyössä