+Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

  • Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti
Jaksamista Jemppi :hug: Minulla onneksi päänsäryt helpottaneet mutta tiedän kuinka invalidisoiva tuo vaiva on, välillä meinasi itku tulla ja olis tehnyt mieli hakata päätä seinään.

Tänne ei sen kummempia tänäänkään, energiaa olen jostain kummasta nyt saanut ja kovasti tehnyt kaikenlaista hyödyllistä. Tänään aamusta kroppa on kyllä ilmoitellut että olis ehkä levon aika. Päätin ottaa tämän päivän iisimmin mutta niin sitä kuitenkin taas on tullut puuhattua jo aamusta vaikka mitä.
Mukavaa keskiviikkoa kaikille!

Alina ja 17+4 :heart: =)
 
Mua mietityttää toi kun NKL:llä sanoivat tähän tyyliin "Jos sä tuut tänne synnyttämään..." ja sitten sen jälkeen " Ne ei kyllä Lohjalla hoida pahemmin kaksossynnytyksiä, varsinkaan sektiolla" jne. Niin oon nyt vähän hölmistyneenä et mihin mä menen synnyttämään sitten kun aika tulee ??
Ja varsinkin jos mulla todennäköisemmin suunniteltu sektio tuleva synnytys niin hmmm.... :eek:

Pitäiskö mun nyt ensi viikolla NKL:llä tivata että tulenko mä nyt tänne sitten synnyttämään vai en?? Ja miksi minut haluttiin sinne seurantaan jos en sinne tulisi synnyttämään :D
Ku muuten ois ollu seuranta Lohjalla ja synnytyskin siellä, jos ois ollu siis yksösraskaus jne.
 
Heippa kaikille!

Jemppi Oi, päänsäryt on tosi paha vaiva. :hug: ja pikaista toipumista! Kunpa se helpottaisi ja häviäisi nyt pian!

Sunburned Hyvä kuulla, että olet toipumassa! :flower: Oudosti mullakin se vei ihan totaalisesti voimat pois, vaikka ei ollut edes paha flunssa, ei edes kuumetta. Ota edelleen rauhallisesti!

Oikein hyvävointista päivää kaikille!

Tänään pitää hieman jälleen tehdä kotitöitä. Eilen sain imuroitua (tosi tyytyväinen:whistle: ), ja tänään on pyykkipäivä eli ei ole raskasta.

Minna ja helmi 16+4
 
Huomenta tai ehkä jo päivää ;)

Jemppi koita jaksaa! Jos ei muuta, niin yritä päivystystä!

Kinder- , toivottavasti toi synnäri selviää piakkoin, epävarmuus on raivostuttavaa.

Ihanaa kun te jaksatte olla niin energisiä, vaikka joitakin flunssa vaivaa. Musta tuntuu, että en jaksaa olla paria tuntia enempää ylhäällä. Lisäksi alavatsa on jotenkin niin herkkä, että pidempään istuminen tuntuu ilkeeltä. Onko kellään muulla paineen tunnetta alavatsalla, semmosta ku olis ihan hirvee pissahätä koko ajan? Mun pitänee puhua siitä lääkärille huomenna. Saa nähdä miten pärjään töissä, jos lääkärin mielestä olis aika palailla jo perjantaina. Jos meen perjantaina töihin, työpäiviä olis jäljellä noin 70 (ei sillä, että laskisin ;D) Luulen kuitenkin, että ainakin viikko vielä huilaillaan, koska viikonloppuna/maanataina oli taas se päivystys/gynen poli reissu.

Kylläpäs sitä pienessä päässä ajatukset pyörii vain kehää, kun yksinään tarpeeksi pitkään vain makoilee :D. Kohta mun tekstit muuttuu varmaan pelkäksi siansaksaksi, kun nuppi on seonnut lopullisesta :LOL:

NinaRinsessa 15+4
 
Ultrassa käyty ja laskettuaika siirtyi, on nyt 3.4, mutta pysyisinkö minä nyt kuitenkin tällä puolella. Kaksi edellistä on syntynyt etuajassa niin ehkäpä tämäkin :wave: . Kaikki oli hyvin, 3kuvaakin sain mukaan...Nyt sitten voisi ruveta miettimään, että minne varaa ajan rakenneultraan...
Kotimatkalla kävin kirppiksellä ja kyllähän sieltä muutama pikku body tarttui mukaan :whistle: . Rattaisiin pitäisi ostaa koppa ja se turvakaukalo täytyy kanssa hankkia (ehkei vielä kuitenkaan). Meillä on aiemmin ollut kaukalo lainassa siskolta, mutta nyt siskon miehen sisko saa lokakuussa vauvan joten kaukalo taitaapi olla siellä. Hoitopöytää en meinaa hankkia. Esikoisella se oli, mutta jotenki koin turhaksi eikä kakkoselle sitte enää hommattu.

Vielä ei oo kerrottu kellekkään, enkä nyt vielä ajatellut kertoakkaan...eipä tuota massua
vielä oikeestaan huomaa, ellei nyt jotain tosi tiukkaa vedä päälle.

Jos nyt osalla on jo nimet valmiina niin ootteko kummeja vielä miettiny? Mulla ei oo mitään ajatusta ketä vois pyytää...tuntuu et kaikki vaihtoehdot on jo käytetty kahelle ensimmäiselle, (molemmilla on 4 kummia)ja jotenki tuntuis hassulta pyytää samoja kummeiksi...nooh...

paalina 12+4
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Kinder HUS:in alueella sinä saat mennä sinne synnyttämään mihin haluat. Että Lohjakin on velvollinen ottamaan sinut vastaan tai naikkari, jos sinne haluat. Ei ne voi sinua käännyttää mistään sairaalasta tuolla perusteella, sairaala on velvollinen järjestämään sen hoidon. Tiedän, että Lohjallakin on kaksosia sektiolla synnytetty. Mutta kun Lohjalla ei ole lastenosastoa, jos joku meneekin vikaan. Silloin lapset lähtee Jorviin, lastenklinikalle tms ja äippä jää Lohjalle paranemaan. Eli siinä mielessä en voi suositella Lohjaa.

Sillä perusteella minäkin lähden sinne Tammisaareen, kun en Helsinkiin asti viitti mennä (LUE: en luultavasti ehdi ja motarilla en halua kokeilla synnytystä luomuna) ja Lohjalle en mene, vaikka se olisi maailman viimeinen sairaala, jossa saa synnyttää...
Joskin viime aikaisten tietojen perusteella voi olla, että motari kutsuu :whistle: :|

Meillä ei neuvolassa ollut mitään ihmeellistä. Se kusipää neukkutäti oli siellä tällä kertaa... siitähän nyt ei sitten ollut mitään iloa. "Ei sulta tartte mitään kokeita ottaa, kun ne on otettu silloin viime käynnillä". Ai että ei pissitestiä, hb:tä ja verenpainetta??? Ja muuten tasan ämmä otat, jos minusta on kiinni. Minä haluan itse tietää missä mennään. Sydänääniä hädin tuskin meinasi ensin saada kuuluviin ja alkoi jo pieni kylmän hikin nousta siinä vaiheessa. No onneksi ne nyt löytyivät sitten loppujen lopuksi. Yritin kysellä siltä vaikka mitä omasta ja pojan jutuista, niin ei mitään kunnollista vastausta... :headwall:
No onneksi ilmoitti, että ei ole enää koko loppuvuonna siellä ellei sitten vakkari ole sairaana, kuten oli eilen... Mahakrampeista ei mitään hätää... kyllähän ne ohi menee... NO JOO, viimeistään sitten maaliskuussa.... :headwall:
Ensimmäisen 15 minuutin jälkeen teki mieli kävellä ulos ihan mielenosoitukseksi :kieh:

Työmotivaatio??? Mikä se on? :saint: :D Yrittäjänä olisi tietty ihan kiva, kun sitä olisi, mutta on vähän hukassa ollut viime aikoina.... No ehkä se tästä, kun saan nukkua edes pari yötä kunnolla... Niin ehkä joskus...

Liikuntaa en sinänsä harrasta, kun ei täällä ollut mitään kivaa tänä syksynä tarjolla ja Lohjalle en sen takia jaksaisi millään ajaa. Joten hyötyliikuntaa pojun kanssa ja tietty koirien lenkkeilytystä.

Mitähän muuta pitikään kommentoida? Ei oikein aivot juokse tänään, taaskaan :D
 
Pyörtyminen :kieh: Tää on hieman noloa, en ole pariin päivään jaksanu yövuorojen takia edes käydä täällä. Eilen illalla luin nopeesti viestejä läpi ja teillä oli ollu puhetta huimauksesta ja pyörtyilystä. Meinasin sillon kommentoida et jo ihan liian pitkään paikallaan seisominen voi alkaa pyörryttämään niin kun käy välillä sotilaille esim. paraateissa. Sitten tulikin jo kiire sinne Kättärille työharjotteluun ja ei menny kun pari tuntia niin jäin huoneeseen juttelemaan yhden äidin kanssa hieman pitemmäks aikaa. Tietysti seisoin samassa asennossa paikallani ja yhtäkkiä sitten jo pyörryinkin. :xmas: Onneks tokenin nopeesti ja pystyin jatkamaan hommia. Mut oli se vähän noloa.
:ashamed:

Virtsankarkailua ei ole vielä ollu kun kerran, ja onneks sekin ihan pari tippaa ja kotona sattu yskimisen yhteydessä käymään. Totuushan on se että lantionpohjan lihaksia pitäis harjotella jo raskauden aikana niin että niiden uudestaan löytäminen synnytksen jälkeen olis helpompaa. Mä ainakin sain neuvolasta jumppaohjeet lantionpohjan lihaksia varten. En ole kyllä vielä niitä jumpannut, mut jospa tän tekstin jälkeen pääsis siinä alkuun.

Työmotivaatio Töissä en ole ollut siiten toukokuun lopun ja nytkin olen sieltä lomalla työharjottelun takia. Lokakuun puolessa välissä pääsen takasin töihin ja siellä ehdin sit olla vajaat neljä kuukautta ennen kun äitiysloma alkaa. Eli tässä vaiheessa töihin meno tuntuu mukavalta vaihtelulta ja paluulta normaaliin elämänrytmiin, mut ehtii se vielä tympiä monta kertaa ennen äitiysloman alkua.

Vauvamahaa
tai siis ylöspäin siirtyneitä läskejä ja sisälmyksia mulla on ihan viikon sisällä tullu. Kohtu on vielä navan alapuolella mut mahan on saman näkönen mitä on viimeks ollu ehkä rv 30 paikkeilla. Ihan tarkaan en muista mut sen tiedän että edes jonkinlaista mahaa, siis muuta kun läskiä alko viimeks näkymään joskus rv 25 paikkeilla. Yöllä kättärin kätilötkin jo kysy et oonko ihan varma etten odota kaksosia ja ne näkee mut vaan sairaalan löysissä työvaatteissa. Mut kerta ultrassa näky vaan yks vauva niin en kyllä usko että niitä olis kaks.

Uusille tervettuloa!

Fantaihana 15+2
 
Tervetuloa uusille!

Työmotivaatio on ollut hukassa jo jonkin aikaa tämän organisaatiomuutoksen takia. Joten vaikea sanoa, mikä tilanne olis normaalitilanteessa...

vauvamasu: jos on jumppavaatteissa, vatsa pömpöttää ihan selvästi. Normifarkut kuitenkin mahtuu vielä jalkaan, mutta kuten taisin aiemmin mainita, mulla on yleensä se ongelma, että kun lantio on niin paljon leveämpi kuin vyötärö, on vaikea löytää housuja, jotka istuu. Eli nyt kun on tasapaksumpi, housutkin istuu paremmin :)

virtsankarkailu: Just aamulla yskiessäni pääsi pari tippaa.

|.| Neuvola edessä perjantaina, toivon mukaan pääsee kuulemaan, sykkiikö tuolla mitään... Ensi viikon tiistaina sitten se 4D-ultra Tampereella.

Liikkeitä odotellessa...

Ninni ja vaavi 14+3
 
Ikäviä uutisia saatiin.
Näyttää siltä, että ei kauaa tiitiäisen kanssa jatketa listalla. Mm. sen verran paha sydändiagnoosi saatiin, että ei selvinne raskautta loppuun. Lisäksi epäillään muitakin vaivoja, jotka tekisivät selviämisen käytännössä mahdottomaksi.
En oikein tajua tätä itsekkään. :'(
 
Heipparallaa!
Täällä noi liitoskivut on välillä aivan kamalat! Huomenna on neuvola, jossa asiasta mainitsen. Nyt ois kaksi päivää onneksi vapaata töistä ja sit vielä kolme työpäivää ja kesäloma alkaa!!! JEE! Tajusin eilen vasta, että se meidän reissuun lähtö on tosiaan jo ensi viikolla! Ihanaa! Noi viimeiset päivät yritän töissä köttyytellä jotenkin. Voipahan se olla, etten enää loman jälkeen töihin mene, jos nämä kivut ei helpota. Muutenkin tilanne on siellä niin sietämätön, että motivaatiota ei täälläkään ole laisinkaan!
Jemppi toivottavasti loppuis toi päänsärky! Se on sietämätöntä. Minulta onneksi viime viikolla loppui ja oli syy osittain kun märkää oli otsaontelossa asti.
Liikuntaa ei jaksa harrastaa eikä kärsi. Töissä joutuu kävelemään koko ajan, niin niillä nyt mennään.
Nyt huutelee tyty kakan pesuun.
Miiru 15+5
 
LillaStina kiitos tiedosta :D Juu tolta kannalta katsottuna suosin ehdottomasti Naistenklinikkaa, kun kaksosetkin vielä niin voi syntyä aika pieninä ja ennenaikaisesti jne. Niin on sitten Lastenklinikka melkein vieressä :) Eikä kieltämättä houkuttele ajatus siitä että itse jäisin Lohjalle makaamaan ja vauvat sitten Helsingissä :|

Kummeista olen tuskastuneena jo miettinyt kummejakin, kun eikö yhdellä lapsella pitänyt olla 2 virallista kummia? Vai miten se nyt oli... Eli minun pitäisi vakavasti miettiä ketkä 4 pyydän kummeiksi.... Esikoisellahan on jo ihanat kummit. Mutta nyt ei oikein ole ketään pikkusiskoni lisäksi. Pikkusisko siis tulee yhdeksi kummiksi jommalle kummalle. Mutta entäs loput 3? :LOL:
Miehen yks veljistä on ehkä yhtenä kummina, en ole asiasta vielä varma ja muita niistä ei näy juuri koskaan muutenkaan joten....(En edes tiedä täydellä varmuudella että tulisivatko kukaan niistä edes ristiäisiin) :|
Noh, sitten ois erittäin ihana, hyvä, rakas, vanha ystäväni joka olisi täydellinen kummiksi mutta ikävä kyllä ei ole käynyt riparia ja tämän vuoden loppuun mennessä ehkä jopa eroaa kirkosta :| Joten täällä ollaan aika tuskastuneita kummien suhteen, ainakin minä.

Liikunnasta mulla alkoi kesken viime lenkin tulee outo kipu mahaan, tuntuu et ois vatsalihakset tms. tosi kipeet, säikähdin pahasti ja siitä on nyt 2pv enkä ole uskaltanut lenkillä käydä, otan asian puheeksi huomenna neuvolassa ja NKL:llä.
Saas nähä mitä käy, loppuuko lenkkeilyä rakastavan lenkit nyt tähän?
 
valdemaria kamala kuulla, hirmuisesti voimia ja jaksamista :hug:

mulla ollu nyt muutaman päivän selkä, tai maha, tai joku tuolla sisällä, mahan ja selän välissä ihan tuskallisen kipeä, vihloo ja henkeen ottaa jotenki aivan kummallisesti. en oikee itsekkää osaa kohdistaa mihin sattuu, mutta hirveetä tää on :(:(:(

kummeista juttelitte..meillä on iso ongelma ketä kummeiksi..mulla pari kaveria jotka ollu aina ihan ykkös vaihtoehtoina, mutta viimeaikoina välit alkanu rakoilemaan pahasti, ni en tiedä haluanko sittenkää heitä siihen tehtävään..saa nyt nähä sitten ketä keksitään..haluaisin kumminkin että lapsi sais yhtä ihanat kummit kuin minulla on :)

pahoinvointi on helpottanut, mutta kyllä oksu lentää edelleen tietyistä hajuista ym..harmittaa että neuvola on vasta kolmen viikon päästä, viimeks ollu viikolla 7+ neuvolassa ja tuo seuraava tulee olemaan vasta viikolla 16+ :( tahtois jotenki päästä useammin, kun esikoinen tulossa ja kaikki niin uutta ja outoa..jotenki kaipais jotain tukea ja apua, en edes tiedä kunnolla miksi tai mihin, mutta silti........

itse oon siis työtön, enkä varmaan ny työtä tässä enää etsikään, koska ei kukaan varmaa ota vaan hetkeks töihin ym ym,., oon mielummin tuon tyttöpuoleni kanssa kotona ja otan rauhassa :)

no jooh..minä jatkan tän oudon kipuni kanssa, odottelen että tuo sairaala alkaa neloselta..

haleja kaikille hirveesti, niitä minä jotenki kaipaan..herkkä päivä,,tai viikko...tai 9 kuukautta :D

 
Valdemaria :hug:

Kinder en kyllä muutenkaan itse henkilökohtaisesti ihan hirvittävästi Lohjaa suosittele kenellekään, kun ei ole siitä mitään hyvää sanottavaa :ashamed:
Sen takia itsekin suunnittelen Tammisaarta. Joskin jos se nyt lopetetaan ja huhut pitää paikkansa, niin en välttämättä ehdi siellä synnyttämään.... ja joudun miettimään itsekin jotain muuta vaihtoehtoa.... No toivottavasti pelko on aiheeton...
 
Kiitos myötätunnosta. Kyllähän tätä osas pelätä, mutta varmaan pahemmalta tuntuu kun asian tajuaa. Lohdutan itseäni sillä, että todennäköinen raskauden päättyminen olisi ehkä paremmin kestettävissä tässä vaiheessa kuin loppuraskaudesta.
 
tossa oon valdemaria ihan samaa mieltä, että mielummin ehkä nyt, kuin että sitten lähempänä loppua..kamalaa se aina on, sama se koska ja miten tuo tapahtuu, sitä ei voi kieltää. paljon paljon paljon jaksamista, ja tule tänne juttelemaan ja avautumaan ja kiukuttelemaan ja mitä vaan ihan koska vaan. :hug:
 
MLL
Valdemar :hug: Me menetettiin meidän poika vajaa vuosi sitten rv 21, syyksi selvisi toisen munuaisen puuttuminen. Poika ehti kuolla paria päivää ennen rakenne ultraa, jossa tilanne oisi selvinnyt. Silloin mietin, että onneksi ei päästy pidemmälle ja vaikka oli ihanaa saada tuntea pienen potkut ja ehtiä rakastua lapseen, olisi luopuminen ollut helpompaa jos kaikki olisi tapahtunut vähän aijemmin. Kamalaahan se on kun luulee olevansa jo "selvillä" vesillä ja yli suurimpien riski aikojen ja sitten tiputetaan tollanen pommi. Tuo aika silloin keskenmenon oli kamalaa, mikään ei innostanut ja suorastaan pelkäsin kohdata ihmsiä, kun ei tiennyt koska itku tulee. Sain reilun kuukauden saikkua, jonka aikana olo kumma kyllä alkoi helpottaa vaikka aluksi tuntui, ettei mistään tule mitään. Silloin kun tuntuu pahimmalle, niin muista, että olo ihan oikeasti ajan kanssa helpottaa. Viime marraskuussa kun mulle niin sanottiin olin varma, ettei se pidä paikkaansa, mutta kummasti kun vuosi vaihtui niin jaksoi jo ajatella eteen päin. Älä pelkää hakea apua ja tukea, itse kävin mielenterveys toimistollaa hoitajan kanssa pari kertaa turisemassa niitä näitä ja käymässä asioita läpi, se auttoi eteen päin ja jotenkin tunsi itsensä normaaliksi kun sanottiin, että mun tunteet on normaaleja. Mulle voit kirjotella yv:täkin jos haluat! Koita jaksaa, muista pitää itsestäsi huolta!
 
LillaStina Olen itsekin kuullut Lohjasta sitä sun tätä etten itsekään ollut varma, ennenkuin sain tietää odottavani kaksosia, että haluanko siellä synnyttää. Parhainta siinä tietty että on lähellä se sairaala mutta nyt täytyy muutenkin ajatella toisin. Esikoisenkin synnytys olisi pitänyt tapahtua siellä mutta toisin kävi, joten kokemusta itselläni ei ole Lohjan sairaalasta siltä osin. Tosin siellä pääsin AINA ajallani äitipoli ym. juttuihin, Naistenklinikalla jouduin odottamaan melkein 2h "yliaikaa" ennenkuin pääsin (meinasin jo lähteä kesken odotuksen pois kun pisti v*tuttamaan suunnattomasti) ja sanoivat vielä lääkärinhuoneesta lähtiessäni että varaudu että tää on tällaista täällä aika usein että voin joutua joka kertakin odottaa yhtä kauan, vaikka aikani ois 10.30 niin voin päästä vasta yli 12 aikaan... :eek: Näen mielessäni jo itseni siellä oikein ison mahani kanssa pienessä, tosi pienessä, odotustilassa odottamassa lääkärille pääsyä....... *en tykkää*

Naistenklinikalla olis sitten "kaksosvalmennuksia" oliko nyt kun viikkoja yli 30 , mietinnässä on menenkö sinne, kestää muistaakseni 2,5h.

Nyt menenkin saunaan ja sen jälkeen herkkuja + romanttinen komedia (vollotan taas kiitettävästi....) :LOL:
 
Valdemar hirmuisesti voimia :hug:

Kummeista sen verran että sylikummi tulee meillä oleen mun pikkuveli jos hän vaan suostuu. Hän kun on jo neiti 4ween kummi mutta, toisen kummin kaa tulee ongelmia. Mut onneks on aikaa miettiä...

Kunpa tää yskä ny helpottas niin si jaksais taas ruveta touhuamaan. Huutiksesta kattelen ja ihastelen vaunuja. Pinnasängynkin aattelin ostaa käytettynä.
Muutama tuttipullo jo löytyy ja vähän vaatteita. Meillä kun on naapurissa tyttö 4kk niin oon sieltä sitten saanu ja ostanu.

Äitiyspakkaus...kuinka moni aikoo ottaa pakkauksen ja kuka rahana. Mä kun oon miettiny ottaa rahana koska en tykkää nykysestä pakkauksesta ja aattelin että laittasin sitten sen 140e vaunukassaan. Ylimäärästä rahaa kun ei valitettavasti oo miehen työttömyyden takia...

Sari8o 15+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja valdemaria:
Ikäviä uutisia saatiin.
Näyttää siltä, että ei kauaa tiitiäisen kanssa jatketa listalla. Mm. sen verran paha sydändiagnoosi saatiin, että ei selvinne raskautta loppuun. Lisäksi epäillään muitakin vaivoja, jotka tekisivät selviämisen käytännössä mahdottomaksi.
En oikein tajua tätä itsekkään. :'(

Olen tosi pahoillani teidän puolesta...
:'( :hug:

Täällä kans alkaa paniikki nostamaan päätään...punktio on aamulla. Mä olen niin uskotellut itselleni et puhtaat paperit tulee, et jos oikeasti löytyy jotakin niin mä varmaan flippaan totaalisesti. :/

Sekin vielä et mulla on ennestään paniikkihäiriövaivaa ja sit pitäs pystyä niitä tuloksia odotteleen pari viikkoa :ashamed:
 
Kummeista meilläkin taitaa tulla vähän ongelmia... Mun kummityttö on yksi niistä, mutta muut uupuu. Kummisetä olis kiva... Isännän kummityttöä meinasin pyytää, mutta eihän se neiti ehdi edes rippikoulua aloittaa silloin vaan vasta vuoden päästä siitä... Joten on vähän ongelmia. Molempien parhaimmat kaverit on jo esikoisella ja mun pikkuserkku (kummitytön isosisko), joten pitää miettiä. Isoveljeäni en haluaisi suoraan sanottuna pyytää, kun se on jo eno ja muuttamassa Iisalmeen, jolloin välimatkaakin on vähän turhan paljon... No ehkä keksitään joku kiva kaveri tästä läheltä... Tai no olishan tuo isoveljen entinen tyttökaveri tuossa lähes naapurissa ja hänen kanssaan ollaan erittäin hyviä ystäviä vieläkin, mutta isoveljen takia en taida pyytää... Taitais nykyisellä muijalla olla jotain sanomista silloin (no sillä tuntuu nyt muutenkin olevan sanottavaa joka ikiseen asiaan)...

Kuten varmaan joku tajus, niin ei ole kovin lämpimät suhteet nykyiseen muijaan.... Jotenkin on niin vastenmielinen tyyppi. Haukkus mua niin nuoreksi ja lapselliseksi, vaikka on itse jopa vuoden vanhempi. Ja tavattiin silloin ekaa kertaa... Taitaa olla sellainen tapaus, että kiitos ei minulle :ashamed:
Menivät kihloihin 6 viikon jälkeen ja siellä on lähes murkkuikäinen ipana kehissä... jotenkin on alkanut vaikuttaa, että muija hommautuu paksuksi ja pistää isoveljen sen jälkeen kävelemään.... No en ihan vielä tuomitse koko muijaa, annan mahdollisuuden... Mutta saa tehdä aika paljon hommia, että minä riemusta kiljuen hyväksyn tyypin...

Äitiyspakkauksen ottamista olen harkinnut. Mutta kun toisaalta meillä on jo kaikki mahdolliset edellisestä jäljellä, makuupussejakin olis pari. Ne kestot on oikeastaan ainoat, jotka siinä kiinnostaisivat... Kun niitä ei ole meillä niin pienenä vielä kovin montaa ja harsot ei kiinnostaisi taas kerran.... No täytyy miettiä sitä asiaa.
Sitä paitsi 2007 oli kuitenkin mielestäni vähän nätimpi tuo pukukin. Se makuupussi kyllä silti kiinnostaisi...
 
Äitiyspakkauksesta oon vähän miettinyt niiden ottamista kun kerta kaksi vauvelia on tulossa ja niitä pakkauksia tulis vissiin 3. Niin mietin lähinnä että ottaisin vaan yhden ja kaksi rahana, jotka menis sitten sellasiin yhdistelmävaunuihin tm. Kun noita vauvanvaatteita on nyt jo ihan sikana ja lisää tulossa ystävältä ja mummikin jo uusia ostellut niin eiköhän se 1 pakkaus riitä.
 
Valdemarialle paljon halauksia ja voimia!
:hug:
Mulla itsellä on vielä ainakin viikko odoteltava ennen kuin saan lv-punktion tulokset :/
Solmussa: myös sinulle tsemppiä tämänpäiväiseen punktioon!!
Ja tervetuloa uusille poksujille teitä olikin monta :)
Mitäs vielä....äitiyspakkauksesta oli puhetta... otan pakkauksen, olen ottanut kaikille kolmelle edellisellekkin.

MannaHari ja pömppis 16+5
 

Yhteistyössä