+Maaliskuussa poksuvat syyskuussa+

  • Viestiketjun aloittaja Glow
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni-74:
Terkut neuvolasta! Sydän siellä sykki (150), verenpaine 114/60, Hb 155 (noussut viime kerrasta!) ja pissakin normaali. Kyllä se huomattavasti helpotti, kun kuuli ne terhakat sydänäänet. Nyt vain jännitetään keskiviikon 4D:tä...

vitamiineja en ole syönyt, ei kukaan ole mitään ehdottanut/suositellut, joten olen olettanut, että normaaliruokavalio riittää. Ainakin nyt tuota rautaa näyttää tulevan tarpeeksi :)

äitiyspakkaus
: taidetaan ottaa, jos niin pitkälle päästään.

Viikonloppuna mökille saaristoon sienestämään :)

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Ninni & vaavi 14+5 (tai jotain sinnepäin ainakin :))
En mä ees tienny et ihmisellä voi olla noin korkee hemoglobiini

:eek:
 
Mä näin viime yönä unta, että synnytin jo tän vauvan. Se tais olla tyttö ja kaikista huvittavinta oli, että se osas puhua pari päivää syntymisensä jälkeen. Sitä ärsytti suunnattomasti kuulemma se, että mun hankkima lakki oli sille liian pieni ja muutenki sen vaatteet oli epämukavat. :D Käääääkkkkkkkk.. Ensinnäkin musta oli tosi noloa, että olin synnyttänyt vauvan jo monta kuukautta liian aikaisin ja toiseksi nolotti se, ku se puhu ja arvosteli mun taitojani äitinä.. :D :headwall:
 
Pitääpä ottaa selvää tuosta vauvavakuutuksesta.

Äitiyspakkaus otetaan ehdottomasti, kun on esikoinen tulossa ja ei ole vielä mitään valmiina. Siis jos sinne asti päästään. :heart:

Vauvan liikkeistä Olen muutaman kerran tuntenut jotain muljahduksia ja möyrintää, jota en ole aikasemmin tuntenu, eli ei luultavasti ole mitään mahanpuruja. Mutta ei vielä mitään kovin selvää.

Tavaroista Ollaan nyt mökillä ja mamman kanssa tuossa äsken puhuttiin niin kävi ilmi että tuolla meidän ladossa on kaksi vanhaa pinnasänkyä. Sekä se mikä on ollut mulla ja mun siskolla, ja sit se mikä on ollu mun äidillä ja sen siskolla. Ihanaa!!! Mennään kohta katsomaan että saisko niistä kunnostettua hyvät uudelle tulokkaalle. Toinen meille kaupunkiin Tampereelle ja toinen jäisi tänne mökille Kuruun, kun täällä kuitenkin vietetään niin paljon aikaa että on se hyvä täälläkin olla. Siellä ladossa on muuten myös minun papan vanha kehto. Siinä ollaan kanssa koko suvun lapset papasta lähtien keinuteltu uneen. Sekin varmaan kannetaan sitten pirttiin keväällä. :heart:

H1N1 En vieläkään osaa sanoa että otanko sen rokotteen vai en.

Painosta Mulla on jo sen verran ylipainoa jo ennestään että toivon ettei raskaudesta tulisi kuin maks 8 kiloo. Viime neuvolassa se oli laskenut lähtöpainosta melkein 2 kiloo, vaikken ole edes oksentanut kertaakaan. Kaikkien niiden hedelmien ja vihanneksien popsimisesta on ollut ainakin jotain hyötyä!

Harakanhattu ja ipana 15+4 :heart: :heart:
 
Hei taas!

Ihan ekaksi iso :hug: Valdemarialle. Otan osaa suruusi. Ei sanat riitä tällaisessa tilanteessa, parempi siis olla vaan hiljaa..

Vakuutuksista olette jutelleet. Meillä on Lännen vakuutuksesta kaikki vakuutukset, joten sieltä pyydettiin tarjous myös vauvavakuutuksista. Se tulee edullisimmaksi ottaa sieltä, missä on muitakin vakuutuksia. Ja Lännen vakuutuksellakin sen voi ottaa 3kk ennen lapsen syntymää ja näin ajattelimme tehdä, sillä kaksosten ollessa kyseessä vakuutukselle tulee varmaankin käyttöä. Minkälaisia omavastuita noissa muissa vakuutuksissa on? Lännen vakuutuksella omavastuu/sairaus on 50?.

Äitiyspakkauksia saadaan se 3 kpl ja ajattelin ottaa kaksi ja yhden rahana. Meillä kun ei mitään tarvikkeita ole. Poikien vaatteita saadaan reilusti sukulaisilta, tyttöjen vaatteet taas tulee hankkia itse. Sen puolesta olisi kiva tietää sukupuoli. Ja muutto on edessä eli tulevan lastenhuoneen sisustuksen kannalta olisi myös kiva tietää, että sisustaako pojille vai tytöille.

Painoindeksi mulla oli 20 ennen raskautta ja paino tippui aluksi 1,5kg ja nyt on noussut normaaliin painoon. Ei kyllä näy kasvoissa, vaan mahassa tuo takaisin tullut 1,5kg. Töissä eräs henkilö kysyi, että olenko laihtunut. Ja lomakuvista tuttava ihmetteli samaa.

Kummit, huoh, siinä vasta ongelma. Kahdelle kummit ja en haluaisi samoja kummeja molemmille. Kummien tarvitsisi lisäksi olla "tasavertaiset" ettei toinen ole kateellinen toiselle paremmista kummeista. Lähipiirissä on rakas ihminen, joka ei kuulu kirkkoon. Hänet haluaisin. Miten olette muut menetelleet kirkkoon kuulumattomien kummien kanssa?

Nyt alkaa olla jo hieman kiire, pitää lähteä pitkästä aikaa töihin. Viikon olen ollut saikulla sen flunssan takia ja nyt alkaa vointi olemaan "normaali".

Ai niin, piti sanoa että jos syötte multitabsin raskaana oleville tarkoitettuja vitamiineja, ette tarvitse ylimääräistä rautaa! Se täyttää päivän saantisuosituksen eikä ylimääräisestä ole hyötyä. Ja muistakaa, että c-vitamiini tehostaa raudan imeytymistä (ota vaikka appellsiinimehun kanssa) ja maitopitoiset tuotteet taas eivät edistä.

Vointeja kaikille! :wave:
 
Lauantaita kaikille!

NinaRinsessa :hug: Ei kuulosta yhtään mukavalta tuo vuoto... Mä suosittelen, että varaat ajan yksityiselle erikoislääkärille nimenomaan, ainakin jos et ole erik. lääkärin luona käynyt tähän mennessä. Toivottavasti vuodot loppuvat!

BMI Oli mulla ennen raskautta 19. Nyt on paino noussut keskimäärin raskauden alusta 206g/vko.

Vitamiineista syön Multitabsin Raskaus monivitamiinitbl. Jo ennen raskautta useamman kk:n ajan söin pelkkiä foolihappotbl.

Tänään on aika väsynyt olo. Mut nyt menen syömään jat katson leffaa.
Oikein hienoa viikonloppua kaikille!

Minna ja helmi 17+0
 
No nyt vihdoin sain luettua 10 sivun rästit ja pääsin kunnolla mukaan juttuihin. :)

Ensin Valdemarialle kovasti jaksamista tulevaan.. :hug: :hug:

Äitiyspakkauksesta en osaa vielä sanoa että otanko vai en.. Ei oikein ne kuosit houkuttele ja toisekseen esikoiselta on kaikki vaatteet tallella ja niissä on aika paljon neutraalejakin värejä.. Joten voi olla että en ota tällä kertaa pakkausta. Mutta vielähän tuota on aikaa miettiä.

Sikalunssarokote: En haluais ottaa sitä jos ei ihan pakko ole. Raskaana ollessahan ei suositella muitakaan rokotuksia. Mutta pitää maanantaina keskustella siitä neuvolassa, että miten kannattaa tehdä. Toisaalta ne jälkitaudit yms. pelottaa.

Nimistäkin on ollut puhetta. Mulla ois tytölle jo nimi valmiina, kun sais vaan miehen "siunauksen" sille. :) Pojalle on vielä täysin hakusessa. |O

Töissä kertomisesta Eilen kerroin töissä lähimmälle esimiehelle ja hänen reaktionsa oli kyllä erittäin positiivinen. :) Heti hyppäsi kaulaan kiinni ja onnitteli ja hyvä ettei itku päässyt. :D Ja kävipä vielä ruusukimpunkin ostamassa. :) Maanantaina tulee firman pääpiru käymään, niin pitää vielä hänelle kertoo ja katsoo hänen reaktio. Sitä vain jännitän, kun olen reilun kuukauden ollut vakkaripaikassa töissä ja tässä on koeaikaa vielä joulukuulle jäljellä ja heti helmikuussa oon mammalomalle jäämässä, että näinköhän työt jatkuu. Mut kyllä tuo lähin pomo vakuutteli että potkuja ei anneta.

Koko raskauden ajan oon popsinut multitabsin raskaus vitamiineja. Jossain vaiheessa varmaan vielä joutuu rautakuurille, kuten esikoisenkin aikaan.

Omaa napaa sit muuten vaan. Täällä olo on lähinnä aika normaali. Ei oikein oo raskausoireita, mut ei vielä liikkeitäkään tunnu. Maha on kyllä kasvanu, että ei enää epäselväks jää, että mitä on tulossa. :D Mut ei se haittaa. Mammahousuja oon jo pitänyt ja varsinkin töissä, kun joutuu kyykistelemään, niin tavalliset housut painaa aika ikävästi. Mut vointi on erittäin tasaista. Maanantaina neuvolaan ja sitä rataa. :) Mut palailen taas jatkossakin. Hyviä vointeja kaikille!

-Bluedrama ja nimetön 14+3
 
Bluedrama Hienoa kun kertominen töissä meni niin hyvin.

Piti vain heti sanoa :ashamed: , että sehän on lainvastaista antaa potkut raskauden takia. Eikö? Mahdollisessa irtisanomisessa pitää antaa toiset, todelliset, perustelut. Perusteluiden varmaan pitäisi olla myös tosi hyvät, jos potkut ajoittuu just siihen ajankohtaan, jolloin raskaus on tullu työnantajalle ilmi.
 
Mä kerroin töissä heti alussa raskaudestani työnantajalle (mies), olin silloin vasta raskausviikolla 6. Työnantaja on ollut alusta lähtien mukava ja oikeudenmukainen. Ei ole siis mitenkään vähätellyt mua tai työpanostani ja jaksaa silloin tällöin kysellä vointiani.
 
Hei täältäkin piiiiiiiiitkästä pitkästä aikaa!

Aika menee niin ettei perässä pysy! Muutama hassu viikko (tai no se kuukausi) niin ollaan jo puolessa välissä :eek: :eek:

Tuosta multitabs-hommasta tuli mieleen kun joku kirjotti et se riittää yksinään et se ei silti ole maailman paras vaihtoehto, jos on oikein alhainen hb tai kuten mulla, anemia. Siksi koska siinä on kalsiumia ja kalsium estää raudan imeytymistä. Siis jos oikein on tarve saada hb nousemaan ja mieluusti pikaisesti. Ite jännään keskiviikon neuvolaa että mitä hb näyttää, mennäänkö miten alhaisilla lukemilla. Itellä on ollu ongelmia ettei maha kestä eikä varsinkaan tablettimuodossa olevia ja ne litkut on niin ällöjä :x Mutta vierailin luontaistuotekaupassa ja sieltä ostettu kelasin:in rauta on ollu hyvää, tabletteja siis. Niitä maha kestää ja olo on virkeämpi että varmaan on hb jollain tavalla noussut, voisin olettaa. Suosittelen :wave: Ja toinenhan on nokkonen, luontainen millä pystyy rautaa nostattamaan. Luontaistuotekaupasta sitäkin saa ja on sallittua raskauden aikana. Teeksi kun hauduttaa, saa huomaamattomasti rautatujaukset naamariin :wave:

Omaa napaa muuten, siellähän tuo olla möllöttää ja pieniä liikkeitä on silloin tällöin jo huomattavissa. Yllätyin että tunnen ne jo nyt kun istukka on edessä, nelosesta meni suht myöhälle sen takia ennenkuin tunsin vaikka nuo 3 muuta oon tuntenu tosi ajoissa. Itseasias niin ajois et neuvolas täti nauroi ettei voi olla mutta sitä se kyllä oli. Ne vain voimistui ajan kans. Pahin yökkiminen on jääny taakse että alkaa vihdoin tuntua siltä "kuuluisalta keskiraskaudelta". Tosin vieläki voi vetää unta palloon niin paljon kun ikinä pystyy.

Possulenssurokotuksesta en tiedä otanko, alustavasti ajateltuna en. En usko että sitä on niin kovasti ehditty tässä hässäkässä tutkiakaan että siihen pystyisi luottamaan täysin enkä halua ehdoin tahdoin vauvaa altistaa moiselle. Tiedä mikä töpselikärsä sieltä ulostautuu aikanaa :LOL: No hehheh, mutta kuitenkin. Onko tietoa riskeistä pitkän ajan takaa. Ei.

Vauvavakuutus otetaan tälläkin kertaa Tapiolasta, kuten 4 muutakin, JOS se saadaan nyt sitten tuon ABO-immunisaation takia. Voi olla et sanovat et pitää hakea kun vauva on 2kk ikäinen ja se ei oo hyvä juttu koska meillä on tuon ikäisenä sairastettu jo korvia :( Pidän nyt vain peukut pystyssä että saatais, mut tulis vain rajoite ABO:n korvaavuuteen.

Kummeista ei ole hajuakaan, en ole halunnut vielä vaivata päätäni moisella. Pakkohan siihen on jotain pyytää jos kirkkoon kerran kuuluu.

Nimistä, tytölle on nimi, pojallekin jotain mutta ei mitään pysyvää. Pojaksi ehkä enemmän tätä ajattelisin mutta en silti päätäni pantiksi lyö. Ei oo vahvistunu semmonen vahva tunne että tää se on kuten muiden aikana on ollut. Kumpi vaan on yhtä ihana :heart:

Äitiyspakkauksen otan, ehdin kuitenkin jo kaikki pistää pois neljännen jälkeen ja muutenkin, on se niin ihana kuitenkin yleensä ollut. Ja se raha on kuitenkin niin pieni mitä itse pakkaus on. Jotain oon hommannu aika laillakin ite vauvalle, mut ainahan sitä hommattavaa on. Tänään juuri esikoinen 7v valkkas paikallisesta lastenvaateliikkeestä vauvalle bodyn, auto ja leppissukat :heart: Murehti jo että onhan vauvalle varmasti tutti :LOL: :heart:

Jatkaa vielä kun kävi lunttaamassa välillä: mahan rasvaamisesta: Joo en oo harrastanu enkä harrasta. Mitä se enää auttaiskaan kun maha on kun mikäkin aarrekartta 4n raskauden jäljiltä :LOL:

Ruokahalusta, aika hiljasta on ollu sen suhteen. Ei maistu jäätelö, ei suklaa, ei sipsit. Hallelujaa siis :LOL: Kaikki ne on jääny pois mitä ennen oon vetäny kaksinkäsin ja siksi oma puntari varmaan näyttikin -2kg. Ke se totuus sitten näkyy, onko se niin vai onko oma puntari vaihdon tarpeessa. Viime neuvolaan mennes ei ollu kiloja tullut enkä yleensä ole näillä viikoilla lihonutkaan. Vasta oikeastaan 25-30viikon tienoilla. Omiakin kiloja on riittävästi, niin en kaipaa lisää ja neuvolantäti on enemmän kuin tyytyväinen. Viime raskaudessa tuli 5kg.

Lahja Lintikka ja Tirppa 15+3
 
MLL
Huoh..piakseen kun lueskelee näitä teidän vastauksia, niin taidan olla lähes ainoa joka on saanut jo painoaan nostettua :ashamed: Otan siis lisää omenapiirakkaa lohdutukseksi :D

Sellastakin tiedustelisin, että onko teillä tuntunut jo harjotussupistuksia? Mulla on aina välillä ollu maha vähän tiukkana ja tänään aamulla kun heräsin, niin oli toisella puolella navan vieressä ja alapuolella ihmeellinen kova möykky. Siis ihan kuin oisi kohdun yläosa supistunu, ainoo vaan, etten tienny että kohtu oisi jo noin ylhäällä ja muutenkin luulisi supistuvan kokonaan. Nyt kävelyn jälkeen ikävästi jomottelee tota kovaa kohtaa ja välillä supistelee, mutta alempaa. Kummia juttuja :) Ei onneksi oo kipeitä noi supistukset, et ei kai niistä silloin tarvi huolestua?

MLL :heart: 15+3
 
Oihh, omenapiirakkaa. Mun on pitänyt leipoa sitä jo pitkän aikaa, mutta en oo vieläkään saanut aikaiseksi. Se on niiiiin hyvää. Olen tuntenut jonkun verran supistuksia. Lähinnä töissä ollessani, kun esimerkiksi nostelen jotain tavaroita, jne. Pyrin tietysti välttelemään mitään erittäin raskaita nosteltavia.
 
MLL
Meillä on omenia vielä vähän jäljellä niin mies leipoi, aika herkkua vanilijavaahdon kera :) Toinen suosikki on ehdottomasti omenapaistos kaurahiutaleista ja sokerista ja omenista, vanilijajäätelön kera :p Kaloreita kertyy, mutta toisaalta eipä ole säilöntäaineita ja omenista kerää vähän vitamiineja, niin voi jossain määrin hyvällä omalla tunnolla maistella kun pysyy kohtuudessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja marcelina:
Alkuperäinen kirjoittaja Marylene:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni-74:
... Hb 155 (noussut viime kerrasta!)
En mä ees tienny et ihmisellä voi olla noin korkee hemoglobiini

:eek:
Mulla oli yläasteikäisenä hb suunnilleen samoissa lukemissa. Nyt eka neuvolakäynnillä se oli 140, toka käynnillä oli laskenut jo 120:een.
Pakko kommentoida et mulla oli ekassa neuvolassa hb 162, siitä kuukauden päästä 142 :eek: Humahti vähän paljo alas pahoinvoinnin seurauksena. Aina ollut hyvä veri...
 
Glow
NinaRinsessa kyllä sun tilanteessa menisin yksityiselle jo, onhan toi tosi huolestuttavaa ja tutkittava!! :hug:

Mielitekoja, eipä juuri ole...mikään ruoka ei vaan oikeen maistu. Salaatti ja leipä vaan... ja herkut menis, kuten mokkapalat, no niihin tunnustan et on himo :p

Huimaus on vaivana :/ ja kauaa en voi koneella istua kun tulee huono olo, sama se oli tokaa odottaessakin.

Esikoinen syntyi rv 39+6 ( synnytys kesti noin 10 tuntia, ponnistusvaihe 20 min ), toinen syntyi myöskin 39+6 (synnytys kesti 4 tuntia, ponnistusvaihe muistaakseni 5 min ) !! saas nähä kuin käy kolmannen kanssa...

 
MLL
Täälä taas aamulla joku ihme kesto supistus menossa ja ihan järkky pissahätä. Kun vessassa kävin niin raukesi supparikin, miksi mun kroppa ei herätä mua aikasemmin!? Aamu alkoi ihanasti hyvällä aamupalalla ja sitten tein kakkoselta tulevan jumpan, aika rankkaa oli tälläselle heikko happisemmalle mammalle :D Muuten mulla lihaskunto suht ok, mutta kädet on aika heikot ja sen sitten huomaa noissa harjotuksissa :) Tuleepas roikuttua täälä usein..johtuu varmaan siitä kun ei ole ketään kaveria jolla oisi pieniä lapsia tia raskaana niin ei oo oikeen ketään kelle viittisi jauhaa näitä raskausjuttuja :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!

 
Oijjoij, eilen illalla alkoi jo haluttaan omenapiirakkaa kun puhuitte siitä. Vois kyllä tänään leipassa semmosen :p.

Supistukset ym. tuntemukset:Mulla on tämän viikon ajan tuntunut alavatsalla nopeita, ikäväntuntuisia "juilimisia". Keskiviikkona oli neuvola ja lääkäri, jossa otin asian myös puheeksi. Lekuri sanoi, että ovat asiaan kuuluvia kohdun kasvukipuja. Jos jatkuu pidempään tai jatkuvana, voi olla virtsatulehduksen oireita.

Vauvan nimestä: Tytön nimi on ollut valmiina jo jonkin aikaa, se oli jotenkin vain niin helppo päättää. Pojalle meillä on jonkin verran ehdotuksia, muttei olla vielä päästy yhteisymmärrykseen. Onhan tässä aikaa.. :LOL:

Ruohalusta: Nyt kyllä melkein kaikki maistuu. Ainut on kala ja äyriäiset, mitkä ei ole menny koko raskausaikana alas. Raa'at katkaravut varmaan menis salaatissa, mutta kun niiden syömistä ei suositella. Onneksi nappailen nyt niitä omega 3-rasvahappoja purkista, kun ei tuota kalaa saa syötyä.

Raudasta ja vitamiineista: Joku puhui, ettei tarvitsisi ottaa lisärautaa jos syö multivita raskaus-kapseleita. Normaali hemoglobiiniselle ei varmaan tarvikaan enää lisärautaa, mutta heikko verisille kylläkin. Katsoin pakkausselostetta ja siinä monivitamiini valmisteessa on max. 20mg rautaa/tabletti ja niitä saa maksimissaan ottaa 2 per päivä. Eli niistä saisi lisärautaa max. 40mg/päivä. Nuo obsidan-rautatabletit sisältää 100mg/tabletti ja niitä otetaan 1-3 kpl/päivä. Itse otan näin ensi alkuun molempia vain yhdet päivässä ja katsotaan miten tilanne kehittyy =)

Vauvan tavaroista: Nyt on tullu joku ostovimma päälle. Koko ajan tekee mieli kattella ja ostaa vauvalle jo jotain konkreettista tavaraa. Nyt on hommattuna turvakaukalo, potkupukuja muutama, unirätti (saatiin lahjaksi), kaks lämpimämpää vanupukua ja unipussi. Huutonetistä kattellu juuri myös leikkimattoa lelukaarella. Nyt pitää kyllä vähän jarrutella ja ootella sinne rakenneultraan saakka. Sitten jos ostais vaunut ja muuta isompaa..

Eilen sain vähän pihaa siivoiltua talvea varten, nyt onkin niin kauhea myrsky ettei tee ees mieli mennä pihalle :eek:. Taidan alkaa tässä imuroimaan ja keittämään kahvit. Ensimmäinen päivä oikeastaan, kun tekee mieli kahvia niin paljon että alkaisin sitä pelkästään itselleni keittämään!

Mimmurainen & ötökki

 
Koitin lisätä kuvaa tonne aijaahan et olisin saanu vähä esitellä mun masua, mutta en onnistu :( höhpöh... tehtiin tossa aamusta miehen kanssa täytekakku..ihan vaan huvinvuoks :D ihme päähänpistoja.. yöllä oli ihan hirveitä kipuja ja repimisiä masussa, joka kerta ku vaihto asentoa ni repäs oikee kunnolla..huh!

muuten olo on hyvä :) huomenna alan taas vähä skarppaamaan tän mun syömisen kanssa ettei paino nouse ihan mahdottomiin, koska alla on jo paaaaaaaljon liikaa painoa ni tää että nyt tullu 4kiloa ni on aivan liikaa :( mutta elämä on..huomenna sitten tsemppaan taas hyvän alun :)

 
Hei
En haluaisi tehdä draamaa, mut kertoilen fiilistä joka tänään tuli. Ajelin kotiin kylästä ja radiossa soi Kim Lönnholmin minä olen muistanut. Se kolahti ja kuvaaa tuntemuksiani tiitiäistä kohtaan, vaikkei vastaavaan tilanteeseen ole kirjoitettu.

Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita


refrain:
Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain, valona yössä vain

Minä olen valvonut tuhat yötä
Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin

 
Alkuperäinen kirjoittaja valdemaria:
Hei
En haluaisi tehdä draamaa, mut kertoilen fiilistä joka tänään tuli. Ajelin kotiin kylästä ja radiossa soi Kim Lönnholmin minä olen muistanut. Se kolahti ja kuvaaa tuntemuksiani tiitiäistä kohtaan, vaikkei vastaavaan tilanteeseen ole kirjoitettu.

Minä olen miettinyt sinua paljon
Paljon enemmän kuin ketään muuta
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut kylmin illoin
Miettinyt sinua silloin enemmän kuin muita


refrain:
Minä olen muistanut sinut kipuna kiivaana
Suruna sielussain, valona yössä vain

Minä olen valvonut tuhat yötä
Tehnyt työtä tyhjää niin kuin kuolemaa
Kaipuuta polttavaa olen tuntenut näillä teillä
Elämäni kintereillä ajanut eteenpäin
<3
 

Yhteistyössä