~~~MAALISMASUT 2008~~~ Elokuussa

HÖH! Mä haluaisin jo masun, mut ei näy vaikka kuinka tiiraan... :D
Eikä ole vieläkään mitään raskausoireita, paitsi masussa nipistelee. En kyllä pistäis pahakseni, vaikkei mitn oksentelua edes ilmenisi... Eikä ruokahimojakaan oo... Aattelin kyllä, et voisin keksiä ittelleni jonkun himon, kuten esim.. BigMac-hampurilaiset tai tortillat tms.... :LOL:

-Julietta + vauveli 5+5
 
Heippa pitkästä aikaa!

Mulle voi laittaa tohon etusivulle iäksi 26v.

Täällä ollaan ekassa neuvolassa käyty ja heti siellä yllätyksekseni ultrasivat. Näkyi pieni oikeassa paikassa ja sydämen sykekin nähtiin, vaikka ei vielä onnistuttukaan sitä kuulemaan.

Vointi on ollut erittäin hyvä. Itseasiassa olen onnellinen, että tuo ultra katsottiin kun muuten varmasti epäilisin koko raskautta :ashamed: Nyt on tosin parina päivänä ollut välillä vihlontaa alavatsalla, mutta toivottavasti on vain jotain normaalia kasvukipua tms. Voi toisaalta johtua siitäkin, että vatsa tuntuu toimivan heikommin kun aiemmin, ei jotenkin suoli tyhjene kunnolla. Onko muilla tullut vihlontaa ihan paikallaan ollessakin? Hassua miten sitä heti huolestuu kaikesta pienestä ;)

Tuttelille tsemppiä! Toivotaan, että epämääräinen vuoto loppuisi ja olo kohentuisi :hug:

Alisa rv 9+1
 
Ihanaa Heili karjalasta, mahdottomasti onnea! Samoilla asioilla ollaan :D Ihanaa, kun muitakin heinähippuja ilmestyy uusiin pinoihin.

Meilä siis odotellaan heinähipullemme(joka kuitenkin syntyi kesäkuussa rv38+2) kaveria. Laskettu aika on 6.4.2008, mutta oletettavasti tämäkin nyytti syntyy jo maaliskuun puolella. Siksipä en malttanut olla kurkkaamatta tännekin B)

Mukavaa odotusta kaikille,
Tyttimaaria ja huhtis 4+6
 
Heippa!

Tuttelille kovasti tsemppiä ja toivottavasti on ihan normaalia tiputtelua joka loppuu ajan kanssa :hug:

Autoista: Meillä on pari vuotta vanha Volvo S40 joka on jo nyt meidän mielestä aivan liian pieni :D Takapenkillä tosi ahdasta ku mies joutuu vetämään penkkinsä ihan taakse ja peräkonttikin olematon. Joten mietinnässä on Mazda 6 farkku... Molempien mielestä nätti auto ja kuulemma ihan toimivakin :) Hinnankaan ei pitäis olla mahdoton kunhan saadaan tuo Volvo myytyä.

Vaunuista: Tuolle esikoiselle ostettiin viime vuonna Teutonia Prestiget ja niitä käytetään tälläkin. Hyvät (ja kalliit) vaunut joten ei syytä vaihtaa. Hieman mietityttää että miten mä sitten liikun kahden pienen kanssa, mutta tuskin hommataan kuitenkaan mitään tuplavaunuja... Täytyy ostaa Lassille rattaat ja soittaa kaveri mukaan kävelylle :D

Tänään on ollu ihan äklö päivä... Koko ajan etoo ja vaikka on kauhee nälkä niin mikään ei mene alas. Huoh, toivottavasti menee äkkiä ohi ku tekis kyllä mieli vaikka mitä :)

Huh, ku kello on taas paljon!

Pimmi 6+1
 
Taas täällä ylhäällä, pitikin nukkua taas päikkärit. Miten voi kestää viikon jet lag, tai mistä tiedän johtuuko masuasukista tämmönen valvoskelu. Joka tapauksessa ärsyttävää, oisko kellään mitään vinkkejä nukkumatin houkutteluun?
 
Koko yö on nyt pähkäilty lähdetäänkö matkalle vai ei ja päätettiin että lähdetään! Kivut on taas loppuneet(kop kop kop puuta) ja vuoto ei ole entisestään lisääntynyt! Vähän tässä jänskättää, mutta toisaalta elämästä on otettava irti sen minkä saa :D Voihan olla olla huonosti käy ja km tulee, mutta vaikka jäisin kotiin tuskin siltä välttyisin kuitenkaan jos on tullakseen niin että....lomille lomps!!! Voikaa kaikki hyvin ja paksusti ja nauttikaa kesästä jos se nyt vihdoin viimein löytää tänne suomeenki niinku lupailtu on =)
 
Aurinko paistaa ja viikonloppu!
Mies on töissä ni ei niin viikonlopulta tunnu mutta kuitenkin, uusi viikko taas alkoi =)

Me saatiin esikoiselle lastentarvikeliikkeestä semmoset rattaat, olikohan emmat tai jotkut ja on ihan hyvät eli uusia ei osteta. Jos lähen yksin ulos molempien kanssa niin iso tyttö saa kävellä, eli ei pitkiä lenkkejä aiota sitten tehdä :whistle:

Ja autosta niin meillä on peugeot 406 eikä aiota vielä vaihtaa, mahdutaan siihen tosi hyvin. Tytön istuin on vielä selkä menosuuntaan minun takana ja vauva menee sitten isin taakse ja hyvin mahtuu! Onneks ei myyty vauvakaukaloa pois B)

Osan tavaroista annan lainaan veljen perheelle kun heidän nyyttinsä siis syntyy ensi kuussa mutta saan ne varmaan sitten takaisin sopivasti kun tarvitaan :) Rottinkisänky pitää hakea äitin luota mutta muuten kaikki tavarat ja tarvikkeet taitaakin tuolta kellarista löytyä, onneksi hamstrataan kamaa eli kaikki tallessa :snotty:

Nyt aamupalalle!

Suvitus+Yrsa rv7!!
 
Viikko lomailtiin koko perheen voimin ja sillä välin oli tullut tosi paljon viestejä luettavaksi. No nyt on vanha ja tämä uusikin ketju kahlattu läpi.

Iästä oli kysymys ... nestori ilmoittautuu, eli 37v on jo kasassa. Voisin olla jopa teidän kaikkein nuorimpien äiti :x. Hih, hassua sillä musta ei kyllä siinä parinkympin tienoilla olisi ollut äidiksi kenellekään. Hyvä kun sain itsestäni huolehdittua :kieh:

Omaan napaan ei kummempia kuulu. Lievä äklötys jatkuu ja väsymys on ihan tajutonta. Kävin miehen kanssa marjastamassa (mustikoita, nam) ja marjareissun jälkeen olin ihan tööt koko loppupäivän. Eikä reissu edes ollut mitenkään raskas ... kun niitä marjoja oli ihan metsä pullollaan. Hulluksi meinasin tulla, kun ämpärit oli täynnä ja täytyi lähteä pois ja jättää kaikki ne poimimattomat marjat sinne mettään. Mä siis tykkään marjastamisesta, jos jäi jollekin epäselväksi :LOL: .

Ja ens viikolla mullakin on sitten eka neuvolassakäynti. Vähän jännää, et kuuluuko syke jo silloin (elän siis toivossa, että kuuntelisivat niitä, kun noita viikkojakin on jo jonkinverran kasalla).

Mut nyt laittaan lapsosille jotain murkinaa.

Piippa ja nökö 9+6 tai jotain sinnepäin
 
Olen jo jonkin aikaa lueskellut täällä teidän juttuja, joten jospa ilmoittautuisin minäkin teidän joukkoon. Ensimmäisessä neuvolassa on jo käyty, laskettu aika 07.03. Laskettuaika varmistuu ensi viikolla ultrassa. Oireita ei juurikaan ollut, ainoastaan väsymys on vaivannut. Toista odotellaan, esikoinen reilu 7 kk. Synnytyssairaala KYS.
 
Heippa vaan ja onnea uusille plussaajille, tervetuloa joukkoomme =)

Täällä ihania uutisia. Mähän oon täs vajaa viikon pelännyt keskenmenoa sen takia, kun vatsa on tosi littee(esikon kaa kasvoi jo täs vaihees). Oireita ei paljookaan. Eli pelkäsin tietty keskenmenoa, tuulimunaa tms. No pääsin ystävän kautta hänen työpaikalleen ultraan (ilmaiseksi :lol: ) ja kaikki oli kunnossa :D Niin uskomatonta kuin se onkin. Olin täysin varautunut keskenmenoon.
Viikkoja menkkojen mukaan 9+6, ultran mukaan 9+1. Mulla pitkä kierto. Mutta odottelen kuitenkin sinne np-ultraan vielä, että mitkä oikeat viikot on.

Ah, nyt saa rauhallisin mielin jatkaa odotusta. Kyllä sitä vaan rupeaa vainoharhaiseksi, kun oikein alkaa aattelee pahinta.

No olipas omaa napaa. Nyt pitää mennä!

Mä ja kamu 9+1 - 9+6
 
Mulla siis takana keskeytynyt keskenmeno joten varhaisultran jälkeen lääkäri suositteli et varaan viel uuden ultran kahden viikon päähän. Torstaina sit olin ja sieltä löytyi pikkuinen ja nyt viikot vastasivat juuri sitä, mitä olin itsekin laskeskellut! Eli nyt on sitten 9+1. Oon ihan onnesta soikeena ja tuijotan sitä ultrakuvaa koko ajan. Suurin pelko on nyt poissa ja yritän olla stressaamatta. Huonoa oloa on vähän koko ajan ja nälkä jatkuu. Rinnat eivät ole enää olleet niin arat viikon 8 jälkeen. Onko jollain muulla sillain, että on alkanut oireet vähän hellittämään? Toivon, ettei mitään kovaa pahoinvointia enää tulisikaan. Yöllä täytyy aina nousta syömään ja muutaman kerran vessaan. Sitten en saakkaan enää unta kunnolla sen jälkeen :headwall: . Tervetuloa kaikille uusille tulokkaille ja tarrasukkia matkaan!

terveisin: Jennah ja pikkuvekkuli 9+1
 
Kiva juttu Maria, nyt saat olla rauhallisin mielin. :) Tuo liika miettiminen on pahasta, iskee jos minkälaiset vainoharhat päälle. :kieh: Mulle hyvin tuttua tällähetkellä. :ashamed: Onneksi maanantaina on ultra ja pääsee tarkistuttaan tilanteen.

Rajatapaus ja kuutonen 7+5
 
Hei!
Minäkin ilmoittaudun tänne... eli Riinu, 32v, rv 7+0, TYKS, la 22.3.2008 ja ensimmäistä toivotaan kovasti syntyväksi.

Takana on yksi keskenmeno (helmikuussa-07) ja lieviä lapsettomuushoitoja (1 Clomifenkuuri+Pregnyl-pistos) Väestöliitossa "laiskojen munasolujen" ja keltarauhashormonin puutteen vuoksi. Kovin ollaan vielä jalat maassa asenteella, kun on niin alussa vielä että mitä vaan voi tapahtua.

Pahoinvointia on ollut tämän viimeisen viikon ajan, mutta se pysyy aika hyvin aisoissa kun vaan muistaa syödä. Olen onneksi vielä ihanasti lomalla, niin olen saanut nukkua pitkään. 11-12 tunnin yöunet on kyllä aika noloja, mutta kummasti sitä nukuttaa. Mitenköhän sitä viikon päästä selviää töihin...?

Varhaisultrassa käytiin eilen, jossa raskaus varmistui. Siellä köllötteli 9,5mm "pitkä" kaveri ihan oikeassa paikassa ja kuultiin ultran kautta hänen sydämensykkensäkin, se oli reipas 120. Oli kyllä kiva käydä siellä, oma mieli rauhoittui aika tavalla. Eka neuvola meillä on vasta kolmen viikon päästä.

Hyviä vointeja kaikille!
Riinu+Kaveri 7+0
 
Tervetuloa uusille :wave: ja onnea kaikille, jotka sen sykkeen jo ultrassa ovat nähneet!!! :heart:

Ollaan kans mietitty tota varhaisultraa, mut ehkä me kestetään vielä reilu viikko neuvolan ultraan... :ashamed:
Riinu, mulla kans sama tilanne, et uni maittaa reippaasti ja viikon päästä pitäis alkaa duuniin herätä ja työpäivä jaksaa.. huhhuh, pelottaa jo etukäteen.

Mä en ole onneks oksuillu, mut etova olo kyllä tulee helposti. Pitää muistaa syödä vähän väliä jotain ja aamun hampipesu on kyllä aina mielenkiintoinen kokemus ja onhan noita inhokkeja, niinku ajatus kalan hajusta saa yökkäilemään ym.. :x

Just tultiin saunasta, eikä sielläkään jaksa istua, kun pienien löylyjen verran, alkaa äkkiä heikottaa sekin.
Mies tekee parhaillaan ruokaa, joten kohta herkuttelemaan, välipalaks vedettiin jo marjapiirakkaa vaniljakastikkeella :p
Näissä merkeissä siis taas viikonloppu :D

Hexodus ja tyyppi 9+3
 
uusille tervetuloa!

Aamulla ei päivä meinannu lähtee käyntiin ei sitten millään.. oli ihan kamalan paha olo ja jugurttia ei ollut jääkaapissa.. tuntu että jos mahassa olis jotain ollu niin olis tyjentynyt heti. köllöttelin sitten sohvalla kun mies kävi jugurttia hakemassa :heart: eikä sekään oikein menny alas..
iltapäivästä oon nyt saanu onneks syötyä kunolla :)

mut nyt asia mikä minua huolettaa... nimittäin tämä mahan koko.. tänään huomasin että kauheeta miten iso maha jo on :eek: sitten kävi jo mielessä että oonko vaan lihonu jossain välissä niin paljo :ashamed: mut mies kyllä rauhotteli että ihan selvä raskausmassu tämä on ja ei se ainakaan oo yhtään huolissaan sen koosta :LOL:
mut muistelen että ei esikon aikaan vielä tässä vaiheessa ollu minkään moista massua.. muuten olo on hyvä kun aamusta selviää.. ei enää edes kovi pahoja kipuja.

ihania ultra uutisia Jennah, Maria ja Riinu =)

Tänneppä ei kummepia. pitäs ottaa ihteesä niskasta kiinni ja lähtee koiruuksen kans lenkillä käymään.

Ai niin.. nyt kun alotin työt niin työnantaja tuli varovasti kyselemään että mites kun on tuommosta työtä että joutuu nostelemaan.. hieman huvittuneena sanoin että ilmotan sitten jos pahalta alkaa tuntua.. siis siitä tuo huvittuneisiis kun on työnantajana nuoremmanpuoleinen mies henkilö niin ei välttämättä moista ees kaikkien tulis kysyttyä :)

mut nyt koneen äärestä pois..
 
Maalainen86 taisit kysellä, että onko vihlaisuja tms kun venyttelee tai kiertää vartaloa. Niin On. Todellakin on. Eikä kummoisia liikkeitä tarvi tehdä, että vihlaiseepi.

Kiitos ystävällisille tervetulleiksi toivottaneille henkilöille (suvitus, pikkuvaimo, ninni...), enpäs enää muistakaan nimimerkkejä vaikka kuinka yritin niitä mieleeni painaa täältä lukiessani. Taitaa olla se raskausajan dementia. :ashamed:

Ja masu pullottaa, turvottaa, möhöttää, pöhöttyy.. Ihan kamalaa, kun vastahan mie ostin uudet housut, jotka olivat mielestäni löysät ja ne on jo pinkeät. Varsinkin illalla tuntuu, että 10 sentin lisä siivu on ilmaantunut vyötärölle... :whistle: Pitäis yrittää muuten välttää turhaa syömistä tässä raskaudessa, kun edellisen raskaudenkin kilot on vielä tallella... :kieh:

Miehen kanssa rupateltiin tänään, että taitaa olla poika tulossa. Molemmat toivotaan poikaa jostain syystä. Kaksi niitä on ennestään, mutta miks jottei kolmaskin menisi. Olisi hyvin ikäero sopivan pieni pienimmäisen ja tämän tulevan välillä ja jos ois samaa sukupuoltakin niin leikit varmaan sattuis jossain vaiheessa yksiin..


Heili ja masuasukki
 
Tervetuloa Riinu ja Zippadappadui! Ja onnea :flower: !

Päivitin tiedot listaan, toivottavasti en unohtanut ketään..

Tulin just töistä kotiin ja nyt edessä 4 vapaata. Ihanaa! Huomenna muumimaailmaan lasten kanssa, pakollinen jokakesäinen juttu.
Huomasin tänään töissä et masu kovettuu helposti, varsinkin jos kumartelee tai nostaa jotain painavampaa, tuntuu ihan hassulta. Turvotusta huomaan varsinkin iltaisin, eikä mee varmaan kauan et tarvii äippähousuihin siirtyä, en voi yhtään sietää jos housut puristaa, oon sit mielummin sellasilla housuilla missä hyvä olla.

Heilillä on ihan poikaolo vai :) ? Mulla ei oo tyttö- eikä poikaolo, mut kun on jo 2 tyttöö ennestään ni oishan se poika ihan kiva, vaikka tyttökin vastaanotetaan ihan yhtä suurella rakkaudella... Ois sit vaan tolle isukille oma kaveri minkä kanssa touhuta poikien juttuja.

Tuttelille hyvää matkaa ja toivottavasti kaikki menee hyvin eikä kuulla mitään ikäviä uutisia! Tarrasukkia vauvalle ja sulle iso :hug: .

Nyt hetkeks huiliin sänkyyn!

-Ninni78 ja nimetön 7+5 :heart: :heart: -
 
Hei kaikille!Täällä on kauheasti hulinaa, kaksi siskonpoikaa ja yksi omani pitävät minut liikkeessä. Ei ehdi tuijottaa liiaksi omaa napaa, heh :D Mut pitää nauttia joka hetkestä kun saa pari viikkoo erilaista arkea kuin ne tutut kotikuviot, sit on pitkä aika syksyä ja talvee homehtua kotona pojun kans ja tuijottaa sitä omaa napaa.

Sain siskolta ihanat odotushousut ja varmaan kohta lisää kun vapautuvat käytöstä, nyt me odotellaan vaan sitä että millon sisko pääsis synnyttää, laskettu on ihan pian ja vatsa VALTAVA ja olo tukala. Tulisipa se tyttö sieltä jo.

Tänään on ollut kipuja alavatsassa, en tiedä mikä sen aiheuttaa. Säikäytti vähän kun se ei tunnu siltä tutulta "menkkakivulta" mitä on ollut tässä pitkin näitä alkuviikkoja, vaan sellainen kivistävä tunne. En osaa selittää mutta tuntuu vähän kuin olis vatsalihakset kipeenä ja sattuu myös jos nostaa jotain tai "ponnistaa". Ääh, varmaan jotain ihan asiaankuuluvaa..

No, pitää taas joutua. Mutta oli kiva lukea muidenkin ultrakuulumisia ja muutenkin kuulumisia. Ja tuttelille onnea matkaan ja nauti reissusta!

Tuli vielä mieleen että miten teidän hiukset voi? heh, huomasin nimittäin että mulla on hiukset vahvistunu ja alkanu kasvaa oikein vauhdilla. Samoin kynnet! imetysaikana, (lopetin imetyksen pari kk sitten) lähti tukkaa ihan tupottain ja muutenkin hiukset voi huonosti. Nyt pitää nauttia kun ne kasvaa!

t. enne ja "veli" (mies keksi tälle odotusnimen kun esikoinen oli "vili" niin tää on nyt veli.. :D rv 9+2
 
Olihan taas tekstiä luettavaksi :whistle:

Mä alan olee tälle päivälle jo ihan sippi,ku pidettii semmoset pienet nimpparit tänää,kummit ja mummo kävi kylässä,mut kuiteski on ihan poikki vaikkei paljo tarvinnu ees passata |O Neidin kummina on paras kaverini,ni sillehän tuli sit kerrottua raskaudesta,kun oli puhetta yhden kaverimme polttareista ja hän mietti et mistä saadaan kuski,ni sanoin sit et kyl mä voin sen hoitaa,hetihän tuo arvas,viel ku tiesi et meil on ollu pitkään yritystä takana.

Mullaki toi vatsa alkaa olee aikas iso,ku mieski sano jo tänää et kyl sust huomaa et oot raskaana,ku maha paistaa paidan läpi,vaikka mulla tota ylimäärästäkin on jonninverran.

Nyt suihkun kautta nukkumaan ja huomenna illaksi pirteenä töihin :/

Piitsi ja Iisakki 5+5

 
Onnittelut kaikille hyvistä ultrakuulumisista ja tervetuloa kaikille uusille! :flower: :heart:

Tekstiä oli tullut parin päivän aikana todella paljon. Eilen kotiuduttiin Naantalin reissusta, mutta tultiin niin illasta ettei jaksanut enää konetta aukaista. Tänään oltiin sitten aamupäivä mökillä mattopesulla. Nyt ois sitten vihdoinkin kaikki matot pesty. Oli niissä hommaa. Jäi nimittäin viime kesältäkin mattojan, kun pienen kanssa ei jaksanut oikein pestä. =)

On se tuo reissaaminen raskasta. Hirveet univelat, kun tuli nukuttua hotellissa niin huonosti |O . Oma sänky on vaan paras paikka nukkua. :D

Sivut oli uusiutunut, tosi kiva!! Listaan lisäys ikä 24 ja synnäri ksks.

Autosta Meillä on kaksi autoa, farmari ja sitten combi malli eli viisi ovinen toinen. Pitäisi kahden lapsen kanssa riittää, vaikka mies suunnitteleekin tila-auton hankintaa, mutta minä en innostu. Farmari tosin pitää olla, kun meillä on noita koiria kaksi niin siinä on kätevä kuljettaa.

Vaunuista: Esikolle ostettiin emmaljungan yhdistelmävaunut, joten ei varmaan hankita kuin se seisomalautu. Tykkään kyllä kulkea paljon jalkaisin kylille ja sitten käydään koirien kanssa vaunu lenkeillä, joten voi olla että tulee hankittua sellaset sisarrattaat. Täytyy asiaa miettiä, kun on ajankohtaisempi. =)

Oon muuten huomannut sellasen, että jos syön jotain sellasta vähänkin rasvaisempaa liharuokaa niin mulle tulee siitä pahaolo! Täytyy yrittää välttää sellasten syömistä! :p

Muumi82 ja kakkonen 10+4
 
Ninni joo siis meillä toivotaan poikaa kovasti, suuntaan tai toiseen ei kyllä ole vielä oloa. Enkä tiedä voiko siihen ollakaan?! Meillä ois niin hyvä pojan nimikin jo valmiina, että se pitäs päästä käyttämään tulokkaalle.. No ei sen puoleen, on tytöllekin nimi ollut jo edellisestä raskaudesta alkaen valmiina.

Autoista kun kerran puhuttiin, niin meillä on siis sedan-mallinen "kauppakassi" jota mies käyttää ja minulla V40 pikkufarmari Volvo, joka ois ajatus vaihtaa tilavempaan. Ollaan nyt sit autokauppoja kierreltykin ja pari suosikkia on löytynyt, mutta lopullista ostopäätöstä ei olla tehty. Toinen suosikeista on 7 hlön tila-auto ja toinen on V70 Volvo farkku. Tässä kun kuitenkin on jo kolmas lapsi tulossa (toivottavasti ei kaksosia, koska sekin on hyvin mahdollista!) ja haaveissa pari vielä lisää tämän jälkeenkin.. B)

Vaunuista Meillä on siis esikoiselle ostetut huippuhyvät emmaljungan kärrit, semmoset kuomurattaat, menneet molemmille näille, mut nyt haaveissa ois ostaa Teutonialta uudet kärrit ja jättää noi "mummolakäyttöön" jompaan kumpaan mummolaan. Ja kaksosten kärrejä ei hankita, vaikka suht pieni ikäero pienimmille tuleekin (1v 8kk). Mieluummin se seisontalauta ja kantoliina avuksi liikkumiseen. En vaan ole voinut koskaan sietää ajatusta kaksostenrattaista, ovat niin isoja ja kömpelön oloisia, eivätkä mee joka koloseen niinkuin tavalliset.

Imetyksestä joku jotain muistaakseni tuolla aiemmin virkkoi. Mie imettelen kuopusta edelleen, mutta ajatuksissa ois, että jos tämän vuoden loppuun mennessä sais sen homman finaaliin. Ehkä jopa jo syksyllä.

Oireilut senkun koko ajan "vahvistuu" täällä päässä, toisilla kun ne tuntuu jo laimenevan. Tosin niin on ennenkin ollut että rv 8-9 eteenpäin vasta oksettaakin ja on kaikki oireet. Nyt pissattaa ihan koko ajan ja tuo maha on kyllä jalkapallon kokoinen jo.

Heili ja pömppis :LOL:
 

Yhteistyössä