~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Joo, kato jostain se meillä tylsistyneillä kotiäideilläki pitää ne riemunsa repiä, ja tämä yks hoopo auttaa meitä siinä tietämättään hurjasti!

Ai hitsi mut nyt se tietääki sen ku mä sen tähän kirjoitin!! Voi hitsi!!
Unohdit hymiöviljelmäsi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
En ole viljelijä. Isän oli, mutta hänkin viljeli vain maata, ei hymiöitä.
Etsipä joku muu yhteisö johon sovit paremmin kuin tähän meidän, kun me ei tosiaan haluta leikkiä sun kaa!, niinkuin itse sen hienosti jossain viestissäsi ilmaisit. Hyvästi.
Uskoisin, että sinulla ei ole valtakirjaa puhua kuin itsesi puolesta, ellet sitten puhu itsestäsi monikossa. Ja siinäkään tapauksessa yhteisö ei olisi sinun, tai teidän.

 
Voi herranisä mitä provoo :D Antaa pikkusen narista. Te hiekkalaatikkoäidit varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan ja miten paljon huomiota kannattaa tässä kohtaa antaa ja kelle.

t. tuleva hiekkalaatikkoäiti
jol ei oo hajuakaan godwinin lakipykälistä. GOSH

 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:
Voi herranisä mitä provoo :D Antaa pikkusen narista. Te hiekkalaatikkoäidit varmaan ymmärrätte mitä tarkoitan ja miten paljon huomiota kannattaa tässä kohtaa antaa ja kelle.

t. tuleva hiekkalaatikkoäiti
jol ei oo hajuakaan godwinin lakipykälistä. GOSH
Saisiko vielä rautalangasta väännettynä, kun hitaimmat eivät varmasti ihan vielä tajunneet? HSV

Ja Googlea kannattaa käyttää muuhunkin kuin televisio-ohjelmien etsintään.
MOT

 
Mama-L: Joo antaa narista rauhassa vaan... Lähinnä huvittaa ja ihmetyttää kun joku jaksaa vaahdota noin kauheesti. Joo, kohta ollaan kaikki hiekkalaatikkoäitejä, esikoinen ja kuopus kun on jo kasvanu sen ajan ohi, mut kohta siellä ollaan taas.

Rauhallista päivän jatkoa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Hirmumyrsky Turdus. Luvassa paljon turhaa puhetta, sekä paljon kirjainlyhenteitä, joita hidasälyiset hiekkalaatikkoäidit eivät ymmärrä. Ihmisiä kehotetaan pysymään sisätiloissa.

Vai mitä Turdus? :LOL:
Ja jos sinä, rakas Papagena olisit koulussa kuunnellut opettajaasi, etkä odottanut välituntia ja joululomaa, tietäisit, miten hirmumyrskyt nimetään. Ja nimilistan T-kirjaimella alkava myrsky on tunnetusti nimeltään Tip, ei Turdus, joka puolestaan viittaa lintuihin.

 
Moi kaikki,

suuresti hämmästelen, eikö lokakuussa olekaan tarkoitus puhua raskaudesta ja siihen liittyvistä asioista juuri mitään?

Palaan (vauva-)asiaan sitten ehkä jo rauhoittuneessa marraskuun pinossa *tähän joku sopiva hymeskö, määrittele itse mielentilasi mukaan*

~Tiila ja Nyytti 17+3.
 
Tiila oon kanssasi ihan samaa mieltä, tänne nyt vaan tupsahti tollanen ulkopuolinen sivistämään meitä tyhmiä hiekkalaatikkoäitejä hienoilla sivistyssanoillaan ja latinankielisillä jutuillaan. Siis Turdus, rastas. Taitaapi olla räkättirastas.

Masulle kuuluu hyvää, kovin tuntuu olevan vilkas vauva, liikkeitä tuntuu kovasti molemmin puolin masua, uiskentelee näköjään päästä päähän.

-Ninni ja Kirppu 16+1-
 
Kerron tässä myrskyvaroituksesta huolimatta vähän tämänpäiväsestä ultrasta.

Kuten arvelinkin, oli vähän liian aikaista rakenteiden tutkiskeluun, mutta aivot löytyi, sekä kaikki muut elimet olivat siellä missä pitikin. Kovin vilkkaasti kaveri liikkui - ei meinattu saada mittoja otettua. Vastasi kuitenkin mittojen mukaan 16+1 viikkoja, eli hyvin on kasvanut.

Hoitaja halusi itse yrittää selvittää sukupuolen, (minähän sen jo tiesin) josta ei sitten kuulemma voinut erehtyä, niin selvästi pieni pili siellä jalkojen välissä törötti!!

Eli kaikki hyvin tähän asti.

Rakenneultra tehdään sitten viikolla 20+.

Nyt syömään!

Oonaliina 15+5
 
Mun LA:n voi muuten vaihtaa 13.3 ja synnäri on KOS/H (hehe, selvitin vihdoinkin mikä lyhenne kättärillä on ja haikaranpesään pyrin).

Kauhee huoli ollu taas siitä onko kaikki hyvin, mut pakko yrittää uskoa siihen. Nyt jotain 16+4 tjsp

Kiitos päivityksestä :)
 
Olen samaa mieltä kuin Tiila ja toivon että kukaan ei enää "lisäisi vettä myllyyn" niin saataisiin nuo asiattomuudet loppumaan. Toivon että jatkamme kirjoittelua asiallisesti kuten tähänkin asti ennen tätä hässäkkää.Ei kukaan jaksa kauaa yksin leikkiä, kuten äidit tiedämme. Jätetään moinen omaan arvoonsa.
 
Täällä kanssa masuvauva vetää kauheeta rinkiä kokoajan. Oon tullu siihen tulokseen et sekin tykkää kahvista tai ainakin se pistää aina liikettä nivusiin. :D

Tänään ajoissa töistä kotiin, yepee! Mä oon niin toimelias tänään! Aion ainakin raivata jääkaapin, pestä vähän ikkunoita ja tehä puolukkapiirakkaa. Kinkkupannarinki ohje ois, nams... :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mama-L:
Täällä kanssa masuvauva vetää kauheeta rinkiä kokoajan. Oon tullu siihen tulokseen et sekin tykkää kahvista tai ainakin se pistää aina liikettä nivusiin. :D

Tänään ajoissa töistä kotiin, yepee! Mä oon niin toimelias tänään! Aion ainakin raivata jääkaapin, pestä vähän ikkunoita ja tehä puolukkapiirakkaa. Kinkkupannarinki ohje ois, nams... :)
Laita ihmeessä se puolukkapiirakan ohje tännekin, voisin kokeilla jos se on helppo.. oon muuten niin huono leipoo mut haluisin kokeilla. nam =)

Mun masussa myös joku vetää kunnolla kuperkeikkoja, on se ihana tietää et siellä ollaan kotona :D

enne ja aarre 17+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Tämä on viimeinen viestini sinulle.
En osta kirjoja kun ei ole rahaa. Olen kotoisin pienestä pitäjästä. Minulla ei ole hovia. Kiitos, jos juttuni ovat mielestäsi nasevia, hyvä että joku ajattelee niin. Pelkään pimeän lisäksi myös oksentamista, ja on normaalia että ihmisillä on erilaisia pelkoja. Lääkitystä minulla ei tällä hetkellä olekaan. Olet etevä tutkimustyössäsi.
Mitä, ei hymiöitä? Tultiinko herkille vesille? Eikö enää noussutkaan päällimmäisenä mieleen sinulle tuntemattoman ihmisen herjaaminen nimimerkin suojista kieroutuneeksi pervoksi?

Mutta olkoon tämä aihe tässä.

Palataan asiaan, jos kommentoitavaa löytyy jutuistanne. Maailman ei tarvitse olla homogeeninen ja hymistelevä. Erilaisia mielipiteitä pitäisi kestää, vaikka ne eivät aina kohtaakaan oman maailmankuvan kanssa. Ilman, että laumana hyökätään persoonan kimppuun.
 

Mama-L kinkkupannari kuulostais hyvältä, mullekin saa laittaa ohjeen!

Oonaliina onnea pikkupilistä :flower: !

Oikukas päivitän sun tiedot!

Täällä taas aurinko pilkistää pilvien takaa, ihme sää kun koko ajan vaihtelee... Palataan...

-Ninni ja Kirppu 16+1-
 
enne, tässäpä puolukkapiirakan ohje:
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/16593/Helppo%20ja%20mehevä%20puolukkapiirakka

tuolta sivulta löytyi montakin ohjetta puolukkapiirakalle mutta tuota oli nähtävästi eniten tehty, ja tykkäilty! Muuten kyllä suosittelen kaikille tota www.kotikokki.net jos jahkailee usein mitä ruokaa tekis, hirveesti kaikkee kivaa. :)

Ja sit se Papagenan kinkkupannari (6 annosta):

-2 munaa
-5dl maitoa
-2-2½ dl vehnäjauhoja
-n. ½ tl suolaa (oman maun mukaan)
-2-3 rkl öljyä tai sulatettua voita

Täyte:
-100g savukinkkua
-pieni pala purjoa
-½ paprikaa
-50-100 g sieniä esim. herkkusieniä (itse en käytä sieniä )
-1 rkl persiljaa
-1rkl ruohosipulia
-2dl juustoraastetta
-ripaus mustapippuria

*Riko munat kulhoon ja vatkaa. Sekoita joukkoon maito, jauhot ja suola. Lisää lopuksi rasva ja sekoita. Anna turvota n. puoli tuntia.

*Kuutioi kinkku. Halkaise, huuhtele ja leikkaa purjo ohuiksi viipaleiksi. Huuhtele ja kuutioi paprika. Silppua sienet. Kaada pannukakkutaikina voideltuun vuokaan tai uunipannulle leivinpaperin päälle. Ripottele taikinan päälle täyte.

*Paista 200-225 asteessa 25-30 minuuttia.

Siinäpä niitä :)

 
mä muuten oon jostain syystä kauheesti nyt pähkäillyt viime päivinä sitä sukupuolta. Ei sillä edes ole väliä kumpi tulee :LOL: Alusta asti ollut varma tytöstä mut nyt ei enää oo oloa kumpaankaan suuntaan. Tai tosiaan yleensäkään siihen suuntaan että kumpaakaan olisi tulossa, vaikka viimeksi eilen illalla meinasin taas oksentaa..

Toissayönä sitten näin unta että saimme pojan. Noh, muutama viikko ja se ehkä selviää =)
 
Syysmaanantaita kaikille :wave:

Ihanaa ku oli näin lyhyt koulupäivä ja nyt kahvia ja nettiä :p

Oonaliinalle onnittelut poikauutisista!

Joku kyseli tuntemuksista ja mulla oli alusta alkaen poika-olo, koska oli vähän erilaista kun esikoista odottaessa. Miehelle yritin vinkkailla mut hän ei vielä uskaltanut uskoa ennen ku ultrassa nähtiin jäpikän pippeli :D
Onks jollekin tullut jo se 'kakkaviiva' mahaan?
Mulla tuli esikoista odottaessa enkä muista millä viikoilla ilmesty ja olis kiva tietää tuleeks se nytkin vai jääkö pois.. =)

Tää menee sinne hölmöjen kysymyksien kategoriaan.. Että voiko piukat housut aiheuttaa supistuksia??
Kun mulla tommoset farkut jotka on yhtä kokoa liian isot ja osin sopivat ja osin jopa isot mutta jos joudun kauan aikaa niiden kanssa istumaan tai vaikka ruokailun jälkeen ne alkavat painamaan ja tuntuu että sitten alkais aina tulemaan niitä supistuksia..? En oo löytäny kivoja mamma-housuja ni noi on ainoot housut :ashamed:

Nyt jää muiden jutut oikeestaan kommentoimatta ku en jaksa lähtee toiseen pinoon lukemaan ja tässä pinossa oli niin paljon turhaa mukana :whistle:

Suvitus+poika 16+2
 

Yhteistyössä