~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

Moikka moi!
Ninni ja Zussu: Mihian aattelitte mennä 4D.hen? itse olin ajatellut medisonaria, kun kerran käymme siellä kaikki muutkin ultrat. (raisio ulkoistaa suoraan sinne) hinta kelakorvauksen jälkeen n. 150?. oma neuvolatäti sanoi eilen et itse suosittelee naantalin jotain yksityistä perhelääkäriä (nimi hiukan mulla hakusessa) kuitenki joku mies joka ultrannu paljon ja ihan uudet laitteet ja hinta kuulemma huomattavasti medisonaria halvempi. Mua kyl hiukan jäi ihmetyttään, et eix toi medisonarinki hinta ole jo aika edullinen? mitä esim kaarinassa maksaa? millä viikolla menette? itse kun olin ajatellut tuota juuri ennen joulua vkoa, jolloin oltais vkolla 26. kuulemma hyvä aika medisonarin ultraajan mielestä, kun taas neuvolatäti sanoi et sais mennä yli 30vkon. ota siitä nyt sitten selvää!??!
sit viel sellainen, et ootteko käyneet noissa mamma jumppa-/joogassa?? harkitsen meneväni...
Nyt uiskentelemaan!

Mä+voice 18+3
 
No hyvä että muillakin nää sivut tökkii, mien oo päässy tänne moneen päivään kirjottaan. Eilenki yritin pariin otteeseen, mut ei onnistunut lähettää textiä. Lukea kyllä pysty.

Kauhia määrä siis oli tuota textiä kahlattavana. Ei jääny kyllä hirveesti korvan taakse asiaa, mut jottain kuitenki :D

Kauhia sentään, vesivahinko oli oonaliinalla (korjatkaa jos muistin väärin nimen) Meillä oli viime vuonna kanssa ihan oma "uima allas" tytön ja pojan huoneessa, sitä ne sit monta kuukautta korjaili. Ja just nipin napin kerettiin jouluks saada kuntoon. Mutta olihan kyllä aika show! Toivottavasti on teilläkin ripeät remonttimiehet! :D

UÄ kuvat oli ihania :D

Mulla kans oli tännään rakenne uä ja kaikki oli kunnossa. 21+6 oli koon mukaan mut kerta ei ole ku tuo pari päivää heittoa niin mennään tän 22+6 mukaan :) 30 viikolla vasta sit selviää onko noilla mun sokereilla ollu jotain vaikutusta lapsen kasvuun, mutta että huolissaan ei kuulemma tarvi olla :)

Nyt vaan sitten pidän huolen syömisistä, että muistan syödä tarpeeksi usein, ettei mun oma insuliinitaso pääse laskeen liian ales. Siitä ilmeisesti johtuupi osittain paastojen korkeus. Guarem pusseja menee nyt sen entisen 3 sijasta 4 ja ruisleipä ja ohrarieska on luvallisia leipiä. Ja olihan tuossa kaikkea muutakin mitä piti muistaa, mut en ala tänne koko litanjaa selittämään. Mut näillä eväillä mennään ens viikkoon, sit uudet ohjeet jos on tarvetta.

Jahas siinäpä ne taiski sit olla ja nyt jännäämään huoliiko nää sivut tän mun jutun.

Marmeladi & Masuasukki 22+1
 
Mulla leviää kohta pää,,, vaikka lääkäri sano ettei toinna paineita ottaa siitä vauva sydämmestä, mutta aina kun ei oo mitään tekemistä et kerkii miettiä niin alkaa pelottaa että josko vauvalla on sydänvika . huomenna kai sen selvyyden siihen saa kun eivät kerta tänään soitelleet. Pitää vaan malttaa odottaa.
 
Mua ärsyttää se kun oletetaan (sukulaiset) et nyt kun meillä on tyttö niin me halutaan toiseksi poika. Jotkut jauhaa et kyllä sieltä poika tulee ja yksi kysyi et jos tulee toinen tyttö niin koitetaanko me tehdä sit vielä poika. Ihan ihmeellistä. Kyllä mulle kelpaa ihan kumpi vaan. Toisaalta on kiva jos tulee poika mut jos tulee tyttö niin sit huonejako sujuu paremmin ja voi hyödyntää esikoisen vanhat vaatteet.

Mä ajattelin tilata Vauva-lehden kun anoppi maksaa puolet siitä. Sen mukana sais sen kantoliinankin. Mulle on aikasemmin tullu kaksplussa.

Käytiin katsomassa tuplarattaitakin ja niiden hintoja Lastentarvikeliikkeestä. Halvimmat oli muistaakseni 135? ja kalliimmat yli 600?. Täytyy sit miettiä et ostetaanko uudet vai etsitäänkö jostain käytetyt. Voi olla et kallistutaan käytettyihin kun yhdelta kaverilta vois saada 100?.

Mua on askarruttanut sellainen et näin ultrassa vauvan jalat mutta en käsiä. Esikoisesta näin sormetkin. Miten muilla,et onko muut nähny kädet ja jalat? Mulle on tullu vaan hassu pelko,et mitä jos vauvalla ei olekaan käsiä?

 

Yhteistyössä