~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA




:heart: :heart: LOKAKUUN PINO :heart: :heart:



NIMI~~~~~SYNNÄRI~~~~IKÄ~~~~MONESKO~~KUMPI

25.2
Skog~~~~~~~~~KSKS~~~~~27v~~~~1.

[/b]26.2
Muumi82~~~~~~KSKS~~~~~24v~~~~2.

28.2
LapsetOvatElämäni~~OYS~~~~~~~~~3.


29.2

Maria86~~~~~~OYS~~~~~~21v~~~~2.

1.3
Misupai~~~~~~NKL~~~~~~~~~~~~~1.
Pikkismasu~~~~HYS~~~~~~~~~~~~~2.

2.3
Mavi~~~~~~~~KYS~~~~~~27v~~~~~1.
Iiris~~~~~~~~Jorvi~~~~~~33v~~~~~1.
Maria82~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.


3.3

Alisa~~~~~~~~~~~~~~~~26v~~~~~1.
KristaTyttö~~~~~~~~~~~~22v~~~~~1.
Tansuli~~~~~~PHKS~~~~~26v~~~~~1.
Momo~~~~~~~Jorvi~~~~~~~~~~~~~2.
Mamuliini80~~~TAYS~~~~~~~~~~~~~2.
Ninnukka02~~~KYS~~~~~~~~~~~~~3.
Korventyttö~~~KAKS~~~~~32v~~~~3.ja4.

4.3

Sopuli83~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Emildan~~~~~PHKS~~~~~20v~~~~~~2.
Marmeladi~~~~LKS~~~~~~29v~~~~~3.

5.3
Jiksu~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Hexodus~~~~~KOS~~~~~36v~~~~~~1. (enkelipoika 03/07)
Terttu77~~~~~TAYS~~~~~~~~~~~~~2.
Malla29~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~3.

Olive77~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~3.
Sipuli~~~~~~~PHKS~~~~~~~~~~~~3.

6.3
Jennah~~~~~~TYKS~~~~~~~~~~~~~1.
Zussu~~~~~~~TYKS~~~~29v~~~~~~1.

Enne~~~~~~~~KYS~~~~25V~~~~~~~2.
Lampukka~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.

7.3
Tiila~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Cicilisko~~~~~~KSKS~~~~~~~~~~~~1.
Heidi1985~~~~~KYS~~~~22v~~~~~~1.
Loka~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.

8.3

Härkäneito~~~~~~~~~~~19v~~~~~~1.

Hannaro~~~~~~~~~~~~17v~~~~~~~1.
Minna27~~~~~~KSKS~~~~~~~~~~~~5.

9.3
Rusina83~~~~~~~~~~~~24v~~~~~~1.
Rohmutti ~~~~~~HYS~~~~29v~~~~~2.
Krisal ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Leenuski ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~3.

10.3
LauraN~~~~~~~NKL~~~~~~~~~~~~1.
Enkeli-82~~~~~~NKL~~~~25v~~~~~~?
Marian-81~~~~~OYS~~~~26v~~~~~~2.
Tessa82 ~~~~~~EPSHP~~~25v~~~~~2.

11.3
Rhea~~~~~~~~KSKS~~~~25v~~~~~~1.

Riksu82~~~~~~TAYS~~~~25v~~~~~~1.
Ilona79 ~~~~~~Jorvi~~~~28v~~~~~~1.
Äityliini83~~~~~TAYS~~~~23v~~~~~~1.
Oohlalaa~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Nipu82~~~~~~~Jorvi~~~~25v~~~~~~2.
Mörkö ~~~~~~~~~~~~~~31v~~~~~~3.
Tutteli78~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~3.


12.3
Äiskä äiskä~~~~KSKS~~~~24v~~~~~~2.
Zippadappadui~~KYS~~~~~~~~~~~~~2.


13.3

Funny ~~~~~~~TYKS~~~~27v~~~~~~1.
Mama-L~~~~~~KSKS~~~~20v~~~~~~1.
Oikukas~~~~~~KOS/H~~~23v~~~~~~1.

Krisu81~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Kuusikon äiti~~~OYS~~~~~38v~~~~~~7.

14.3
Mju ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~?.
Hope08~~~~~~VAS~~~~~31v~~~~~~5.


15.3

Möttönen~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Nasu85~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2
Anneli-2 ~~~~~~KSKS~~~~38v~~~~~~2.
Suvitus´~~~~~~~KOS~~~~22v~~~~~~2.


16.3
Sienna~~~~~~~OYS~~~~28v~~~~~~~1.
Hetax-85~~~~~Kättäri~~~~~~~~~~~~1.
Magdaleena74 ~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Veera81~~~~~~NKL~~~~25v~~~~~~~2.
Ninni78~~~~~~TYKS~~~~29v~~~~~~~3.
-Äippä-84 ~~~~~PHKS~~~23v~~~~~~~3.

17.3
Tyynex~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Apilaniitty ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Ippu~~~~~~~~KAKS~~~23v~~~~~~~~2.
Taaperox3 ~~~~~~~~~~25v~~~~~~~~4.



18.3
Siideri~~~~~~~PHKS~~~29v~~~~~~~~2.
Mollamamma ~~~KYS~~~~25v~~~~~~~4.
Valvatti~~~~~~~~~~~~~32v~~~~~~5.ja6.

19.3

NallePuh25~~~~~~~~~~25v~~~~~~~~1.
Taggy ~~~~~~~~~~~~~22v~~~~~~~~1.
Jentsukka~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Oonaliina~~~~~~~~~~~35v~~~~~~~~4.
MammaMuu~~~MKS~~~~32v~~~~~~~~8.

20.3
Viivi ja Vagner~~KYS~~~~29v~~~~~~~~2.

Mimmi78~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Piutsuli~~~~~~K-HKS~~~~~~~~~~~~~3.
Tyrannosaurus~~~~~~~~~~~~~~~~~~3.

21.3
Maalainen86~~~SeKS~~~21v~~~~~~~~1.
Pikkuvaemo ~~~~NKL~~~30v~~~~~~~~2.
Ahaa~~~~~~~~~~~~~~22v~~~~~~~~2.
Äiti lokakuu~~~~~~~~~~35v~~~~~~~~3.
Jonskunäit i~~~~TAYS~~~27v~~~~~~~~4.
Maalis-äippä ~~~NKL~~~~~~~~~~~~~~?

22.3
Riinu~~~~~~~~TYKS~~~32v~~~~~~~~1.
Erel~~~~~~~~Jorvi~~~~22v~~~~~~~~2.

23.3

Minttu82 ~~~~~~~~~~~24v~~~~~~~~1.
Me6~~~~~~~~NKL~~~~38v~~~~~~~~5.

24.3
Pikkulintu77~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Amalia- ~~~~~~KYS~~~~23v~~~~~~~~3.
Maalismama ~~~KYS~~~~~~~~~~~~~~3.

25.3
Hemilia~~~~~~~~~~~~~22v~~~~~~~~1.
Tilli78~~~~~~Kättäri~~~~28v~~~~~~~~1.
Emminmamma~~TYKS~~~~~~~~~~~~~~2.
Marzo ~~~~~~~PHKS~~~29v~~~~~~~~2.

26.3
Piipi77~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Jensku83~~~~~TYKS~~~~24v~~~~~~~~2.
Pimmi84~~~~~~OYS~~~~22v~~~~~~~~2.
Liian iso perhoseksi ~~PKKS~~33v~~~~~~2.
Heikku83 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~4.

27.3

Taniija~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1.
Nita82 ~~~~~~~KOKS~~~~~~~~~~~~~1.
Bellona~~~~~~~~~~~~~~29v~~~~~~~1.
Margit~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Helmi34 ~~~~~~~~~~~~~34v~~~~~~~2.

28.3
Laura86~~~~~~~~~~~~~20v~~~~~~~1.

29.3
Taimi~~~~~~~~KOKS~~~29v~~~~~~~~1.
Mami-04~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~2.
Mamma86~~~~~SatKS~~~21v~~~~~~~~2.

31.3
Angel08~~~~~~TYKS~~~~26v~~~~~~~~1.
Kleopatra~~~~~Jorvi~~~~27v~~~~~~~~3.



Siirtynyt huhtikuisiin:
Huvikummunvääpeli.....KSKS...........30v.....................2.
Piitsi82....................KOKS................25v.....................2.
Heili Karjalasta.............EKKS...........26v.....................3.




:heart: :heart: :heart: Pienokaisensa enkeleille menettäneet: :heart: :heart: :heart:

**********Myymä rv 14+4**********
*********Danjuska rv 11+5*********
***********Tuizu rv 12+3**********

--------------------------------------------------------------------------------------

Ja tässä vielä linkki heinäkuun keskusteluun:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t800446

Ja elokuun elot löytyy tuolta:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t828590

Ja syyskuun supinat täältä:

http://keskustelu.kaksplus.fi/t850775

 
Nyt sitten alkaa taas uusi kuukausi! Tuntuu, että syksy on mennyt ihan älyttömän nopsaan. Kesällä, kun sai tietää vauvasta, tuntui että syksyynkin on pitkä aika. Eipä se niin pitkä aika ollutkaan. Nyt vaan yritetään kaikki jaksaa kovasti kohti joulua, se on aika hyvä välietappi!

Nyt tuijottamaan Maajussille morsianta, se on ihan huippu!

Misupai ja Helmis 18+1
 
Valvatti juu en oo koskaan sitä mihinkään loukannu ja kuitenki jo 2 normaalia synnytystä takana eikä niissä raskauksissa ollu mitään ongelmia häntäluun kanssa. Lääkäri epäili liitoskivuiksi mitkä tulee vaan paheneen. Mut mitään estoa normaalille synnytykselle ei pitäis olla kun häntäluu ei kuitenkaan oo koskaan missään vaurioitunu.

Laitan tän saman tekstin nyt tähän vanhaan ja vielä lokakuunki pinoon...

-Ninni ja Kirppu 16+0-
 
Kiitos Ninnille taas pinosta, kiva kun sä oot meidän datavelhona :hug:

Keksin aivan todella terveellisen tavan karkoittaa päänsärky, aloitin taas kahvinjuonnin ja söin tosi rasvasta ja suolaista pitsaa. Ja loppui kamala särky siihen.
Eli mahdollisimman epäterveellistä ruokaa sekä kamalaa kahvia niin kyllä lähtee.
Mulla oli tosiaan verenpaineet alhaset, eli 96/60, joten toi hienoinen verenpaineen nostatus saattoi auttaa särkyyn. Kyllä on ihana tunne kun ei satu.
Kivutonta yötä kaikille! t. pikkuvaemo ja -kakkonen 15+2
 
Kiitos Ninnille uudesta pinosta :hug:

Mun oli tänne heti tultava kertomaan, että nyt tuntuu masussa oikein kunnolla potkuja. Olen ihan innoissani. Olin viikonlopun serkun luona ja siellä sitten fiilisteltiin oikein olan takaa. Huomasin, että kun olen syönyt jotain makeaa ja kun menen sen jälkeen pötkölleen niin jo alkaa tapahtua. Luin jostain että just jos syö makeaa ja menee vasemmalle kyljelle niin tuntee potkut hyvin. Sokeri kuulemma jotenkin vilkastaa sikiötä. Ei mulla sitten muuta tällä kerralla. Nyt täytyy mennä koisaamaan, että jaksaa huomenna aamulla mennä neuvolaan. Odotan jo että kuulen taas pienen sydämen sykkeen. Ainiin ja siihen piti vielä sanoa, että tällä hetkellä on tosi vahva poika tunne...Onko muilla tyttö tai poika tuntoja? Tätä on täällä kyllä ennenkin kysytty, mutta kertaus on opintojen äiti :D

Jennah + pikkujeppe 17+3
 
Täällä juon paraikaa sitä kahvia ja fiilistelen, kun ei satu päähän.

Jennah, mulla on tosi vahva tyttöolo. En kyllä tiedä johtuuko oikeista "tyttöoireista" (mm.finnit) vai vaan siitä, että todella haluisin pikkuprinsessan :heart: .

Täällä on kunnon syysmyrsky, ei auta kuin vetää kumpparit jalkaan ja sadetakki niskaan ja sännätä koiran kanssa ulos.

terkuin pikkuvaemo ja -kakkonen 15+3
 
Teen pikaiseen merkin tällekin kuulle, meillä Veikka kuumeessa, joten äitiä kaivataan kokoajan. Äippäpolilla kaikki oli ok, Kamut kasvaa tasaiseen tahtiin, nyt vajaat 200g ja 17,5-18cm pitkiä. Mulla rakenneultra tasan viikolla 20, eli 15.10. Mun laskettu aika on muutes 3.3. nykyään, jos Ninni78 viitsit muuttaa, pakko ei ole. Nyt takaisin hoitaa poikaa.

Korven tyttö ja Kamut 18+0
 
Niin se lokakuukin sitten alkoi! Ninni on taas näköjään ahkeroinut. Mukavaa, että joku jaksaa.

En ole ehtinyt aikoihin surffailemaan, kun viime viikko oli töissä todella kiireinen ja vapaa-aika on mennyt keittiöliikkeissä juostessa. Remonttia olisi tarkoitus aloitella.

Olen tänään menossa siihen ylimääräiseen ultraan. Vähän jännittää. Rakenteiden kannalta ehkä vähän turhan aikaisin, kun edes 16 viikkoa ei ole vielä täynnä, mutta toivottavasti jotain saa selville.

Mulla on ollut alusta asti todella vahva tyttöolo. Ehkä siinä on ollut myös toivetta aika reilusti mukana. Olisi ollut niin kiva saada tuolle meidän 10-veelle pikkusisko, koska sitä on jo monta vuotta toivonut. Pikkuveli kuitenkin on tulossa Odottaa veljeäkin kyllä aivan innoissaan, niin kuin tuleva isovelikin. Ovat jo ostelleet pieniä lahjoja tulevalle veljelle.

Outoa, että vaikka tiedän varmaksi, että on poika, niin silti ensimmäisenä kaupoissa katselen ns. tyttötavaroita.

Oho, ihan kuin olisin tuntenut jotain liikehdintää vatsassa. Näinköhän sitä alkaa sitten liikkeitä tuntemaan...

Vointeja kaikille. Toivottavasti Ninnin kivut helpottavat ja muidenkin päänsäryt yms. vaivat jäävät taka-alalle. Itsellä päänsärky on jo aika hyvin vähentynyt. Luultavasti se lisärauta on auttanut.

Oonaliina 15+5
 
Huomenta!

Papsu luin kanssa sen Turduksen viestin... Hoh hoh hoijaa...
Mua ei henk.koht kans haittaa kuka näitä lukee kun en mä ainakaan oo sellasia asioita kirjottanu mitkä ois jotenki salasia, mut olihan se viesti aika ärsyttävä. Kyllä mä uskon et ihan jokainen meistä tietää että tää palsta on avoin kenelle tahansa, mut ei se tarkota sitä et esim. Äiskä äiskästä tuntuis kivalta jos kaveri käy täältä lukees toisen asioita ja levittelee niitä sit ympäriinsä. Pitäis sit vaikka omana tietona lukemansa.
Ite oon ainaki niin tottunu jo tähän etten oikeen tiedä haluanko mihkään suljettuun kerhoon siirtyäkään. Jos jotakuta kiinnostaa lukea raskaana olevan naisen valituksia niin olkoon hyvä ja lukee sitte vaan! Jos vaikka sais sillä parannettua omaa oloaan???

Pikkuvaemo tarvii varmaan testaa sitä kahvia. Ku oon kans jättäny kahvin kokonaan pois. Ja vielä jotain rasvasta ja suolastaki kehotat syömään... Ei vaan tee nykyään mieli mitään herkkuja, ainut oikeestaan mikä maistuu on kaikki kylmät, raikkaat hedelmät, satsumat on ehdoton ykkönen! Täällä taas paistaa aurinko, oisin mielelläni ottanu sen myrskyn tänne.

Tulkaas kaikki neuvolaan tai ultraan tänään menevät sit kertoon kuulumisianne ku kotiin tai töihin palaudutte!

Mä meen herättään meiän neidin ja laittaan hänet koulukuntoon.


:heart: :Ninni ja Kirppu 16+1 :heart: :heart:

ps. hitsi kun noi viikot vierii... Kohta ollaan kaikki jo vkolla 30+ =)
 
En mä Ninni ollu ihan tosissani sen pitsansyömisen kanssa, mut kahvi oikeesti autto mulla.
Täytyy tota ruokavaliota taas muutenkin hiukka syynätä, viikonloppuna tuli rempan takia vedettyä just pitsaa ja karkkia :ashamed:
Oon niin lyhkänen, että jos tulee kilokin ylimäärästä, niin sen todella näkee ja tuntee.
Tänään onneks onkin salaattilounastreffit kaverin kanssa.

Just aattelin kans tota ajan kulumista, kohtahan on jo joulu!

Meillä saatiin eilen remontti päätökseen ja meidän makkari siirtyi uuteen huoneeseen. Ihanaa, kun kaikki tavarat on omilla paikoillaan. Vauvan huone odottelee sisustusta, heti kun saadaan varmistus kumpi on tulossa, lähden maali- ja tapettikaupoille.
Olis kyllä mahtavaa tehdä oikea prinsessanhuone.

 
"mut ei se tarkota sitä et esim. Äiskä äiskästä tuntuis kivalta jos kaveri käy täältä lukees toisen asioita ja levittelee niitä sit ympäriinsä. Pitäis sit vaikka omana tietona lukemansa."

Täh? Miksi sitten tilittää asioitaan _nettiin_ jos niitä ei ihmiset saisikaan lukea? Eiköhän levityksen suorita ihan kirjoittaja kirjoittamalla hengentuotoksiaan kaiken kansan spekuloitavaksi? Vanha totuus salaisuudestahan on se, että jos jonkun asian tietää useampi kuin yksi ihminen, asia ei enää ole salaisuus.

On ihan oma vika ja vastuulla, jos joku kirjoittaa koko pienen elämänsä nettifoorumeille ja joku osaa yhdistää asioita toisiinsa ja tunnistaa ihmisen juttujen takana. Ei siinä tarvita ihmeellistä tutkivaa journalismia. Aikuisen ihmisen pitäisi _oikeasti_ tiedostaa, että kirjoittaessaan nettiin, juttuja lukee jopa ei toivotut tutut ja kaverit. Ja ei niitä voi mistään urkkimisesta ja asioiden levittelystä syytellä. Syyllinen tuijottaa ihan sieltä omasta peilistä, joka on kaiken kansan pällisteltäväksi tilittänyt aineistoa omasta elämästään. Jos ei siihen ole valmis, on ratkaisu helppo, ei enää kirjoita siitä, mitä ei halua ihmisten vatvovan.
 
Hahaa, pikku provosointia taitaa olla käynnissä täällä. Ei siinä mitään jos joku saa siitä hyvät kicksit että voi viljellä jotain tommosta semi-intellektuellia sanastoa oikein kirjakielellä meille tampioille jotka ei ymmärretä että palsta näkyy joka paanasen sampolle alahärmässä. Kiitos että jaoit kuitenkin tämän tiedon kanssamme. =)

Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa ja jos jollain on oikeesti niin köyhä elämä et sen suola on kytätä täällä meidän raskauskuulumisia niin antaa mennä ihan vaikka täysillä. Voin kertoo myös kaikki valkovuoto- ja ummetusasiani ynnä muut raskausvaivat että saatte varmasti kaikkee mielenkiintosta ajateltavaa päivänne kuluksi. :heart:

Asiaan;
Lähdettiin lauantaina vähän mökkeilemään isommalla porukalla ja oli kyllä muksa reissu. Meilläkin oli likat mukana ja myös pikkuherra 1v. siellä viihdytti meitä kaikkia mukavasti läsnäolollaan. :D Ihanasta ruoasta sai nauttia, alkupalaksi mm. tomaattikeittoa valkosipulilla ja persiljalla höystettynä, keiton kera valkosipuli-oliiviöljy bruschettaleivät. Ja sitten pääruoaksi poronkäristystä ja puolukkasurvosta, nam NAM ! Sai mamma taas herkutella. Illalla sitten ihana puusauna ja pehmeät löylyt, pojat otti siinä vähän pokeriturnausta ja yhen aikaan päästiin vasta unille, ja mulla ei sit tullutkaan uni silmään, ei sitten millään. Ja se oli eka yö raskauden aikana joka meni valvoessa, rähmä!! Tähän asti oon nukkunu niin hyvin. Eilenkin kukuin puol kahteentoista ja nyt onki sitten vähä zombimainen olo töissä. :x

Päänsärystä kärsin minäkin edelleen melkein joka päivä, alhaisten paineiden lisäksi vaikuttaa vielä tää suurilta osin koneen-edessä-istumis-työ. Mies on onneks ihanasti hellinyt ja hieronut pyytämättäkin. Sauna on myös tosi iso helpottaja ja panadolia kuluu... Alussa yritin olla ottamatta mitään lääkkeitä mutta kun tuosta ei mitään haittaa oo niin turha kai se on yrittää kitua. :$

Ja, ihana juttu loppuun vielä,
mekin päästään mitä luultavimmin siihen 4D-ultraan
koska mulla on niin siunatun ihana anoppi. :heart:

mama-L & Onnimasumatonen 16+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuvaemo:
Kokeillaas vaikka semmosta, ettei kommentoida tolle yhdelle intellektuellille enää mitään, kun näköjään ei kiinnosta muu kuin väittää vastaan =)
Hymiöstäsi huolimatta viittauksesi kuulumisestani mahdolliseen älymystöön jää vieraaksi. Itse en ainakaan kyseistä ominaisuutta itsestäni tunnista. No, ehkäpä asioista julkisuudessa väittely sitten voidaan jotenkin tulkita _yhdeksi_ piirteeksi intellektualismiin. Mutta onko tämän foorumin ohjenuorana levittää aatetta, jossa kuuluu hymistellä ja myötäillä, jos on asioista eri mieltä?

Vai pitäisix sit skriivaa sellast niinku ihq textii masuasuceist ja sellasist tiäx?


 
Maanantaita
Huomenta kaikille!

Me olimma tosiaankin viikonlopun anoppilassa, tulipa ainaki otettua ihan rennosti ja kyläilyn kannalta. Nyt oiski taas työmaata ihan nokko ku vuori vaatteita oottaapi viikkaamista, jipii.. Oli vaan ihan pakko tulla eka käymään täällä plussalla "seliseli, laiska mikä laiska"

Jahas uusia odottajia oli tullut lissää.. Nita82 Teretulemast!

Sienna.. Mie puhun vaikka ja mitä murretta sekasin.. tullee miet ja siet.. ja määt ja säät ja mä, sä.. Sitä ku suku levenny ympäri suomen ja kamuja assuupi siellä ja täällä niin mie imuroin ne kaikki murteet itteeni Ja sitä ku on savolaista ja saamelaista ja kainuulaista verta sopivassa sekasotkussa ni lopputuloski on aika sekava Se on sitten ihan moukan tuuria jos vahingossa kirjakielellä kirjotan

Juu ja sitten täällä on jutun aiheeksi noussu tuo yksityisyys. Olikos se Äiskä Äiskä joka oli kovin harmistunu ku joku tuttu oli sen tunnistanu täältä? Ymmärrän täysin että ärsyttää, siksipä mie en mitenkään tarkoin itestäni tänne mittään kerro. Lasten nimetki oon jättäny poijes ja paikkakuntaakaan en ole maininnu. En miekään tykkää jos joku puoli tuttu minut täältä tunnistais, tämä ku vähän semmonen paikka jossa saapi mieltänsä purkaa nimettömänä. Mutta sen välttämiseksi mie yritän olla mahollisimman vähän kertomatta itsestäni. Hankalaa se kyllä on ja lipsahduksia tietty sattuu, mut sitten se ompi voi voi. Ja aina on omat vaaransa kun tämmöselle palstalle kirjottaa, julki saattaapi tulla ja semmosten ihmistenki korviin asiat levetä joitten ei haluais mittään tietävän, mutta se nyt vaan on hyväksyttävä kun yleiselle foorumille rustaa.

Sitten vaunut on kans puheeksi noussu. Mie kanssa miettiny niitä. Onhan meillä nuo vaunut jotka on esikoisella ja kuopuksella olleet ja sitä ennen peritty sukulaiselta, mutta ne on hieman kärsineet vuosien saatossa. renkaat on kuluneet ja jousitus hieman periksi antanu. Niillä ku on rytkytetty kahen muksun kanssa montaa kuoppasta tietä. Turvakaukalokin kun on kuiteskin ostettava, nii nouseepi nämä hankinnat taivaisiin. Pitää kattoo josko niitä vaunuja vois jotenkin ehjätä, pittää laittaa tuo ukko kulta niitä rassaamaan. Delegoin tämänki asian etteen päin, niinku neuvolan täti käski imuroinninki jättää ukon riemuksi!

Juu-u.. Mitäs sitä vielä? Nimet juu.. niitä mie olen miettiny jo vaikka kuinka paljon Hankalaa vaan tuppaa olemaan ku en kuites ihan semmosta nimeä halua joka vähän väliä vastaan tulis ja ei saa olla mitenkään yliampuva. Siinä riittääpi vielä pureksittavaa moneksi kuukaudeksi, mut onneksi on vielä aikaa miettiä

Joo-o.. Nyt pittää tämä romaanin kirjotus lopettaa tältä haavaa, riittääpi sitten toisellekki kerralle asiaa

Marmeladi ja Masuasukki 17+6
 
Malla29
Kenenkään puolelle asettumatta, ketään väheksymättä, mielestäni Turduksen ensimmäisessä viestissä piilee totuus. Kaikkihan sen tietävät että keskustelupalstoille kirjoitetut tekstit ovat kaikkien luettavissa ja että ihminen on utelias olento...:whistle: Itse yritän sen aina kirjoittaessani pitää mielessä vaikka muuten avoin ihminen olenkin.

:attn: Suljettu msn-yhteisö on jo olemassa, maalismuruset 2008, jossa keskustelu on käynyt vilkkaasti ja uusia ilmottautuu vähän väliä. Sinne voi kirjoitella hieman vapaammin kun on rajattu yhteisö, mutta eihän sitäkään tiedä, jos siellä sattuu tuttuun ihmiseen törmäämään.

Yahoollekin on vastaava keskusteluryhmä perustettu (toimii luultavasti pienemmällä porukalla kuin msn), mutta sen nykyisestä toiminnasta en tiedä koska siirryin itse tuonne msn-puolelle ihan vain siksi että se on suomenkielisenä minulle iisimpi.
 
Korkkaanpas minäkin tän uuden kuukauden :D. Enää vähän yli puoli vuotta laskettuun aikaan...Tuntuu kyllä mahottoman pitkältä ajalta, vaikka tää kolmisen kuukautta on mennyt tosi nopsasti.

Jennah. Mulla on ollut ihan alusta saakka poikafiilis. Johtuu varmaan siitä, että tää raskaus on ollut niin erilainen kuin se ensimmäinen. Mutta mahikset on viiskyt viiskyt. En tiedä haluanko edes tietää sukupuolta etukäteen, ei ne varmaankaan kättärillä kerro? Tai niin olen kuullut?

Laitoin äsken esimiehelle vuosiloma-anomuksen lokakuun puolestavälistä viisi päivää tämän kauhean väsymyksen takia. Onko kukaan ihan sikamegaväsynyt? Oisin halunnut pitää lomaa marraskuussa, mutta nyt vaan tuntuu aivan toivottamalta, että joutuisin yli kuukauden lomaa odottelemaan. Tyttökin tänä aamuna itki väsymystään (raukka pieni :/ ). Kyllä se pikku loma tekee tytöllekin hyvää. Ehkäpä marraskuussa tämä yltiöväsymys onkin jo poissa ja jaksankin ihan hyvin. Nyt siis en pääse aamuisin ylös ja meinaan nukahtaa töihin. Ei hyvä.

Helmi ja 14+3
 
Pikakuulumisia vaan laittelen.. laitan enemmän juttua sit kun jaksan :ashamed: tänään alkoi niin sanotusti riittämään tää päänsärky ja menen tunnin päästä lääkäriin. Soitin ysin aikaan sinne ja ensin ei lääkärille ollut aikaa, niin olisin terkkariin tyytynyt. Mutta kuinka ollakaan; neuvolaterkkaria konsultoituaan hoitaja puhelimessa antoi suoraan lääkäriajan. :) Ei vaan enää hermo riitä tähän jatkuvaan jomotukseen..jospa se lääkäri keksis jonkun keinon millä tää loppuis. Kuten olen vissiin aiemmin jo todennut niin ainakin mun kohdalla panadol on yhtä tehokas kuin pienet kivet. Ei tuu työn teosta mitään, kun lapset huutaa ja pää on räjähdyspisteessä. Mutta siinäpä nyt pikaisesti tän hetken fiilikset.. laittelen vaikkapa sen lääkärin jälkeen lisää infoa.

Veera ja mörkö 16+1(puoliväli lähestyy)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Malla29:
Kaikkihan sen tietävät että keskustelupalstoille kirjoitetut tekstit ovat kaikkien luettavissa ja että ihminen on utelias olento...:whistle: Itse yritän sen aina kirjoittaessani pitää mielessä vaikka muuten avoin ihminen olenkin.
Lisäksi ihminen on keskimäärin melko sosiaalinen eläin ja nämä foorumit antavat valheellisen illuusion yhteisöllisyydestä. Todellisuudessa nämä "kaverit" ovat vain nimimerkkien taakse piiloutuvia tuntemattomia ihmisiä. Vertaisutukea sitten pyritään hakemaan sillä, että kaadetaan päivittäin kaikki p**ka omasta tapettiin liukenevasta ja mitättömästä elämästä näiden "kavereiden" niskaan. Se ainoastaan verhoillaan hyväntahtoisen "tukemisen" ja kuulumisten kertomisen kaapuun. Todellisuudessa ihminen vain haluaa jonkun huomaavan, että "hei, minäkin olen olemassa".

Sitä se teettää, kun elämässä on pyritty tekemään valintoja vain koska "niin kuuluu tehdä". Lopputuloksena väärien tai ainakin itselle sopimattomien valintojen myötä henkinen umpikuja. Silloin on helppo "kihistä" toisen erilaiselle näkemykselle jostain asiasta. Ja pyrkimällä leimaamaan toinen intellektuelliksi, tavikseksi, homoksi, lesboksi kommunistiksi, porvaksi tms. ei-yhteisöön-kuuluvaksi, siis vaaralliseksi. Vaaralliseksi, koska siellä pikku päässä voi vaikka kaksi atomia törmätä ja aiheuttaa ajatteluksi kutsuttua toimintaa. Ja siitähän voi vaikka oma maailmankuva järkkyä, jos huomaa, että kaikki eivät ajattelekaa asioita samalta kantilta.

Vaikka sitä, onko kannattavaa selitellä koko elämänsä nettiin ja sitten itkeä, kun siitä tietää "jokainen".

Sellaiseenhan on pakko käyttää erityisesti naisten keskuudessa yleistä koulu- ja työpaikkakiusaamisen muotoa: eristämistä. Sen sijaan, että asioista keskusteltaisiin, kerätään hännystelijöiden hovi ja huudetaan reippain kuorotytön äänin: Me ei ainakaan leikitä sun kaa!

Aina yhtä mukavaa ja raikasta huomata, kuinka eri tavalla asioita katsovia ihmisiä kohdellaan. Jotkut eivät vain kertakaikkiaan pääse eroon koulukiusaajan maneereistaan. Kuten nimim. pikkuvaemo, joka ensimmäisenä kaivoi tämän ikiaikaisen ihmissuhdepelin, eristämisen, esiin. Mahtaa olla miehelläsi ja ystävilläsi seurassasi mukavaa?

 
Alkuperäinen kirjoittaja Papagena:
Turdus, miten sinun raskautesi sujuu?? Tämä ketju kun on tarkoitettu maaliskuussa -08 vauvansa saaville, joten sinä oletettavasti olet raskaana? Laitahan ultra- ja masukuvia näytille!! :LOL: :LOL:
Ilmeisen suureksi pettymykseksesi voin kertoa sen verran, että perheeseemme on maaliskuussa tosiaan syntymässä lapsi. Ja koska edes ajoittain pyrin elämään kuten saarnaan tai edes teeskentelemään sitä, en kerro nettifoorumilla elämästäni sen enempää.

 
Korven tyttö vaihdoin sun la:n listaan!

Onko jollain muulla jotain muuttuneita tietoja? Ilmottakaa jos tulee, koitan huomata ja päivittää listan.

Papsu ihq et oli ihquja neuvolakuulumisia!

Täällä oli aamulla niin aurinkoinen ilma, mut nyt jo ihan harmaata taas ja tais siellä jo muutama pisarakin tulla, mut mähän toivoin et Pikkuvaemo lähettäiski sen syysmyrskyn tännepäin. Alkais vielä tuuleen ni raikastuis toi kosteen painostava ilma.

Ai niin, join puoltoista kuppia kahvia eikä ainakaan vielä oo päänsärkyä näkyny... Maha alkoi kyllä möyriin kun en oo muutamaan kuukauteen kahvia juonu. Kirppukin myllertää masussa, tais tykätä kahvista =)

Veera tuupas kertoon mitä sulle sanottiin päänsärystä kun muakin on se aika ajoin vaivannu.

Eipä taas muuta, tietyt jutut jätän suosiolla kommentoimatta.

Leppoisaa päivänjatkoa kaikille Maalismasuille!

:heart: :Ninni ja Kirppu 16+1 :heart: :heart:
 

Yhteistyössä