MAALISMASUT 2008

Mul on niin kipee selkä et kohta oksennan :'( Otin yhen panadolin mut tuskin auttaa. Ihan hirveetä. Piti pyykkäriinki mennä mut enpä usko et pystyn kamoja+tyttöä kantamaan.

Me kerrottiin esikoisesta vasta ekan ultran jälkeen ja suunnitelma olis sama nyt. Jos vaan maltan :p Meinaan sen koko ajan jollekin lipsauttaa.

Pakko soittaa neuvolaan jos sais ajan vaihettua parempaan ku en saa tytölle hoitajaa ni täytyy ottaa se mukaan ja aika on just päikkäriaikaan, voi mälsä :|

Mut nyt sohvalle lötköttää ja potee :/

Suvitus+Yrsa 6+2
 
Huomenia kaikille :wave:

Yhteen päivään en päässy tsekkaa tätä keskustelua niin johan on jo juttua ja uusia mammoja vaikka miten! :) Onnea kaikille! :flower:

Muru lähti tänä aamuna Ouluun ja kyllä on outoo olla yksin ku heinäkuu ollaan lomailtu ja oltu jokapv nii tiiviisti yhessä. Ikävyysikävä. Mhöh. En oo vielä saanu aamupalaakaan syötyä ja olo sen mukainen, kohta pakotan itteni ... Ummetus pahenee, eilen ostin luumuja mutta ei ainakaan heti tepsiny :/ maailman inhottavin vaiva! Maha kyllä näyttääkin siltä että joka rööri ei toimi, aina ihan rantapallo :D Neuvolaan enää 2 yötä ja sitä kovasti ootellaan, mieski onneks ehtii tulla kotiin niin pääsee mukaan :heart: Eilen juttelin anopin kaa siitä alkuraskauden ultrasta (on kätilö) ja hän oli sitä mieltä ettei kannata jos ei mitään erityistä sitten satu.. Eihän mulla oo ku muutama viikko sit siihen ultraan jonka JKL tarjoaa. En vaan malttais oottaa, mutta kaippa sitä jokaisen täytyy. :p Mutta nyt mamma menee nappaa aamiaista nassuun, pätkällä on nälkä luulisin!

.: mama-L <3 Pätkä 7+6 :.
 
Tervehdys kaikille! Vihdoinkin rekkauduin tänne, jotta saan itsekin kirjoitella kuulumisia. Tein eilen testin, joka arvatenkin näytti plussaa. :heart: LA olisi 31.3.2008. Meillä on ennestään juuri viime viikolla 2 vuotta täyttänyt poika, jonka kanssa olen ollut kotona enkä edes töihin mene tässä välissä.
Tässä jo olen miettinyt kannattaako lainkaan ottaa toista äp: ta? Pojalta jäi melkein kaikki vaatteet käyttämättä. Muutenkin olen säästänyt kaikki vauvan vaattet edelliseltä silläkin uhalla, että toinen olisi tyttö. Saahan niitä sit ostettua uusia...
Kahden viikon päästä ois eka neuvola, toisaalta jännittää vaikka onkin kyseessä jo toinen raskaus. Synnytys oli edelliseltä nopea, että saas nähdä miten nyt käy. Pitääkö turvautua ambulanssiin, kun sairaalaan matkaa 60 km. No tonne on onneksi vielä aikaa...
Pahoinvointia ei ole ollut tältäkään lainkaan. Ekassa raskaudessa ei ollut ollenkaan koko aikana.
Me suunniteltiin kertovamme sukulaisille asiasta vasta ultran jälkeen.
Ummetuksesta mäkin olen kärsinyt, tosin aina ilman raskauttakin. Vaatteita en ole vielä edes aatellut vaihdella äitiyspuolelle, tai kun ei ole ollut tarvis. Onhan tää vielä niin alussakin. Ekalta aloin käyttää äippähousuja joskus vko 16 tienoilla.
Nyt lähden kaffeen keittoon.. Vaihdellaan kuulumisia
:wave:
 
Sainpahan minäkin varattua ekan neuvolaajan, tosin vain epävirallisen. Käyn vain kurkkauttamaan ultralla masuun, näkyykö siellä asukkia. Sit jos kaikki ok, niin varataan eka virallinen aika. :)

p.s. Ei varmaan huomaa et mä varaudun aina siihen pahimpaan... :ashamed:
 
No rajatapaus, oonki ihmetelly et missä oot ku ei oo kuulunu, tai sit on menny ohi :whistle: Mä just siirsin oman 'virallisen'(heh) neuvola-ajan viikolla eteenpäin ku edellinen aika oliki just tytön päikkäriaika. Nyt joutuu viikon enemmän oottelee mut ei haittaa ku nyt sit yritän saada tytölle hoitajan neuvola-ajaks ni pääsis sinne rauhassa jutustelee ja muuta.. Ehkä se oma äiti kerkeis sen 1,5tuntia tytön kanssa olla ;) Toivotaan ainaski! Millon sulla on se ultra-aika? Voi oon niin kateellinen ku ite joudun oottelee sinne viikolle 12 about :/ Ja mä oon kyl kans miettiny kaikkia 'kiellettyjä' asioita ´mut yritän kuitenki ajatella positiivisesti ja olla varautumatta siihen pahimpaan..

Mut kohta alkaa tytön nukutus, olispa helppo..

Suvitus+Yrsa 6+2
 
Suvitus, se aika on tasan viikon päästä. Lyödäänkö vetoa et aika alkaa nyt matelemaan. :kieh: Mulla energia kuluu lähestulkoon murehtimiseen, ei jaksa keskittyä edes palstailuun. :ashamed: Vaikka turhaakai tuota etukäteen miettii, pitäis elää tässä ja nyt, jos vaan osais. Mutta toivottavasti viikon päästä olen taas viisaampi. ;)

Rajis ja kuutonen 6+6, neuvolantädin laskujen mukaan. Itse en ole pysynyt kärryillä... :whistle:
 
Tervetuloa Huvikummun vääpeli! Hauska nimi sinulla! :D

Ei tämä oireettomuus kyllä mitään herkkua ole päänupille. Saa ajattelemaan kaikkea tyhmää. Toisaalta eipä se oksentaminenkaan varmasti sen mukavampaa oo. Ei sitten mihinkään voi olla tyytyväinen.. :kieh:
Mä nukuin tänään puol yhteen asti. Ja näen myös niin selkeitä unia ja heräilen vähä väliä, että yöt on tosi levottomia. Ja joka yö herään syömään ja vessaan. :eek: Kaipa nuo sitten jonkinlaiseks oireeks lasketaan. Nyt vielä viikko siihen ultraan.

Mä oon finninen ja tukka on ku lehmän nuolema kokoajan!! |O Onko muilla samoja onkhelmia!?

Rhea ja masurakas 8+1
 
No Rajis, sehän nyt on selvää et aika alkaa tästedes matelee ;) Mulla ei varmaan vielä kun 'vasta' tota ekaa neuvolan juttutuokioo odottelen mut kuhan saan sen ultrapäivän ni varmaan menee päivät hitaammin ku ikuna :eek:

Vihdoin tyttö nukahti!! jee :D

Tein hyviä leipiä tossa aamupäivällä: vaalee leipä, siihen levitettä ja juustoa ja metukkaa ja siihen päälle salaatin lehti ja sen päälle kurkkua ja tomaattia ja vielä ripottelin suolaa ni oli herkkuu :p Ja ku tekemisessä menee jo aikansa ni ei jaksa montaa tehä, mikä on kans ihan hyvä :D Mä kans söin ruisleipää pari viikkoa ja nyt ei tee sit yhtään mieli ja piti kehitellä tommoset herkkuleivät. Mun pikkuveli aina sano ku oltiin kaksistaan et tee taas jotkut hyvät leivät ku osaat tehä ihania herkkuleipiä ;) Mut vaikka leipää joku aika sit söin ni pitää lisää mättää ni huuhtelin pönikän noita viinirypäleitä ja neki on aikasta hyviä, nam =)

Kohta lähen sinne pyykkäriin tota vuorta purkaa..

Ja Rhealle et mä en voi ees lähteä ulos täältä kämpästä mun naaman takii |O Siis mul on joku 4 finnii koko ajan naamassa eikä lähe pois ja on kipeitä ku mitkä |O Ja ihan hirveen näkösii eikä saa millään peitettyä, kohta oon erakko :/

Suvitus+Yrsa 6+2
 
Heippa!

Kiiiiiitos kaikille tervetulotoivotuksista ja haleista :hug: :flower:
ja kovasti paljon ONNEA kaikille uusille plussanneille :heart: täällä itsekin "uutena" toivottelen :wave:

Meidän kevät ei tosiaankaan ole ollut sieltä maailman helpoimmasta päästä ja niinhän sitä sanotaankin, että jos oman lapsensa menetyksestä selviää, kestää ihan mitä vaan... joten täällä ollaan entistä vahvempana :|

Me ei viimeksi kerrottu raskautumisesta, kun ihan lähipiirille ja muille vasta sitten, kun masu oli jo niin iso, että oli pakko.. myös kaikki hankinnat meinattiin tehdä viimeisillä viikoilla, kun olen jo äippälomalla ja ois voinu muka rauhassa kattella netistä kaikkee kivaa B)
Äitiyspakkaus ehti tulla postiin, mutta saatiin se sieltä palautettua.

NYT aateltiin tehdä kaikki toisin :D
Meinattiin, että jos ja KUN ultrassa on kaikki hyvin, mennään ensimmäisena vaunukauppaan!!!! :LOL: ja sitten aletaan muutenkin huutelemaan ympäri maailman, niin josko me silleen vauva kotiin saatais!! =)
Ihanaa, kun osa porukasta on jo pienokaisen sydämensykkeen ultrassa nähny :heart:
Kyllä se vaan jotenkin tekee tän asian ihan erilailla todentuntuseks... välillä sitä vaan miettii, et onks siellä ketään asustamassa vai ei..
Noh, ainakin unen ja ruuantarpeesta päätellen on :p Tuli nukuttuu kunnon yöunet niillä parilla vessakäynnillä höystettynä ja ukkokulta lähti aamulla töihin, loma loppu :( heräsin silloin hetkeks, join kupin teetä ja söin pari paahtista ja kävin uudestaan nukkuu ja nukuin puolille päivin... hohhoijaa!! Luulis nyt jaksavan, mut ei, väsyttää vaan.

Koitan nyt jaksaa raahautuu tonne keittiöön vähän selvittelee meittin sotkuu, on oltu taas kun elopellossa koko viikonloppu! Käytiin sentään fillaroimassa ja kaupoilla ja semmosta, mutta muuten on vaan lojuttu ja syöty kunnolla ruokaa ja herkkuja (mm. mansikoita, jädee ja kermavaahtoo... naminami) mnoohh... pitäähän sitä syödä ja lepuuttaakin, jotta jaksaa taas :saint:

Mukavaa alkuviikkoa kaikille sateisesta säästä (ainakin täällä etelässä) huolimatta!

Hexodus ja tyyppi 8+5
(ja joo, näppylöitä löytyy täältäkin ja lonkkahermoo vihloo välillä nyt jo!!!! oivoi..)
 
Joo mulla myös finnejä puskee kokoajan. :$ not so nice.
Viinirypäleet on myös täällä ihan ykkösiä, ne maistuu aina jos mikään muu ei. Avomieskin tietää et jos mä valittelen ku ahistaa ja nälättää ja oksettaa ja mikään ei maistu niin aina tuo viinirypäleitä kotiin. :D
 
Jep jep, näppylöitä löytyy :/ Kuvottaa ja närästää. Eipä niin hehkeetä. :eek: En oo kauheesti viittiny kirjotella kun oon kroonisesti huonolla tuulella :ashamed: Mä en käsitä millä tuo mies kestää mun kiukuttelun.. :heart: Nukkuminen on sitä ja tätä kun selkää särkee pahiten öisin ja valivalivali...sorii.. :$

hope08 ja Sintti rv 6+4?
 
Helpottava kuulla, etten oo ainut näiden näppyjeni kanssa. Mulla naaman lisäksi löytyy kaulasta ja olkapäistä. Eipä tässä kehtaa paljo ulkona liikkua. Mulla ei pillereiden aikaan ollu ku joskus yks tai kaks näppylää menkkojen aikaan. On se niin väärin. On niin ruma olo kokoajan ku tukkaki rehottaa ja maha pönöttää, reidet tursuaa jne. Peiton alle ja pimeeseen äkkiä!! |O

Kiitos, nyt munki tekee mieli viinirypäleitä! :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rhea:
Helpottava kuulla, etten oo ainut näiden näppyjeni kanssa. Mulla naaman lisäksi löytyy kaulasta ja olkapäistä. Eipä tässä kehtaa paljo ulkona liikkua. Mulla ei pillereiden aikaan ollu ku joskus yks tai kaks näppylää menkkojen aikaan. On se niin väärin. On niin ruma olo kokoajan ku tukkaki rehottaa ja maha pönöttää, reidet tursuaa jne. Peiton alle ja pimeeseen äkkiä!! |O

Kiitos, nyt munki tekee mieli viinirypäleitä! :kieh:
Kiva, jos nyt meillä jo mahat pullottaa ja naama on täynnä finnejä, niin mahdetaan olla aikamoisia prinsessoita tuossa tammikuun korvilla :LOL:

 
Joo mä kans nostan oikeen kaksin kerroin hattua miehelle jos ei mua karkuun lähe :attn: Siis naama on ku noidalla ja just maha pönöttää ja yäk.. Ja eilenki oltiin suihkussa ja pirskotti mun päälle kylmää vettä ni raivoistuin ihan hirveesti ja sit aloin itkee. Tää on ihan hirveetä ja ukko-kulta jaksa vielä muutama viikko eiköhän tää kuulu vaan tähän alkuun B)
Ja sanoin et heti ku muille voi kertoo ni miehen olotila helpottuu ku voin alkaa vähän muilleki valittaa ja nurisee.. Ja nyt en voi tosiaan mihinkään lähtee ku naama näppylöillä ja maha pönöttää eikä kukaan kuitenkaan tiedä et oon raskaana ni kattoo vaan kauhuissaan ku notredamen kellonsoittajaa :|
Ihanaa mies tulee kohta kotiin :heart:
Sit menee päikkäreille ja sillä aikaa teen kalakastiketta ja perunoita, pitää tää kiukkuisuus ja seksittömyys jollain tapaa korvata :p

Suvitus+Yrsa 6+2
 
Heippa vaan kaikille =)

Mulla on pikkuhiljaa takana elämäni karmeimmat kaksi viikkoa! En ole päässyt juuri sängystä ylös, oksentelua ja mikään ruoka ei tunnu maistuvan. Nyt olo alkaa olla suht normaali, väsyttää vain ehkä tavallista enemmän. Eka neuvolakäynti on jo takana ja kolmosemme laskettu aika on 3.3.08. Ekaan ultraan menen kahden viikon päästä. Perheemme, avomias ja lapset -99 ja-02, asustelee Savon mailla ja synnytysosoiteeni olis KYS. Lueskelin teidän viestejänne ja ilokseni joku muukin taisi olla savon suunnilta! B)

Joku ystävällinen voisi varmaan lisätä minut maalismassujen listalle.
Mukavaa kesänjatkoa kaikille ja onnellista odotusta! :hug:

Ninnukka02 rv 9+0 :heart:
 
MisupaiOlen lastentarhanope ja tulee kova ikävä lapsia mun ryhmästä. Oon jotenkin niin kiintynyt niihin kun tää on toinen vuosi samojen lasten kanssa. No, mutta käyn sitten usein heitä katsomassa ja onhan tässä vielä aikaa olla töissä.
HexodusIhanan positiivinen asenne sulla. Voi kun itsekin pystyisin ajattelemaan noin. Takana siis keskeytynyt keskenmeno, mikä ei tosin ole täysin verrattavissa sun tilanteeseen, kun tapahtui jo niin alussa. Yritän ottaa sulta oppia ja ajatella, että nyt kaikki sujuu hyvin. Mietiskelin tossa että varmaan kerrotaan sitten kun ollaan käyty siinä viikon 12 ultrassa. Vielä en ole kertonut, kun yhdelle kaverille.
 
täällä väsyttää. töissä kiirettä pitänyt ja tyttö tietty kotona ;)

vointi muuten hyvä, ei muita oireita kun väsymys.

tällä viikolla pitäisi neuvolakin varata.

äiskä äiskä jos tytöllä olisi yli 2v ikää en hermoilisi niin hoitoon menemistä mutta nyt on vuosi vähemmän... mutta meneehän ne pienemmätkin niin miksi ei meilläkin menisi hyvin!

finneistä esikoisen kanssa tuli heti alussa ja kuulemma tytön merkki. nyt ei ole vielä ainakaan tullut...

kertomisesta ei kerrota, huomaahan sen loppujen lopuksi muutenkin ;)

nojoo mutta vieras tulossa eli teetä keittämään...

maya rv 8
 
Täällä kuvottava olo vaan jatkuu, ei ole onneksi oksulla tarttenut vielä käydä. Käytiin eilen kuopion farmarimessuilla huvikseen, oli kiva nähdä kaikkia eläimiä mut sorruin herkuttelemaan pehmistä ja niitä lakuja.. :whistle: pitää taas tsempata paremmin et pääsis herkuista kokonaan eroon.

Äidille kerroin odotuksestani ja sieltä tuli tyly vastaanotto : "olisit töihin lähteny" Katsos, kun mä hoidan siis tätä yksvuotiasta kotona ja suunnitelmiimme kuului että jos vaan luoja suo niin pikkukakkonen saa tulla ja saisi siten ykkönen olla kotona vielä pari vuotta. Äiti ei sitä tukenut saatika ymmärtänyt, mut ei se mitään, osasin odottaa tuota negatiivista suhtautumista. Isä otti asian paremmin ja miehen äiti on ihan liiankin yli-innokas tästä uutisesta kuten on tuosta esikoisestakin edelleen.Mut parempi yli-innokas kuin että ei minkäänlaisia intressejä. No, katsotaan kuinka kauan tää äidin mykkäkoulu kestää tällä kertaa..

Mul on taas niin kuvotus olo et pakko mennä pois tästä koneelta kun näytön valot sattuu silmiin ja meinaa laatta lentää.. :$

Tsemppiä kaikille , enne rv 8+4
 
Uh, eka työpäivä takana. Päiväkodissa oli ollut remontti kesän aikana, joten siivoilimme ja laitoimme tavaroita paikoilleen. Mun oli pakko kertoa johtajalle, että odotan. Tämä mun paikka on vuorotteluvapaasijaisuus,kesto 10 kk, joten en ehdi olla kun puoli vuotta töissä. Mä ajattelin että se on reilua...en mä tiedä....mutta kerroin tän olevan vielä niin alussa, mitä vaan voi tapahtua.Mä olisin kuvitellut että olisin aivan puhki, en ole sunnusntain jälkeen nukkunut kunnolla! Olin launtaina kuskina, ja ilta vierähti kivasti, oltiin kotona vasta 4 aamulla.....naapurin pojat teki selväksi että sunnuntaina ei kukaan nuku pitkään ja päikkäritkin saa jäädä lyhyeen.en siis saanu nukuttua missään välissä....mä olin niiiiin vihainen että mieskin sai kuulla, raukka...No viime yö, enhän mä osannu nukkua kun eka duunipäivä ja odottelin herätyskellon soittoa 5.45, ja tolleen,argh!!No kait se tästä!

Mulla on ton ruoan suhteen sama,eka nälkä, mutta parin haarukallisen jälkeen ei jaksakaan, ja se on mulle todella outoa, ruoka on aina maistunut suuremmissakin määrin, lurps :p
Mulla taas on otsa täynnä sellasia pikku näppylöitä, sitten voi tulla pari isompaa jonnekin leukaan. Vitsi että on kaunista!!

Mulla lähimmät ystävät tietävät tästä, sekä äiti,sisko ja täti. En mä osaa pitää suutani kiinni tästä asiasta, ja kun kaikki tasan tietää kuinka haluttu tämä on, niin enhän mä voi...kyllä musta näkisi jos vain myhäilisin heidän seurassa!! Yksi mun ystävä sanoi, että ei ole kuullut kenenkään ystävän kertovan noin iloisesti raskaudesta, naureskelin kuulemma vain...
Meillä on kavereiden perinteinen mökkireissu joka vuosi, joka on aina kostea, siellä sitten viimeistään loput kavereista saa tietää, mutta siihenkin on vielä kolmisen viikkoa.

Mitäs muuta...olo on tosi hyvä. Mä olin jo ajatellut että olen täällä ainut epävarma tästä asukista, mutta onneksi on muitakin! Mä en uskalla todellakaan mitään vaunuja katsella. Monet on sanonutkin että kyllä mä voisin vähän enemmänkin suunnitella kaikkea ja puhua tästä varmemmin, mutta kun ei pysty. En ole vielä tilannut yksityiselle ultraakaan, mutta kyllä pitäisi, se helpottaisi.

tulipas kirjoitettua, tai ainakin tuntuu siltä....palaillaan :)

Tuizu ja tyyppi 9+1
 
Monta päivää taas mennyt niin etten ole tänne kerennyt kirjoittelemaan ja lukemaan teidän tekstejä. Kirjoitustahti on kyllä todella vilkas :D Viime viikolla oltiin kesälomareissulla ja sieltä tuliaisena poika sai flunssan :( Nyt kitinää riittää enemmän ja vähemmän.

Mä varasin ajan varhaisultraan haluan varmuuden että tuolla mahassa oikeasti on joku. Sain ajan keskiviikolle. Sen jälkeen sitten varailen aikaa neuvolaan jos tarvii varata aikaa. Jotenkin on välillä sellanen olo että ei siellä ketään ole. No keskiviikkona se sitten varmistuu miten on.

Äh täytyy mennä antamaan pojalle jo iltapalaa. Se on aivan rättipoikkiväsynyt kun ei suostunut nukkumaan toisia päiväuniaan. Kiva laittaa klo 19 nukkumaan niin herätys on jo kukon laulun aikaan. :headwall:

Mimmi + matkustaja 6+?
 
Ai niin, Hexodus, tervetuloa munkin puolesta vielä tälläkin puolella! :)

Suvitus, jep, taitaa se sunkin aika sit alkaa mateleen. :D

Kävinpä tossa ostoksilla seppälässä, rahaa meni kokonainen euro. ;) Onko muut hyödyntäneet sitä euron tarjousta?
 
Ja heti perään toinen viesti, kun tuli mieleen pelastava ajatus siitä, että enhän halunnut Iiroakaan, ennenkuin sitten, kun hän syntyi... Joten ehkä minä kuitenkin tulen rakastamaan tätäkin, vaikka nyt ahistaa kaikki...
 
RouvaRajatapaus - kiitos, kiitos =) Koitetaan pysyä täällä tukevasti vielä reilu 7 kuukautta :D


Alkuperäinen kirjoittaja Jennah:
HexodusIhanan positiivinen asenne sulla. Voi kun itsekin pystyisin ajattelemaan noin. Takana siis keskeytynyt keskenmeno, mikä ei tosin ole täysin verrattavissa sun tilanteeseen, kun tapahtui jo niin alussa. Yritän ottaa sulta oppia ja ajatella, että nyt kaikki sujuu hyvin. Mietiskelin tossa että varmaan kerrotaan sitten kun ollaan käyty siinä viikon 12 ultrassa. Vielä en ole kertonut, kun yhdelle kaverille.
Jennah, positiivinen tai sitten realistinen... koitan ajatella sen niin, että kun salama on kerran iskenyt pienellä todennäköisyydellä, niin mikä on todennäköisyys sille, että niin kävisi uudelleen..? Paaaaaaljon pienempi :)
Koitetaan siis ajatella niin, että tällä kertaa kaikki menee hyvin!!! :hug:

Papagena, tosi kurjaa... mä en paljoa tiedä raskaanaolemisesta, mutta sen olen ymmärtänyt, että ihan kaikki tunteet on sallittuja! Ja ainakin mulla ne menee aika laidasta laitaan.. Ja usko pois, huomenna on jo parempi päivä!!

Hei muuten tosta itkuherkkyydestä - tässäpä teille jotakin mille voitte nauraa :whistle:
Oon aina tykänny "rankemmasta" musiikista, siis ihan perusheavystä etc., noh tää "herkistely" alkoi viime raskaudessa. Esim. autolla ajaessa, kun radio Rock on päällä ja sieltä tulee yhtäkkiä jotain Metallicaa, ni meikäläinen itkee |O
Oltiin Iron Maidenin keikalla syksyllä ja itkeskelin sitten siellä... vähänks noloo pyyhkii silmäkulmia ja niistellä vähän väliä.

Että on nää fiilikset aika herkässä joo, telkkari on kans aika paha, itken onnellisia asioita ja surullisia asioita ja välillä mainoksii etc.. huhhuh :headwall:

Mutta kyllä tää tästä! Onneks on tosiaan niitäkin hetkiä, kun voi nauraa näille omille fiiliksille :LOL:
Koitetaanhan pärjätä vatsojemme ja päittemme kanssa =)
 

Yhteistyössä