**Maalismasut 2009** elokuussa

marza
en usko että niissä aineissa mitään vaarrallista ole mutta kun jotkut vaan on sitä mieltä että ettei niitä kannata pitää/ottaa raskauden aikana niinkuin ei kannattaisi hiuksiakaan värjätä.
joillain on erinlaisia mielipiteitä asioista.
jos näin kaikista ajattelisi niin eihän sitä uskaltais edes siivomiseen käyttää mitään aineita ilman suojavarustusta :/
 
Heippa!

Ja tervetuloa uusille! nuo Ärrierin ostamat vaunut ovat hyvännäköiset, voisin itsekin harkita samaa mallia. Vaaleanpunaiset tehosteet olisivat tummalla pohjalla kivat, mutta en tiedä miten humoristista on kyyditä sitten mahdollisesti poikavauvaa pinkeissä vaunuissa :D

Aiemmin stressasin töissä kertomisesta, ja nyt se on sitten suoritettu. Oli kyllä vähän paniikki-olo, kädet hikosivat ja naama oli ihan varmasti punainen kuin tomaatti. Suhtautuminen oli onneksi ihan ok - todettiin, että mulle aletaan hyvissä ajoin hakemaan sijaista. Muuten töitä on vaan liikaa, ja ne on vielä niin stressaavia että verenpaineet seuraavassa neuvolassa ovat varmaan "kohdallaan" :(

Onko jollain muulla todella stressaava työ? Oletteko pystyneet nyt ottamaan rennommin?

Käytiin tällä viikolla myös nt-ultrassa, ja kaikki oli hyvin, ja asukas vastasi viikkojaan :D Mukava oli nähdä, että kädet ja jalat viuhtoivat kovasti!

Elokuun lopun terveisin: Marais ja Mökö 13+0
 
heips

pikaisesti.. täällä viikoja nyt 10+1 =)
suht hyvin olen voinut ja väsymyskin hieman vähentynyt..

saattaa meikäläisen palstailu jäädä vähemmälle nyt viikoksi kun häät on sitten ensi lauantaina ja niissä kuitenkin värkättävää vielä vähän :D

Marais: Mulla ei ainakaan kovin stressaava työ ole.. tosin jotkut asiakkaan osaa olla sitten niiiin... mut kun on oikein asennoitunu niin en kovinkaan monesti yö uniani oo menettäny ;)

huh miten meikäläisen massu on taas turvonnu :ashamed:
ne jostka saa kuvia laitettua niin ois mukava nähdä onko mimmosia masuja. varsinkin alkukuun odottajat.
itsellä tuntuu että tämä on jo nyt valtava ja esikoisessa ei vielä moneen viikkoon näkynyt masu kumpua.

danjuska ja toukka 10+1
 
Eilen kerroin puhelimessa äiteelle, että susta tulee mummu neljännen kerran maaliskuulla. Onneksi istui, mutta ei ottanut asiaa kuitenkaan negatiivisesti. Tulivat tänään käymään, niin toi vattukakun tullessaan. Kuulemma ihan sen vuoksi vaan, kun tulee taas kerran mummu.... juhlan aihetta ;) . Hyvää se kakku oli :D .
Mites muut, ootteko saanut kakkua?
 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Marais:
Onko jollain muulla todella stressaava työ? Oletteko pystyneet nyt ottamaan rennommin?
Kolmivuorotyö terveydenhuoltoalalla, eli aikalailla stressipiikkejä tulee meikäläiselle näin alimiehityksen aikakautena. :kieh: Mutta aina välillä on kivampaa ja rennompaa, riippuu siitä miten itse asiaan suhtautuu.

 
Kaa
Alkuperäinen kirjoittaja Marais:
Onko jollain muulla todella stressaava työ? Oletteko pystyneet nyt ottamaan rennommin?
Kolmivuorotyö terveydenhuoltoalalla, eli aikalailla stressipiikkejä tulee meikäläiselle näin alimiehityksen aikakautena. :kieh: Mutta aina välillä on kivampaa ja rennompaa, riippuu siitä miten itse asiaan suhtautuu.

 
Zoe-F
Iltaa!
Miä kävin sit eilen ikeassa törsäämässä. Melkein kaikki löyty mitä etin.
Vaunut olis kyllä hakusessa mutta en mä uutena osta.
Olo on olo :p mitään vikaa missään :)
Mahasta tuli mieleen että ala maha on vähän pyöreempi mutta ei huomattavast mutta tosta navan ala puolelta on pyöreempi. En tosin mikään kovin hoikka oo muutenkaa ( lähtö sentit 82 mitattuna mittanauha navan yläpuolelta edelleen samat mitat siinä kohin ja plus 1kg )
Zoe ja Öttiäinen 11 + 2 :heart:
 
Niin se viikonloppu vaan taas meni ja taas se on vähän lähempänä. Ultra meinaan. Ens viikon tiistaita odotellaan täällä. Muistaakseni joillakin oli jo tällä viikolla. Muistattehan tulla kertomaan sitten uutisia?

Inkaliina & AnniAapeli 11+1
 
mökin muija: niin se elämä pysähtyy. Ptää vaan ajatella, että kukaan ei ole harmitellut että tuliltehtyä 4 lasta, mutta sitä kuulee monenkin harmittelevan että kun tuli tehtyä vain 1 tai 2. Joten yritetään löytää positiivisia puolia. 2v linnaa ja siten taas helpottaa. toivottavasti.

Mulla semmoinen, että shamppanjat juotiin omien vanhempieni kanssa, mutta anoppilassa piti asiaa hissutella, kun miehen sisko ei ole onnistunut saamaan lapsia. Tyhmää mun mielestä, ei se mun raskaus ole keneltäkään muulta pois. Joillekkin olen kertonut asiasta ja voimaa saa odotukseen siitä kun toiset ilahtuvat ja onnittelevat. Kyllä se ilo tarttuu.
 

Yhteistyössä