**Maalismasut 2009** maaliskuussa

Hömäkkä, Myhkäri ja Riine kovasti onnea teille kaikille pikkumiehistä!

Aamupäivällä tehty pitkä lenkki jäällä, lisäksi kiertelyä kirppiksellä puol toista tuntia... Ja tuloksena vain 2,5 tunnin päikkärit :LOL: Ei siis ilmeisesti tullu muuta kuin väsy. maha-asukilla ollu vähä hiljaisempi päivä, mutta nyt rupee taas virtaa löytymään.

nyt saunomaan, niin eiköhän tuo loppukin juiliminen ja mahan kiristely lopu... Mulla kun sauna vaikuttannu koko loppuraskaudestakin pelkästään rentouttavasti.

Kärsivällisyyttä meille kaikille loppukuun kärvistelijöille!

Kaatjuska ja Kunto 40+6
 
Huomenta,

joo tulipa himpan aiemmin herättyä. Lähinnä simmut aukes heti kun rupes olee vähän huono olo. Vänäkö semmone että ois jtn aamudarraa aka pahoinvointia. :-X *yök* Kädetki vammaa jotenka. Jos ny vaan sit lepäis niin menis ohi. Suppareita ei edelleenkään, vaikka eilen oli pyykkäysrumba, jossa sai kävellä monesti portaita pitkin ylös alas painavien kassien kanssa. Ei näemmä auttanut yhtään. Sen sijaan sain vain lisää lonkkasärkyjä. :kieh:

Mömmis 40+1
 
myymä
Kiitos myötätunnosta tätä odotusta kohtaan ;) Ja ONNEA taas uusille vauvoille :)


Mömmis: ihana masukuva <3 :)

Täällä ei mitään uutta. Eilen oltiin koko päivä tontilla. Maalattiin sitä taloa mihin ollaan kohta menossa vuokralle yms. Jalat oli aivan rikki kun päästiin kotiin. Kohta lähdetään uudestaan.
Eli on rempattu, Saunottu, Sekstattu, ja vaikka mitä mutta ei kyllä oo ku onnettomia supistuksia silloin tällöin :D

Nyt valmistaudun vielä aamusaunaan ja sittne lähdetään taas tontille!

Ilma on onneksi upea!!! Huomenna neuvola

myymä ja pikkuveli 40+3
 
moikka

voi, noita synnytystarinoita on niin kiva lukea!
Jospa parin viikon päästä pääsisi oman lisäämän :LOL:

Käytiin järvellä kävelemässä ja mieli virkisty kyllä huimasti. poika aivan piipussa kun juoksenteli pitkin poikin. Nyt pötköttää omassa sängyssään.
Siellä kävellessä masua kirrasi ja oli kamalan pinkeä mutta juurikaan ei mitään muuta noitten kivuliaitten hermojen kanssa. Sais vaihtaa vähän asentoa kaveri että ei tekis niin kipeää..
Kovasti masussa jumpataan ja mieskin illalla kauhisteli kun maha nousi ja laski välillä tuntui että jalka tulee kyljestä ulos :whistle:

Mömmis: Mulla on kans miltei joka pv tuo huono olo.. aamuyöllä herään toisinaan siihen että on ihan tajuttoman pahaolla ja päätä särkee... päivisin saattaa iskee ihan yks kaks semmoinen heiktus kohtaus ja kädet vaan vapisee..
tuntuu ettei ruokakaan oikein maistu.. eipä painokaan oo enää noussut vaikka kyllä sitä on ihan tarpeeksi taas tullut.

Kaatjuska: Itse väsyn todella helposti. Tuntuu että kun päivän puuhailee pojan kanssa niin illalla on ihan valmis nukkuman jo ysiltä..
nyt kun mies ollut pakkolomalla tämän viikon niin huomaan että olen hitusen virkumpi kun saa aina huilia päivälläkin.

 
Heips!

Josko tässä välissä kerkeis kiiruusti kirjottelemaan synnytyksen etenemisestä ennen kuin tuo aivan ihana neiti taas tissille heräilee...

Kaikki alkoi ma 16. päivä aivan yllättäen ilman mitään ennusmerkkejä ym, oikeestaan oli ollut parempi olo pari päivää ja aattelin et kyllähän tällä olotilalla jaksaa loppuun asti ja se loppu tulikin nopeemmin kuin osasin oottaa...
Tosiaan supistukset alko klo 16.15 ja heti säännöllisesti 10 min välein. Eikä tarvinnut miettiä onko tämä nyt sit sitä. Katselin siinä tv:stä kaikki hömppäohjelmat ja supistukset tuli tasasesti ja oli kipeitä. 19.15 soitin äipälle, et ottaako ne pojat mielummin yöksi heille vai tulevatko yöksi tänne kun lähtö tulee, siinä vaiheessa ei vielä ollut sellainen tunne et ois tarvinnu lähtee. No pojat haettiin ennen kahdeksaa ja mä sanoin miehelle et ruma betty täytyy ainakin vielä katsoa :LOL: Siinä sitä sit katselin ja olo muuttu tukalammaks. 20.45 menin suihkuun ja silloin supistukset tiheenty 3-5min välein. Kävin vielä vessassa ja huikin miehelle et josko sit lähettäs hipsimään pikkuhiljaa. Onneks matka kestää vaan sen 20min joten montaa supistusta ei autossa tarvinnut kärsiä, sillä tahti hiipui taas istuessa 10min.
Sairaalaan päästessä klo 21.30 olin varma et kohdunsuu ois auki ehkä 2-3cm ja mut pistetään vielä kotiin. Mut ylläri kohdunsuu oli auki 6cm, kanava hävinny. Siirryin synnytyshuoneeseen ja alotin ilokaasun. klo 22 tuli lääkäri puhkas kalvot ja anto PCB:n. Sen jälkeen supistukset tiheenty tai tuntu et oli jatkuva supistus päällä. 22.35 Olin jo tosi kipee ja soitin kätilöö paikalle, silloin täysin auki ja siitä ponnistamaan. 4min ponnistuksen jälkeen tyttö olikin jo maailmassa klo 22.42 ja sitä kokoa siinä sit miehen kans ihmeteltiin :eek: :heart: Kaikki meni paremmin kuin hyvin, neljä ommelta laitettiin. Kohtu ei oikeen meinannut supistuu, joten supistavia lääkkeitä tarvittiin ja vuotoa 500ml.
Toisena päivänä kotiuduttiin enkä yhdenkään synnytyksen jälkeen oo voinut paremmin. Vauva on tyytyväinen kun vaan saa rinnalla imeä tarpeeksi tiheään ja maitoa tuntuu hyvin tulevan.

Onnea vielä kaikille vauvan saaneille ja tsemppiä vauvaa vielä odottaville :hug:

päksy ja pikkuneiti 6vrk
 
Kaa
Täällä on kauheasti uutta tekstiä viime kerrasta (mistä onkin jo aikaa!). Käyn huomenna lukemassa ja kommentoimassa sekä päivittämässä etusivun listan. Täällä ollaan kotiuduttu ja harjoitellaan uutta elämää yhdessä perheenä.

Huomenna siis lisää sitten.

Kaa ja Pikkupoika 6 pvää
 
Paljon onnea kaikille uusille aideille! :heart: Ja kiitos synnytyskertomuksista! =)

:hug: Kaikille meille odottelijoille!

En ole jaksanut viikonlopun aikana kirjoitella, harmittaa ja pelottaa niin vietavasti tama oma tilanne. :( Vauva siis yha selka selkaa vasten, eika ole liikkunut mihinkaan, vaikka kuinka olen yrittanyt. Selkakivut on myos nyt kovat ja verenpaine yha koholla, joten ensi viikolla siis ilmeisesti kaynnistellaan. :| Ekan kanssa sama tilanne (ilman kaynnistysta) ja synnytys oli aika kamala kokemus- ei siis innostaisi tehda sita uudelleen. :(

Pakko kai tama lapsi on jollain keinolla kuitenkin ulos saada... :(

 
Lattelle :hug: Jospa vauva vielä kääntyisi mikäli vaan mahdollista!

pakko tännekkin kysymys pistää että kun viime to kävin siellä polilla ja aloin nyt neuvolakorttia selata niin lääkäri oli laittanut sinne että U-prot +.. tähän mennessä ollut aina neg.. että tartteeko huolestua.. minusta kumma kun ei lääkärikään mitään sanonut. ärsyttää nyt kahta kauheammin se lääkärin käytös ja epäselvät vastaukset :headwall:
 
Iltaa kanssakärvistelijät!

Danjuska ihan totta tuon väsymisen kans: Nukun suht hyvin 7 tuntiakin yössä, välillä heräillen. Eilen ne 2,5 tunnin päikkärit ja kuitenkin nukkumaan 22.15... Eikä ole outoa täälläkään tuo yhdeksän jälkeen petiin meno.

Taas oltu menossa koko päivä, ennen yhtä lähdettiin ja äsken kotiuduttiin. kovin hiljainen viikonloppu oli ollu maha-asukilla, mutta onneksi keilojen kolina taas havahdutti pikkuisen :)
Toimii meillä aika hyvin, kun nyt tulee keilahallilla aikaa tapettua joka päivä.

Täällä myös huomenna viimeinen neuvola ja varataan aika synnärille samalla. Neukkatäti arveli, etteivät kuitenkaan varmaan vielä alkavalla viikolla käynnistele, jos oma ja vauvan vointi jatkuu hyvänä. Tässä vielä arvuuttelen, että ollaanko sitä vielä ensi viikonloppukin ilman nyyttiä...

Latte positiivisia jatuksia sinne suunnalle tulevasta koitokseta! Jospas tämä kokemus olisi nyt vallan toista maata kuin esikoisesi tullessa maailmaan. Toivotaan näin!

Jaksuja kipujen kanssa kaikille kärvistelijöille ja pitkää pinnaa edelleen.

Kaatjuska ja Kunto 41+0
 
Onnea kaikille synnyttäneille!

Jospas minäkin vihdoin laitan tänne tämän oman synnytyskertomukseni...

Eli maanantaina 9.3 menin sovitusti äitipolille, vauva ultrattiin ja kokoarvio oli 3,5 kg. Jäin käynnistykseen kuten puhe olikin, sillä esikoinen oli syntyessään 4140g ja jäi hartioistaan kiinni, ja se tilanne haluttiin nyt välttää. Noh, sain ekan käynnistystabletin iltapäivällä mutta siitä ei tullut edes kunnon suppareita. Toisen tabletin sain illalla n. kahdeksan aikoihin ja luulin, että ei se silläkään käynnisty. Yökön kanssa oli puhetta, että saan yöllä kolmannen tabletin sitten. No, puolen yön maissa heräsin kuitenkin supisteluihin, jotka tosin olivat vielä aika maltillisia. Yhden aikaan aloin kellottamaan ja supparit olivat säännöllisiä, 3-4 minuutin välein tulevia. Mies oli kotona nukkumassa ja annoinkin sen nukkua aamun asti, puoli kuudelta soitin sille että alas tulla, nyt alkaa olla supparit kipeitä. Yön aikana kävin lämpimässä suihkussa ja käytin kivunlievitykseen TENS-laitetta. Sain myös yhteensä kaksi Oxynorm-pistosta, toisen yöllä ja toisen aamupäivällä. Aamupäivä siis kärvisteltiin vielä osastolla suppareiden kanssa kun avautuminen oli suht hidasta ja sitten yhden aikaan pääsin saliin, jolloin olin n. 4 cm auki. Salissa kituuttelin vielä TENSin kanssa ja sain sitten epiduraalin. Sen jälkeen lepäsimme muutaman tunnin, jolloin avauduin 6 cm:iin. Sitten ajattelin, että hommaan pitää saada vauhtia, joten menin keinutuoliin. Noh, siinä en ehtinyt olla kuin puoli tuntia, kun paikat avautuivat yhtäkkiä kymppiin ja kampesin itseni sängylle. Ponnistamaan sai alkaa heti ja rauhallisesti edeten ponnistelin tytön maailmaan klo 19.30 puolen tunnin ponnistusvaiheen jälkeen. Jonnekin tuli yksi ensimmäisen asteen repeämä mutta siis yhtään ommelta ei tarvinnut laittaa eikä välilihaa leikattu. Olin saman tien kunnossa, kävin suihkussa jne. eikä alapää ole vaivannut mitenkään. Synnytys oli siis mielestäni helppo, mitään traumoja ei jäänyt ja kroppakin on kunnossa. Painoa on nyt lähtenyt n. 11 kiloa, maitoa tulee hyvin ja tyttö kasvaa kohisten :)

Toivon kaikille oikein hyviä synnytyskokemuksia ja onnea elämään pienokaisen kanssa. Minä jätän kaiketi nyt tämän pinon, koska aika ei tahdo riittää enää koneella istumiseen. Käyn välillä kurkkimassa kuitenkin juttuja, jos energiaa löytyy.

ärrieri ja Vilma 12 päivää
 
myymä
Ihana lukea noita synnytyskertomuksia :)

Tänään oon taas raatanut talolla oikein olan takaa, ja oon aivan raato. Tuntuu etten pysty kävelemään kunnolla kun kaikki lihakset ja vähemmän lihakset on kipeenä. huhhuh.
Ja jos tällä raatamisella ei lähde synnytys käyntiin (niinkun siltä pahasti näyttää) niin sitten ei millään, eli päätin ottaa ihan möllötys ohjelman käyttöön ;)


Tähän hätään ei muuta
myymä ja pikkuveli 40+3
 
Lueskelinpa itsekin noita synnytyskertomuksia. Valtaosalla tuntuu olevan positiivisia kokemuksia, mikä on sinänsä hyvä. :)

Blaah, ei olotilassa mtn muutosta. Nukuttu on vain. Möllötyslinja just menossa.

Mömmis 40+1
 
Latte: kiitii vastauksesta.. pitänee katsella ja kysästä ti neuvolassa.. kun mullahan edellisellä neuvola käynnillä oli verenpaine koholla.. ja myös siellä polilla.. lääkäri siihen tuumasi että on vaan sattumaa että parina kertana koholla ollut.
Kotona olen mittaillut niin ihan suht ok arvoja.. alle sen 90 pysynyt alapaine.. yläpaine on päälle 130. jotain 120/73 luokkaa ollut koko raskauden ajan tuohon asti mutta eipä olossa tällä hetkellä mitään kummaa. tänään ehkä jopa parempi olo mitä pitkään aikaann =)

Ärrieri: Mikä TENS-laite?? en ole moisesta kuullutkaan!

Mitenkähän ZoeF voi??

Tänään laadin vähän itselleni listaa tuossa iltamassa mitä hommia ois tehtävänä.. pysyy ajatukset muualla kun tekee tekemättömiä asioita ja samalla esikon kanssa touhuaa :)
 
onnea!!!

kaikkille joka on saanut vauvaa maaliskuussa :heart: :heart: :flower:

me täällä ollaan jo ollu huomenna kuukausi onnellisia vanhempia.

Kiva kun muutkin on kirjoittanut synnytyskertomuksia.
Tyttön nimi on Tea Amanda Anne-Linnea

Mianjo ja Tea vauva. huomenna 1kk :heart:
 
Lattelle piti vielä tulla kommentoimaan kun konetta tulin sammuttelemaan..
Sen takiahan neuvolasta laittovat minut polille kun oma kunto aika huono jossain välissä.. turvotusta, päänsärkyä, valopisteitä näkökentässä ja pahaa oloa..
paha olo on joka päiväinen seuralainen ja välillä herättää myös öisin.
mutta en sitten tullut asiaa ajatelleeksi enempää kun lääkäri totesi ultran jälkeen että vauva voi hyvin ja lapsivettä normaalisti.. että masussa pitäis kaiken olla ok.. jäi vaan ihmetyttämään koko käynti kun lääkäri muutenkin niin omituinen..

nyt nukkumaan |O
 
Meille syntyi ihana pieni tyttö eilen, eli 21.03.09 klo 00.49. :heart: Tytön mitat olivat 3560 g ja 50 cm, pipo 34 cm. Tytöllä oli kova kiire maailmaan; sännölliset supistukset alkoivat pe iltana n. klo 21 aikaan, klo 23 kirjauduttiin Tays:iin sisälle ja tyttö syntyi vajaa pari tuntia myöhemmin. =)
Tänään jo kotiuduttiin ja tyttö niin on ihana. :heart: :heart: :heart:

Tuun huomenna kirjoitteleen tarkemmin synnytyskertomusta.

marza ja minimuru 2 vrk
 
Alkoipas sitten eilen myöhään illalla 2 napakkaa supistusta ja eikös ne loppuneetkiin kuin seinään. Iso ÄF siitä kyl tuli.

Heräsin sit ny neljältä.

Syyt:
- Semisti hikinen olo ( t-paita päällä, vähän pakko, muuten oisin raapinut mahan verille )
- Liitoskivut
- Nälkä ( syön just )
- Kutittaa ( jätin Ataraxin ottamatta, semifail tämäkin )
- Pettymys :'(

Huoh. Jooh, huomenna on sit se neuvola. Tänään pitäis kehitellä jtn tekemistä _jälleen_ kerran.

Marzalle onnea pikkuisesta tytöstä!!! :flower:

Mömmis 40+2
 
Marzalle onnea tyttösestä! Noin se voi tapahtua joskus nopeestikin... Sinä kun olit huolissasi, että joudut täällä yksin kärvistelemään loppukuun... Nopea oli synnytys ja palkinto kuulostaa aivan ihanalta!

Mömmis ilmeisesti meidän kärvistelijöiden kerholla on ollu tänään aikainen herätys: täällä myös 4.20 :kieh: Riittää siinä sitten päivällä pituutta, kun näin aikaisin aloittaa. koitetaan keksiä jotain. Mulla olis tossa verho-ompelua, mutta edistyy niin hitaasti, kun mahaa kiristää jatkusvasti eikä ole kiva istuskella ryhdikkäästi tuolilla silloin.
Mulla neuvola tänään 12.30, näen viimeisen kerran (?) mukavaa neukkatätiä ennen vaavin syntymää, syntymän jälkeen käy vielä kotikäynnillä ennen siirtymistämme lastenneuvolan tädille.

Tsemppiä vaivoihin!

Kaatjuska ja Kunto 41+1
 
myymä
Huomenta!! :)

Oli NIIN lupaava yö mutta voi perkele meni ja lopahti supistukset! Lähes koko yön 10 min välein supistuksia ja ihan tuntuvia mutta TADAA kun aamu koitti niin ei yhden yhtäkään. :( Tänään sitten nöyrästi neuvolaan. huokaus

myymä ja pikkuveli 40+4
 
Huomenet! Oon ihan tipahtanu täältä kärryiltä.. Tsempitykset kaikille odottelijoille! :hug:

Meille syntyi tytön tyllerö 17.3 klo 15.22 (40+4) . Painoa tasan 4kg pituutta 52cm. Synnytys oli pitkä ja vaikea kun tyttö oli sinnikkäästi loppuun asti avotarjonnassa. Kotiuduttiin lauantaina. Tulen myöhemmin kertomaan tarkemmin. Jää aika vähän aikaa koneelle, kun esikko vaatii tosi paljon huomiota ja itse olen vielä täysin toipilas.. Mut pikkuneiti on aivan super ihana vauva! :heart: :heart:

Annas kera Nöpönenän 6vrk
 
Aurinkoista maanantaita ja ihanaa kevään odotusta. Nenä kohti pääsiäistä mammat. :D .

Onnea kaikille vauvansaaneille.

Koitan nyt saada runoiltua oikein romaanin teille, kun viime viikolla jäi hieman vähiin. Sitten taas viikonloppuna onnistuin taas säätämään :kieh: . Koittakaa kestää. Taitaa olla taas Jadeketun yksinpuheluviikot :LOL:, kuten viime kerralla, kun odotin esikoistani.

Torstaina siivosin vikat keittiön kaapit, sekä pyyhin kaikkien kaappien ovet kunnolla kunnon aineella. Nyt ei näy enää rasvatahroja eikä sormenjälkiä. Samalla tuli siivottua roskiksen kaappi siistiksi. Vein kaikki lasipullot keräyspisteeseen ja patterit keräykseen jne.
Sitten hain esikon tarhasta ja leikimme ulkona parisen tuntia.

Perjantaina miehen vietyä tytär poikkeuksellisesti tarhaan. Heillä oli aurinkojuhlatarhassa, jonka johdosta tyttö oli tarhassa perjantaina. Laitoin pyykinpesukoneen pyörimään, tiskikoneen päälle ja siivosin. Pesin lattiat, pyyhin pölyt imuroin ja tein sapuskan valmiiksi. Kiltti mamma. :saint: . Hain esikon tarhasta ja sitten olimme taas parisen tuntia ulkona leikkimässä.

Lauantaina kävimme koko perheen voimin kaupassa. Ostin mm. pinaattilettuja ja nuggetteja valmiiksi kaappiin, jos sattuu käymään niin, että äiti on laitoksella seuraavan 1 1/2 viikon kuluessa. Niin on kotona kaapissa jotain ruokaa, jota isäntä saa nopeasti työpäivän jälkeen itselleen ja tytölle. Ja mahdolliset hoitajat eivät tarvitse kokata. Sitten kävimme ystäväni tyttären 2-vuotissynttäreillä. Heillä oli siellä sellainen ihanan suloinen kolmen viikon ikäinen tyttö. Meidän tyttö oli ihan täpinöissä. Oli kiltti killittelijä. Ei oikein malttanut nukkua, kun talo oli niin täynnä vieraita. =) . Illalla tein sitten miehelleni ja itselleni suolaisia uunissa tehtyjä lämpöisiä voileipiä ja otin lasillisen alkoholitonta karpalosiideriä. Teki niin mieli, kun koko päivän oli ollut todella mahtava ilma. Se oli se kevät ja kärpäset.

Eilen sitten olimme aamulla ulkona esikkomme kanssa ja iltapäivällä kävimme kävelyllä. Tyttö nukahti vaunuihin. =) Meidän piti käydä katsomassa lähitallilla olevia hevosia, mutta äiti vain katseli, kun neiti tuhisi vaunuissaan. :heart: .

Tänään olen sitten menossa käymään avoimen päiväkodin kirpparilla. Kestää koko viikon ja se on ollut aiempina vuosina todella hyvä. Toivottavasti sieltä löytyisi jotain kivaa. :) .

Oma (.). Olo on ihan hyvä. Pukama vaiva on onneksi lakannut, kiitos lääkkeiden. Nokka on hieman vielä tukossa välillä, mutta eiköhän se tästä helpota. Mahaa kiristelee välillä. Yleensä silloin kun touhuan paljon, tai olen ulkoillut. Ulkona käveleminen laittaa masua kiristää ja tarvitsee kävellä suhteellisen hitaasti, koska ulkona on ollut todella liukasta. Varsinkin aamupäivisin. Onneksi iltapäivisin on tiet sulina. :D . Yöllä herään kerran kaksi vessaan. Toinen kerta on yleensä aamusta kuuden maissa. Juuri ennen kuin miehen kello soi. Ei paha. Sitten kun yöllä herää, niin mahaa kiristää ja nivuset ovat todella kipeät. Pitää peppu edellä nousta sängystä, kun ei muuten pääse. Näyttää ihan sika hölmöltä. Mutta eipä tartte kirota :$ .Eilen taas joku tunki sukkapuikkosäkäreitä alapäähani ja jaloissa tuntui säkäreitä. Aikas villintuntuista. Aina, kun mahaa on ruvennut kiristämään, niin olen koittanut hengittää nenän ja suun kautta. Kuivaharjoittelua :LOL: tulevaan koitokseen.

Zoesta kuulunee varmaan tämän viikon aikana. Hänellehän tehtiin sektio ja jos kaikki menee ok, niin pitävät nelisen päivää laitoksella. Veikkaan, että keskiviikkoon mennessä kuuluu uutisia.

Jaahas. Nyt on sitten aamupala syöty. Pitäisi varmaan kohta pukea päälle ja lähteä käymään siellä avoimen kirppiksellä. Kunhan astianpesukone eka sammuu. Samalla voisin käydä tekemässä pienen kävelylenkin ja tulla kaupan kautta kotia. Sitten pitää hieman imuroida. Kun ulkoa tulee aika paljon hiekkaa mukana. Kevään ihanuuksia.

Herranen aika! Mun pitää muistaa ostaa se rintapumppu. :eek: .
Huomenna onkin sitten nla. Jännää. Onkohan katsottu liikaa Pasilaa:LOL:.
Jadekettu+masuasukki 39+2 :heart: (luultavasti ainoa, joka saa huhtikuussa vauvan)
 
Huomenta...ja aurinkoista kevättä kaikille.
Itse olen ollut taustailijana alusta alkaen eli päivittäin olen käynyt lukemassa juttujanne, mutta jostain syystä en vain ole saanut aikaiseksi kirjoittaa. Nyt ajattelin kuitenkin kirjoittaa, ja liittyä teihin loppuajan "tuskailijoihin". Itselläni laskettuaika on 25.3, mutta ei merkkiäkään, että aikoisi syntyä tämä vaaveli tähän maailmaan...eli täälläkin mennään huhtikuun puolella ja pahimmassa tapauksessa menee pitkälle huhtikuun puolelle (toivottavasti ei).
Nyt on alkanut konkretisoitua sanonta "odottajan aika on pitkä", koska viimeset viikot on olleet yhtä odotusta, ja odotuksen iloa on päivittäiset kyselyt joko...joko..... Ja ne ihanat kommentit, että ei sinne mahaan ole yksikään vauva jäänyt...Mutta näillä eväillä mennään, ja "tuskaa" helpottaa kovasti, että täällä on muitakin samassa tilanteessa olevia. Jaksamisia meille kaikille.
Niin ja tietysti onnittelut kaikille jo vauvautuneille!!
 
Tervetuloa Misa75 kirjoittelemaan! Eipä meitä liian monta ole täällä enää tuntojaan jakamassa, joten mukava, että saadaan "uutta verta" joukkoon.

Kyllä kuulostaa niin tutulta nuo fraasit "eipä sinne kukaan ole jäänyt", "joko saa onnitella?", "no eikö vieläkään mitään"...

Odotatko esikkoa?
 

Yhteistyössä