Mä en ymmärrä vanhempia, jotka päästävät alaikäisensä feissipuukkiin..

voi helvetti ku ihmiset ei osaa keskustella asioista vetämättä naurettavuuksia mukaan. pakki kaljaa vs fb johon yleensä 10v liittyy pelien tai todellakin pitääkseen yhteyttä. mitä niin napaa kaivelevaa se on jos näkee ystävät ym.


kun tälle tielle lähetään niin onko ii2 ikäraja 12v? en nyt jaksa alkaa googlaa erikseen. miten kyttäätte sielä kun se maaginen ikäraja tulee täyteen ja menee sinne.onko se sitten fiksumpi kuin päivää ennen synttäreitä? vaaditteko tosiaan ne salasanat,kyttäätte sivuhistoriat ym? nimittäin oon henk.koht nähny millasta paskaa sielä varsinkin pojat lähes 20v tai vanhemmat suoltaa muksuille. ettekö tosiaa osaa keskustella lastenne kans?
sen verran luotan omiini että kun asioista puhutaan,ite kertovat jne et sopimus pitää. jos ilmenee muuta sit mietitään uudestaa mut ihme vauhkoja pitää olla fb
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu on tosi tervettä verrata jotain sixpackia Farmvilleen. Kertoo varmaan äidin henkisestä tilasta enemmänkin, kun kahta noinkaan poikkeavaa asiaa ei kykene toisistaan erottamaan. Suosittelen lämpimästi aloittajalle terapiaa ja neulomaan seuraavaksi KESÄKSI hieman isommilla puikoilla ja isommalla silmukkamäärällä iloisen värisen pipon itselleen :p
Kummatkin kiellettyjä tietyn ikäisiltä.
Mun henkinen tila on kuosissa.
Miks jokin kielletty pitäis sallia ja toinen kieltää, kun kummassakin rikotaan sääntöä. Ihme hommaa opettaa noudattaa sääntöjä ja sit samalla kuinka niitä rikotaan. Ymmärrän toki, et teilläon kaikki muukin kielletty sallittua.
 

Yhteistyössä