Mä pääsen ens perjantaina tanssimaan!

Edellisestä kerrasta onkin jo varmaan kaks vuotta aikaa. Ihanaa, odotan niiiin paljon :) Nyt
pitäis vaan keksiä, mitä sitä laittais päälle :eek: Kun enhän mä tiedä, mitä tällaisen
keski-ikäinen naisihminen nykyään pitäis laittaa "diskoon" päälle :D

Tico tico :cool:
 
"vieras"
minun piti tänään päästä, en ole vuoteen päässyt kolmen lapsen yh ja lapsenvahti ongelmia.

No vihdoin ja viimein sain kaikki lopulta hoitoon.. niin eikös mummi soittanut tuossa pari tuntia sitten tuletko hakemaan vanhimman lapsen pois, kun rupesi oksentaa se siitä vapaasta... ei auta kuin odottaa taas seuraavaa vapaata viikonloppua ties minne asti... viimestään sitten pääsen kun penskat lähtee pesästä :/
 
[QUOTE="vieras";26113022]minun piti tänään päästä, en ole vuoteen päässyt kolmen lapsen yh ja lapsenvahti ongelmia.

No vihdoin ja viimein sain kaikki lopulta hoitoon.. niin eikös mummi soittanut tuossa pari tuntia sitten tuletko hakemaan vanhimman lapsen pois, kun rupesi oksentaa se siitä vapaasta... ei auta kuin odottaa taas seuraavaa vapaata viikonloppua ties minne asti... viimestään sitten pääsen kun penskat lähtee pesästä :/[/QUOTE]

:| Harmin paikka! Itekin kyllä odotan, mitä ens viikko tuo tullessaan eli mahtaako peruuntua tuo meno.
 
Hieno homma, ite olen kyllä pääsiäisenä käyny tanssimassa. Sitä ennen viime vuonna ja muutenkin harvakseltaan.. Mutta nyt jotenki haluttais kans tanssimaan, liekö kevät syynä?? En vaan pääse.. Kai son kesään ooteltava. Iloinen kaikkien puolesta jotka pääseee!!!!! :D
 

Yhteistyössä