*** MARRASKUISET KARHUNPENNUT 2009 - ELOKUUSSA *** Ensimmäiset pennut syntyneet! ***

Jennyli, aikaa varatessani soittelin myös Terveystalolle ja siellä mainostettiin sitä dvd:tä hintaan kuuluvaksi. Ajattelimme, että ei se dvd ole yli 100 ? arvoinen (sen verran oli hinnoissa eroa) ja tosiaan Terveystalolla ei olisi saanut kela-korvausta suoraan, joten varasin ajan Koskiklinikalta. Ja tosiaan maksoi tuon verran kela-korvauksen jälkeen.

Varasin ajan kuukausi sitten ja pyysin aikaa vaan 4D:hen tietämättä yhtään ketä lääkäreitä sitä siellä tekee. Saimme sitten ajan Veronika Tuimalalle. Hän oli kyllä todella ihana lääkäri. Ja näillä raskausviikoilla hän kuulemma haluaa tehdä tutkimuksen tupla-ajalla eli tutkimus kesti 40 minsaa.

Lääkäri sanoi heti aluksi, että hän tarkastaa aina kaikki rakenteet 2D:nä ja sitten vähän katsellaan 4D:nä vauvaa. Aiempaa kokemusta mulla ei tuosta 4D:stä ole, joten en tiedä kuinka paljon sitä sillä 4D:llä olisi pikkuista pitänyt katsoa, mutta itse olen kyllä tyytyväinen!

Esikko77 ja Möhköfantti 26+0 POKS POKS
 
Ellenille voimahalaus :hug:

Uusille tervetuloa =)

Eilen sitten äitiysavustuksen voimin kävin ostamassa lindexin tyhjäksi :D Musta paras löytö oli ihana toppapuku joka oli sellainen yläosasta muuten normaali haalari mut alaosa oli niinkuin makuupussi ( ei tarvi pujotella vauvan jalkoja sinne lahkeisiin ) ja sitten siinä haalarissa oli haarojen kohdilla tehty reijät josta saa pujottaa turvakaukalon vyöt välistä joten helpottaa elämää monella lailla. Meillä on ainakin molemmat lapset VIHANNEET pukemista ja riisumista jo laitokselta lähtien ja naama punasena on huudettu viimeseen hikipisaraan joten tuo haalari helpottaa sitä alkua paljon. Olen siis PETTURI en hommaa karhuhaalaria :ashamed: :D B) ( no on tuossakin haalarissa tulitikkuaskin kokoinen nallenpää, hih, ja nallen korvat hupussa :D joten antanetteko anteeksi :) )
Sitten ostin aivan sikapehmeän ihanan peiton vauvalle tuohon kehtoon, luonnonvalkoisen ja pikkuisen nallen siihen tietysti. Vielä tarttui matkaan sukkia, sukkahousuja, bodeja ja lastentarvikkeesta vielä pinnasängyn päälle ihana hoitotaso. Vielä jäi rahaakin 45e =) jotka menee uusiin harsoihin, perusrasvoihin ja vielä jos löytyis muutama ihana body :ashamed:

MINKÄ KOKOISIA MUUTEN TE OTITTE NE KARHUHAALARIT Kun mä otin tuon haalarin 62cm ja mietin että otinkohan liian pienen.....hmm..mut kyl sen luulis kevääseen menevän.

Kehto on muuten aika ihkun näkönen nyt kun siinä on toi ihana pieni luonnonv. peitto ja se ruskea nalle odottamassa pientä tuuditettavaksi. Mutta harmi kun en osaa tänne laitta kuvia. :(

Tääläkin lirahtelee helposti housuihin aivastaessa ja valkovuoto on lisääntynyt hurjasti. Myös vessassa saa rampata kokoajan ja välillä tulee vain pieni liru, ja minuutin päästä uudelleen ja sit se rakko saattaa vasta kunnolla tyhjetä.

Odottelen aikaa sinne äippäpolille vieläkin että tarkistavat nyt tuon kohdunsuun tilanteen...jännittää sekin kun tuo pikkuinen on perätilassa kun noi molemma edell. lapset on olleet jo näillä viikoilla aina raivotarjonnassa.. :/

Ihanaa päivää kaikille.
 
Huomenta! Soitin eilen vielä femedaan ja olivat sitämieltä, että hyvin pitäisi näkyä 4d vielä perin viikon päästäkin. Mies on sitä mieltä, että maksetaan itsemme kipeiksi ja mennään femedaan sille kuuluisalle Brunolle. On nimittäin mimedän viimeinen lapsi ja muilta ei ole käyty 4D:ssä niin olisi kiva senkin vuoksi. Ja kun tosiaan odotin niin paljon tolta ultralta ja petyin tosi paljon. Ilta meni itkiessä...vaikka pitäisi tietenkin ajatella, että kaikki on vauvalla onneksi kunnossa.
Tänään muuten täällä poksutaan 25vko!!! T: Peggy+Rusina
 
heluuuu!! B)

taas kaikkien kirjotukset luettu!

peggybundy harmi että oli surkea kokemus teillä tuo 4d, itelläkin ois itku tullu tommosen jälkeen!! suosittelen Brunoa, meillä oli hyvä kokemus.vaikkei se kauaa kestänyt, niin kaikki rakenteet käöytiin selkeästi läpi ja Bruno selitti kaiken selvästi vaikkei kovin hyvin suomea puhukkaan.. ja saatiin dvd ja n 20 kuvaa =) silloin se maksoi kelakorvauksen jälkeen 170e mut nyt taitaa noilla viikoilla maksaa jo 250e, mut kerran elämässään ku menee tommoseen ja saa muistot jotka säilyy, niin oisin ollu valmis maksamaan tuon kalliimmankin hinnan..

pitääkö mullakin ostaa toi karhupuku kun kaikilla muillakin on :kieh: on vaan jo niiiin paljon vaatetta että osa jää varmasti muutenkin jo käyttämättä ni kattoo raaskinko ostaa..

isovanhemmista oli puhetta, mulla asuu vanhemmat lähellä, ensimmäinen lapsenlapsi heille ja äiti on tosi innoissaan, on kutonut ties mitä ja ostellut vaatteita ja oon joutunu tappelemaan sen kanssa vaunuista, kun hän haluaisi osallistua niiden ostoon ja mä taas haluan ite ne ostaa kun se törsää jo kaiken maailman juttuihin rahansa.. :D ihanaa että se on niin innoissaan. isä taas on vähä viinan perään (ovat siis eronneet äitini kanssa) ja ei se paljoa kommentoi, oli kyllä huolissaan kun kuuli että ollu supistuksia jo jne.. kai se siitä sit ku vauva syntyy nii on enempi innoissaan..
miehen vanhemmat asuu lapissa ja näemme heitä n 5krt vuodessa, ovat ihania ihmisiä ja jaksavat hoitaa ja touhuta lastenlastensa kanssa kun näkevät.. nyt olivat kylässä ja onnistuin sitten suututtamaan anopin oikein kunnolla, toivottavasti ei jäis huonot välit varsinkin kun vauvakin syntyy, onhan hänellä oikeus isovanhempiinsa!

ens viikko vielä saikkua siis, tänään kävin tarkistuttamassa legot ja kehuja sain, jeee :D ei reikiä! tarkastus kesti 5 min ja lasku oli kuiteskin yli 20e |O tulipahan palkkakin tänään niin saa heti hävittää pennoset tililtä!!

ammatista joku kans kyseli, eli lastenhoitajana alle 3v ryhmässä..

jeps mä lähden törsäämään rahat nyt ku sitä vielä on :)

tupuna ja pokken 26+5 :heart:
 
Esikko kiitos vastauksestasi :flower: Kun varasit aikaa tuohon 4D:hen niin sanoitko meneväsi rakenneultraan vai ihan vaan tuon 4D:n takia?
Minähän heti asiasta innostuneena varasin ajan tuonne Koskiklinikalle, samalla tietysti kysellen hintaa ym.
Mulle sanottiin hinnaksi 250e josta ei välttämättä saa kelakorvausta vaan katsotaan tapauskohtaisesti!! :/
Kelan kanssa kun on ollut kuulemma niin paljon vääntöä asiasta...kela kun ei katso enää raskautta ns. sairaudeksi. Lääkäri kuulemma sen sitten arvioi tuleeko tää Kelakorvaus vai ei |O
Varasin siis ajan ja se olis 3.9 (Kirkinen Pertti ) ja rv 30+2 silloin. Mutta mietityttämään jäi kuitenkin tuo hinta ja se että jos en Kelakorvausta saakkaan :/
Täytyy katsoa mikä on senhetkinen rahatilanne!

Jennula samaa mieltä olin minäkin lääkärikäynnistä! Lisäksi kiusallista niin nuoren mieslääkärin käsittelyssä :whistle: Mä en tuntenu kipua siinä alatutkimuksessa mutta kuten kerroin niin kummaa kirvelyä ollut sen jälkeen alapäässä :/
Eilen sit laitoin bebanthenia (sitä kun sattui löytymään ) sinne :whistle: Ja se kyllä auttoi!! Eli olisko vaan kuivat limakalvot mitkä sielä kirvelee?!
Mulla hiivaoireet on aina kutina ja runsas kokkareinen v.vuoto :x Joita nyt ei siis ole!!
Niin ja ollos hyvä...hyvä että pääsit sisälle ;) Toivottavasti sait asiasi toimitettua kun paikanpäällä ei ollut juuri ketään työntekijöitä?!

aamukastetta kuulostaapa kätevältä tuo toppapussukka! Ihan vois ittekki harkita tuollaista!! Mulla on karhupuku kokoa 62cm ja mun mielestä se ei oo kauheen lämpöisen oloinen joten tuo toppapukukin houkuttelee ;) Esim. neuvola ym. reissut kun kuljetaan kaukalon varassa!

Vaatteista...mulla on niitä kyllä aika paljon kun vanhoja on jäljellä ja en oo malttanu olla sortumatta uusiin :whistle:
Noh 50cm bodyja ei oo kun 2kpl, niitä ei tosiaan kyllä välttämättä tarvii! 56cm-68cm on sitte useampi kyllä :D Muutamat kokopotkarit ja housut/kollegepuvun vois kyllä vielä ostaa :p

Pienoinen huolenaihe on nyt noussut täälläkin tuosta sikaflunssasta. :/ Tänään kuulin että yhdellä tutullä äitylillä on nyt sitten influenssa, tosin vielä ei vissiin diagnoosia että sikasellainen...mutta niiden poika on samassa hoitopaikassa kun meidän pojat ja nyt kyllä pelottaa tosissaan että sairastutaan koko perhe ja hyvässä lykyssä vielä ennen meidän Amerikan matkaa :ashamed:
Pojat kun on oikeita pöpöimureita ja saa aina kaikki taudit :/
Aamulla mainitsin asiasta heti hoitajille (eivät tienneet ) ja toivon että tää hoitoalalla itsekkin oleva äiti tajuis olla tuomatta poikaansa hoitoon!!!
No aika näyttää mitä tuleman pitää....
 
Heippatirallaa!!
Kaikkien kuulumiset luettu taas :)

Ihan ekaksi pakko kommentoida tuosta 4d-ultrasta... Kuopiossa 4d-ultra maksaa 230e!!! eikä kelakorvauksia saa enää viikon 22 jälkeen. Uskomatonta miten voi vaihdella paikkakunnittain!! Menemme sinne huomenna yhtä kaikki, molemmat haluamme nähdä vauvan ja sitä sydäntä vielä uudestaan katsotaan nyt.

Ellen, suuri hali täältä myös, ymmärrän täysin huolesi ja uskon että kaikki kääntyy parhain päin.

Meillä on karhupuku myöskin, tosin valkoinen ja tassunkuvat jalkapohjissa, joten taitaa pinomme uusi nimi kuvastaa hyvin tätä porukkaa :)

Minä olen jo malttamattomana laittanut vauvan vaatteet lipastoihin, vaipat on pesty ja pinottu, tekisi mieli laittaa jo kaikki valmiiksi... Ihan pikkuisen höperöksi on tämä poika mahassani minut saanut. Olen kyllä kaikkien kohdalla ollut samanlainen :whistle: Joka kerta kun käyn varastossa, pakko on ihan vähän kärrytellä ja hypistellä vaunujakin. Miestä huvittaa aivan suunnattomasti :LOL:

Illaksi menemme grillailemaan ja yöksi menen vielä töihin. Ja siitä puheenollen, enää kuukausi ja viikko töitä, JEE!!

Viikonloppuja karhuäideille :)

M. ja Itu 25+5
 
Kuulumiset luettu!

Sain pissanäytteen tulokset tänään, ja puhtaat olivat =) *tuulettaa*, ei tarvetta antibiooteille, eikä hiivakierrettä luvassa :whistle:

Kirpparilta löytyi ihastuttava NallePuh pinnasängynverho, mutta katosteline puuttuu, jos jollain on ylimääräisenä, niin olisin kiinnostunut, näin kierrättäjänä mieluummin ostan käytettynä. Sain sen setin niin edullisesti, etten voinut olla ostamatta, siis pussilakanan ja katosverhon samassa paketissa.

Omaan napaan ei mtn erikoisempia... kovasti massussa mellastetaan, ja huomenna saa taas poksua :saint:

Kuiskaten 25+6
 
Viikonloppuja karhumammoille!

Meitsiltä taitaa kyllä jäädä karhupuku hommaamatta, vaikka se ihanan näköinen onkin. Jennylin kanssa miettinyt samaa hommaa, että onko se sit kuitenkin vähän turhan vilponen. Eli se ei kuitenkaan ehkä käyttöpukuna menis vaan enempi sellasena kyläilyasuna kun mennään autolla. Noh, en nyt vielä lyö mitään lukkoon, katotaan maltanko mieleni sit jos niitä liikkeeseenkin tulee :LOL:

Hengittäminen tuntuu hankalalta ja hengästyn välillä ihan istuessa tai sängyllä maatessa. Kait se kohtu on nyt kasvanu aika nopeasti, ettei oo kroppa vielä tottunut muutokseen. Mullakin kirvelee välillä alapäätä jos on vaikka pyöräillyt tai harrastanu seksiä. Kait ne on vähän arat nuo limakalvot vaikka mistään kuivuudesta ei oo kyllä tietoakaan. Muutaman kerran päivässä saa vaihtaa alkkarit kun tulee kosteusvaurioita syystä tai toisesta. Vuotoa on runsaasti, mutta myös valitettavasti aivastaessa tulee liraus... :x |O Ja on itseasiassa jo tullut pari kuukautta...

Ammatista: Oon toiminu tähän asti vakuutusedustajana, mutta oon nyt ollut jo saikulla toista kuukautta, enkä enää palaa töihin ennen äippäloman alkua, joka muuten alkaa varhennettuna 10.9. :D Jee..

Anilja
27+3
 
Jennyli, aikaa varatessa en puhunut rakenneultrasta mitään vaan ainoastaan 4D:stä. Mä soitin sinne Koskiklinikalle kaksi kertaa: eka tiedustellakseni hintaa ja mahdollisia vapaita aikoja (tällöin mulle sanottiin hinnaksi ilman kela-korvausta 167 ?, raskausviikoista ei ollut mitään puhetta) sekä toisen kerran varatakseni ajan (tällöin kysyttiin raskausviikot ja sanottiin, että näillä viikoilla kyseinen lääkäri haluaa tehdä tupla ajalla tarkastuksen - hintakin oli vissiin tästä syystä sitten vähän korkeampi).

Olin kyllä varautunut siihen, että kela-korvausta ei välttämättä annettaisi, kun olen joistakin keskusteluista ymmärtänyt, että näillä viikoilla sitä ei enää saisi. Hämmästykseni olikin käyntiä maksaessani suuri, kun sen kela-korvauksen saikin ja vielä heti. Voi olla sitten, että sen korvauksen saanti on tapaus/lääkärikohtaista ja riippuu paikasta jossa ultraus tehdään.

Esikko77 ja Möhköfantti 26+0
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Oon aina välillä lukaissut juttuja, mutta en ole jaksanut kirjoittaa.

Täällä odotus sujuu ihan mallikkaasti. Neuvolassa kävin viikolla ja kaikki oli kuulemma loistavasti. Iso yllätys oli se, että sokerirasitusarvot oli normaalit =)
Terkkarikin oli tosi yllättynyt, kun kuitenkin kolmessa viimeisessä on ollut heittoa.

Painoa on tullut yhteensä nyt tähän asti 900g :kieh:

Sf-mitta oli 26 (viikolla 24+4)

Sydänäänet oli 133-152 välillä. Vauva potki niin, että terkkari nauroi, kun koko kuuntelulaite pomppi.
Parin viikon päästä on lääkärineuvola.

Koulutkin alkoivat. Ihan outoa taas, kun on niin hiljaista. Nythän meillä ei ole kotona kuin tuo 3v poika.
Esikoinen menikin jo yläasteelle, hui kun aika meneekin äkkiä. Muut ovat viidennellä, kolmannella ja eskarissa.

-Fiona ja masu 25 tasan-
 
Pikakysymys: painaako vauva jo muilla tuohon rinnan alle?
Töissä kun istuu päivän niin ihan järkylle tuntuu, vatsa tuntuu liian isolta. Ja vielä ainakin kymmenen viikkoa pitäisi tämän niin rakkaan, mutta työlään masun kanssa lyllertää :/ Mulla on kyllä ollut muutenkin ongelmaa tuossa vasemmalla puolella ja nytkin tuntuu vasemmalla puolella enemmän. Sellainen olo, että pitäisi rinnasta ylöspäin nojata taaksepäin, jotta vatsa mahtuu olemaan. Aamulla ihan ok ja seistessä ja maatessa, mutta työpäivän aikana alkaa vaivaamaan ja näin illalla on jo tosi tukalaa istua. Voikohan tämä olla ihan normaalia...

Emmama 28+3
 
Emmama, mulla kans jo jonkin aikaa vauva painanu rinnan alle ja kyllä sattuu kun rupee potkimaan kylkiluita :/ esikoisesta maha oli tän kokoinen vasta 36 viikolla ja tästä tuntuu näin tukalalle jo nyt niin kuis tässä jaksaa vielä yli kymmenen viikkoa odotella :D
 
marihoo on kyllä hassu sattuma :D Kerrohan sitten kokemuksesta ja lääkäristä itestään. Ja paljonko jouduit sitten lopulta maksamaan ;)

Erikoista kyllä tuo Kelakorvattavuus...jotkut sa ja jotkut ei :kieh: Ihmettelen kyllä sitäkin jos itse en saa vaikka esikko sai :whistle: Mut mulla nyt on aina huonoo tuuria!! Oliskohan sittekki pitäny ottaa sama lääkäri kun esikolla?! Mutta kun se ei taas päivänä/ajallisesti ollut oikein sopiva!!
40min tutkimusajasta mullekkin puhuivat ja toivottavasti myös dvd tulee mukana!!

Mullaki välillä tosi ahdistava olo masussa...riippuu siitä miten päin vauva on. Epäilin että poikkitilassa tuossa alkuviikosta silloin kyllä ahdisti...niin hengittäminen kuin syöminenkin!
 
Jennyli MITÄ MITÄ MITÄ?! Joko se hiton sikainfulenssa on tännekin kylälle rantautunut?! :eek: Voi itku, ei tarttis kyllä tänne tulla :| Ihan alkoi huolettamaan... Tosin olen ihan 100% varma, että kyllä se tulee, töistä, koulusta tai hoidosta :(
Meillä onkin tytöt nuhassa, ja pienemmällä taitaa olla kuumettakin jo mutta tokkopa nyt kyseistä tautia kuitenkaan...

Tänne ei mitään uutta, koivet särkee.... nyt on alkanut särkeä säärien lisäksi myös reisiä, ja ne tuppaa valvottamaan öisin :/ Aamulla otin para-tabsia, ajattein ennakoida, koska olin lähdössä äidin kanssa ostoksille, vaan eipä siitä sitten mitään hyötyä ollut, jalat ovat särkeneet koko päivän, ja nyt ovat ihan "&&(/#(/¤/ kipeät kun nelisen tuntia kauppoja kierrettiin :( Eikä tuo ruokakassien kantaminenkaan enää mitään herkkua ole, alkaa ottamaan alavatsasta inhottavasti jos jotain painavaa nostelee, vatsa ei päällisin puolin kovetu, mutta "sisältä" päin puristaa inhottavasti. LIenevätkö sitten suppareita vai mitä?! Mulla yleensä "tosi tilanteessa" supistukset ovat tuntuneet paremminkin selän puolella.
Tänään sain hillittyä itseni, enkä ostanut pojalle muuta kun tutin ja tuttinarun, tosin nyt on kyllä taloudellisestikin niin tiukkaa, että ei paljon ylimääräisiä ostella, mutta kyllä mieli teki, kaikenlaisia vaattteita tuli hiplattua, mutta kauppoihin jäivät.

Mutta nyt on pakko mennä. Pikkuneiti nuhanenän on nyt pakko päästä syliin...


 
peggybundy me käytiin myös femedassa. käynti ei tosiaan kestänyt kauan, mutta suosittelen myös. kävi hyvin kaikki läpi ja kertoi samalla mitä katsoi. sieltä sai mukaan ison kasan kuvia ja sen dvd:n. aikaa varatessa tosiaan meille sanottiin, että viikkojen 24 jälkeen ei saa enää kelan korvausta mutta muutoin ei 4d:n kanssa pitäisi olla mitään ongelmia noiden viikkojen jälkeen. meillä käytiin siellä jo viikoilla 22+

Jennyli minäkin olen miettinyt aikalailla tuota possunuhaa (sikainfluenssaa). lähinnä vauvan kannalta sen saaminen vähän pelottaa.

mekin ollaan sitten karhuporukassa mukana. minun äitini, eli vauvan mummi oli ostanut meille sellaisen ihanan karhupuvun! :)

ammatista: itsekin myyjänä. aikalailla jännittää miten vielä jaksaa lähes kymmenen viikkoa töissä, kun tuntuu että toisinaan masu on jo nyt tiellä. siis kuinka paljon se vielä kasvaa?? toivottavasti vauva ei ole yhtä iso kuin masu ;)
 
oon kyl nyt niin laiskalla päällä et ei jaksa ollenkaan lukea. Luulin et ois intoa mut ei.
Vaunut tuli ja mä tutustun niihin.. Käytetyt erittäin hyvässä kunnossa olevat Gesslein swing fi ja erittäin tyytyväinen ostokseen olen! 400e maksoi.

Ellenille tosin :hug:
 
Poksui täälläkin viikot tänään :D Ihanaa, päivä päivältä turvallisempaan päin =)
Viisi päivää meni supistelematta, tänään oli 2x pidempi supistelujakso, mutta menivät ohi onneksi. Mä nyt yritän ajatella vaan sitä, että kuopuksestakin jouduin vuodelepoon rv.28 ja silti tyttö odotutti rv.42 asti lopulta, että kyllä tämäkin pysyy. Ja onhan tosi hyvä merkki lääkärinkin mielestä että vaikka supistuksia ollut niin on sentään jo reilu kuukausi siitä, kun ekakerran kävin polilla niiden takia, ja vauva yhä turvassa masun sisäpuolella :)
Ja viime lääkärissä sain luvan rauhalliseen kävelyynkin, mutten mitään muuta rasittavampaa saa tehdä. Ihan ok, hyvä kun voi köpötellä edes jonkinverran, lähimaisemiin kuopuksen kanssa, ja kun ei mikään suurkaupunki muutenkaan niin lähellä oikeastaan kaikki mihin saattais mennä. Mutta positiivisin mielin, terkka sanoi toissapäivänä että hyvä tästä tulee, usko vaan :D

*PP 26+0*
 
Joka päivä olen käynyt lukemassa juttunne, mut väsy on alkanut taas vähän painaa niin en ole jaksanut kirjoitella. Omaan napaan ei mitään erikoista. Pari päivää maha on vähän kipeä ollut, aivan kuin kylkeen pistäisi kovemman suorituksen aikana. Maha myös piukustellu jatkuvaan, jonkun verran myös kipeästi. Mut tänään vähän helpompi päivä ollut onneksi.

Emmama Täällä kans tuntuu toi maha painavan jo kovastikin, juuri istuessa tuntuu et on mahoton pallukka heti rintojen alla. Tosin kun reilusti käyrien yläpuolella on kasvanut niin ihmekös tuo jos jo vähän meinaa painaa.

Säde ja masuasukki 28+5
 
:wave:

kylläpäs monella noita supistuksia,onneksi ollaan jo kuiteskin aika pitkällä!
Itsellä alkoi illalla taas kovat supistukset,jomottaa ihan selkääkin ja nyt alkoivat klo:6.00 joten täällä herätty tosi aikasin ja vähillä unilla pitäisi töihin mennä päiväksi :/ Mulla kun tulee niitä supistuksia niin en pysty edes liikkumaan,kiva töissä (oon siis kanssa myyjä) ihmiset katsoo vähän että mitä tuo nyt jumittaa keskellä käytävää |O

Mulla vauva ei paina vielä ylös koska on koko ajan poikittain ja ei kulkaas kauheen kivalle tunnu enään :x

karhupuvusta vielä,mä ostin sen kokoa 56cm kun aattelin sitä just sairaalasta kotiintulo puvuksi :D ja sit eilen tuli postissa ihana tiikeri-pukukin vielä :heart: :heart: yritän laittaa kuvaa niistä kunhan kerkeän

mut nyt sohvalle pötköttään,jos nää supistukset loppuis ennen kun pitää sinne töihin raahautua!

Sunnuntaina hakemaan tyttö kotiin ja samalla ideaparkkiin ostoksille =)

niina
 
Huomenna poksutaan. B)
Odotan kovasti että olis jo ens sunnuntai.Mukavaa kun menee 30 rikki. =)
Täällä pyöritetty nimikirjaa kuumeisesti....Ja kummiasiatkin melkein valmiita.Yksi tärkeä henkilö vielä listasta puuttuu..kunhan mieleen juolahtais ketä pyytää....vaikeeta.
Ennen oli nimetkin valmiina jo ennen raskautta...nyt viides tulossa ja aika hukassa.
:whistle:
Miehen kans pitäis päästä yhteisymmärrykseen.... :LOL:
Onhan tässä onneks aikaa...mutta jotenkin ois kiva kun olis valmista.
Kummiksi ollaan yleensä pyydetty vasta kun vauveli nähnyt päivän valon.Nyt jo melkein kaikki pyydetty. :D Taidan olla vähän pimahtanut.Mitä sanotte?
Vointi on ihan ok...tosin painoa tullut 10kiloa yhteensä...kyllä hirvittää.
Alamaha on kipeä useinkin...täytyy ottaa neuvolaan yhteyttä ens viikolla,jos jatkuu.Sanoivat viimeks että tulla näyttäytymään lekurille jos jatkuu usein.
Se ei voi olla pissatulehduskipua,kun ei ole pissavaivoja...ja pissa oli puhdas alkuviikosta.
Kannatinkipujakaan ne ei voi olla koska tuntuu eripaikassa.Tuntuu niinkuin kipu tulis kohdunsuun paikkeilta.... :$

Mikä karhupuku juttu täällä oli menossa?
Multa onmennyt nyt joku sivu ohitse...oon tippunut kärryiltä...

Hyviä lauantain jatkoja. :(

Marihoi ja Junior 28+6
 

Yhteistyössä