Miehelläni on pelottava ominaisuus :(

  • Viestiketjun aloittaja kotiäiti
  • Ensimmäinen viesti
voimia!
Haepa itsellesi keskusteluapua ja vertaistukea. Kerro vaikka neuvolassa miten asiat oikeasti ovat, siitä se alkaa... Uhraat oman elämäsi tuossa. Tiedän että pelottaa ajatus erosta ja yksinolosta, mutta kun pahin eroprosessista on ohitse, huomaat miten helppo ja hyvä on olla :) Paljon voimia sinulle!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja turhaa ruikutusta:
tuo nainen on jo herännyt. ettekö te näe sitä tekstistä? tajuaa itekin että mies syyllistää häntä omista virheistään.
Oonko muuta väittänyt, itse jopa sanoin että olen juurukin asiaan herännyt, asiota on vaan pakko päästä purkamaan johonkin, ei ole ketää telle puhua!!!!!
kerää vaan rohkeutta että uskaltaisi tehä suuria muutoksia
 
turhaa ruikutusta
anteeksi ap. itsekin parisuhteessa jossa en haluaisi olla koska tuo mies on hermoheikko raivohullu. lisäksi aina vaan haukkuu mua joka asiasta, alkaa heti aamusta.
 
vieras
Mä olen juuri eronnut miehestä, joka ei muuta tehnyt kuin valittanut, haukkunut, jopa pari kertaa kävi käsiksikin. Minussa ei ollut mitään hyvää, vaan kaikki mitä tein oli väärin. Nyt yh:na voin sanoa, että elämä on rennompaa, voin hengittää vapaasti, eikä tarvi aina miettiä mitä uskaltaa sanoa tai tehdä. Miehen kanssakin välit ovat ajoittain jopa ihan hyvät ja pyrinkin siihen lasten takia, mutta saman katon alla me ei voida asua.
Kyllähän se taloudellinen pärjääminen on mietityttänyt, mutta olen sen huomannut, että paremmin minä taidan näin pärjätä kuin miehen kanssa, joka ei osaa yhtään rahankäyttöä.
 

Yhteistyössä