Mieheltä tuli tällainen viesti:

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"pihlaja"
Kaverit pyytäneet aatto-saunaan tai kaljalle ja mies vastannut ettei voi lähteä kun vaimo ja muksut vieressä. Aina ei tarvi olla kyseessä pettäminen.

Monilla miehillä on ääliöystäviä joiden mielestä tuollaisten "oops, lähti väärään numeroon" viestien lähetys on hemmetin hauskaa.

Mun mies sano ylimmän vaihtoehdon eilen ku työkaverit pyys saunomaan, ja alimman tiedän käyneen. Oli tää provo tahi ei
 
  • Tykkää
Reactions: petite ja bud
ap.
[QUOTE="vieras";25291233]Monenko kaverin sukunimeä sinä et tiedä, joita miehelläsi on? Minä tiedän kyllä kaikkien.[/QUOTE]

No minä en tiedä kaikken miehen työkavereiden sukunimiä. Heillä on 3 korjaamoa ja yhteensä n. 20 asentajaa. Tiedän että sen Jaskan oikea nimi on Jarkko. Miehen pomojen kokonimet tiedän ja varmaan joltain heistä saisi sen Jaskan numeron, ehkä.

Laitoin viestiä että soittaa heti. Ei ole vielä soittanut.
 
ap.
[QUOTE="pihlaja";25291249]Kaverit pyytäneet aatto-saunaan tai kaljalle ja mies vastannut ettei voi lähteä kun vaimo ja muksut vieressä. Aina ei tarvi olla kyseessä pettäminen.

Monilla miehillä on ääliöystäviä joiden mielestä tuollaisten "oops, lähti väärään numeroon" viestien lähetys on hemmetin hauskaa.

Mun mies sano ylimmän vaihtoehdon eilen ku työkaverit pyys saunomaan, ja alimman tiedän käyneen. Oli tää provo tahi ei[/QUOTE]

Noilla miehen kavereilla on tapana tehdä toisilleen kaikenlaisia källejä, ihan typeriäkin piloja ja välillä ihan sairas huumorintaju. Siksi epäilin heti että on joku pila.
 
"joku"
Pidätkö ap koko ajan puhelinta päällä vai sammutatko yöksi? Jälkimmäisessä tapauksessa viesti saattaa olla jo eilen lähetetty ja mies lähtenyt sen jälkeen ilman puhelinta jonnekin tuntemattomaan paikkaan.
 
täh
Mitä vielä mietit? Pakkaa lapset ja lahjat autoon,ja mene vaikka vanhemmillesi? ja jätät lapun pöydälle.

Älä nyt ainakaan ala selvittään miehesi kanssa mitenkään,että hänellä olisi tilaisuus jatkaa valetta. Vähän huonolta toi vaikuttaa :/
 
[QUOTE="vieras";25291363]Nyt on väsynyt jouluprovo. Liikaa glögiä nautittu.[/QUOTE]

Ei kaikki oo sitä miltä näyttää, tästä tapauksesta en tiedä mutta mun ex-mies lähetti mulle viestin vahingossa "nähdäänkö tänään, ikävä sinua" ja juu molemmat oltiin kotona. ja sen jälkeen hänestä se ex-mies sitten tulikin
 
ap.
[QUOTE="Mummeli";25292554]No, tulikos se mies kotiin ?[/QUOTE]

Eipä tullut iltapäivään mennessä ja puhelimen sammutti. En tiedä onko kotona, me ollaan lasten kanssa mun vanhemmilla yli 300km päässä. Mun äiti oli kovasti sitä mieltä että kyseessä ei voi olla vitsi ja isäpuoli oli ihan raivona kun kuuli. Mä en tiedä mitä ajatella! En uskonut että mun mies vois pettää. Hällä kaikki vapaa-aika menee autoja ja moottoripyörää laitellessa tai ajellessa. Jos ei ole aikaa omalle perheelle, niin miten on muka aikaa toiselle naiselle?

Mun äiti yrittää kovasti hokea että selvästi pettää ja kertoi miten mun isä petti monta vuotta ja myn äiti tiesi, muttei halunnut uskoa. Mut mun on kyllä oikeesti vaikea uskoa että mun mies pettäis! Ajatukset jotenkin sekaisin...
 
ap.
Tuli mieleen että entä jos tämä kaikki on miehen keino välttää tänne maalle tulo. Jos onkin mielummin kavereiden kanssa. Vai voisko olla esim. putkassa? Saanko jostain tietää onko? Tai jos on joutunut sairaalaan?
 

Yhteistyössä