Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

  • Viestiketjun aloittaja paneelimamma
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minusta tuli miljonääri nettikyselyillä. En käy enää palkkatöissä, koska nettikyselyihin vastaamalla tienaan enemmän. Kun viimeksi naapurini kysyi miten olen voinut ostaa Ferrarin. Vastasin, että kerro sinäkin mielipiteesi nettikyselyissä. Se vasta kannattaa!
 
vierailija
Rekisteröidyin ensimmäiseen paneeliin muistaakseni 2012 kesällä, siitä lähtien olen vastannut kaikkiin joissa vain olen kohderyhmää ollut. Tuo opinionapp kannattaa kyllä ladata, kätevä vastata tabletilla!
 
vierailija
Rekisteröidyin ensimmäiseen paneeliin muistaakseni 2012 kesällä, siitä lähtien olen vastannut kaikkiin joissa vain olen kohderyhmää ollut. Tuo opinionapp kannattaa kyllä ladata, kätevä vastata tabletilla!
 
vierailija
Laitetaan tännekin omia kokemuksia, jos joku epäröi :):

Olen ollut jo kauan triaban naisten paneelissa ja vastannut satunnaisesti mulle tulleisiin kyselyihin. Jossain säästöblogissa esiteltiin enemmänkin näitä sivuja ja nyt olen jäsenenä ehkä viidessä(?) paneelissa. En oikein keksi mitään negatiivista, kaikki toimii niin kauan kun ei sorru noihin sivuihin jotka kertoo maksavansa järjettömiä palkkioita (tyyliin 25 euroa per kysely).

Mielipide paneelien lisäksi olin Nielsenin jäsenenä ja skannailin ostoksiani, sen lopetin kun saimme perheen lisäystä ja lapsi vei luonnollisesti kaiken huomion :)

Jos pitäisi antaa vinkkejä, niin se oma profiili kannattaa kyllä täyttää, nykyään on kiva kun jos ei johonkin kohde ryhmään kuulu niin saa usein täytettäväkseen uuden kyselyn.

Kun kyselykutsu tulee sähköpostiin niin kannattaa vastata mahdollisimman pian tai kieltäytyä, niin pääsee todennäköisemmin vastaamaan kyselyyn - usein ne näkyvät sulkeutuvan jo muutamassa päivässä :)
 
vierailija
Hei onhan noita paneeleita tässä muutamia
europaneeli.org
paneeli.net
suomipaneeli.fi
yougov.fi
mielipidemaailma.fi
suomitutka.fi
Noissa olen ite mukana ja kyselyitä ja rahaa ja pisteitä tulee mukavasti suosittelen hyvii kokemuksii vaan vuodessa saan lahjakortteja 100-500€ eestä
 
vierailija
Onhan noista joskus jokunen lahjakortti tullut ansaittua. Kannattaa myös katsoa netin sivut, joissa on alennuskoodeja ja monen verkkokaupan tarjouksia koottuna samaan paikkaan, kuten esim. alennus.fi ja iltiksellä tais olla jotain koodeja kans
 
vierailija
Minulla itselläni vain positiivisia kokemuksia mielipidepaneeleista. Muutamia mainitaksesni esim Suomitutka, TellUs, Europaneeli, Triaba ja Triaba Naiset, Vaikuttaja paneeli, Samle Unite, RIF paneeli.
Vaikkapa vain harrasteena, hiljalleen pientä lisätuloakin / pisteitä lahjakortteihin, voi kyselyitä täyttämällä saavuttaa.
 

Yhteistyössä