Mielipidepaneelit - täytä kyselyitä ja saat rahaa & lahjakortteja

  • Viestiketjun aloittaja paneelimamma
  • Ensimmäinen viesti
mklo
'12 kesällä liityin ensimmäiseen sivuun (muistaakseni triaba paneeli) ja siitä lähtien olen täytellyt eri kyselyitä, yhtenä havaintona palkkiot ovat parantuneet viidessä vuodessa ja vuotuisat kysely määrät lisääntyneet valtavasti.
 
visitorrof
Kannattaa täyttää oma profiili noissa sivuissa mahdollisimman tarkkaan niin tulee varmasti sellaisia kyselyitä joita sitten pääsee oikeasti täyttämäänkin, ettei tule heti "et valitettavasti kuulu kohderyhmään" viesti.
 
leiiiilla
pari vuotta näitä kyselyitä olen täytellyt ja kaikki palkinnot / palkkiot tulleet asiallisesti. piste paneeleissa kestää osassa vaan turhan kauan että saa ulos jotain.
 
Statistikko
Muutaman vuoden kokemuksella voin yhtyä edelliseen mielipiteeseen täysin - niissä jotka maksavat euroina on paljon helpompi olla jäsenenä kun näkee tarkasti montako euroa paneelin tililleni on kertynyt. Ei tarvitse ruveta tekemään mitään muunnoksia piste-euro välillä.
 
ekonomistikkona
Muutaman vuoden kokemuksella voin yhtyä edelliseen mielipiteeseen täysin - niissä jotka maksavat euroina on paljon helpompi olla jäsenenä kun näkee tarkasti montako euroa paneelin tililleni on kertynyt. Ei tarvitse ruveta tekemään mitään muunnoksia piste-euro välillä.
kummasti sivujen tileillä lojuvat pisteet ovat jatkuvasti inflaation kourissa aina joutuu näkemään entistä enemmän vaivaa että saisi edes vitosen lahjakortin!!
 
vierailija
olin aikoinani jossain mielipide kyselyissä mukana,mutta kyllästyin lopuksi touhuun kun huomasin että samat kysymykset toistuivat lähes koko ajan,ja sitten piti miettiä miten oli edellisen kerran vastannut samaan kysymykseen.Ei pitemmän päälle ollut oikein mitään sellaista mihin en ollut jo vastannut useampaan kertaan.
 

Yhteistyössä