mieliteot.. :)

hei, en ihan vielä kuulu odottajiin, mutta plussaa odottaessa :)
olisin halunnut kysellä millaisia mielitekoja teillä on/on ollut?
mulla nyt kp36/28(-30), mutta testit näyttää edelleen negaa.. :(
aattelin vaan, että onkohan tämä porkkananhimo raskausoire :D
 
minulla on tullut himo pinaattikeittoon ja kasviksiin joka raskaudessa.. poikaa odottaessa söin porkkanoita loppuraskaudessa todella paljon =) pojalla oli oranssit hiukset syntyessään.. :LOL: juu ja tässä nykyisesssä raskaudessa on tullut himo nahkiaisiin. :)
 
juu, mun kälylläkin tuli ekassa raskaudessa plussa vasta vkolla7, joten ei kai tässä hätää vielä :D
tänään oli pakko saada aamupalaksi kaurapuuroa, enkä koskaan syö aamupalaa, saatika kaurapuuroa :D
flunssainen olo vaan harmittaa... nenä tukos ja paleltaa ja huimaakin toisinaan :(
 
minulla myös on vieläkin lämpö noin puoliastetta normaalia korkeammalla..palelee lähes koko ajan.. :) huimaa ja varsinkin illalla nukkuun mennessä meni kärsä ihan tukkoon..muuten ei flunssa ollut.. :) ja tosiaan se kaurapuuro tullut minulla kuvioihin myös kaikissa raskauksissa.. =) toivotaan nyt et tärppää..vielähän ei oo mitään hätää..kun joillakin saattaa näkyä testissä vasta kahdenkin viikon jälkeen.. =) mutta "oireista" päätellen voisit hyvinkin olla raskaana =)
jane ja masu 12+3
 
juup... olis vaan mukava saada varmuus asiasta....
tai sit jos en oo raskaana niin alkais ees ne menkat.. :eek:
kaipa se tästä. mun pitäis tehdä näyttösuunnitelmaa, kun vielä opiskelen, muttei tässä pysty mihinkään keskittyyn :D
 
Mulla nyt rv6+2 ja mielitekojen top3
1. Light jaffa
2. Taco sipsit
3. Mustamakkara :p

Ja kylmä on koko ajan!! Mitään muita oireita ei sitten olekaan.
Voin hyvin samaistua olotilaasi astydameia.. Opinnäytetyötä teen, mietin menenkö vielä ensi syksynä harjotteluun, valmistuminen jää muutaman kuukauden päähän, tenttiin luku ei todellakaan suju.. Sain torstaina tietää, että odotan lapsettomuushoitojen jälkeen kaksosia! :D :heart:
 
onneksi olkoon raitapaitainen :heart:
mulla on nyt meneillään kasvun tukemisen ja ohjauksen näyttö ja just mietin, että jos nyt olen raskaana ja la on siis marraskuussa, niin ehdin tekemään vielä hoidon ja huolenpidon näytön ennen äippälomaa :) sit jäis puolet opinnoista.. mutta todellakin aion jatkaa mahdollisen äippäloman jälkeen... :)
 

Yhteistyössä