Mies bilettämässä...

Huhuhu!!
Millaisen naisen ja parisuhteen mallin annat lapsillesi? Mieti nyt hyvä nainen. Mulla käy sua ihan oikeasti sääliksi, ukkos käyttää suo hyväksi. Ja todellakin, olet naivi, jos kuvittelet, ettei se ukko pane niitä pimatsuja. Miksi sinä et riitä hänelle? Maailmassa ON olemassa myös yksiavioisia, ihania miehiä ja joku heistä on olemassa suakin ja vain sua varten. Pistä äijä pellolle äläkä häpäise naissukupuolta enää pidempään olemalla äijäs kynnysmatto.
 
höh
ilmeisesti haluat pitää miehesi vaikka hintana on tuollaisen sietäminen. Mun mielestä tuo ei kyllä ole sulta ihan järkevää - aliarvioit itseäsi, kun et usko, että joku mies vois kokea sun ihan oikeasti riittävän. Ja oletko miettinyt esim. sitä että teidän tuttavat näkee tän pelin? Mitä he mahtaa ajatella? Eikö sua haittaa, että todennäköisesti sua säälitään sun selän takana pidetään hieman yksinkertaisena, kun et miestäs tajua jättää. Koska sun miehes todella kohtelee sua niin törkeän välinpitämättömästi, että ei hän sua aidosti rakasta.

Ja siitä olen kyllä samaa mieltä monen muun kanssa, että sun miehes kyllä mitä todennäköisimmin harrastaa myös seksiä näiden suhteiden aikana. Älä ole sinisilmäinen sen suhteen!
 
Mun mielestä ihastumisia voi pitkän liiton aikana tulla ja mennä, mutta eri asia on sitten alkaako viettämään aikaa sen ihastuksen seurassa vai ei. Esim. itelläni on jonkin sortin kestoihastuminen nuoruuden exääni ja hänellä minuun (asutaan eri maissa joten Suomeen takaisin muutettuani ei koskaan ehditty käsitellä asioita loppuun), joten ei tulis mieleenkään lähteä hänen luokseen kyläilemään ettei vahingossakaan tulis minkäänlaisia houkutuksia.
 
no mutta mikäs tässä sitten ihmeellistä jos molemmat sitä harrastavat?
sitä vaan kyllä pikkuisen ihmettelen että jos ollaan tälläisestä käyttäytymisestä sovittu yhdessä että tullaan tänne palstalle siitä vinkumaan?
 
tissipapu
Jotenkin ymmärrän tämän niin, että pidät miestäsi vähän ihmeellisempänä kuin hän onkaan. Olen aivan varma, että hänen hyvät ominaisuutensa löytyisivät myös jostakusta sellaisesta miehestä, joka lisäksi arvostaisi sinua ja perhettänne niin paljon, että ei toimisi tuolla tavoin, vaikka ihastuisikin toiseen. Mutta et ole suinkaan ainoa - tunnen vastaavanlaisen tapauksen ihan elävästä elämästäkin. Lapset kyllä alkavat ennenpitkää ymmärtää tuon kuvion, ja todennäköisesti ahdistuvat siitä.
 
nyt harmailen
Kyllä minäkin tiedän erään miehen, jonka muijalle oli täysin ok että hän kävi nussimassa muita naisia, ja jopa tämän muijan ollessa raskaanakin.. Hän kuulema halusi miehen olevan onnellinen ja mies kun avoimesti kysyi aina luvan jotta voiko hässiä niin hyvin se lupa sieltä tuli. Ja ilman kumiakin kävi oitis, kunhan mies vain piti huolen ettei sitä toista raskaaksi pannut..

Nainen kerran puhelimessakin sanoi kuinka "mitä se minua haittaisi" ja huolettomana ja ihmeissään kyseli että mikäs siinä, eihän se ole pettämistä kun mies avoin on.. nainen kun ei raskaana halunnut seksiä (voinut sekstata) niin halus miehen olevan silti onnellinen ja käydä vaiks muita naisia nusasemas.. että kyllä näitä sairaita ihmisiä löytyy yksi jos toinenkin..
 
Aquarius
Mun mielestä avoin suhde on ok jos säännöt on molemmille samat ja jos ollaan avoimia ja rehellisiä eikä kanneta mitään sukupuolitauteja kotiin. Mutta silloin jos vain mies saa mennä ja naisen pitää pysyä kotona lasten kanssa / hellan ääressä, niin silloin pipo kiristyy kyllä täälläkin hemmetin kummasti.
 
vieras2
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
... uuden tyttöystävänsä kanssa. Mulla on kyllä nyt vähän orpo olo :/ Sekin ärsyttää, että huomenna mies on sitten varmaan taas tosi väsynyt, eikä jaksa puuhata meidän kanssa.
Ajattele miltä tämä kuullostaisi versiona...

Vaimo taas bilettämässä... uuden poikaystävän kanssa. Mulla on kyllä nyt vähän orpo olo :/ Sekin ärsyttää, että huomenna vaimo on sitten varmaan taas tosi väsynyt, eikä jaksa puuhata meidän kanssa.

:(

 
vieras
Tyhmä nainen. Jos annat kohdella itseäs kuin kynnysmattoa ja annat lapsilles (tytöilles?) tuollaisen naisenmallin niin et koskaan saa sellaista kunnioitusta kuin ansaitset. Mutta voihan sen elämänsä kynnysmattona elää... Jotkut ei vain haluakaan onnea, kunnioitusta eikä arvostusta. Miehes tietää, että voi kohdella sua miten vain, sä vain jäät.
 

Yhteistyössä