Mies bilettämässä...

mitäh
ootteko te niinku vasta eronneet ja asutte yhdessä vai onko teillä joku systeemi et voi olla useempia puolisoja vai miten toi voi olla mahdollista.. vai puhutteko te jostain uudestä autosta, kännystä ym. tyttöystävänä...
 
No ei kai lapsia voi tänne yksinkään jättää. Enkä mä kyllä heidän seurassa haluais ollakaan. Miehen seura kelpaisi kyllä. Antaa ajan kulua ja mihen juosta juoksunsa... Mutta kyllä mua silti harmittaa. Omasta puolesta, kun en osaa ottaa asiaa rennosti.
 
mitäh
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Hänellä on elämässään uusi nainen, jonka kanssa käy bilettämässä, käy hänen luonaan kylässä, tekstailee ahkerasti... Mies on itse myöntänyt, että on ihastunut ko. naiseen.
asutteko te siis yhdessä ja ootte kummiski viel perhe???
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
No ei kai lapsia voi tänne yksinkään jättää. Enkä mä kyllä heidän seurassa haluais ollakaan. Miehen seura kelpaisi kyllä. Antaa ajan kulua ja mihen juosta juoksunsa... Mutta kyllä mua silti harmittaa. Omasta puolesta, kun en osaa ottaa asiaa rennosti.
Okei.. Sähän suhtaudut asiaan "mielenkiintosella" tavalla
Minä olisin laittanu ukon kyllä jo pellolle
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
No ei kai lapsia voi tänne yksinkään jättää. Enkä mä kyllä heidän seurassa haluais ollakaan. Miehen seura kelpaisi kyllä. Antaa ajan kulua ja mihen juosta juoksunsa... Mutta kyllä mua silti harmittaa. Omasta puolesta, kun en osaa ottaa asiaa rennosti.
Tiiätkö, sä suhtaudut asiaan aika älyttömän rennosti.
Vaikka ei todellakaan tarttis katella miehes "juoksuja".
 
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Hänellä on elämässään uusi nainen, jonka kanssa käy bilettämässä, käy hänen luonaan kylässä, tekstailee ahkerasti... Mies on itse myöntänyt, että on ihastunut ko. naiseen.
asutteko te siis yhdessä ja ootte kummiski viel perhe???
Ollaan naimisissa, asutaan yhdessä, ollaan ihan tavallinen perhe.
 
mitäh
Ootsä ihan tosissaan että sun niinku pitäs ottaa rennommin?? ja oikeestiko oot tota mieltä että antaapa ukon juosta juoksunsa... mitäs jos sä lähtisit juokseen niitä juoksuja ja hommaisit uuden poika ystävän kattelisko sun mies sitä et kyllä se tuo eukko tuosta rauhoittuu annetaan sen nyt mennä ku tuntuu tolta???
 
vieras
No joo... ei riittäis tällä akalla kyllä pinna moisen katseluun. Olis jo ukko pantu kiertoon... Onko niin hyvä että kannattaa odottaa josko tämä "hairahdus" menee joskus ohi, vai tyydytkö kakkoseksi lastesi kanssa pitkäksikin aikaa??
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Alkuperäinen kirjoittaja mitäh:
Alkuperäinen kirjoittaja ihaa4:
Hänellä on elämässään uusi nainen, jonka kanssa käy bilettämässä, käy hänen luonaan kylässä, tekstailee ahkerasti... Mies on itse myöntänyt, että on ihastunut ko. naiseen.
asutteko te siis yhdessä ja ootte kummiski viel perhe???
Ollaan naimisissa, asutaan yhdessä, ollaan ihan tavallinen perhe.
No ette kyllä oo, mä olisin jo heivannut ukon pihalle.

 

Yhteistyössä