Mies ei suostu viemään lastamme lääkäriin...

Status
Viestiketju on suljettu.
Hitto, voisin kuristaa mieheni. Olen itse lähdössä neljän päivän työmatkalle huomenna ja ehdotin, että mieheni veisi lapseni lääkäriin sillä välin, koska pojan yskä on kestänyt jo viisi viikkoa. Viikko sitten käytin poikaa jo lääkärissä ja saatiin mm. astmalääkkeitä, mutta ne eivät tunnu tehoavan ja yskä on vain pahentunut.

Hitto, mikä tuota äijää oikein vaivaa?! Pitää varmaan soittaa anopille, että tulee 100 kilometrin päästä käyttämään lapsenlastaan lääkärissä, kun hänen poikansa ei "voi". :eek: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
V*ttu mikä isä :eek:
Veit sanat suustani!

Yksi syy tietysti taitaa tietysti olla se, että olen poissa peräti 4 päivää, joten omapahan on syyni. Mitäs en ole täällä käyttämässä poikaa lääkärissä. Eli kosto ilmeisesti työmatkastani? :eek:
 
kyllä tuosta meillä käytäs pitkä ja varsin voimakas sanainen (ainakin mun osaltani) keskustelu.. ja se äijä veis lapsen lääkäriin.. tosin siinä tilanteessa sais näyttää ehkä jo itseään ku oltas ensin vähän "keskusteltu" asiasta :saint: :kieh: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
V*ttu mikä isä :eek:
Veit sanat suustani!

Yksi syy tietysti taitaa tietysti olla se, että olen poissa peräti 4 päivää, joten omapahan on syyni. Mitäs en ole täällä käyttämässä poikaa lääkärissä. Eli kosto ilmeisesti työmatkastani? :eek:
Sano sille että kasvaa aikuiseksi. Tai jos ei se käy, niin kostaa sitten oikeasti SULLE jotenkin. Eikä pojalle, niinkun nyt :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
jos yskä on jatkunut noin kauan, miksi et itse ole vienyt lasta lääkäriin? Miksi just miehesi täytyy viedä juuri silloin kun sinä haluat?
Et vissiin lukenut viestiäni kovin tarkkaan. Käytin poikaa viime viikolla lääkärissä ja saatiin jo yskään lääkitys. Se ei vain tunnu tehoavan vaan yskä tuntuu vain pahenevan, joten olisi ehkä aiheellista hakea jotain tehokkaampaa. Epäilen, että pojallamme on astma alkamassa. :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:
kyllä tuosta meillä käytäs pitkä ja varsin voimakas sanainen (ainakin mun osaltani) keskustelu.. ja se äijä veis lapsen lääkäriin.. tosin siinä tilanteessa sais näyttää ehkä jo itseään ku oltas ensin vähän "keskusteltu" asiasta :saint: :kieh: :heart:
Juu, mekin käytiin aiheesta jo "keskustelu", mutta ei viitsi enempää huutaa, kun kello on jo noin paljon... Poika ei saa nukuttua yskältään ja vielä vähemmän, jos me aletaan "keskustelemaan" tästä aiheesta lisää... :/ Toivoa sopii, että iskä viisastuu poissaollessani ja vie OMATOIMISESTI pojan lääkäriin. Olisin tosin MELKO yllättynyt, jos näin kävisi.
 
vieras
No, mies varmaan ajattelee, että lapsen saamat astmalääkkeet rupeavat tehoamaan vasta parin viikon päästä ja perjantaina sinä palaat ja viet lapsen lääkäriin, jos tarvii.
ja usko pois, mies vie hänet jos tosi hätä tulee..
 
Mä soittaisin sille anopille ja pyytäisin viemään lapsen lääkäriin. Vois ukko sitten siinä selitellä, miksi ei suostu omaa lastaan viemään lääkäriin. Totta kai se lapsi täytyy lääkäriin saada ja jos ukkosi ei sitä tee, niin sitten joku muu hoitamaan homma. Ihme ukko kyllä, voi vain kummastella...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä