Mies ei suostu viemään lastamme lääkäriin...

Status
Viestiketju on suljettu.
Huvitutti harmailee
Olihan tuolla ketjun aloittelijalla melkein kuukauden tauko kirjoittelussa ennen tätä aloitusta, joten ei välttämättä joka päivä täällä käy.
 
ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ
Alkuperäinen kirjoittaja ohh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Äidin olisi pitänyt perua työmatka, koska perhe ensin ja sairas lapsi eikä siirtää vastuuta isälle. Me äidit kuitenkin olemme lapsillemme ne tärkeimmät ihmiset.Tuossa nyt on kyse vähän samasta asiasta kuin esim. renkaiden vaihto(pakko osata tai ajele sitten kesärenkailla) Toivottavasti kyseessä oli provokeskustelu. Kyllä äiti on nyt vähän urasuuntautunut liikaa kun lapsen terveydellä leikkii. Onpa kiireitä ollut kun ei ole ehtinyt työmatkalla kysellä lapsen vointia!!!
Ihan ensimmäiseksi säälin miestäsi. Luottosi hänen taitoihinsa on varmasti horjumaton?!? "Me äidit ...olemme lapsellemme ne tärkeimmät ihmiset" Puhu sinä vouhake vain omasta perheestäsi. Kyllä meillä on isä lapsille yhtä tärkeä kuin minäkin! Ja ei se äiti lapsen terveydellä leikkinyt tässäkään ketjussa. Haluat vaan olla provosoiva tai sitten olet oikeasti idiootti. Ja missään ap ei sanonut ettei olisi ollut yhteydessä kotiin. Kunhan vain esitti retorisen kysymyksen ja pitää meitä hulluja jännityksessä! Hanki lääkitys!
EI MULLA OO MITÄÄN ONGELMIA, TOISIN KUIN AP.LLA TUNTU OLEVAN.. JA SULLA. SIITÄ EI NYT OLE EPÄSELVYYTTÄ KUKA TEILLÄ ON LAPSILLE TÄRKEÄMPI KELLÄÄN.. SÄHÄN OOT IHAN SIVISTYMÄTÖNKIN, NOINKO SÄ LAPSILLESKIN PISTÄT KUIN MULLE KUN HERMOSTUTTAA.. ETTET VAAN OLIS AP JA KURISTELUT TAAS MIELESSÄ??
 
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja ohh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Äidin olisi pitänyt perua työmatka, koska perhe ensin ja sairas lapsi eikä siirtää vastuuta isälle. Me äidit kuitenkin olemme lapsillemme ne tärkeimmät ihmiset.Tuossa nyt on kyse vähän samasta asiasta kuin esim. renkaiden vaihto(pakko osata tai ajele sitten kesärenkailla) Toivottavasti kyseessä oli provokeskustelu. Kyllä äiti on nyt vähän urasuuntautunut liikaa kun lapsen terveydellä leikkii. Onpa kiireitä ollut kun ei ole ehtinyt työmatkalla kysellä lapsen vointia!!!
Ihan ensimmäiseksi säälin miestäsi. Luottosi hänen taitoihinsa on varmasti horjumaton?!? "Me äidit ...olemme lapsellemme ne tärkeimmät ihmiset" Puhu sinä vouhake vain omasta perheestäsi. Kyllä meillä on isä lapsille yhtä tärkeä kuin minäkin! Ja ei se äiti lapsen terveydellä leikkinyt tässäkään ketjussa. Haluat vaan olla provosoiva tai sitten olet oikeasti idiootti. Ja missään ap ei sanonut ettei olisi ollut yhteydessä kotiin. Kunhan vain esitti retorisen kysymyksen ja pitää meitä hulluja jännityksessä! Hanki lääkitys!
EI MULLA OO MITÄÄN ONGELMIA, TOISIN KUIN AP.LLA TUNTU OLEVAN.. JA SULLA. SIITÄ EI NYT OLE EPÄSELVYYTTÄ KUKA TEILLÄ ON LAPSILLE TÄRKEÄMPI KELLÄÄN.. SÄHÄN OOT IHAN SIVISTYMÄTÖNKIN, NOINKO SÄ LAPSILLESKIN PISTÄT KUIN MULLE KUN HERMOSTUTTAA.. ETTET VAAN OLIS AP JA KURISTELUT TAAS MIELESSÄ??
Likalle on ainakin äiti ja isä yhtä tärkeitä eikä ketään kohoteta jalustalle. Exä on yhtä kykeneväinen huolehtimaan likasta kuin mäkin. Mä en korota itteäni jalustalle sen takia, että mä olen likan äiti.
 
ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti ja työntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI JA TYÖNTEKIJÄ:
NIIN TASAPUOLISESTI, EI ISÄLLE SIIRTOA JA MYÖS TILANNEKOHTAISESTI ELI ASIAT TÄRKEYSJÄRJESTYKSEEN. SITÄPAITSI PÖLLÖ ON VIISAS LINTU ETTÄ KIITOS KOHTELIAISUUDESTA..
Haluaisinpa nähdä pomoni ilmeen, jos kieltäytyisin työmatkasta tuommoisen syyn takia.
no mä oon 10 vuotta ollut jo työelämässä ja joutunut jäämään hoitamaan sairaita lapsia kotiin kymmeniä kertoja. Meillä pomot sanoo vaan että ilman muuta, perheellisiä miehiä kun ovat itsekin ja ymmärtävät.
No onpa surullista että sekä sinun miehesi että pomosi ovat niin nahjuksia etteivät pärjää lasten kanssa kahden, vaan on ihan ok perua työmatkoja siksi että mies ei kykene hoitamaan kun ei osaa.
tiedäksä miksi mies vaihtaa meillä renkaat?? koska mä en jaksa /luota siihen, että pultit tulee riittävän tiukalle ja se jos mikä olisi surullista/vaarallista jos rengas lähtisi irti kun kuljetan autolla lapsiamme...
Okei, vieläkin surullisempaa että vertaan lapsiasi autoon....
ÄLÄ KUULE VIITTI VERRATA MUN LAPSIA MIHINKÄÄN..mun esikoinen on pienempänä kärsinyt hengenahdistuksesta ja astmasta ja sitä lähdettiin sairaalaan aukaiseen hengitysteitä, ettei se tukehdu, mihin vuorokauden aikaan tahansa ja myös isä kyllä tuli pois töistä välittömästi kun soitin, jos näytti siltä, että nyt on mentävä. nyt jo teini-ikäinen ja täysin terve ei mitään enää...Rasittavaa, kun yrittää vääntää rautalangasta mallinkin niin vieläkin vaan jotkut älynväläykset täällä vinkuu..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä