Mies ilmotti eilen illalla että ei rakasta mua enää...

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ilmotus tuli kun salama kirkkaalata taivaalta. Meillä on 3 lastan vanhin on
4-vuotias. Mää en todellakaan osaanu oottaa mitään tällästä. Väittää et ei oo toista. Mää en osaa tehä muuta kun itkee. Mää koko ajan mietin mitä mä nyt teen. Se särki mun sydämmen. Mitä mun pitää tehä nyt? En osaa ajatella nyt selkeesti.
 
Tuttua. Itteäni ahdistaa, kun en saa mieheltä minkäänlaista vastakaikua mihinkään vaihteeksi. Ei vastaa suukkoon, tuhahtaa vaan kun pussaan. Illalla kun tulee nukkumaan, silittelen ja halaan. Ei reagoi mitenkään. Ei halaa takaisin, ei puhu mitään. Ja ei, hänellä ei ole toista. Ellei sellaiseksi lasketa tätä tietokonetta :kieh:
 
jatta
teillä on 3 lasta ja vastuu niistä.
niin kauan kun ei ole lapsia aikuiset ihmiset saa erota miten tykkää.
jos on lapset menny tekemään, pitäisi pysyä yhdessä jos tulee toisen kanssa toimeen. ei siihen rakkautta tarvita. jos mies on kunnon mies, hän pysyy teidän perheessä isänä kunnes lapset ovat vanhempia.
vanhempien rakkauden tavoittelu lasten kustannuksella on itsekästä.
 
hohhoijaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
teillä on 3 lasta ja vastuu niistä.
niin kauan kun ei ole lapsia aikuiset ihmiset saa erota miten tykkää.
jos on lapset menny tekemään, pitäisi pysyä yhdessä jos tulee toisen kanssa toimeen. ei siihen rakkautta tarvita. jos mies on kunnon mies, hän pysyy teidän perheessä isänä kunnes lapset ovat vanhempia.
vanhempien rakkauden tavoittelu lasten kustannuksella on itsekästä.
Voi tsiiisus!!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
teillä on 3 lasta ja vastuu niistä.
niin kauan kun ei ole lapsia aikuiset ihmiset saa erota miten tykkää.
jos on lapset menny tekemään, pitäisi pysyä yhdessä jos tulee toisen kanssa toimeen. ei siihen rakkautta tarvita. jos mies on kunnon mies, hän pysyy teidän perheessä isänä kunnes lapset ovat vanhempia.
vanhempien rakkauden tavoittelu lasten kustannuksella on itsekästä.
toisaalta lapset kärsii, jos vanhemmat on onnettomia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sef:
No voisko sitä rakkautta koittaa löytää uudelleen? Mikäli ei, niin tuo on sitten valitettavasti tuossa...sitten sun täytyy vaan alkaa rakentaa omaa elää ilman miestä.
sekö on automaattisesti niin, että jos rakkaus loppuu täytyy laittaa kantapäät vastakkain ja erota
Mun mielestä kyllä.

Mä en ikinä haluaisi elää rakkaudettomassa suhteessa...tai ikinä ja ikinä, voisin kuvitella ehkä eläväni 70+ vuotiaana kumppanuudenkin vuoksi, eli jos rakkaus on vuosikymmenten saatossa muuttunut kumppanuudeksi niin se on varmaan sitten tuossa kohtaa ihan ok.

Mutta näin nuorena, elämänhaluisena ja janoisena ihmisenä haluan kyllä tuntea itseni rakastetuksi ja himoituksi naiseksi ja ihmiseksi, enkä siis vain kumppaniksi jota kohtaan ei enää kunnon tunteita löydy.

Ja haluan myös että lapseni oppivat arvostamaan ja rakastamaan itseään siinä määrin etteivät ole ja elä rakkaudettomassa liitossa. Sellaisessa kun ei mielestäni ihminen (alta 70v) voi aidosti kaikin puolin onnellinen olla. Toki poikkeus vahvistaa säännön, mutta toivon kyllä lapsilleni enemmän.

Jotta voin laspilleni tuon opettaa, minun tulee myös itse elää sen mukaan.
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja jotain muuta:
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
teillä on 3 lasta ja vastuu niistä.
niin kauan kun ei ole lapsia aikuiset ihmiset saa erota miten tykkää.
jos on lapset menny tekemään, pitäisi pysyä yhdessä jos tulee toisen kanssa toimeen. ei siihen rakkautta tarvita. jos mies on kunnon mies, hän pysyy teidän perheessä isänä kunnes lapset ovat vanhempia.
vanhempien rakkauden tavoittelu lasten kustannuksella on itsekästä.
toisaalta lapset kärsii, jos vanhemmat on onnettomia.
No mä en näe asiaa niin, että vanhemmat ovat välttämättä tuossa tilanteessa onnettomia.
 
niin
Eikös se ole ihan normaalia että jossain vaiheessa suhdetta rakkaus "kuolee" ja tilalle tulee ystävyys.
Ja nimenomaan nämä jotka ovat toistensa parhaita ystäviä, ovat niitä jotka juhlivat timantti jne...häitään.
Rakastua voi välillä myös uudelleenkin.

Tuohon minä taasen en yhdy että lasten vuoksi pitäis olla yhdessä.
Siitä ne lapset vasta kärsiikin jos joutuvat kasvamaan ympäristössä jossa vanhemmat voi huonosti.
 
hivenenhullu
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
teillä on 3 lasta ja vastuu niistä.
niin kauan kun ei ole lapsia aikuiset ihmiset saa erota miten tykkää.
jos on lapset menny tekemään, pitäisi pysyä yhdessä jos tulee toisen kanssa toimeen. ei siihen rakkautta tarvita. jos mies on kunnon mies, hän pysyy teidän perheessä isänä kunnes lapset ovat vanhempia.
vanhempien rakkauden tavoittelu lasten kustannuksella on itsekästä.
rakkaudeton avioliitto lopulta tuhoaa molemmat.. katkeruus ja onneton olo kasvavat ja lopulta ei ole lapsilel annettavaa..
eli jos ei toisiaan rakasta niin turha sitä on yhdessä kituuttaa.. onnelliset vanhemmat jaksavat paremmin..

ap: miehesi on siis kesästä lähtien miettinyt asiaa, lopulta päättänyt kertoa sen.. voithan sie aina kysyä mistä johtuu mutta se tuskin mitään muutosta aiheuttaa kuitenkaan... nyt alat miettimään sitten asumiskuvioita ym. ei kananta jäädä roikkumaan os toinen ei rakasta
 
heii
pitääkö nyt alkaa tappelemaan tässä, ap varmasti haluaisi tukea ja neuvoja,ei seurata teidän riitaa.

Ap,toivottavasti pystyt miehesi kanssa keskustelemaan asiasta ja selvittämään tilannetta vähän enemmän. Voimia sinulle!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja jatta:
teillä on 3 lasta ja vastuu niistä.
niin kauan kun ei ole lapsia aikuiset ihmiset saa erota miten tykkää.
jos on lapset menny tekemään, pitäisi pysyä yhdessä jos tulee toisen kanssa toimeen. ei siihen rakkautta tarvita. jos mies on kunnon mies, hän pysyy teidän perheessä isänä kunnes lapset ovat vanhempia.
vanhempien rakkauden tavoittelu lasten kustannuksella on itsekästä.
rakkaudeton avioliitto lopulta tuhoaa molemmat.. katkeruus ja onneton olo kasvavat ja lopulta ei ole lapsilel annettavaa..
eli jos ei toisiaan rakasta niin turha sitä on yhdessä kituuttaa.. onnelliset vanhemmat jaksavat paremmin..

ap: miehesi on siis kesästä lähtien miettinyt asiaa, lopulta päättänyt kertoa sen.. voithan sie aina kysyä mistä johtuu mutta se tuskin mitään muutosta aiheuttaa kuitenkaan... nyt alat miettimään sitten asumiskuvioita ym. ei kananta jäädä roikkumaan os toi..

nen ei rakasta
Tietenkin yrität ottaa selvän mistä johtuu.. Tilanteenne huomioon ottarn kyse saattaa olla vain siitä että tuntee itsensä syrjäytetyksi kun on lapset viemässä kaiken aikasi..

Missään nimessä ei heti kannsata alkaa avioeroo pistämään pystyyn ainkaan ilman että yritää edes selvittää omia tunteitaan.
Parisuhdeterapiaa kannattaa kokeilla. Ei ota jos ei annakkaan. Ainakin sitten ootte yrittäny! Kaikkea hyvää teille ja voimia!
 
vieras
Aikuisen etu aina on kyseessä, niinkö?
Tiedättekö yhtään tilastoja avioerolapsista, tutkimusten mukaan he tulevat eroamaan paljon todennäköisemmin omista suhteistaan aikuisina kuin ydinperheen lapset.

lasten takia yhdessä pysyminen ei ole mikään huono syy,
jos vanhemmat tulevat toimeen keskenään, ei ole väkivaltaa tms ja syynä on vain rakkauden puute.
 
anon.
"Kesästä asti" on aika lyhyt aika. Jos kumpaakin harmittaa rakkaudeton tila, ja on halua tilanne korjata, niin se ei missään tapauksessa ole mahdotonta. Yhdessä pysyminen ei ole tuomio ikuiseen rakkaudettomuuteen. Sanoisin jopa että päin vastoin. Jokaisessa suhteessa juttu tulee joskus vastaan ja jos sitä lähtee karkuun, joutuu samaan uudestaan jonkun toisen kanssa, kun taas jos asian hoitaa, on nykyinen suhde entistäkin vahvempi.
 

Yhteistyössä