mies ja sen ystävät

mistä johtuu että mies ei ole kovinkaan innokas esittelemään minua ystävilleen,kun hän menee käymään niiden luona joudun jäämään kotiin tai odottamaan autossa,ja kun he tulevat meille niin saan heti "mee muualle"katseen mieheltä. muutenkaan mies ei ole innokas puhumaan minusta tai meidän yhteisistä asioista ystävilleen,esim ku aloin odottaa esikoista ja samalla mentiin kihloihin ei mies kertonu kavereilleen ja ku kysyin miksi ni loppujen lopuks kertoi mutta tosi vaivautuneenä,en tiedä miten jaksan jatkaa tätä juttua jos tämä jatkuu teinimäisenä salaisuutena,asutaan yhessä ja kun on jotain juhlimisen aihetta löytyy vieraista vaan minun ystävät ei miehen,tämä tosiaan vaivaa minua ja tuntuu että tämä tuhoaa suhteemme,vai onko kyse siittä että mieheni häpiää minua niin paljon ettei viitsi edes kaverille näyttää?? olen kysynyt häneltä tuhansia kertoja mut se menee aina riidaks ja loppujen lopux en vastausta saa..
 
Onpa sulla kurja tilanne. Tunge rohkeesti mukaan vaan! Itsetunto taivaisiin. Ehkä miehesi silloin huomaa, että olet todella kiinnostunut hänenki ystävistään ja asia etenee ihan kuin luonnostaa. Kai heilläki on tyttöystäviä/vaimoja, juttele niiden kans. järjestä illanistujaisia jne. tomerasti tuumasta toimeen, jos miehesi on kerta noin välinpitämätön asiasta.
 
meillä oli samaa
Nyt on oltu 15 v. yhdessä ja pari vuotta sitten erään riidan yhteydessä (ja sen jälk. useasti) mies ilmoitti hävenneensä minua eikä ole ilennyt ottaa minua mukaan kyläilemään. Minun käytös on kuulemma niin arvaamatonta. :'(

Toivon että miehelläsi on joku muu syy. Entäpä jos miehesi kaverit on sinkkuja ja hän vähän häpeilee, kun itse on varattu?
 
lisäystä ekaan viestiin..
miehen nais puoliset ystävät vaan yrittää pilata suhteemme,ja olen kerran yhdeltä kysynyt että miksi niin hän haukkui vaan minut,mutta mies väittää vaan olevansa ystävä tämän naisen kanssa.
 
pigglet
ai kauheeta..oikeasti, ihan kamala tilanne!! anteeks, en tarkota suututtaa tai mitenkään pahottaa sun mieltä, mut eikö tuo ole jo aika "teiniä" käytöstä sun mieheltä ja sen kavereilta!? älä nyt suutu, mut kannattaa kuule nyt tarkoin harkita, haluatko sellasen miehen kans lapsia... enkä tod. tarkota pahalla!! ajattele nyt VAIN sun ja tulevan lapsen parasta.. ois nimittäin melkonen miehen malli siinä...
 
nykyinen
"Surullinen",

Tilanteesi kuulostaa aika oudolta. Ymmärrän että olet harmistunut!Miksi miehesi häpeäisi sinua? Miten hänen ystävätterensä haukkui sinua?

Minun tarinani vähän samaan aiheeseen liittyen: Olimme mieheni kanssa ystäviä useamman vuoden, vaikka olihan välissämme sähköä alusta asti, mutta koska mieheni oli tuolloin perheellinen, emme lähteneet sekoittamaan kuvioita. Kuitenkin, vaikka yritimme taistella tunteitamme vastaan pitkään, rakastuimme syvästi. Yhtäkkiä huomasin olevani "toinen nainen". Mieheni otti eron silloisesta vaimostaan, ja siinä hässäkässä paljastui minun olemassaoloni. Sain tietenkin ex-vaimon ja hänen sukulaistensa vihat niskaani. Ja ex-vaimo haukkui ja mustamaalasi minut kaikille vastaantulijoille ja varsinkin heidän yhteisille tuttavilleen, vaikka ei ole koskaan kanssani ollut missään tekemisissä. Joten hän puhui sellaisesta, mistä mitään ei tiedä. Nyt tilanne on se, että meidän on todella vaikea, jopa mahdotontakin, olla tekemisissä mieheni ystävien kanssa niin että heidänkin naiskumppaninsa olisivat läsnä. Mieheni miespuoliset ystävät suhtautuvat minuun ihan normaalisti ja mukavasti, mutta heidän vaimonsa ja tyttöystävänsä vihaavat ja halveksivat minua jo valmiiksi, vaikkeivat ole minua koskaan tavanneetkaan. Tämä vain ex-vaimon perättömien puheiden takia. Eipä siis paljoa huvita kutsua mieheni ystäviä kumppaneineen kylään. Ainoastaan jos viettävät jotain miesten saunailtaa tms. miehet tulevat ilman vaimojaan. Olemme siis pääasiassa minun ystävieni kanssa. Ja se harmittaa minua, mieheni takia. En haluaisi, että hän menettää ystävänsä minun takiani.
Naiset osaavat olla näissä asioissa tosi mustavalkoisia ja ilkeitä..

 
meillä on kans miehen ex ja sen kamut mustamaallannu mua,mutta tää henkilö mikä koittaa pilata mun ja miehen välejä,haukkuu minua #&%£$!*,lutkaks ja sitä luokkaa,en ole edes koskaan nähnyt kyseistä ihmistä enkä tiedä mitä olen hänelle tehnyt.. sitten ku tämä naine sai tietää että meille on tulossa lapsi,lähetti hän minulle viestin "toivottavasti se äpärä kuolee ni ei tuu lisää tollasia" !! tämä loukkas minua enemmän ku tuo minun haukkuminen.. mies on nyt kuitenki aikonut olla pitämättä tähän minkään näköstä yhteyttä mutta tiä sitten..
 
nykyinen
Miehesi kannattaisi kyllä miettiä minkälaisten ihmisten kanssa kaveeraa. Tuo nainenhan vaikuttaa sairaalta! Ei taida kestää totuutta siitä, että miehesi on valinnut jonkun muun. Sinun ei missään nimessä kannata ottaa mollaamisia henkilökohtaisesti, varsinkin jos tuo nainen ei ole koskaan edes nähnyt sinua. Sehän haukkuisi sitten kenet vaan, ketä olisi miehesi kanssa.
Älä anna periksi! Asetu tuollaisen naurettavuuden yläpuolelle, äläkä anna tuollaisen mielipuolen vaikuttaa teidän väleihinne! Se on paras kosto, että tuo haukkuja huomaa sanansa olevan yhtä tyhjän kanssa, vaikutuksettomia ja turhia. Näin minä päätin heti kun kuulin mieheni exän haukkumisista..
Nauti miehesi ja omien ystäviesi seurasta. Ja tietenkin pienokaisesi =)
 
Ymmärrän että olet surullinen, tilanteesi on mielstäni aika kauhea. Miehesi ei kohtele sinua kunnioittavasti, oli syy sitten mikä tahansa. Kyllä jokainen puoliso on ansainnut parempaa kohtelua. Olet ilmeisesti jo yrittänyt puhuakin miehesi kanssa, tuloksetta. Olisiko siinä mitään ideaa että laittaisit tunteesi paperille ja antaisit sen miehelle luettavaksi kaikessa rauhassa? Hän saisi sitten miettiä hieman asiaa ja ehkä pystyisi keskutelemaan aiheesta asiallisemmin, riitelemättä. Tai onko sinulla hyvä suhde anoppiisi? Voisitko kysyä häneltä neuvoa? Ehkä tähän liittyy jotain miehesi aikaisempaan elämään tms mihin anoppisi voisi antaa vastauksen ja auttaa ymmärtämään. Ehkä hän myös voisi tukea sinua tässä asiassa?
 

Yhteistyössä