Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
"hihihi"
Minä oon 18v ja 160cm/45kg. Ihannepaino olis se 50kg. Läski yleensä taitaa keertyä minulla pyllyyn, masuun, kaulaan ja jonkin verran rintoihinkin. Vaikka painankin melko vähän kaikki läski on minulla pyllyssä ja reisissä lähinnä, joten näytän kuitenkin velä sopusuhtaiselta. Pohkeet, nilkat, käsivarret ja ranteet taas ovat todella "pienet".
 
ööö-ö
Oon n. 165 cm ja n. 43kg.. Onko sopiva ? :D urheilen 4½ - 7½ h viikossa..
Kun kesällä otettiin kavereiden ( saman painosia / pitusia ) kanssa kuvia rannalla niin näytin omasta mielestäni lihavemmalta. En nyt mikään läski mutta kuitenkin pieni pömppövatsa ;o
Muutenkin minulla on omasta mielestä pömppövatsa joka näkyy jos on esim t-paita eikä hupparia.
Mulla oli ennen syömishäiriö, ei ole kai enää? Vaikka laihuin vahingossa 2 kg pari viikkoo sit. Hups :D
 
"Maarit"
Ilte olen tähän tyytyväinen. Malliltani olen lihasta, luuta ja nahkaa, mutta sen verran leveät lantiot että peppu on pyöreä. Mielestäni hyvältä näyyttää, sanokoon kukavaan mitä vaan. :) ikää on 23v naimisissa ja teen glamourmallin töitä toisen työn ohella.
 
"Anne"
Minulle sopiva paino on siinä 53-54kg. Pituutta 163cm. Kaikki ylimääräinen kertyy vatsan seudulle, että parikin kiloa lisää näkyy ja tuntuu heti.
On pehvaa ja tissiä, en ole mikään luuviulu todellakaan vaan ihan normaalikroppainen.
 
"anna"
mä oon 160 cm ja paino vaihtelee 47-49 kg. aika hyvä olo näin, 50 kg alkaa tuntua jo siltä että ahdistaa.
Mikäs nyt tuossa voi ahdistaa? Olen itse 160 cm ja painan 63 kiloa, se ahdistaa. Katso painoindeksisi onko se normaali. Kuulostaa vähän alipainoiselta mutta saattaapi olla toisin. Mutta itse kuitenkin käytän M kokoisia vaatteita ja olen vasta 14. Olen yrittänyt olla karkkilakossa, mutta turhaan, aina retkahdan siihen samaan vanhaan tapaan. Onko muilla tälläisiä ongelmia?
 
"vierailija"
55 ois tavoitepaino, nyt muutaman kilon enemmän ja pituutta tasan 160. Ja minulla on lihaksia sekä läskiä molempia :), toisaalta on aika naisellinen olo kylläkin vaikka vähän sais painoa olla vähempi. Ei vaan viittis parin kilon takia alkaa laihduttaan :D
 
"vierailija"
Alkuperäinen kirjoittaja hän-joka-jääköön-nimeämättä;25641707:
Tämän palstan mukaan varmaan 160cm sopiva paino on siinä 40kg.
:D juu ei lähelläkään normaalia. Fyysistä työtä ei jaksa tuommosella painolla kunnolla tehdä. Ajattelisin, että kaikki 50 - 65 kilon väliltä voi näyttää 160 senttisellä ihan hyvältä, riippuen lihaksista, perimästä ja omista mielihaluista.
 
"Riksu"
Mä olen 157 pitkä ja painan 54 kg.
50 kg ois jees, 45-47 tosi jees.
Mun kropalle ei vaan kilot sovi tippaakaan. Olen omenavartaloinen, tissit max A, ei vyötäröä, hennot hartiat ja lyhyet sääret. Näytän ihan taaperolta ison mahani kanssa.
Olen ennen lasta, kolmikymppiseksi asti, painanut 42-45 kiloa. Edes 42-kiloisena en näyttänyt laihalta, vaan sellaiselta tyttömäisen sutjakalta. Siihen en kuitenkaan jaksa enää edes pyrkiä, jos nyt pari kiloa edes saisi pois.
 
"vierailija"
Huh, minkälaisia painoja teillä on.

Mä olin joskus laiha 160 senttisenä, ja silloin painoin tasan 50. Mulla on leveät hartiat naiseksi sekä tosi vahvat reidet ja hauikset. Olen ollut fyysisessä työssä koko ikäni. Tosiaan se 55kg olis mulle juuri sopiva ja silloinkaan en näyttäisi pullealta.
 
"vieras"
Itse 160 cm ja ihannepaino olisi 56-54 kg rasvaprosentti ollut ihanteellinen tuolloin, eli ei oikeastaan yhtään ylimääräistä missään, vain lihasta ja naisellisia kurveja. Nyt parikiloa pitäisi laihduttaa.
 

Yhteistyössä