Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
mä oon 163cm pitkä ja haluan pitää painoni niin että se alkaa 5:lla. täydellinen paino on 55kg, mutta parin kilon heitto ei haittaa. oon painanut paljon vähemmänkin, ei sovi mun ruumiin rakenteelleni. tällähetkellä mun paino vaihtelee 58-60kg välillä, mutta oonkin tässä lomalla vähän herkutellu..
 
"..."
Mä olen nyt 160cm pitkä ja painan 54kg. Haluaisin painaa 52kg, joten nyt olen dietillä ja koitan tiputtaa pari kiloa niin olisin ihanteessani. Kun painoin 58kg oli olo kun porsaalla. Olen saanut siitä sitten vähän pois. Nyt koitan saada lisää. Tupakan kun lopetin, niin kilot sain riesaksi, näin mun kohalla meni/menee.
 
"vieras"
[QUOTE="tatti";26434490]vähän ootte laihoja itelläni on pituutta 167 ja painoa 138kg et miettikää[/QUOTE]

Hiertääkö reidet yhteen kun kävelet? Pääsetkö sohvalta ylös ilman että pitää "vauhtia" ottaa ja kammeta itsensä ylös? Mikä on lempiruokaasi? Monestiko syöt päivässä? Onko veskin pönttö mennytmonesti tukkoon käyntisi jälkeen?
 
"jjj"
Mä olen 167cm/45kg ja yksi raskaus takana (lapsi 9kk), nyt sama paino kun ennen raskautta vaikka raskauden aikana painoa tuli 17kg. Olen syönyt ihan normaalisti (5-6krt päivässä) enkä ole harrastanut muuta liikuntaa kuin vaunulenkkejä, välillä pelottaa että onkohan jotain vialla kun laihdun vaan ja en voi edes istua kovalla tuolilla kun tulee mustelmia kun on luut niin pinnassa. Anteeksi, että poikkesin aiheesta.
 
"Elzi"
Olen 163 cm painoni vaihtelee 69-71 kg ja mua on luultu 10 kg kevyemmäksi. Paita kokoni on 36 /S enkä ole läski vaan normaalin näköinen. Miksi hitossa kaikkienn naisten pitäs olla hoikkia ja mahtua samaan muottiin? jos joku 180 cm olis ton "ihanne" painon verran niin eikös se olisi jo sairasta? joillakin on enemmän lihasta/paksut luut? Olen 16 enkä enään ole huolissani läskeistäni, ei ole aikaa murehtia tuollaista asiaa ja pää asia on että on hyvässä kunnssa ja terve?
 
"Elzi"
[QUOTE="jjj";26434598]Mä olen 167cm/45kg ja yksi raskaus takana (lapsi 9kk), nyt sama paino kun ennen raskautta vaikka raskauden aikana painoa tuli 17kg. Olen syönyt ihan normaalisti (5-6krt päivässä) enkä ole harrastanut muuta liikuntaa kuin vaunulenkkejä, välillä pelottaa että onkohan jotain vialla kun laihdun vaan ja en voi edes istua kovalla tuolilla kun tulee mustelmia kun on luut niin pinnassa. Anteeksi, että poikkesin aiheesta.[/QUOTE]

en usko että mikään on vikana jos laihdut liikunnalla ja normaalilla syömisellä.
Mustelmaherkkyys vaihtelee huomattavasti eri ihmisillä. Joillakin herkillä ihmisillä mustelmia voi syntyä niin pienistä kolhuista, ettei niitä huomaa. Yksittäisistä pienehköistä mustelmista (läpimitta alle 3 cm) ei tarvitse huolestua, vaikka ne näyttäisivät syntyneen itsestään.

Tulehduskipulääkkeet (esimerkiksi aspiriini, ibuprofeeni, ketoprofeeni, ks. artikkeli «Kipulääkkeet – turvallinen käyttö»1) lisäävät mustelmaherkkyyttä. Jos mustelmataipumus ilmenee tällaisen lääkkeen aikana, lääke on syytä lopettaa, jos se on mahdollista
lähde on terveyskirjasto.fistä. En usko että on syytä huolestua :)
 
"Elzi"
[QUOTE="Elzi";27155804]en usko että mikään on vikana jos laihdut liikunnalla ja normaalilla syömisellä.
Mustelmaherkkyys vaihtelee huomattavasti eri ihmisillä. Joillakin herkillä ihmisillä mustelmia voi syntyä niin pienistä kolhuista, ettei niitä huomaa. Yksittäisistä pienehköistä mustelmista (läpimitta alle 3 cm) ei tarvitse huolestua, vaikka ne näyttäisivät syntyneen itsestään.

Tulehduskipulääkkeet (esimerkiksi aspiriini, ibuprofeeni, ketoprofeeni, ks. artikkeli «Kipulääkkeet – turvallinen käyttö»1) lisäävät mustelmaherkkyyttä. Jos mustelmataipumus ilmenee tällaisen lääkkeen aikana, lääke on syytä lopettaa, jos se on mahdollista
lähde on terveyskirjasto.fistä. En usko että on syytä huolestua :)[/QUOTE]

unohtu lisätä, ajattelen kanssa tuosta laihtumisesta ettet enään tavallaan syö kahden puolesta niin et saa niin paljoa kaloreita eikä se ole ihme jos laihdut :;D
 

Yhteistyössä