mikäköhän mein koiralla on?

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
ei kai myrkyttäjiä liikkeellä????
ell kysyi heti et onko mahdollista et on syöny rotanmyrkkyä...
me ei sitä käytetä ja mettässä asutaan,naapureista en tiiä käyttääkö.koira ollu vaan tossa pihalla.
en mä tiiä et miten nopsaan rotat kuolee siihen myrkkyyn,et ehtiikö ne kävellä miten kauas ennenku kuolee,et jos se olis syöny jotain raatoo tai jotain,en tiiä

:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
:eek: ei kai teillä vinksahtaneita naapureita jotka antais koiralle terästettyä makkaraa. ystäväni koiria myrkytetty jo kaksi naapurin toimesta, mutta millä todistaa??!!
lähes kaikilla naapureilla on itelläänkin koiria.
mut en sit tiiä et käyttääkö ne naapurit rotanmyrkkyä kellä ei oo koiria...mut ei ne ainakaan koiranmyrkytys mielessä sitä käytä,siitä oon ihan varma =)
 
Täällähän oli viimeviikolla jollain toisellakin koira oksennellut verta. Jos nyt on jotain koiran suolistotulehdusta liikkeella. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
:eek: ei kai teillä vinksahtaneita naapureita jotka antais koiralle terästettyä makkaraa. ystäväni koiria myrkytetty jo kaksi naapurin toimesta, mutta millä todistaa??!!
lähes kaikilla naapureilla on itelläänkin koiria.
mut en sit tiiä et käyttääkö ne naapurit rotanmyrkkyä kellä ei oo koiria...mut ei ne ainakaan koiranmyrkytys mielessä sitä käytä,siitä oon ihan varma =)
toivotaan koiralle parasta :hug: .
 

Yhteistyössä