Mikset laita talven tullen itseruskettavaa tms. vaan hillut kadulla nahka vakoisena?

lucifer
onneksi ei tarvi, mun kesällä saatu rusketus katoaa sopivasti talven aikana kevääksi ja heti kun on huhtikuu alan saamaan taas väriä pintaan ihan sisällä istuessa, riittää kun valoisuus lisääntyy.

ärsyttävä iho mulla:whistle:
 
Totta, että pieni päivetys pukee monia, mutta.. Solariumiin en mene koska en halua lisätä syöpäriskiä. Itseruskettavaa käytin joskus parikymmppisenä, mutta nykyään en halua laittaa sellaista kemikaalicocktalia iholleni. Eli mielummin olen luonnollisen kalvakka talviaikaan ;)
 
Peyote
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;27362637:
Onko sulla rusketuksen kanssa vain vaihtoehdot on tai off? Et voi ruskettua vain vähän? :xmas: Pakkoko sitä on läträtä niin paljon, että olet loppujen lopuksi oranssi?
En mä halua mitään haisevaa ainetta iholleni edes vähän. Miksi mun pitäisi kieltää printötekijäni ja muka olla ruskeampi? Ei kiinnosta. Se ei ole kaunista.
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Alkuperäinen kirjoittaja äit86;27362634:
Mun mielestä vaalea iho sopii useimmille suomalaisille paljon paremmin kun tekorusketettu,
kun sen vielä näkee metrien päähän että on itseruskettavilla läträtty :D
Ei ole kaunista ei, eikä luonnollisen näköistä... IMO
Älkää ostako niitä halvimpia aineita, niin ei näytä luonnottomalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mä olen aina vaalea, en oikein rusketu kesälläkään. Jos jollekin ei kelpaa niin ei mua haittaa. Mutta millään tököteillä en ala ruskettaa :)
Mulla sama juttu. Mä tykkään mun valkoisesta ihostani, jos jotain häiritsee mun valkoisuus - niin katsokoot muualle.
:D
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
Luonnollinen kevyt päivetys on ihan nättiä. Sitä ei kuitenkaan saa millään tököteillä - ja sitä paitsi ne itseruskettavat ja suihkurusketukset on melkosia kemikaalipommeja. Solarium on myös epäterveellistä.

Eikä vaalea iho ole mikään ruma. Kauniimpi se on kuin luonnoton rusketus :)
 
Koska
a) En tykkää siitä keltaisestä läiskikkäästä väristä minkä itseruskettava tekee
b) En kesälläkään ota aurinkoa sen enempää mitä ulkona kävellessä saa = en ole ruskea, korkeintaan vähän sävyä kasvoilla
c) Itseruskettavat haisee pahalle vielä monta tuntia tökötin laittamisen jälkeenkin ja tuntuu niljaiselta iholla
d) Niitä saisi olla joka toinen päivä levittelemässä iholle kun kuluvat nopeasti epätasaisen näköiseksi
e) Ovat kalliita ja ruskettavien lisäksi pitää ostaa kuorintavoiteita ja tavallisia rasvoja
f) En vain jaksa nähdä sitä älytöntä vaivaa

Riittääkö?
 
  • Tykkää
Reactions: Akaatti
Turkilmas
Mä meinasin koittaa tänä vuonna solariumia :). En värin takia, vaan toivon että se auttaisi mun "talvinyppyihin". Koko kevään ja kesän iho on todella hyvässä kunnossa, mutta heti syksyn tullen leukapieliin tulee jotain näppyjä. Eikä ole siis finnejä.

Kasvojen iho mulla kalpenee tässä hiljalleen, mutta varsinkin kädet on ruskea(hko)t koko vuoden. Kesällä toki enemmän, mutta aina muutenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Björn

Yhteistyössä