Miksi kaljut miehet eivät tee kaljulleen mitään??!!

  • Viestiketjun aloittaja "Nougat"
  • Ensimmäinen viesti
Mun mies on puoliksi kalju ja hampaat mustat ja osa lähteny, silti rakastan häntä. Kait te ite meinaatte olla tappion asti vehkeitä, muovitissisiä, blondeja, ilman ryppyjä.

Nooo... Siis hampaiden hoitaminen on ihan perusasia. Miten siihen liittyy edes mikään muovitissisyys? Entä millä tavalla vaaleat hiukset ovat mielestäsi joku epäaitouden merkki? Huhhuh, peskää hampaita!
 
Hei,

Eli mä kävin sillä lekurilla joka kertoi tästä Finasteridistä, eturauhaslääkkeestä jolla saattaa olla pientä vaikutusta. Se ei kasvata hiuksia takaisin, saattaa jollain osalla käyttäjistä hidastaa hiustenlähtöä. Ajattelin kokeilla muutaman vuoden finaa mutta joudun jo puolen vuoden kohdilla lopettamaan syömisen koska nänneistä tuli aivan kosketusherkät ja nännin alle rupesi kasvamaan iso erittäin kipeä pallukka jota myöhemmin tutkittiin onko se mahdollisesti rintasyöpä noista pillereistä. Että jos tykkää makoilla lääkärin hoitosängyssä kun työnnetään semmosta 15cm pitkää neulaa suoraan tosta nännistä sinään ja otetaan koepalaa patologille niin ei muuta ku finaa huuleen ja tuuheaa tukkaa odottelemaan.
Ei huhhuh mitä lääkkeitä! Kannattaa suosista ajaa kalju ja jatkaa elämää terveenä ja toimintakykyisenä miehenä. Kaljussa ei ole mitään vikaa. Ei se oo mikään sairaus.
 
vierailija
Ihmettelen kun jopa nuorehkoja miehiä, joilla kaljun alkua eivät tee ongelmalleen mitään. Mies saattaa olla ihan kivan näköinen, mutta kokonaisuuden pilaa kammottava hiusten ohenema. Tiedän että noihin ongelmiin saa hoitoa, mutta äijät ei vaan tee mitään! No olkoon ilman naista sitten jos viihtyvät kammottavassa kaljussaan.

PS. On toki joitakin, joille kalju käy, mutta ei siis kaljuuntuneita/harvatukkaisia vaan kaljuksi ajeltuja esim. Vin Diesel.

Kaljuksi ajellut vasta rumia ovat. Mikään ei ole masentavampi näky kyin suomalainen mies, kalju ja pujoparta.
Vin Diesel taas on oksettavimman näköinen mies mitä voin kuvitella, onneksi kaikki eivät ole noin sokeita kuin ap. En pystyisi katsomaan yhtäkään leffaa jossa se makkara esiintyy. Onnaksi ne sen tähdittämät elokuvat on sellasia etten katselis sitä roskaa ilman diiseliäkään,
 
Ei kalju paha ole, suvussani on kaljuja miehiä. Mukavimpia sukulaisia.

Sit jos se kalju mies yhdistää siihen lookiin satamiljoonaa tatskaa, lököhousut ja mäyräkoiran niin yök.

Jos tatuoida haluavat niin tatuoikoot itselleen vaikka ne hiukset. :rolleyes:
 
Kaljuksi ajellut vasta rumia ovat. Mikään ei ole masentavampi näky kyin suomalainen mies, kalju ja pujoparta.
Vin Diesel taas on oksettavimman näköinen mies mitä voin kuvitella, onneksi kaikki eivät ole noin sokeita kuin ap. En pystyisi katsomaan yhtäkään leffaa jossa se makkara esiintyy. Onnaksi ne sen tähdittämät elokuvat on sellasia etten katselis sitä roskaa ilman diiseliäkään,
Häh, taidat sä hieman sokea olla jos et tajuu Vin Dieseliä.
 
vierailija
ei oikeasti kaljuuntumisessa ole mitäänb vikaa, mutta se on noloa kun vedetään koko tukka pois, oli sitten kaljuuntumista tai ei. Nahkapäät on rumia.
+ vin diesel on hirveä iljetys. Miten joillain voi olla niin järkyttävän paska miesmaku.
 
vierailijatarrr
En minäkään kyllä mitään pillereitä suosittelisi kaljuuntumiseen. En tosin kyllä pidä kaljuuntuvista mihistäkään, joten olen valinnut sellaisen miehen jolla on tuuhea pitkä tukka ja kun hänen isällään on tukka jäljellä yli viisikymppisenä, niin voi olla melko varma ettei mun mieheltä tukka lähde (toivottavasti :).
 
Basbarduu
Mä oon 25v mies ja alkanu parisen vuotta sitten kaljuuntumaan ohimoilta. Hiukset vaa oheni ja oheni, eikä sille oikeasti voinut tehdä mitään. Hain sitten ton Finasteridi reseptin ja nyt viikon vetäny sitä. Lääkäri sanoi, et alkaisi vaikutus jo hieman näkymään siinä 3kk jälkeen mut kyllä tossa varmaa pitempään kestää. Ja mua tää kaljuuntuminen oikeesti vituttaa, koska mulla on tosi korkea otsa ja siitä vielä ohimot edenneet, et jos se teitä naisia niin häiritsee niin sori, en saanut päättää geenejäni. Ja noi potenssi ja siemensyöksyongelmat voi melkeinpä heittää roskiin. Se on ehkä 1-2% käyttäjistä, joilla jotain tuommoista ilmenee.
 
vierailija
Mä oon 25v mies ja alkanu parisen vuotta sitten kaljuuntumaan ohimoilta. Hiukset vaa oheni ja oheni, eikä sille oikeasti voinut tehdä mitään. Hain sitten ton Finasteridi reseptin ja nyt viikon vetäny sitä. Lääkäri sanoi, et alkaisi vaikutus jo hieman näkymään siinä 3kk jälkeen mut kyllä tossa varmaa pitempään kestää. Ja mua tää kaljuuntuminen oikeesti vituttaa, koska mulla on tosi korkea otsa ja siitä vielä ohimot edenneet, et jos se teitä naisia niin häiritsee niin sori, en saanut päättää geenejäni. Ja noi potenssi ja siemensyöksyongelmat voi melkeinpä heittää roskiin. Se on ehkä 1-2% käyttäjistä, joilla jotain tuommoista ilmenee.
Ja tähän vielä lisään, että hinta tuskin olisi monelle ongelma. Toi Finasteridin 100 tabletin paketti riittää yli vuodeksi, koska yksi tabletti jaetaan neljään osaan ja yksi osa otetaan per päivä. Hinta jotain päälle 40e, siis 40e!!! vuodessa.
 
Mä oon 25v mies ja alkanu parisen vuotta sitten kaljuuntumaan ohimoilta. Hiukset vaa oheni ja oheni, eikä sille oikeasti voinut tehdä mitään. Hain sitten ton Finasteridi reseptin ja nyt viikon vetäny sitä. Lääkäri sanoi, et alkaisi vaikutus jo hieman näkymään siinä 3kk jälkeen mut kyllä tossa varmaa pitempään kestää. Ja mua tää kaljuuntuminen oikeesti vituttaa, koska mulla on tosi korkea otsa ja siitä vielä ohimot edenneet, et jos se teitä naisia niin häiritsee niin sori, en saanut päättää geenejäni. Ja noi potenssi ja siemensyöksyongelmat voi melkeinpä heittää roskiin. Se on ehkä 1-2% käyttäjistä, joilla jotain tuommoista ilmenee.
Siis maksatko sä siitä et sun kaljuus ei etene? Ei se tukka takas kasva enää kumminkaan. Leikkaa pois kaikki, siinä ei oo mitään vikaa, tiedän monta hyvän näköistä kaljuuntuvaa miestä. Näitten hyvännäköisten miesten yhteinen tekijä on se että ne ei syö mitään ihmelääkkeitä vaan ajaa tukan vaan pois.


Toisekseen sä sanot nyt viikon kokemuksella ettei vaikuta potenssiin. Kannattaako ottaa semmosta riskiä edes, nuori ihminen!

Sillä rahalla kannattaa ostaa kuntosalikortti ja hankkia isot lihakset.
 
vierailija
En voi uskoa, että suurinosa ihmisistä olis sitä mieltä, että tukan määrällä on väliä, ellei se ole yksi ominaisuus mikä tekee miehestä seksikkään.

Tässä yksi maailman seksikkäimmistä miehistä minun mielestä. Hänellä on korkea hiusraja.




 
vierailija
Vaatii kyllä reippaasti kompensaatiota jos tukkaa puuttuu. Kuvassa oleva mies on korkealuokkainen alfauros. Moottoripyöräjengiläiselle kalju varmasti voi olla jopa etu, mutta tavallinen suomalainen puolinöösi menettää kyllä aika paljon, jos hiukset ei pysy päässä. Syvä halveksinta alkoi omalla kohdallani heti kun tukkaa alkoi pudota. Ja se oli jotain todella vittumaista, niin että päädyin sitten korjauttamaan paikkoja.
 
vierailija
Vaatii kyllä reippaasti kompensaatiota jos tukkaa puuttuu. Kuvassa oleva mies on korkealuokkainen alfauros. Moottoripyöräjengiläiselle kalju varmasti voi olla jopa etu, mutta tavallinen suomalainen puolinöösi menettää kyllä aika paljon, jos hiukset ei pysy päässä. Syvä halveksinta alkoi omalla kohdallani heti kun tukkaa alkoi pudota. Ja se oli jotain todella vittumaista, niin että päädyin sitten korjauttamaan paikkoja.
Luulen, että puhut nyt joistain teinitytöistä? Ei aikuiset naiset välitä tuollaisista asioista. Ellei ole pinnallisia.
Mä katson aina miehen silmiä, hiuksilla ei ole mitään merkitystä.:love:

Mutta hyvä jos olet itsevarmempi nyt, operaation jälkeen.:)
 
vierailija
Luulen, että puhut nyt joistain teinitytöistä? Ei aikuiset naiset välitä tuollaisista asioista. Ellei ole pinnallisia.
Mä katson aina miehen silmiä, hiuksilla ei ole mitään merkitystä.:love:

Mutta hyvä jos olet itsevarmempi nyt, operaation jälkeen.:)
Kyllä jostain syystä 65% ihmisistä alkoi käyttäytyä todella vittumaisesti sen jälkeen kun hiuksia alkoi putoilla. Oli ongelma saada omaa olemusta läpi. Ja rankkoihin vittuiluihin törmäsi päivittäin, uhattiin 4 kertaa perättömällä raiskausilmoituksella ilman mitään syytä. Mietipä sitä.

En silti väitä, etteikö hyvinmuodostunut kalju voisi toimia nuorellakin. Sellainen tasainen kruunukalju voi olla hyväkin.
 
vierailija
Mies, haluatko ylennyksen? Kokeile tätä yksinkertaista viisi minuuttia ajastasi vievää temppua - Työelämä - Talouselämä
Kalju päälaki viestii vallasta, kirjoittaa Wall Street Journal.

Lehti jopa vinkkaa, että jos mies haluaa ylennystä, hänen kannattaisi ehkä ajella hiuksensa pois. Siinä ei mene muutamaa minuuttia kauempaa.

WSJ kertoo uudesta Pennsylvanian yliopistossa tehdyssä tutkimuksesta, jonka mukaan kaljuja miehiä pidetään muita maskuliinisempina, dominoivempina ja joskus myös parempina johtajina kuin miehiä, joilla on pidemmät hiukset - tai harvenevat hiukset.

Monet yritysjohtajat ovat lehden mukaan viime aikoina alkaneet suosia hiuksetonta linjaa. Esimerkkejä ovat muun muassa pääomasijoittaja Marc Andreessen ja Amazonin pääjohtaja Jeff Bezos.

Jotkut johtajat sanovat lehden mukaan, että kalju pää saa heidän näyttämään nuoremmilta ja luo itseluottamusta.
 
vierailija
Kannattaisi varoa miten arvostelee toisten kaljuutta: "Sieltä hän (Elisa) meni Beeteliin, ja hänen käydessään tietä tuli pieniä poikasia kaupungista, ja ne pilkkasivat häntä ja sanoivat hänelle: "Tule ylös, kaljupää, tule ylös, kaljupää!" Ja kun hän kääntyi ja näki heidät, kirosi hän heidät Herran nimeen. Silloin tuli metsästä kaksi karhua ja raateli neljäkymmentä kaksi poikaa kuoliaaksi." (2.Kuningasten kirja 2:23,24). Ei oo ylpeydellä rajaa ku ajattelette olevanne muita parempia ja voitte aliarvioida toisten ulkonäköä. Eihän kaljuuntumiselle kukaan mitään voi. Ite oon kalju 32 vuotias enkä oo mitenkään kokenu et siitä ois haittaa. Alle 18v tytökki tykkäis mut tietysti ne on liian nuoria mennäkseni naimisiin, koska laki tulee vastaan. Mutta kyllä se on enemmän kiinni, siitä mikä asenne omas pääs on. Jos ajattelet et oot jotenki alempi ku oot kalju nii kyl sen huomaa ja sama on missä asias vaan. Ei kaljuudella oo mitään merkitystä tytöille tai naisille jos muuten on moraali ja asenne hyvä. Jos suomalaiset naiset on niin nirsoja et kattoo tollasta asiaa niin sit kannattaa ettiä puolisoo muualta. Ei muualla oo niin väliä.
 
vierailija
Kannattaisi varoa miten arvostelee toisten kaljuutta: (2.Kuningasten kirja 2:23,24). Jos suomalaiset naiset on niin nirsoja et kattoo tollasta asiaa niin sit kannattaa ettiä puolisoo muualta. Ei muualla oo niin väliä.
Miten olet tuon lauseen löytänyt ja just tuon kohdan siitä onkinut?
Näköjään suomalaiset saavat uskoa mitävaan, kun ei tätäkään ole käännetty - muilla kielillä kyllä löytyy, mutta Karmelin vuori on suurta businessta ollut jo kauan;)

Joku vika sen alueen vedessä on olluto_O
 

Yhteistyössä