Miksi lesbot tykkää miehekkäistä naisista?

  • Viestiketjun aloittaja Kukaa muu muka
  • Ensimmäinen viesti
Ok, kiva kun vastasit :) Saako udella, millainen itse olet? Siis naisellinen, vähemmän naisellinen? Entä oletko sitten itse pienikokoinen myös? Ei ole pakko vastata. :)
Olen aika laiha vartaloltani. Puuttuu pyöreys. En tunne itseäni kovin naiselliseksi, koska olen niin hoikka. Mutten miehiseksikään. Olen vain minä. Itseä on vaikea määritellä. Luonteeltani mua usein kuvaillaan miehisemmäksi, koska usein sanon asiat suoraan ja suosin loogista ajattelua tunteilun sijaan. Sekä loukkaan ihmisiä tahtomattani, koska valitsen sanani väärin tai sanon asioita, mitä ei saisi ääneen sanoa.

Onko sulla jotain taka-ajatuksia tässä? En nyt kuitenkaan ajattelisi, että olen se miehinen osapuoli. Tykkään pukeutua hameisiin ja muuten kauniisin vaatteisiin.
 
vierailija
Olen aika laiha vartaloltani. Puuttuu pyöreys. En tunne itseäni kovin naiselliseksi, koska olen niin hoikka. Mutten miehiseksikään. Olen vain minä. Itseä on vaikea määritellä. Luonteeltani mua usein kuvaillaan miehisemmäksi, koska usein sanon asiat suoraan ja suosin loogista ajattelua tunteilun sijaan. Sekä loukkaan ihmisiä tahtomattani, koska valitsen sanani väärin tai sanon asioita, mitä ei saisi ääneen sanoa.

Onko sulla jotain taka-ajatuksia tässä? En nyt kuitenkaan ajattelisi, että olen se miehinen osapuoli. Tykkään pukeutua hameisiin ja muuten kauniisin vaatteisiin.
Ok. Siis ihan puhtaasti vain kiinnosti, koska vaikutat mielestäni mielenkiintoiselta tyypiltä. :D Ehkä siis vain kiinnosti tietää että millainen tyyppi siellä kirjoittelee. Ja nyt kun tässä ketjussa puhuttiin tällaisista asioista, niin tuli vain mieleen. :)
 
Ok. Siis ihan puhtaasti vain kiinnosti, koska vaikutat mielestäni mielenkiintoiselta tyypiltä. :D Ehkä siis vain kiinnosti tietää että millainen tyyppi siellä kirjoittelee. Ja nyt kun tässä ketjussa puhuttiin tällaisista asioista, niin tuli vain mieleen. :)
Ahaa kiitoksia tästä :D Luo toki tunnukset ja pistä viestiä boxiin, jos kiinnostaa jutella.
 
vierailija
Ottaako koville totuus, käveleviä vitsejähän noi naiset on, kaikkihan noille nauraa.
Sanoinko oikea ihminen? Anteeksi, tarkoitin OIKEITA ihmisiä, naisia. Hyi kun viestistäsi lähtee pistävä testosteronin haju, mene hakkaamaan joku viaton ohikulkija kun siitähän te apin... anteeksi, miehet tykkäätte. Ja anna aikuisten keskustella rauhassa, nämä on liian vaikeita juttuja teille hormooniklönteille.
 
vierailija
Sanoinko oikea ihminen? Anteeksi, tarkoitin OIKEITA ihmisiä, naisia. Hyi kun viestistäsi lähtee pistävä testosteronin haju, mene hakkaamaan joku viaton ohikulkija kun siitähän te apin... anteeksi, miehet tykkäätte. Ja anna aikuisten keskustella rauhassa, nämä on liian vaikeita juttuja teille hormooniklönteille.
Yhyy, älä nyt rupee spiidaa tyttö vai pitäisikö sanoa tyttöpoika.
 
vierailija
Kenestä olet saanut sellaisen kuvan että olisi feministilesbo tai että haluaisi olla mies? En ole itse nähnyt mitään tälläiseen viittaavaa yhdessäkään kommentissa.
Selitän sinulle miksi nämä miehet ajattelevat näin. He luulevat että nainen joka ei tykkää heidän sanelemistaan rooleista haluaa olla mies. He eivät ymmärrä että on olemassa muitakin vaihtoehtoja, edes silloin kun ne perustellen selitetään heille. Putkiaivot jyllää ja testosteroni sumentaa ajattelukyvyn.
 
Kuka muu muka
Ihme vouhkaamista joillakin..
Mutta siis minä aloittaja olen nainen. Naisellinen, hetero nainen ja kiinnosti vaan tämä ajatus aiheesta. Itse pidän naisellisia naisia kauniina ja en ymmärrä viehätystä maskuliiniseen naiseen. Vaikka en olekaan bi tai lesbo voin ymmärtää miksi joku naisesta kiihottuu. Sen sijaan vaikeaa on edelleen tajuta mikä miehekkässä viehättää. Mutta ehkä mun ei tarviikkaan tajuta :) ja kyllä pään sisältö on tärkein, mutta täyttä puppua se ettei ulkonäöllä olisi väliä.
 
Ihme vouhkaamista joillakin..
Mutta siis minä aloittaja olen nainen. Naisellinen, hetero nainen ja kiinnosti vaan tämä ajatus aiheesta. Itse pidän naisellisia naisia kauniina ja en ymmärrä viehätystä maskuliiniseen naiseen. Vaikka en olekaan bi tai lesbo voin ymmärtää miksi joku naisesta kiihottuu. Sen sijaan vaikeaa on edelleen tajuta mikä miehekkässä viehättää. Mutta ehkä mun ei tarviikkaan tajuta :) ja kyllä pään sisältö on tärkein, mutta täyttä puppua se ettei ulkonäöllä olisi väliä.
No tottakai silläkin on väliä. Mä olen eniten viehättynyt pienistä, hoikista, urheilullisista, "keijukaismaisista" naisista. Pääsääntöisesti voisi ehkä sanoa, että naisen pitää olla mua pienempi. Mutta pääkopaltaan samalla tasolla, ei siis lapsi vaan aikuinen nainen.
 
vierailija
Ihme vouhkaamista joillakin..
Mutta siis minä aloittaja olen nainen. Naisellinen, hetero nainen ja kiinnosti vaan tämä ajatus aiheesta. Itse pidän naisellisia naisia kauniina ja en ymmärrä viehätystä maskuliiniseen naiseen. Vaikka en olekaan bi tai lesbo voin ymmärtää miksi joku naisesta kiihottuu. Sen sijaan vaikeaa on edelleen tajuta mikä miehekkässä viehättää. Mutta ehkä mun ei tarviikkaan tajuta :) ja kyllä pään sisältö on tärkein, mutta täyttä puppua se ettei ulkonäöllä olisi väliä.
Ihme vouhkaamista joillakin..
Mutta siis minä aloittaja olen nainen. Naisellinen, hetero nainen ja kiinnosti vaan tämä ajatus aiheesta. Itse pidän naisellisia naisia kauniina ja en ymmärrä viehätystä maskuliiniseen naiseen. Vaikka en olekaan bi tai lesbo voin ymmärtää miksi joku naisesta kiihottuu. Sen sijaan vaikeaa on edelleen tajuta mikä miehekkässä viehättää. Mutta ehkä mun ei tarviikkaan tajuta :) ja kyllä pään sisältö on tärkein, mutta täyttä puppua se ettei ulkonäöllä olisi väliä.
Minäkään en ymmärrä mikä hevareissa viehättää. Silti moni niistäkin kiinnostuu.

Maskuliinisuus on tyyli. Joku toinen nainen katsoo vaaleanpunaista kukikasta pitsimekkoa ja sydän menee sykkyrälle kun mekko on niin ihana. Joku toinen katsoo mukavan väristä kauluspaitaa ja tykästyy siihen saman tien.

Se, että nainen pukeutuu miesten vaatteisiin, leikkaa hiukset lyhyeksi, ei meikkaa ja tykkää vaikka autoista tai rakentamisesta, ei tee naisesta miestä. Ei sillä ole möreä ääni, parran sänki ei kasva, peppu ja rinta ei ole karvaa täys. Se on silti nainen ja sillä on naisen luonne. Jos taas joku "lesbo" oikeasti tuntee olevansa mies, niin se on sitten trans.
 
vierailija
Minäkään en ymmärrä mikä hevareissa viehättää. Silti moni niistäkin kiinnostuu.

Maskuliinisuus on tyyli. Joku toinen nainen katsoo vaaleanpunaista kukikasta pitsimekkoa ja sydän menee sykkyrälle kun mekko on niin ihana. Joku toinen katsoo mukavan väristä kauluspaitaa ja tykästyy siihen saman tien.

Se, että nainen pukeutuu miesten vaatteisiin, leikkaa hiukset lyhyeksi, ei meikkaa ja tykkää vaikka autoista tai rakentamisesta, ei tee naisesta miestä. Ei sillä ole möreä ääni, parran sänki ei kasva, peppu ja rinta ei ole karvaa täys. Se on silti nainen ja sillä on naisen luonne. Jos taas joku "lesbo" oikeasti tuntee olevansa mies, niin se on sitten trans.
Niin, ihmiset ei usein ymmärrä miten vahvasti ne omat vaatteet on aina sen ihmisen oman maun kysymys. Naisia tai miehiä, me kaikki välillä nähdään joitakin jotka pukeutuu aivan oman makumme vastaisesti. Mutta ne ihmiset ihan oikeasti pitää niistä vaatteista. Tää on vaikeaa tajuta joillekin. Joku pitää raidallisista kauluspaidoista, toinen söisi mielummin bensaa kun pukisi sen päälleen. Toinen näkee hipsterilasit ja huokaisee miten iloinen onkaan pienistä, ohutkehyksisistä laseistaan.
 
AnnBellS
Yleensä se toinen on hetero. Se jätkämäinen on lesbo ja se sen muijakaveri on hetero.
Kyllä lebosuhteissa ei ole heteroa vaan lesbo ja bi-seksuaali. Joka on seksuaalisuuden perverssio! Kyllä ihmisen pitää tietää haluaako olla miehen vai naisen kanssa. Molempien haluaminen on eläimellistä ja sairasta. Tällaiset tartuttavat tauteja molempien sukupuolten väillä. Valitettavaa mutta totta.
 

Yhteistyössä