Miksi lesbot tykkää miehekkäistä naisista?

  • Viestiketjun aloittaja Kukaa muu muka
  • Ensimmäinen viesti
RaMoNaS
Mä olen viehättynyt järkipuolesta enemmän.
Siinäpä ne taudit sitten parhaiten leviää,etenkin bi-seksuaaliset niitä levittelee. Kyllä suuseksiin pitää olla pysysvä,kauan kestänyt 100% uskollinen parisuhde! Ja vaikka me apinoista polveudutaankin,ei pidä jäädä sille tasolle,ts.kyllä ihmisen pitää tykätä joko/tai,(naisita tai miehistä),molemmista on perverssiä.
 
Ihan vaan uteliaisuuttani mietin.. kun eikös sit ois sama olla miehen kanssa? En jotenki tajua. Kauniit naiselliset lesbot ymmärrän että viehättyy naisesta. Mutta sit ku se nainen näyttää mieheltä niin miksi?? Asiallisia vastauksia kaipaan vaikka kysymys varmasti monesta on pönttö ja turha
Minä olen pieni, urheilullinen, mutta mielestäni ihan naisellinen ja siro nainen. Avovaimoni on myös urheilullinen, mutta ehdottomasti naisellisen näköinen nainen. Kysymykseesi en osaa vastata muiden osalta, mutta itse tykkään naisellisista naisista. Ennen avopuolison tapaamista viehätyin ehkä hiukan pehmeämmästäkin naismallista. Tykkään Marilyn Monroen vartalotyypistä. Se on sellainen halattava, rutistettava, suloinen.

Jos minusta ja puolisostani pitäisi nimetä se suhteen "mies" ja "nainen", minä olisin ehdottomasti se mies, vaikka en mitenkään siltä näytä. Se on sellainen jämäkkä, määrätietoinen, ja ehkä vähän määräilemään taipuvainen luonnetyyppi, mikä tekee naisesta miehekkään oloisen.
 
vierailija
Ihminen viehättyy sen tyyppisistä ihmisistä kuin viehättyy, se on yksilöllinen asia, koska kukaan ihminen ei toimi täysin samalla tavoin. Jokaisella on oma makunsa sen suhteen mikä on viehättävää. Jos jostain lesbosta tai binaisesta nyt sattuu olemaan poikamaiset/miehekkäät naiset kiinnostavia, niin se on niin. Ja toisekseen eiköhän se loppupeleissä ole se ihmisen luonne ja muu persoona mitkä ratkaisevat. Ei se ole se, että pitää olla tietynlaisen kanssa, naisellisen tai miehekkään, siitäkin huolimatta, jos ihminen persoonana ei yhtään nappaa eikä keskinäistä kemiaa ole.

Nainen on nainen huolimatta siitä onko omin pukeutumistyyli poikamainen/miehekäs/naisellinen/tyttömäinen vai mitä. Nainen on nainen, jos hän pitää itseään naisena eikä koe ristiriitaa syntymäsukupuoleensa nähden. Miehekkäilläkin naisilla on naisen sukupuolielimet, tulee kuukautiset, on rinnat, kohtu, munasarjat. Samoin naisellinen mies on mies, jos ei koe ristiriitaa syntymäsukupuolensa kanssa ja vaikka olisi meikkiä kasvoilla tai pukeutuisi aika ajoin naisen näköiseksi. Naisellisillakin miehillä on miesten vehkeet.
 
vierailija
Yllä olevan kirjoittaja: Itse henkilökohtaisesti mua ei nappaa naiset, jotka on kovia ja kauheen äijämäisiä käytökseltään.On hyvä olla herkkyyttä ja sitä, että näyttä edes joskus tunteensa. Pukeutumistyyli sit voi olla naisellinen/tyttömäinen tai miehekäs/poikamainen, koska ihmisen persoona on se mikä loppupeleissä ratkaisee ja se syntykö keskinäistä kemiaa.
 
Joskus on tullut mieleen, että luuleeko jotkut naisraukat, että ovat lesboja, vain jos eivät halua pukeutua mekkoon, korkokenkiin ja sirkuttaa munaseksin perään joka mutkassa.
Että tuskin moni lepakoksi itseään kutsuva edes on oikeasti lepakko, ne vain uskovat stereotypioihin..
 

Yhteistyössä