Miksi täällä on niin ilkeitä tyyppejä?

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
Tarkoitan nyt esimerkiksi tälläistä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1417398,25

Ihana valo ei ole laittanut kuvaansa tuohon keskusteluun. Silti aletaan rääpiä. Minun mielestä tosi törkeää ja inhottavaa.


Tarkoitin ihan yleisesti koskien ketä tahansa,jolla kuva löytyy kaikkien nähtävänä.Tai se tänne linkitetään milloin missäkin yhteydessä.
En siis kohdista kehenkään erityiseen.

Jos nyt tuohon viitataan niin profiilissa kuva on eli se riski siinä on että kommentit eivät mieltä ylennä.
En tarkoita että on missään nimessä fiksua haukkua jne.
Mutta kyllä niitä haukkuja tulee jokaiselle milloin mistäkin.
Ne joko kestää tai ei.
Niin niin seli seli, heti ku ei ollutkaan musta kyse, vai mitä. =)
 
Ai ei oo vai?!
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En tiiä.

Ja mitä Sirkkaan tulee, niin ei hän mun mielestä ole ketään koskaan rumaksi haukkunut tms. Hänelle vaan ollaan jatkuvasti ilkeitä.
Sirkan tapauksessa kylläkin on niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei kyllä ko. ihminen kovinkaan miellyttävä ole. Hyvinkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottaja, paitsi silloin kun ukkoansa kehuu. Mikälie hiippari sekin!
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Pitääkö itse olla niin ulkonäkökeskeinen ja huomionhakuinen?
Sitä saa mitä tilaa.
Joo, mutta kun täällä saa moni sitä osakseen, silloinkin, kun ei sitä tilaa.
no sitten sopii miettiä että kannattaako niitä kuvia levitellä täällä arvosteltavaksi ja pällisteltäviksi!
Juuri näin!! RS on itse kerjäämässä kehuja jatkuvasti eikä kestä yhtään kritiikkiä. On vissiin vaikea ymmärtää, että kaikki ei todellakaan pidä sua kauniina ja täydellisenä ihmisenä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ai ei oo vai?!:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En tiiä.

Ja mitä Sirkkaan tulee, niin ei hän mun mielestä ole ketään koskaan rumaksi haukkunut tms. Hänelle vaan ollaan jatkuvasti ilkeitä.
Sirkan tapauksessa kylläkin on niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei kyllä ko. ihminen kovinkaan miellyttävä ole. Hyvinkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottaja, paitsi silloin kun ukkoansa kehuu. Mikälie hiippari sekin!
Whatever, mun mielestä Sirkka ei edelleenkään ole lainkaan niin ilkeä kuin hänelle alituiseen ilkeilevät tyypit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja MieletönMelinda:
Pitääkö itse olla niin ulkonäkökeskeinen ja huomionhakuinen?
Sitä saa mitä tilaa.
Joo, mutta kun täällä saa moni sitä osakseen, silloinkin, kun ei sitä tilaa.
no sitten sopii miettiä että kannattaako niitä kuvia levitellä täällä arvosteltavaksi ja pällisteltäviksi!
Juuri näin!! RS on itse kerjäämässä kehuja jatkuvasti eikä kestä yhtään kritiikkiä. On vissiin vaikea ymmärtää, että kaikki ei todellakaan pidä sua kauniina ja täydellisenä ihmisenä.
peesh
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Siis jos kerta toisensa jälkeen laittaa kuviaan tänne ja kommentteja tulee negatiivisia jotka loukkaa,miksi niitä sitten laittaa uudestaan?
Eikö kuvien linkittämisen silloin kannata lopettaa?
Minusta kertoo kuvan laittajasta enemmän,jokin merkillinen tarve on se kuva tänne linkittää vaikka mikä olisi.
Tarkoitan nyt esimerkiksi tälläistä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1417398,25

Ihana valo ei ole laittanut kuvaansa tuohon keskusteluun. Silti aletaan rääpiä. Minun mielestä tosi törkeää ja inhottavaa.


Tarkoitin ihan yleisesti koskien ketä tahansa,jolla kuva löytyy kaikkien nähtävänä.Tai se tänne linkitetään milloin missäkin yhteydessä.
En siis kohdista kehenkään erityiseen.

Jos nyt tuohon viitataan niin profiilissa kuva on eli se riski siinä on että kommentit eivät mieltä ylennä.
En tarkoita että on missään nimessä fiksua haukkua jne.
Mutta kyllä niitä haukkuja tulee jokaiselle milloin mistäkin.
Ne joko kestää tai ei.
Niin niin seli seli, heti ku ei ollutkaan musta kyse, vai mitä. =)

:LOL: Onhan täällä muitakin jotka kuviaan laittaa vai eikö?


 
Jos joku tekee gallupin ja siihen vastaat, olet huomionhakuinen.

Jos joku kysyy palstalla kysymyksen, "Miten teillä tämä tehdään?" Ja vastaat siihen, tyrkytät omia tapojasi.

Jos joku pyytää kuvaketjuun kuvia ja sinne kuvasi laitat, olet ulkonäkökeskeinen, huomionhakuinen, sinulla on tarve koko ajan tuoda itseäsi esille "joka yhteydessä"

Palstan loistavaa logiikkaa :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
jaa. no kenestähän mahdoit puhua?? jos et itsestäsi :whistle:
Lue koko keskustelu vaikkapa, niin voit vaik löytää linkkiä.
 
huhhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Ai ei oo vai?!:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
En tiiä.

Ja mitä Sirkkaan tulee, niin ei hän mun mielestä ole ketään koskaan rumaksi haukkunut tms. Hänelle vaan ollaan jatkuvasti ilkeitä.
Sirkan tapauksessa kylläkin on niin, että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Ei kyllä ko. ihminen kovinkaan miellyttävä ole. Hyvinkin itsekeskeinen omaan napaan tuijottaja, paitsi silloin kun ukkoansa kehuu. Mikälie hiippari sekin!
Whatever, mun mielestä Sirkka ei edelleenkään ole lainkaan niin ilkeä kuin hänelle alituiseen ilkeilevät tyypit.
Ja eikun kilpailu pystyyn, kuka palstan ilkein! Vaatii osanottajilta ilkeän kommentin palstalle. :kieh:
 
xx
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
En löytänyt peppuketjua äkkiseltään joten kommentoin tähän, kysyin sulta siis niistä villiksistä :)

Aivan ihanat!! Mun on pakko saada kanssa, täytyy kysyä osaisko joku tehdä.

Niiiiin mukavan näköiset :)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja huhhuh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
Niin, sähän et yhtään ajatellut itseäsi kun aloit asiasta keskustelemaan.
Hei sovitaanko niin, et sä voitki alkaa alottaan mun puolesta keskusteluja, jos kerran tiiät kaiken mitä mä milloinkin ajattelen?

Pitäs alottaa kaikki keskustelut harmaana varmaan.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
No niin. Tämähän kääntyi taas muhun, koko keskustelu, vaikka aina valitetaan, että käännän kaiken itseeni. Nonni. :|
En löytänyt peppuketjua äkkiseltään joten kommentoin tähän, kysyin sulta siis niistä villiksistä :)

Aivan ihanat!! Mun on pakko saada kanssa, täytyy kysyä osaisko joku tehdä.

Niiiiin mukavan näköiset :)
Äiti teki, mä en osaa kutoa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos joku tekee gallupin ja siihen vastaat, olet huomionhakuinen.

Jos joku kysyy palstalla kysymyksen, "Miten teillä tämä tehdään?" Ja vastaat siihen, tyrkytät omia tapojasi.

Jos joku pyytää kuvaketjuun kuvia ja sinne kuvasi laitat, olet ulkonäkökeskeinen, huomionhakuinen, sinulla on tarve koko ajan tuoda itseäsi esille "joka yhteydessä"

Palstan loistavaa logiikkaa :whistle:
Ja palstalla ylivoimaisesti suurin osa naisia...? Mites se menikään se naisen logiikka... :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos joku tekee gallupin ja siihen vastaat, olet huomionhakuinen.

Jos joku kysyy palstalla kysymyksen, "Miten teillä tämä tehdään?" Ja vastaat siihen, tyrkytät omia tapojasi.

Jos joku pyytää kuvaketjuun kuvia ja sinne kuvasi laitat, olet ulkonäkökeskeinen, huomionhakuinen, sinulla on tarve koko ajan tuoda itseäsi esille "joka yhteydessä"

Palstan loistavaa logiikkaa :whistle:
Ja palstalla ylivoimaisesti suurin osa naisia...? Mites se menikään se naisen logiikka... :whistle:
Naiset on kyllä ahistavia.
 
Arvonta alkaa
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Jos joku tekee gallupin ja siihen vastaat, olet huomionhakuinen.

Jos joku kysyy palstalla kysymyksen, "Miten teillä tämä tehdään?" Ja vastaat siihen, tyrkytät omia tapojasi.

Jos joku pyytää kuvaketjuun kuvia ja sinne kuvasi laitat, olet ulkonäkökeskeinen, huomionhakuinen, sinulla on tarve koko ajan tuoda itseäsi esille "joka yhteydessä"

Palstan loistavaa logiikkaa :whistle:
Ja "kuka" on tämä palsta?

Te, arvon naiset!
 

Yhteistyössä