Miksi valvot?

Sirkkeli
En haluu käydä nukkumaan, kun on niin vaikea saada unta vaiks olen tosi väsynyt. Ja nään niin ihmeellisiä unia...sen jälkeen on noi unet mennyt niin ihmeelliseks, kun faija kuoli.
 
mammamia
Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:
Sain just valmiiks 40 itsetehtyä joulukorttia.. enää ei tartte kun osoitteet kirjoitella kirjekuoriin ja liimata postimerkit.
ai hitsi,milloin ne pitikään postittaa.eikä ole edes vielä tehty.
 
Fleur de la Cour
Alkuperäinen kirjoittaja mammamia:
Alkuperäinen kirjoittaja Strawberry Fields:
Sain just valmiiks 40 itsetehtyä joulukorttia.. enää ei tartte kun osoitteet kirjoitella kirjekuoriin ja liimata postimerkit.
ai hitsi,milloin ne pitikään postittaa.eikä ole edes vielä tehty.
15.12. eli vielä on aikaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Heräsin just :snotty: Menin klo 23 nukkumaan.. Olis kyl ollut kiva nukkua ihan aamuun asti
Sama vika rahiklaisella.. Tosin menin nukkumaan vaille 22, kun tuntu et on vähän outo olo.

No nyt tässä teekupin voimalla sinnitellään, kurkku on aivan sairaan kipee! Muutenkaan kun ei olo ole herkullisimmillaan viimesillään raskaana..

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Sama vika rahiklaisella.. Tosin menin nukkumaan vaille 22, kun tuntu et on vähän outo olo.

No nyt tässä teekupin voimalla sinnitellään, kurkku on aivan sairaan kipee! Muutenkaan kun ei olo ole herkullisimmillaan viimesillään raskaana..
Mä oon yrittänyt tehdä rytminsiirtoa kun tulee kukuttua hereillä ihan aamuun asti... huoh. Eilen nukahdin klo 20.30 ja heräsin klo 01 ja tänään taas näin. Mut eiköhän tää pikku hiljaa onnistu. Mulla on aika paha refluksi niin se myös pitää kiitettävästi ylhäällä :| Kurkkukipu on kyl kamalaa :hug: Yks kamalimmista vaivoista mitä tiedän, mua on auttanut yleensä kuuma hunajavesi ja karpalomehu. Molemmissa on luontaisia tulehduksen poistaja aineita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kurkkukipu on kyl kamalaa :hug: Yks kamalimmista vaivoista mitä tiedän, mua on auttanut yleensä kuuma hunajavesi ja karpalomehu. Molemmissa on luontaisia tulehduksen poistaja aineita.
Täytyypä ottaa seuraava kuppi tota hunajavettä, karpalomehua kun ei tähän hätään ole. Kiitos vinkistä!

Juu, toi kurkkukipu (ja vuotava nenä ) oli viimenen vieras mitä tähän olotilaan kaivattiin! Muutenkaan kun ei ole enää hyvä olla missään asennossa (41+ viikoilla mennään).. Kertaakaan en ole ollut hiukkaakaan kipeä koko raskausaikana, ni miks just nyt viimesinä päivinä! Toivottavasti lähtö ei ainakaan tänään tule. Mut eipä siitä kai pelkoo, nää mein tenavat tuntuu tykkäävän 42+0 viikosta syntyä!

 

Yhteistyössä