Miksiköhän nämä ammuskelut ym. tragediat sattuu aina jollain ankealla pikkupaikkakunnalla?

Jos se avun saaminen on muutenki vaikeaa niin varsinki niissä. Ja niin pienet piirit ja ympyrät ettei edes uskalleta leimautua ja syrjäytyneet mielummin viettää aikaansa ja elämänsä netissä, viihdemaailmassa jne
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Jos se avun saaminen on muutenki vaikeaa niin varsinki niissä. Ja niin pienet piirit ja ympyrät ettei edes uskalleta leimautua ja syrjaytyneet mielummin viettää aikaansa ja elämänsä netissä, viihdemaailmassa jne
Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että Pekka-Ericin olisi kuulunut lähteä kauas Jokelasta!
 
eemeli
Siksi, koska pikkupaikkakunnilla nuoret masentuvat tekemisen ja virikkeiden puutteen takia. Silloin sen Jokelan ammuskelun yhteydessä brittimediat nosti justiinsa tämän esille.
 
tutkija
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin Helsingissähän ei koskaan tapahdu mitään :D
No siis tilastollisestihan eniten henkirikoksia sattuu juuri Pohjois- ja Itä-Suomessa. Muistaakseni vähän aika sitten Hesari uutisoi siitä, että Lappi on vaarallisempi asuinympäristö ihmiselle kuin Keski-Afrikka, koska Lapissa tapetaan enemmän porukkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Jos se avun saaminen on muutenki vaikeaa niin varsinki niissä. Ja niin pienet piirit ja ympyrät ettei edes uskalleta leimautua ja syrjaytyneet mielummin viettää aikaansa ja elämänsä netissä, viihdemaailmassa jne
Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että Pekka-Ericin olisi kuulunut lähteä kauas Jokelasta!
Hänen olis kuulunut myös saada ajoissa apua
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutkija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin Helsingissähän ei koskaan tapahdu mitään :D
No siis tilastollisestihan eniten henkirikoksia sattuu juuri Pohjois- ja Itä-Suomessa. Muistaakseni vähän aika sitten Hesari uutisoi siitä, että Lappi on vaarallisempi asuinympäristö ihmiselle kuin Keski-Afrikka, koska Lapissa tapetaan enemmän porukkaa.
Tilastollisesti ihmiset ovat masentuneimpia Pohjois-Suomessa ja onnellisimpia pääkaupunkiseudulla.
 
JONSERED Karhunkantaja
Raha ratkaisee... Valitettavasti myös ennaltaehkäisevässä mielenterveys työssä. Anka pikkukylä on siksi ankea pikkukylä, kun ei ole rahaa tehdä siitä virkeää pikkukylää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tutkija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niin Helsingissähän ei koskaan tapahdu mitään :D
No siis tilastollisestihan eniten henkirikoksia sattuu juuri Pohjois- ja Itä-Suomessa. Muistaakseni vähän aika sitten Hesari uutisoi siitä, että Lappi on vaarallisempi asuinympäristö ihmiselle kuin Keski-Afrikka, koska Lapissa tapetaan enemmän porukkaa.
ai tepataanko siel?
Ainakin itsemurhatilastot on korkealla
 
Alkuperäinen kirjoittaja I-ha-na:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Tätä on jo odotettukin! Mä jo pelkäsin ettei sitä kukaan tajuaisi ikinä.

Piiri pieni pyörii, lapset siellä hyörii... :whistle: Ei älykäs ihminen kestä sellaista kellokkaiden valtakuntaa.
no siitä se johtuukin :headwall: :headwall:
Kaikki vaikuttaa kaikkeen. Mutta pienet ihmiset toki viihtyy sellaisessa ympäristössä. Siksi he eivät ymmärräkään (kuten sinä).
 
ei vaan
Mitä enemmän nää tapaukset saa julkisuutta,sitä useammin näitä rupeaa olemaan.Valitettavasti nykynuoriso haluaa "taviksesta julkkikseksi" keinolla millä hyvänsä.Turhaa uskottelua,että tämä tähän loppuu...Ja tämä IRC-galleria se vasta tuntuukin olevan loistavaa ajanvietettä nuorisolle...
 

Yhteistyössä