Milloin ne merkkarit tulevat oikeasti myyntiin?

  • Viestiketjun aloittaja nada
  • Ensimmäinen viesti
nada
[QUOTE="mievaIN";27978767]Kyllä meillä myydään Lidlin lisäksi myös ABC:lla ja K-marketissa...[/QUOTE]

Onkohan noilla vielä virallista myyntilupaakaan? Tai siis onko kaupat ottaneet varaslähdön merkkareiden myynnissä. Siis kun noita ei kerta kaikkiaan ole meilläpäin missään myynnissä tai sitten ne viedään saman tien käsistä kun tulee erä myyntiin.
 
"tinkeli"
Iltalehdessä oli juttua merkkareista, mut ei anna linkittää tänne... Siksi ovat pienempiä, kun on vedetty aikoinaan pois markkinoiltakin tukehdusvaaran takia. Ja se lovi niissä erottaa ne irtomyynnissä olevista merkkareista, jotka on ilmeisesti laimeamman makuisia? Ja se lovi vissiin toimii myös henkireikänä, jos se nyt jostain syystä kurkkuun tarttuisi.
 
"vieras"
[QUOTE="tinkeli";27979193]Iltalehdessä oli juttua merkkareista, mut ei anna linkittää tänne... Siksi ovat pienempiä, kun on vedetty aikoinaan pois markkinoiltakin tukehdusvaaran takia. Ja se lovi niissä erottaa ne irtomyynnissä olevista merkkareista, jotka on ilmeisesti laimeamman makuisia? Ja se lovi vissiin toimii myös henkireikänä, jos se nyt jostain syystä kurkkuun tarttuisi.[/QUOTE]

Hyvä vaan, mä meinasin lapsena tukehtua merkkariin...juuttui kurkkuun automatkalla, äkkiä vaan oli isä noussu autosta ja kääntäny mut ylösalaisin ja hakannu selkään, onneks lähti.
 
"mievain"
En mä usko että se mikään varaslähtö on?

Pussissa lukee että alkuperäisen reseptin mukaan tehtyjä - mausta en osaa sanoa kun itse söin niitä lähinnä 90-luvulla irtokarkkihyllystä mutta samalta maistuu.

Pussissa on keltaisten ja punaisten lisäksi jotain oranssihtavia/rusehtaviakin?? Maistuu vähän vieraammalle.
 
"tinkeli"
[QUOTE="mievain";27979722]No tuskin on se lovi mikään henkireikä - miksi niitä lovia ei sitten ole hedelmänmakuisissa?!! Niihinkö ei voi tukehtua? :D[/QUOTE]

Jos ne lovet on vaan mustissa merkkareissa, niin se meinaa sitä että ne on niitä vahvemman makuisia eli irtomyynnissä olevat on laimeampia. En mä sille mitään voi, jos joku on lehteen kommentoinut, että se on mahdollinen henkireikä, itse en siis ole kyseisiä merkkareita nähnyt, lukenut vaan.

Ja kolanmakuisia on ne hassun väriset.

Lainaus siitä IL:n jutusta mitä tää saitti ei anna linkittää tänne:

"Uuden tulemisen tehneet Merkkarit eroavat alkuperäisestä juuri kokonsa puolesta. Nyky-merkkarit ovat selvästi pienempiä kuin alkuperäiset, ja niissä on pieni kolo. Kololla haluttiin erottaa pussi-Merkkarit ja irtokarkkimyynnissä olevat, laimeamman makuiset Merkkarit toisistaan. Kolo toimii myös "hengitysreikänä", mikäli kävisi niin ikävästi, että karkki jäisi kurkkuun.

Salmiakki- ja hedelmälanttien lisäksi Merkkari Mix -pussissa on myös kolalantteja."
 
"mievain"
Ymmärrän kyllä hengitysreikä-pointin, mutta joku vaan mättää siinä että miksei niitä ole hedelmissä :DD Uskoisin, että oikea syy on juurikin tuo erottaminen laimeista.
 
"tinkeli"
[QUOTE="mievain";27981969]Ymmärrän kyllä hengitysreikä-pointin, mutta joku vaan mättää siinä että miksei niitä ole hedelmissä :DD Uskoisin, että oikea syy on juurikin tuo erottaminen laimeista.[/QUOTE]

Nojuu, mäkin kuvittelin lukemani perusteella, että olisi ollut ihan kaikissa, mut tuo "vähän" vesittää idean, ettei hedelmäkarkeissa ole sitä lovea...
 

Yhteistyössä