Miltähän sie näytät?

Tulipa vuan mieleen, että ois vallan hupsua, jos miun ruudulta vois nähdä siun ruudulle. Siis silleen, että sie tuijottaisit ruutuani kohti ja naputtaisit palstamammajuttuja mahottoman tohkeissaan. Miltähän sie näyttäisit ja mitä kaikkea touhuaisit samalla :D

No kato kun on hiljainen ilta, tässä kerkiää miettimään vähän kaikenlaista :xmas:

Mie voin kertoo miltä mie näytän:
miulla on tukka sotkussa, vahvat rillit vinossa, outo punainen fleecemäinen nuttu niskassa. Naamani on tulipunainen (mies juuri ilmoitti näin), johtunee flunssasta.
Istun järkyttävän suurella löhösohvalla (taustalla näkyy suurikukkainen tapetti, josta moni sanoisi yöks, mutta mie tykkään). Palstailun ohella en tee muuta, kuin niistelen nenää jatkuvasti. En kaiva :p
 
Rukoilijasirkka
mä oon nakuna, ilman meikkiä, mun tukka on pinneillä rullattuina niin, että kun se kuivuu, se jää kiharille ja toisessa kädessä mulla on tukan kuivain. Siltä mä näytän.
 
Lisäys; nyt sitä Sangriankorviketta on pitkin reisiä. :ashamed:

Juu, oikeasti, se on hyvää! Tai oikeastaan jos laittaisi neljänneksen sitruunalimua, neljänneksen jaffaa ja kaksi neljännestä punkkua se olisi vielä parempaa. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Lisäys; nyt sitä Sangriankorviketta on pitkin reisiä. :ashamed:

Juu, oikeasti, se on hyvää! Tai oikeastaan jos laittaisi neljänneksen sitruunalimua, neljänneksen jaffaa ja kaksi neljännestä punkkua se olisi vielä parempaa. :p
täytyy kokeilla joskus. Ei siis reisille tosin :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja haahhah:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
mä oon nakuna, ilman meikkiä, mun tukka on pinneillä rullattuina niin, että kun se kuivuu, se jää kiharille ja toisessa kädessä mulla on tukan kuivain. Siltä mä näytän.
LOL
no niin mä nyt vaan olen, että lol vaan sulle. ja kohta mä syän salaattia ja tän kuivaimen takia jätän isot kirjaimet kirjottamatta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Lisäys; nyt sitä Sangriankorviketta on pitkin reisiä. :ashamed:

Juu, oikeasti, se on hyvää! Tai oikeastaan jos laittaisi neljänneksen sitruunalimua, neljänneksen jaffaa ja kaksi neljännestä punkkua se olisi vielä parempaa. :p
Alkoi tehdä mieli oikeaa sangriaa :p, kiitti kiitti.
 
Istun lattiatyynyllä jalat epämukavasti toinen käsi hiirellä tai näppäimillä, toinen venyttelee suusta makunsa menettänyttä purkkaa. Hiukset pitkin päätä kun en kuumeisena jaksa suihkuun. *sukii vaivihkaa otsista jos joku näkee*
 
Minä: vähän meikattuna, tukka reippaalla ponnarilla, keltainen pieni t-paita ja pinkit tuulihousut :) Kuikuilen vähän väliä sivulle veljeä ja miestä ja niiden juttuja, sekä telkkaria. Puuhaan myös muuta, eli hyppään ylös vähän väliä.

Haamuna (?) Aamukatse
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuvittele Marilyn Monroe takaapäin ja Esa Pakarinen edestäpäin. Sitten yhdistät nuo mielikuvat mielessäsi, niin näet mut.
:LOL: :LOL: kiitos parhaat naurut sain



minä harmaassa t-paidassani ruskea tukka joten kuten edelleen päässä, silmälasit vinossa , siideriä naukkaillen tässä kirjoittelen, taustalla näkyisi uuvahtanut ukko joka kuorsaa :saint:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Hiukset ponnarilla, yöpaituli päällä, pyoreät lasit, taustalta näkyisi valkoista seinää ja taulu jonka äitini on minulle lapsena tehnyt, telkka ja sohva jossa rötköttää toi helvatun ukko. =)
"jonkä äitini on minulle lapsena tehnyt"... Onko äitisi tehnyt sulle lapsena taulun, tulevalle lapselleen? Jännää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Lisäys; nyt sitä Sangriankorviketta on pitkin reisiä. :ashamed:

Juu, oikeasti, se on hyvää! Tai oikeastaan jos laittaisi neljänneksen sitruunalimua, neljänneksen jaffaa ja kaksi neljännestä punkkua se olisi vielä parempaa. :p
Mie olen niin vannoutunut punaviinin ystävä, että sydäntä särkee kun sangriasta puhutaan! Vaan eihän sitä tiijä, vaikka joskus uskaltais kokkeilla. Heitän vaikka reisille, jos en tykkee :D
 
Pitkät hiukset, pinni edessä ettei ihan naamalla. Meikit vielä päällä, en ole suihkussa vielä jaksanut käydä. Vaaleanpunainen paita, ruskea pitkä hame jonka olkaimet roikkuu lanteilla. Täällä sohvan nurkassa löhöilen, odottelen miestä kotiin.
 
Tukka oudosti hujanhajan (meni kun kastui hiukan suihkussa ja jämähti niille sijoilleen niin että aamusella saan heti mennä taas suihkuun ja kastella hiukset..), jättimäinen pinkki paituli päällä, kädet ranteeseen saakka aurinkoihottumalla (ts.vesirakoilla, mikä lie taas tänä vuonna juuri sen tekee). Naama meikitön kuten aina.
 

Yhteistyössä