Minä olen maailman ainoa ihminen.

  • Viestiketjun aloittaja Minä olen yksin.
  • Ensimmäinen viesti
Minä olen yksin.
Muita ihmisiä ei ole olemassa, koska he ovat kaikki minun mieleni luomaa harhaa ja mielikuvitustani. Kukaan ei voi tällä hetkellä todistaa minulle, että täällä maan päällä olisi muita ihmisiä minun lisäkseni, sillä en näe täällä ketään muuta tällä hetkellä, joten muita ei ole olemassa ja siksi he ovat olemattomia. Vaikka tähän viestiin tulisi miljoona vastausta, jossa kaikissa luki, että "Minäkin olen olemassa ja olen ihminen", niin se ei todista mitään, sillä ketään muuta ihmistä kuin minä ei ole olemassa.
 
Muita ihmisiä ei ole olemassa, koska he ovat kaikki minun mieleni luomaa harhaa ja mielikuvitustani. Kukaan ei voi tällä hetkellä todistaa minulle, että täällä maan päällä olisi muita ihmisiä minun lisäkseni, sillä en näe täällä ketään muuta tällä hetkellä, joten muita ei ole olemassa ja siksi he ovat olemattomia. Vaikka tähän viestiin tulisi miljoona vastausta, jossa kaikissa luki, että "Minäkin olen olemassa ja olen ihminen", niin se ei todista mitään, sillä ketään muuta ihmistä kuin minä ei ole olemassa.
Siivouskomerostako sä palstailet ku ei ketään näy?

Mä voin tulla sun luo ja nipistää sua kannikasta niin lujaa että tiedät että olen olemassa. :X3:
 
vierailija
Käpylään Ilmattarentien pohjoispään läheisyyteen tulisi rakentaa 100 metriä korkea bordelli kultareunuksineen. Jättikokoinen laitos jossa ihmisen seksuaalisuus huomioidaan. Sen jälkeen jokaisesta meistä tulisi elävä yksikkö ja jokaisella olisi joku tarkoitus elämässä.
 

Yhteistyössä