Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
klkl
Minulle on myös käynyt vastaavia juttuja.. Jo teini-ikäisestä asti. Minulla on koira, ja on pelottavaa että se esim. alkaa tuijottaa tyhjään tuoliin. Muutin muutama kuukausi sitten uuteen kerrostaloasuntoon, johon edellinen asukas oli kuollut. Niin moni ihminen on kokenut vastaavaa, en usko että kaikki voivat olla hulluja..
 
"Violet"
Monet kehottavat rukoilemaan, olen kyllä sitäkin tehnyt vaikken mitenkään uskovainen olekkaan.

Ja tuo miten pystyn enää olemaan täällä ja uskallan pitää lastani täällä... No se on vähän pakko, kenellekkään en tosiaan kovin helposti ala tällaisia asioita selittämään, mies ei usko koska hänen aikanaan ei tapahdu mitään. Lapsi pelkää useimmiten vain öisin, mutta eivätkö lapset usein pelkää muutenkin. Lapsella ei tunnu olevan mitään hätää eikä hän esimerkiksi tästä tädin näkemisestä ole puhunut jälkeenpäin.

Miehen eräs sukulaisnainen on ainut joka on "aistinut" täällä olevan jotain. Eikä se valitettavasti jäänyt aistimiseksi. Ollessaan täällä kerran yötä, hänellä oli aamulla jalassaan selvästi sormenjälkiä muistuttavat mustelmat. Tämäkin jäi mysteeriksi. Päädyimme sitten siihen että ehkä hän on itse yöllä puristanut itseään nähdessään jotain unta.

Joku kysyi unissakävelemisestä. En ole eläessäni ainakaan todistettavasti kävellyt unissani.

Täytynee jotakin kauttaa alkaa selvittämään josko joku tulisi siunaamaan talon.
 
minä myös
Ihan hävettää, jos joku tietäisi minun "uskovan" tällaiseen. Näistä on ihan turha puhua kellekään joka ei ole näitä kokenut. Varsinkin miesten on vaikea myöntää, että voisi olla mahdollista ellei itse koe. Koska silloinhan suurin piirtein myöntää olevansa hullu.

Minulla oli ja on ystävä, joka aina puhui miten heillä kotona kummittelee. Ei kukaan niitä juttuja uskonut ja häntä alettiinkin pitää sellaisena söpönä härönä, joka uskoo kaikenmaailman kummitusjuttuja ollakseen erikoinen. Kunnes menin käymään heillä yksin. Olin ollut heillä monta kertaa kylässä ja yökylässä, mutta talossa oli tietysti ollut muuta porukkaa aina samaan aikaan. Sen viimeisen kerran menin, kun he myivät talon (vanhemmatkaan eivät enää kestäneet outoja asioita, vaikkeivat sitä muille myöntäneetkään). Olimme silloin noin 25-vuotiaita, tämä ystäväni ei enää asunut kotona. Heillä oli ylimääräinen sohva jonka lupasivat antaa minulle. Menin poikaystäväni kanssa hakemaan sohvaa. Ulkona oli kova pakkanen ja poikaystävä jäi pihalle juttelemaan ystäväni äitin kanssa. Talossa ei ollut ketään. Menin sisälle, suljin oven (olen tästä varma, koska pakkanen oli kova). Menin alakertaan katsomaan sohvaa. Jätin takkahuoneen oven auki, mutta se pamahti hetken päästä kiinni tosi kovaa. Luulin että ilmavirta pamautti oven, mutta ei siellä ollut mitään ilmavirtaa. Avasin oven ja se jäi auki. Hetken päästä se pamahti taas kovaa kiinni. Otin kahvasta kiinni ja tunsin miten joku painoi sitä toiselta puolelta ja veti kiinni. Jouduin vetämään ja painamaan ovea tosi kovaa että sain sen auki, ovi liikkui hitaasti ja olisin voinut lyödä vetoa mitä vain, että joku veti sitä toiselta puolelta. Sitten juoksin portaat ylös ja kuulin askeleita perässäni. Juoksin ulos. Ystäväni äiti ja poikaystäväni tulivat katsomaan sohvaa, ja ovi pysyi auki. Kysyin vielä pariin kertaan, että eikö talossa todellakaan ole ketään muuta. Ei ollut.
 
!
Mikset muuta pois? Nuo henget eivät ole hyväntahtoisia selvästikään. Miksi et muuta pois? Mun mielestä sulla on vastuu. Mitä sitten että miehesi ei usko? Hän ei usko koska ne eivät tapahdu hänelle. Mielestäni sulla on vastuu hoitaa teidät pois, koska SINÄ tiedät mitä tapahtuu. Naispuolisille näköjään tapahtuu, eikä mitään hirveän hyväntahtoista! Mitä pitää tapahtua että muutatte pois?!
 
"Violet"
Mikset muuta pois? Nuo henget eivät ole hyväntahtoisia selvästikään. Miksi et muuta pois? Mun mielestä sulla on vastuu. Mitä sitten että miehesi ei usko? Hän ei usko koska ne eivät tapahdu hänelle. Mielestäni sulla on vastuu hoitaa teidät pois, koska SINÄ tiedät mitä tapahtuu. Naispuolisille näköjään tapahtuu, eikä mitään hirveän hyväntahtoista! Mitä pitää tapahtua että muutatte pois?!
No yritän nyt ainakin viimeisenä keinona saada nämä... henget tai mitä ikinä ovatkaan, rauhoittumaan tai poistumaan siunaamalla/manaamalla/puhumalla/kuinka nyt vain.

Tuossa ehdotettiin vaihtoehtoa, että jos miehen äiti tosiaan täällä vieläkin häärää. Hänellekkin voisi koittaa puhua. Kuulostan hullulta mutta olen valmis kokeilemaan sitäkin.

Jos nuokaan eivät auta niin sitten alkaa minultakin olla hermot loppu.
 
ehdotus
[QUOTE="Violet";23143850]No yritän nyt ainakin viimeisenä keinona saada nämä... henget tai mitä ikinä ovatkaan, rauhoittumaan tai poistumaan siunaamalla/manaamalla/puhumalla/kuinka nyt vain.

Tuossa ehdotettiin vaihtoehtoa, että jos miehen äiti tosiaan täällä vieläkin häärää. Hänellekkin voisi koittaa puhua. Kuulostan hullulta mutta olen valmis kokeilemaan sitäkin.

Jos nuokaan eivät auta niin sitten alkaa minultakin olla hermot loppu.[/QUOTE]

Ota yhteyttä siihen samaan naiseen joka puhui ja auttoi ihmisiä näissä samanlaisissa ongelmissa siinä yhdessä telkkariohjelmassa...mikäs sen ohjelman nimi nyt olikaan.
 
"kummitus"
Me ostettiin oma koti kerrostalosta vaan heti kun ostimme teimme remontin ja vasta kuukauden päästä muutimme virallisesti niin silloin alkoi ovikellon soittelu? Heräsin yöllä kun ovikello soi siis aivan varmasti meillä! Ja minäkään en mihinkään hihhuleihin usko jotka enne näkevät ym.

Soittelu jatkui 6k ja sitten loppui kun kerrankin juoksi paikalle kun ovikello soi ja kurkkasin ovisilmästä......ja arvaa kenet näin?......................................en ketään muuta kuin tyhjän rappukäytävän ....jossa paloi valot
3kertaa aikasemin olin myös noussut sängystä kurkannut ovisilmästä mutta kertaakaan en kiirehtinyt ja aina kuvittelin kun ne valot oli käytävässä että joku nyt vaan oli kulkenut käytävässä omaan kotiin
 
"Violet"
[QUOTE="Prisilla";23143863]Marja Pennanen jos tarkoitat piiri ohjelmaa. marja asuu Lahdessa[/QUOTE]

No mihinkään televisioon nyt en ainakaan halua tämän asian kanssa :O
 
minä myös
[QUOTE="Violet";23143876]No mihinkään televisioon nyt en ainakaan halua tämän asian kanssa :O[/QUOTE]

Ei sitä tv-ohjelmaa enää tehdä mutta tämä ihminen tekee edelleen työtään. Ymmärrätkö? Voisit soittaa ja palkata hänet teille karkottamaan nämä henget. Tai ainakin kuuntelemaan ja kertomaan mitä henkiä hän teillä näkee. Ihan luottamuksellisesti tekee työtään.
 
ehdotus
Alkuperäinen kirjoittaja minä myös;23143901:
Ei sitä tv-ohjelmaa enää tehdä mutta tämä ihminen tekee edelleen työtään. Ymmärrätkö? Voisit soittaa ja palkata hänet teille karkottamaan nämä henget. Tai ainakin kuuntelemaan ja kertomaan mitä henkiä hän teillä näkee. Ihan luottamuksellisesti tekee työtään.
Juuri marjaa tarkoitin ja sitä että hänet palkkaisit ihan luottamuksellisesti, ei mihinkään telkkariin tietenkään sun kannata lähteä :D
 
Maria Pennanen on oikeasti , voisiko sanoa ammattitaitoinen? tai taitava. Yhdellä läheiselläni on omakohtainen kokemus, ei mitään sellaista kuin siinä tv jutussa vaan kävi Pennasen istunnolla ja sai viestin vietäväksi ystävälleen! Siis ystävän kuolleelta mieheltä . Uskomaton juttu....

Ap:n tarinassa mua huolestuttaa se hella. Jotenkin on vaikea uskoa että joku haluaisi pahaa, mutta ... pahaltahan tuo kuulostaa. :( eikä tapausta voi oikein sivuuttaakaan.
 
"vieras"
Laita risti seinälle, se suojelee. Ja pyydä talolle siunausta. Siellä on ihan selvästi pahoja henkiä ja tossahan on hengenlähtö lähellä. Joka ilta kun rukoilet, niin saat varmasti rauhan. Sano miehelles että haluat talolle siunauksen ihan vaikka vaan oman mielenrauhan takia. Eihän koira ole ulissut? Silloin ainakin tietää että siellä on pahoja henkiä. Oletko käynyt ennen tapahtumia kirkossa, lukenut Raamattua tms? Pahat henget yleensä liikkuvat silloin jos olet menossa lähelle Jumalaa, mutta Jeesuksen nimessä väistyvät.
 
"Violet"
Maria Pennanen on oikeasti , voisiko sanoa ammattitaitoinen? tai taitava. Yhdellä läheiselläni on omakohtainen kokemus, ei mitään sellaista kuin siinä tv jutussa vaan kävi Pennasen istunnolla ja sai viestin vietäväksi ystävälleen! Siis ystävän kuolleelta mieheltä . Uskomaton juttu....

Ap:n tarinassa mua huolestuttaa se hella. Jotenkin on vaikea uskoa että joku haluaisi pahaa, mutta ... pahaltahan tuo kuulostaa. :( eikä tapausta voi oikein sivuuttaakaan.
Itseänikin eniten huolestuttavat tapaukset, jotka olisivat oikeasti voineet koitua vaaraksi. Tässä on tullut monet kerrat jo epäiltyä omaa selväjärkisyyttään, että jos se olenkin minä, joka täällä törttöilen ja unohtelen asioita ja syytän sen jälkeen jotain näkymättömiä. Mutta kyllä se on tullut selväksi että minun muistissani se vika ei ole.

Pidän Pennasen nimen mielessä.
 
"Violet"
Yhdelle kysyjälle vastaus: En ole käynyt kirkossa ennen tapahtumia, kuten aikaisemmin mainitsin niin en ole mikään uskovainen ihminen.

Mahtaisikohan täällä olla paikalla ketään, joka osaisi vastata, tai esittää edes arvailuja, seuraaviin kysymyksiin...
MIKSI juuri tämä talo? Miksi kaikista ihmisitä juuri minä, joka en ole koskaan uskonut mihinkään? Onko se yleistäkin, että tällaista alkaa tapahtua juuri niille jotka eivät mihinkään henkimaailmoihin usko? Ovatko tällaiset tapaukset, sanotaan nyt että henkiä olisivat, jotain täysin minuun tai perheeseeni liittymättömiä, vai voiko se pitää paikkaansa, että joku tähän taloon liittyvä henki täällä vaeltelee?
 
[QUOTE="Violet";23143990]Yhdelle kysyjälle vastaus: En ole käynyt kirkossa ennen tapahtumia, kuten aikaisemmin mainitsin niin en ole mikään uskovainen ihminen.

Mahtaisikohan täällä olla paikalla ketään, joka osaisi vastata, tai esittää edes arvailuja, seuraaviin kysymyksiin...
MIKSI juuri tämä talo? Miksi kaikista ihmisitä juuri minä, joka en ole koskaan uskonut mihinkään? Onko se yleistäkin, että tällaista alkaa tapahtua juuri niille jotka eivät mihinkään henkimaailmoihin usko? Ovatko tällaiset tapaukset, sanotaan nyt että henkiä olisivat, jotain täysin minuun tai perheeseeni liittymättömiä, vai voiko se pitää paikkaansa, että joku tähän taloon liittyvä henki täällä vaeltelee?[/QUOTE]

En osaa sanoa miksi juuri sinä, mutta sen tiedän, että pelko suorastaan ruokkii niitä. :(

Onko talossa tapahtunut jotain "pahaa" ? Miten tai millaisissa oloissa miehen äiti ja sisko ovat kuolleet? Muuta erityistä?

En ole koskaan kuullut että yliluonnollisilla tapahtumilla olisi ollut pahoja "mielessä"... mies asui melkein koko lapsuutensa talossa jossa asui henkiä. Eivät tehneet mitään pahaa kenellekään, kunhan vain oleilivat, mutta koska mieheni pienenä poikana pelkäsi niitä niin hänen yksin ollessaan tapahtui kaikenlaista inhaa... :( :( Lähinnä pelottavaa pienen lapsen mielestä. Mieheni ei kyllä ollut ainoa joka koki outoja, kuuli askelia, tunsi läsnäolon, näki talon vanhan asukkaan yms.... tunsi silityksen poskella yms... Hyrrr, puistattaa ajatuskin. Ovet avautuivat itsekseen niin että kahva painui alas ja ovi aukeni. Kukaan ei kuitenkaan oven takana...
 
"Violet"
Teillä on liian vilkas mielikuvitus, menkää hoitoon
Kiitos rohkaisevasta kommentistasi. Voit uskoa että se auttoi paljon.

Lupaan ihan sinun mieliksesi mennä hoitoon heti kun joku sinun kaltaisesi älykkö tulee todistamaan minun, lapseni, meillä vierailleen naisen ja jopa lemmikkiemme, sekä muiden tässä ketjussa kirjoittaneiden kokemukset mielikuvitukseksi.
 
Saman kokenut
Mulla samanlaisia kokemuksia tosin pienemmässä mittakaavassa, Mutta siis sama asia, vanha talo ja asioita tapahtui, esim. joku käveli öisin rappusissa ja koski minua selkään ym. ym. Epäilin kokoajan että henki oli sittenmmin kuollut mies joka oli rakentanut talomme. Kävin sitten myöhemmin meedion luona joka vahvisti epäilykseni. Mutta siis "kummittelut" loppuivat kun lapsen ristiäisten yhteydessä pappi siunasi kotimme. Sitä suosittelen sinullekin. Ja voit tosiaan yrittää itsekin sanoa ääneen kun epäilet hengen olevan paikalla että "Nyt kaikki ylimääräiset henget poistuvat tästä talosta Jeesuksen Kristuksen nimeen" tms.

Ainiin, ja kertomasi perusteella olen 99% varma että talossa touhuaa miehesi äiti.
 
"Uskis"
Sama juttu mitä muutkin ovat sanoneet, eli rukoile Jeesusta ajamaan ne kummitukset pois, pahat henget eivät yksinkertaisesti kestä jakaa samaa kortteeria Jeesuksen kanssa, koska Hänellä on voima.
Voi olla että et tunne Jumalaa ja ajatus Jumalasta voi pelottaa kanssa, mutta voin sanoa että Hän haluaa teidän parastanne. Rukoilen teille Jumalan rauhaa siihen taloon ja perheeseenne. :)

En tiedä tarkkoja piirteitä kummittelusta, mutta semmoinen tuntuma on tullut että se on talokohtaista, ja ne kummitukset kummittelevat melkein kelle tahansa. Eli usein semmoisessa talossa on tapahtunut aiemmin jotain todella ikävää, ja ne pahat henget ovat jääneet sinne vaeltelemaan.
 

Yhteistyössä