Minä pelkään asua tässä talossa!

  • Viestiketjun aloittaja "Violet"
  • Ensimmäinen viesti
"Minä"
Laitanpa kysymyksen tähän samaan, onko paljon tullut uusia koteja vastaan missä on kummitellut? Asustan tällä hetkellä uudessa kerrostalossa ja välillä kuuluu ääniä asunnosta, ja olen ihan kohta jo sekona.. Olen aika herkkä..
 
kuulostaa tutulta
Seuraavan kerran kun lapsi näkee tädin tai muuta vastaavaa. Käske lapsen sanoa sille että "mene valoa kohti" muutaman kerran. Tai jos itse vaistoat että joku on niin sano itse se vainajalle.

Meillä auttoi vasta kun näkijä katsoi mikä meillä on ja karkotti vainajan. Sen jälkeen lapsi nukkui ja leikki iloisesti omassa huoneessaan. Sitä ei tehny kuukausiin, huusi vain paniikissa aina kun yritin huoneeseen viedä. Ja kotimme painostava ilmapiiri puhdistui kertaheitolla :)
 
"vieras"
hrr,kylläpä alko muakin kylmäämään.Meillä ollut ihan vastaavaa jo vuosia,nyt kiihtyvään tahtiin.Ongelma paikka oli ensiksi tyttäreni huone,nyt myös muissa huoneissa.Mies tekee kuukaudessa yhden viikon yötyötä,ja meillä asioita on joskus vaikkakin harvoin tapahtunut myös miehen kotona ollessa mutta tilanteet ohi kun olen kerennyt miehen herättää.Mieheni luonnollisesti on skeptinen asian suhteen,enkä ymmärrä miksi vaan minä täällä koen noi asiat,joskus myös lapsi.Mutta koitan kaivella tämän ketjun myöhemmin kun nyt mentävä.
 
"Uskis"
Violet, vaikka et uskoisi noiden juttujen olevan pimeydestä, niin kerron silti että Raamatussa puhutaan vainajahengistä. Ne eivät ole vainajia, vaan pahoja henkiä joiden tehtävä on tekeytyä vainajiksi. Harvat oikeat vainajat pyörisivät kämpissä pelottelemassa ihmisiä, oli kyse vaikka edesmenneestä herttaisesta mummosta tai tädistä.
Palaneen käry ja se, että eläimet ja lapset pelkäävät, kertovat usein mistä on oikeasti kyse, eli alakerran touhuista.

Jos mietityttää se että onko Raamattu oikeassa, niin sen voi testata. Eli pyydä Jeesusta heivaamaan ne kummitukset pihalle. Ne eivät kestä Hänen läsnäoloaan. Rauhaa! :)
 
"vieras"
[QUOTE="Uskis";23149495]Violet, vaikka et uskoisi noiden juttujen olevan pimeydestä, niin kerron silti että Raamatussa puhutaan vainajahengistä. Ne eivät ole vainajia, vaan pahoja henkiä joiden tehtävä on tekeytyä vainajiksi. Harvat oikeat vainajat pyörisivät kämpissä pelottelemassa ihmisiä, oli kyse vaikka edesmenneestä herttaisesta mummosta tai tädistä.
Palaneen käry ja se, että eläimet ja lapset pelkäävät, kertovat usein mistä on oikeasti kyse, eli alakerran touhuista.

Jos mietityttää se että onko Raamattu oikeassa, niin sen voi testata. Eli pyydä Jeesusta heivaamaan ne kummitukset pihalle. Ne eivät kestä Hänen läsnäoloaan. Rauhaa! :)[/QUOTE]

Tätä mäkin olen aina miettinyt,lapsena kun näin enkelin en pelännyt yhtään.Nyt nämä asiat jotka meillä on tapahtunut on saanut minussa aikaan pelkoa,suorastaan pakokauhua toisinaan.Vaikea uskoa että se pelko tulisi jostain hyvästä.Tietysti itselleni haluan mieltää että olisi joku tuttu,esim mummini.Mun tapauksissa tilanteet on loppunut kun olen sanonut että mene pois,mutta eivät pysy poissa.En siis ole ap vaan toinen jolla samankaltaisia ongelmia ollut jo joitakin vuosia harvoin ja nyt tilanteet lisääntymään päin.
 
"vieras"
[QUOTE="pelokas";23150128]En ole lukenut ketjua, aloitusteksistä luin vain osan. Mies tällä hetkellä töissä, uskallanko lukea ketjun?[/QUOTE]
Mua rupes ainakin eilen vähän hirvittään, kun luin yöllä. :D Ja yksin siis olin.
 
"Violet"
Mieskin joutui tuossa ennen lähtöään todistamaan yhden oudon asian.

Puuhailin keittiössä, kissa söi keittiön lattialla ja koira makoili keittiön ovensuussa. Mies puuhaili lapsen kanssa. Mies huudahti "(koiran nimi) lopeta!" Koira nosti päätään ja katseli että mikäs nyt. Melkein heti perään mies huusi koiraa toisen kerran "lopettamaan" Siinä vaiheessa minä kysyin mieheltä että mitä ihmettä hän huutaa kun koira makoilee täällä. Mies kävi kummissaan keittiön ovensuussa toteamassa että koira tosiaan on siinä ja lähti kulmat kurtussa takaisin.

Kysyin sitten hetken päästä että mitä koira muka teki, mies sanoi kuulleensa että koira oikein antaumuksella raapi ja järsi jotain ihan lähellä (kova ääni kuulemma). Minä en kuullut tällä kertaa yhtään mitään.

En tiedä sitten mikähän tuokin oli.
 
"vieras"
Miksi et ota yhteyttä Skepsikseen ja tienaa jopa miljoona dollaria!!!!

Skepsiksen haaste ja stipendi
Skepsiksen haaste

10 000€ puhtaana käteen sille, joka tuottaa valvotuissa olosuhteissa paranormaalin ilmiön.
Haasteen säännöt Haasteen säännöt

Tähtitieteen tohtori Hannu Karttunen ja taikuri Iiro Seppänen ovat lupautuneet maksamaan kumpikin 2500€ edellämainitusta kokonaissummasta.

HUOM! Skepsis muistuttaa että tämän 10 000€ haasteen voittaja voi matkustaa Yhdysvaltoihin ja ottaa vastaan myös taikuri James Randin vastaavan haasteen, jolle tämä haaste voi myös toimia esitestinä. Randin palkinto on yli US$1 000 000!
Humanoidistipendi

Haastesumma voidaan maksaa myös humanoidistipendinä 10 000€ puhtaana ulottimeen sille humanoidille, joka itse noutaa stipendin ja antaa samalla DNA (tai vastaavan) -näytteen.

Poikkeustapauksessa summa voidaan myös maksaa (mikäli esimerkiksi henkilötunnuksen tai pankkikortin saanti on osoittautunut humanoidille vaikeaksi) mukana seuraavalle ihmiskontaktiseuralaiselle.
 
"Energiaa"
Yök, miten pelottavaa juttua!
Minua pelotti edellisessä talossamme.
Tein mielikuvaharjoituksia, joissa lähetin pahat energiat ja henget pois avaruuteen, räjäyttelin palasiksi tai annoin enkelien viedä ne pois. Tilalle tilasin hyvää ja kaunista, puhdsata iloa ja enrgiaa. Auttoi.
Nyt asumme uudessa talossa, jota rakennusaikana hallitsi alakuloisuus ja kireys.
Tein täällä puhdistuksen ennen muuttoamme. Ajoin pahat energiat pois ja pyysin uudet hyvät positiiviset tilalle. Jeesuksen Kristuksen nimessä ja enkelien.
Lähetän sinulle etänä voimia ja enkeleitä.
 
"Verna"
Meillä aina iltaisin ja öisin kun istun tietokoneella tai muuten vaan käyn keittiössä niin ikkunaan piirtyy naisen kasvot ja samat kasvoin näin muutama viikko sitten unessanikin. Muutamia selittämättömiä asioita on käynyt kotonakin mutta hirveintä oli tajuta että nainen on äitini äiti (luultavasti) joka on kuollut jo ennen syntymääni enkä siis häntä ikinä ole tavannut. Tässä olen koittanut miettiä että mitäköhän asiaa hänellä mahtaa olla kun ei aiemmin minua ole vaivannut? Ja tosiaan en ole minäkään näihin uskonut aiemmin...
 
huuuii
Itse varmaan tuossa tilanteessa alkaisin laulamaan virsiä tai soittaisin jeesusmusaa kovaan ääneen (youtubesta löytyy), vaikken uskovainen ole.. tuskin kummitukset sellasesta musiikista tykkää
 
....
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23144498:
Tuota noin... eikös kummituksella voisi lyödä rahoiksi?
Monien kotona kun tuntuu ihan säännöllisesti kummittelevan ja asioille on paljon todistajiakin niin eikö kannattaisi ottaa yhteyttä Skepsikseen joka pulittaa kymppitonnin riihikuivaa käteistä sille joka järjestää tutkijoille kummitusshown.
ensin haukutaan mielisairaiksi ja sitten ihmetellään miksi ei nosteta asiasta isompaakin haloota? Miettikääpä nyt vähän. Mieluummin on yksin asian kanssa kuin kuuntelee pilkkaa ja sitten ikävä kyllä saa oikeasti pipit ja jeesustelijatkin kimppuunsa.
 

Yhteistyössä