Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

"vieras"
Housuhame (pitäis kieltää), stringit (naru persvaossa, hyi puistatus), säärystimet vai mitkä ne rullat nilkoissa on (jos ei ole tanssitreeneissä) :D Ne karmaisevan rumat housut jotka on puoleen pohkeeseen?
Frakin hännät :D
 
Farkkupoikien äiti
[QUOTE="...";27232929]Farkut alle kouluikäisillä. Omilla taaperoillani pidän kyllä farkkujen näköisiä leggingsejä, jotka ovat pehmeää kangasta ja joiden kanssa pystyy hyvin liikkumaan.[/QUOTE]

Meillä on lapset (poikia) tykänneet käyttää farkkuja pienestä asti, siis suunnilleen siitä saakka, kun kävellä ovat osanneet. Mutta ei niitä tietenkään kotona pidetä tai ulkoillessa vaan esim. kauppaan mentäessä. Ja monet kerrat ovat pyytäneet farkkuja nimenomaan jalkaan, jos on lähdetty tosiaan johonkin. Ovat lasten mielestä kai niin "cool". :)
 
njp
En tajua tuubitoppeja. Yleensä niitä käyttää ihmiset, joille ne näyttäis olevan liian pieniä. Toinen on sellaiset juhlamekot, joissa on niin jäykkä miehusta (hihattomia/olkaimettomia siis), että rinnat melkein pulpahtaa kääntyessä ulos, kun puku jää paikalleen.
 
"vieras"
Balleriinat :eek: ihan kammottavia kenkiä. Ja toiset on sellaiset ''sandaalit'' joissa on pitkä varsi mutta kantapää ja kärki on auvoinna.
Ja toista mitä en koskaan ymmärtäny kun ne oli muodissa. Et housujen päälle oli laitettu hame. Tai ne oli yhristetty yhdeksi vaatteeksi.
 
"Goddes Hera"
Noista toppaliiveistä, mulla on sellainen mistä lie tullutkin. Aiemmin en myöskään osannut sitä käyttää, mutta esikoisen syntymän jälkeen, syksyllä se olikin pelastus.
Mulla imetysten aikaan rinnat olleet todella arat kylmälle ja tuulelle. Ei tarvinnunees olla kylmä muuten, mutta vähänkin jos tuuli niin alkoi heti särkemään. Silloin tuo oli loistava, huppari tms. alle, niin ei tullut muuten kuuma mutta rinnat oli suojassa.
 
"Viima"
Matalavyötäröiset housut - tuntuu et tippuu jalasta
Haaremihousut - näyttää et on hiukka painava vaippa pääl
Vauvoille ja lapsille nyt on miljoona ymmärtämätöntä vaatetta esim vauvojen takit, farkut,
 
"rrr"
Mä en oo oikein koskaan älynnyt, mihin tarvitaan niitä sormikkaita, mitkä on niinku puolikkaat hanskat. Siis että kämmenen kohdalla on hanska ja sitten sormenpäillä ei olekaan. Se kun ei taas toimi ollenkaan niinku toppaliivi, sormet on jäässä aina.
Varsinkin niissä, joissa ei oo sitä "huppua", jonka vois kääntää siihen päälle.
Mä tykkään noista! Käytän talvisin oikeastaan aina tuollaisia, paitsi toki jos lähden oikeasti moneksi tunniksi ulkoilemaan ja on kylmä. Hanskat ja lapaset jotenkin selittämättömällä tavalla ärsyttää, ja jotenkin tuntuu että sellaisten kanssa ei "voi" kaivaa vaikka huulirasvaa laukusta vaikka se oikeasti sopivan kokoisilla hanskoilla toki onnistuisi, niin sitten tulee sellaista sohlaamista. :D Ja tietysti iPodin rullaa on mahdoton pyörittää hanskojen kanssa. Noihin sormettomiin saa kyllä sormet halutessaan piiloonkin jos oikein paleltaa. :)
 
säpäle harmaana
[QUOTE="vieras";27233060]Verkkopaidat. Kertokaa mikä niissä on jujuna? Miehet kai niitä käyttää?[/QUOTE]

Olen ymmärtänyt, että ne lämmittävät, koska sinne jää sellainen eristävä ilmakerros.
 
Takit, jotka on pituudessaan about ylimpien kylkiluiden kohdalla.

Siis mitä helvetin järkeä on pitää ulkotakkia joka jättää puolet vartalosta paljaaksi?

Legginsit. Tosi kivoja ohuempien housujen kanssa, kun sukkahousuja ei osaa käyttää, mut pitääkö niitä oikeasti käyttää lyhyiden paitojen kanssa ihan sellasenaan? Ja joidenki tennareiden kanssa vieläpä?

Haaremihousut. Varmasti ihan kivat raskauden aikana kotioloissa, mutta...

Bolerot. Sama asia kun tuon takin kanssa. Sitäpaitsi tuntuu järjettömältä maksaa sama hinta pelkistä hioista, kuin kokonaisesta paidasta.
 
"vieras"
[QUOTE="hmm";27233100]Tunika + legginssit -yhdistelmä :x[/QUOTE]

Mut sitä minä olen aina ihmetellyt jotka tätä ihmettelee,että minkälaiset housut tai pökät sitä sitten ''saa'' laittaa tunikan kans? Jos ne trikoo leggarit on vaan niin kivat ni mikä siinä on niin järettömän kamalaa?
Minua ainakin ahdistaa kaikki pillufarkut ja käytän paljon tunikoita. Ja taas normilahkeiset farkut on jotenki tönkköjä päällä tunkan kans. Pidän paljon joko sukkahousumaisia leggareita tai trikoisia <3 ja elämä hymyilee.
 
"vieras"
Se salaisuushan onkin siinä että niitä käsiä nimenomaan ei palele. Tai varmaan palelee, jos pakkasta on 10 eikä siellä alla ole mitään. Mutta esim fleecetakin kanssa toimii.
Mä en oo oikein koskaan älynnyt, mihin tarvitaan niitä sormikkaita, mitkä on niinku puolikkaat hanskat. Siis että kämmenen kohdalla on hanska ja sitten sormenpäillä ei olekaan. Se kun ei taas toimi ollenkaan niinku toppaliivi, sormet on jäässä aina.
Varsinkin niissä, joissa ei oo sitä "huppua", jonka vois kääntää siihen päälle.
Ja mä taas ymmärrän tosi hyvin. Olen miehelleni kutonu paljonki ''ranteenlämmittimiä''ja puolisormikkaita. On konehommissa ja hänellä palelee ja särkee ranteita tosi kovasti jos ne paleltuu. Ja jatkuvasti ei voi pitää kinttaita kädessä.
Tiedän muutamia muitakin ihmisiä jotka niitä käyttää esim eräs kanttori joka sano että lehterillä on kylmä ja pitää kummiskin pystyä soittamaa mut ei voi hanskoja laitta käteen. Ranteen lämmittimet tai puolisormikkaat auttaa paljonki asiaan.
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27233140]Ja mä taas ymmärrän tosi hyvin. Olen miehelleni kutonu paljonki ''ranteenlämmittimiä''ja puolisormikkaita. On konehommissa ja hänellä palelee ja särkee ranteita tosi kovasti jos ne paleltuu. Ja jatkuvasti ei voi pitää kinttaita kädessä.
Tiedän muutamia muitakin ihmisiä jotka niitä käyttää esim eräs kanttori joka sano että lehterillä on kylmä ja pitää kummiskin pystyä soittamaa mut ei voi hanskoja laitta käteen. Ranteen lämmittimet tai puolisormikkaat auttaa paljonki asiaan.[/QUOTE]

Mulla kanssa käy kylmä ranteisiin, näin syksyllä kun ei vielä muuten tarttisi hanskoja niin viima/veto saa ranteet särkemään, joten pakko jotain pitää.
 
"Viima"
[QUOTE="vieras";27233078]Kertokaapa sekin minulle että mitä virkaa on ''pannumyssyllä''. Ei ole tosin vaate ihmiselle vaan kahvipannulle. Sälyykö sen alla oikeesti kahvi kuumana :D[/QUOTE]

Pannukahvi säilyy jopa tuNnin ellei kauvminkin. Keitinkahvista en tiedä
 
----
[QUOTE="vieras";27233119]Mut sitä minä olen aina ihmetellyt jotka tätä ihmettelee,että minkälaiset housut tai pökät sitä sitten ''saa'' laittaa tunikan kans? Jos ne trikoo leggarit on vaan niin kivat ni mikä siinä on niin järettömän kamalaa?
Minua ainakin ahdistaa kaikki pillufarkut ja käytän paljon tunikoita. Ja taas normilahkeiset farkut on jotenki tönkköjä päällä tunkan kans. Pidän paljon joko sukkahousumaisia leggareita tai trikoisia <3 ja elämä hymyilee.[/QUOTE]


Mitkä pillufarkut???? :D
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27233060]Verkkopaidat. Kertokaa mikä niissä on jujuna? Miehet kai niitä käyttää?[/QUOTE]

Paita ei mene ihoon kiinni.

Voit myös lukea vastauksen, jossa pohdittiin läpinäkyvää puseroa. Paita on tavallaan läpinäkyvä, jos se menee ihoon kiinni.
 

Yhteistyössä