Minkä vaatekappaleen olemassaoloa et ymmärrä?

Minä en ymmärrä sukkahousuja. Voiko hankalampaa ja epämukavampaa vaatekappaletta olla! Laitan sukkahousut jalkaan vain pakon edessä, kun ei juhliin oikein muutakaan voi laittaa.

Bolero on myös sellainen, jolle itselläni ei ole käyttöä. En ymmärrä mihin sitä tarvitsisin.

Sen sijaan paljon parjattu toppaliivi on minulla käytössä. Alle joku tuultapitävä pitkähihainen ja toppaliivi päälle, niin pärjään kylmässä. Vielä ei ilkeä untuvatakkia vetää päälle, mutta untuvatoppaliivi lämmittää sopivasti.
 
säpäle harmaana
Sukkahousut minuakin inhottavat ja stringien ylivertaisuutta en oikein tajua. Ja eräs pukeutumissääntö jota en ymmärrä on sandaalit ilman sukkia. Eikö muka ketään muuta ihmistä hierrä ja hiosta sandaalit ihan paljaissa jaloissa? Miksi sinne ei muka voisi laittaa jotain siistejä sukkia väliin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27234129:
Sukkahousut minuakin inhottavat ja stringien ylivertaisuutta en oikein tajua. Ja eräs pukeutumissääntö jota en ymmärrä on sandaalit ilman sukkia. Eikö muka ketään muuta ihmistä hierrä ja hiosta sandaalit ihan paljaissa jaloissa? Miksi sinne ei muka voisi laittaa jotain siistejä sukkia väliin?
Tästä tulikin mieleen jalkine, mitä en ymmärrä ja se on just sandaalit. Ne kerää kaikki hiekat, kivet yms. jutut. Itse en ole koskaan oppinut käyttämään sandaaleja.
TOSIN, tästä tuli myöskin mieleen crocsit, joita itse kyllä käytän. Feikkiversioita, lapsilla on aidot. :ashamed:
 
Ainiin, boleroa mä tykkään käyttä, yleensä jos lähden johonkin ns. bilettämään. Se on just passeli jossain topin päällä, kun kädet jäätyy, mutta mitään toista paitaa en halua laittaa tai ei sovi. Nii ei sitte tuu kylmä. Sitte, kun vielä on ihminen joka hikoaa kainaloista, vaikka olis muuten jäässä, nii bolero on oiva ratkasu siihen.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;27234129:
Sukkahousut minuakin inhottavat ja stringien ylivertaisuutta en oikein tajua. Ja eräs pukeutumissääntö jota en ymmärrä on sandaalit ilman sukkia. Eikö muka ketään muuta ihmistä hierrä ja hiosta sandaalit ihan paljaissa jaloissa? Miksi sinne ei muka voisi laittaa jotain siistejä sukkia väliin?
Sillon vuosia sitten kun käytin sandaaleita niin kyllä mun ainakin piti tunkea sukat sinne alle kun ne hiersi ikävästi paljaita jalkoja.
Sandaalit on kyllä vittumaisia kapistuksia kun kaikki roskat ja hiekat ja ötökät on sitten siellä sandaalissa, ja kuitenkin ne on niin tiukat ettei niitä saa edes ravisteltua pois ottamatta koko läpyskää jalasta pois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;27234161:
Ainiin, boleroa mä tykkään käyttä, yleensä jos lähden johonkin ns. bilettämään. Se on just passeli jossain topin päällä, kun kädet jäätyy, mutta mitään toista paitaa en halua laittaa tai ei sovi. Nii ei sitte tuu kylmä. Sitte, kun vielä on ihminen joka hikoaa kainaloista, vaikka olis muuten jäässä, nii bolero on oiva ratkasu siihen.
Mie käytän esim. kotelomekon kanssa, kun en oikein ilman rintsikoitakaan osaa olla, niin bolero peittää sopivasti myös ylimääräiset olkaimet.
 
Heh, musta ne hame ommeltu loysien housujen päälle -vaatekappaleet on kivannäkosiä! 90-luvun lopullahan ne tuli yhtakkiä kovaan huutoon, ja kaikki mun kaverit naureskeli niille... niin en siten koskaan hankkinu, enkä kai edes sanonut että mä tykkäsin niistä. WTF - miksi, pitäskohän hankkia nyt :D (Tai ommella, ei taida kaupasta loytyä)
Myos säärystimet on musta kivannäkoisiä ja käytänkin joskus! Etenkin jos on viileä ilma ja hame ja pienet kengät mihin ei mikään paksumpi sukka sovi, ovat jopa käytännollisetkin (lisänä on tietysti myos sukkahousut)!

Mutta naisten bodya en kylla oikein käsitä. PAITSI - yksi kaverini saattoi hyvinkin säästyä raiskaukselta tiukan bodyn ansioista; mies kävi kimppuun takaapäin (sivukujalla mutta isomman tien läheisyydessä eli oli kiire) muttei saanut bodya auki ja häipyi.

Tuubitopi
 
tämä pahin
Aika monia vaatekappaleita oon oppinut ymmärtämään, kun on nähnyt tyypin päällä, jolla on kyseiselle vaatteelle soveltuva vartalo, vaate on oikean kokoinen ja täydentää tyyliä. Mutta yksi, mitä en jumalauta ole ikinä ymmärtänyt, enkä ymmärrä, enkä tule ymmärtämään aikuisen ihmisen vaatteena:

LAPPUHAALARIT!

Tulee vaan mieleen, että onkohan lappuhaalareita pitävä aikuinen ihminen psyykkisesti ihan normaalin ihmisen tasolla, vai mikä on ongelma. Siis en voi tälle mielikuvalle mitään, mut näin se on. Usein näkee raskaana olevien päällä, ja olen huomannut, että äitiysvaateosastolla noita onkin paljon myynnissä. Aivan järkyttävä ja lapsellinen vaate, ja sen raskausvatsan kanssa vielä pahempi yhdistelmä.

Jos joku onnistuu näyttämään mulle oikeasti tyylikkäät lappuhaalarit, niin voin muuttaa mieleni.
 
"vieras"
Naisten bodeja en ymmärrä. Enkä sylivauvojen huppareita tai jarrusukkia. Mun mielestä on kauheaa ahtaa vauva sinne huppariin ja sitten kun se makoilee selällään, niin huppu tuntuu olevan tosi epämukavasti sen niskan alla, jos ei sitten laita huppua päähän.
 

Yhteistyössä