Minkälainen olkalaukku miehellänne on?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28935777]Niin. Onhan se nyt ihan perseestä, että jokaista ketjua ei chattailla tukkoon.[/QUOTE]

juuri näin, ketjut kuuluu vittuilla ja haukkua tukkoon

muutenhan jollekkin vois tulla vaikka hyvä mieli
 
"vieras"
Siis ymmärsinkö mä nyt oikein että joidenkin mielestä olkalaukku on sama kuin pitäisi naisten käsilaukkua? Siis esim. läppärilaukku on usein olkalaukku. Onhan tuo omakin mies hirveä ÄIJÄ, karmeet lihakset ja nyrkkeileekin vielä, mutta se taas ei pistäisi reppua selkään kun kuulemma ottaa hartioihin... onhan niissä toki sen verran leveyttä. Perustavarat kuten avaimet, lompakko ja kännykkä menee kyllä taskuihin, mutta yliopistolla pitää usein läppäriä ja erinäisiä papereita mukana, joten olkalaukku on siihen just passeli. Treenikassi sitten erikseen. Tietenkin nykyään on vähän niin, että jos tekee vähän älyllisempää hommaa, tarttee pitää sitä läppäriä mukana. Kyllähän mä ymmärrän, ettei sitä sinne raksalle tule otettua... joten on ehkä vieras käsite, että joutuu kantaan mukanaan jotain muutakin kuin avainta, lompakkoa, kännykkää ja röökiaskia.

Ärsyttikö tämä nyt tarpeeksi näitä homoksi haukkujia?
 
[QUOTE="viola";28935827]Monet väistä palstalaisten miehistä taitaa vielä tunkea lompakonkin farkkujen takataskuun ja pitää sitä hyvin miehekkäänä :D[/QUOTE]

Ei koskaan. Mutta ei hän kanna sälää mukanaan niin paljon että siihen erillistä kassia tarvitsisi.
 
lucifer
[QUOTE="viola";28935827]Monet väistä palstalaisten miehistä taitaa vielä tunkea lompakonkin farkkujen takataskuun ja pitää sitä hyvin miehekkäänä :D[/QUOTE]mies ei edes omista perinteistä lompakkoa,käyttää sellaista siistiä metallista korttikoteloa.vie vähemmän tilaa.
 
mies ei edes omista perinteistä lompakkoa,käyttää sellaista siistiä metallista korttikoteloa.vie vähemmän tilaa.
Jep, en näe mitään syytä miksi kuljettaisin lompakossa vanhoja kuitteja ja muuta roinaa niin että lompakko näyttää kuin sinne olisi viikattu sunnuntain hesari.
Riittää että mukana on luottokortti, kelakortti ja ajokortti. Tämän lisäksi tietysti puhelin ja avaimet.
 
"-p-"
Upea keskustelu. Elän ilmeisesti täysin umpiossa, koska ei mulla ole tullut mieleenkään, että miehen olkalaukku kertoisi jotain hänen miehisyydestään. Mun mies on varmaan kaappihomo, koska hällä on Fred Perryn olkalaukku.
 
"Zap"
Ystävä/tuttavapiiristäni tunnen vain yhden olkalaukkua käyttävän miehen ja hänkin on... hmmm... kuinka sen nyt sanoisin.... hieman metroseksuaali!

En ymmärrä miehenä mitä sinne olkalaukkuun pitäisi laittaa, itselläni menee rahapussi pikkutakin taskussa ja avaimet+kännykkä housuntaskussa. Kesällä kun ei takkia ole, kanniskelen lompakkoa kourassani!
 
M32
[QUOTE="Zap";28936356]En ymmärrä miehenä mitä sinne olkalaukkuun pitäisi laittaa[/QUOTE]Läppäri, kansiollinen papereita, tyypillisesti kirja tai kaksi, suurinäyttöinen puhelin, lompakko, avaimet, eväät, vesipullo ja/tai termari sekä erinäistä päivittäin tarvittavaa sälää. Läppärilaukut ovat pääsääntöisesti aika rumia, salkku tai olkalaukku hoitaa saman tehtävän paljon tyylikkäämmin.
 
Mä ostin miehelle kerran lahjaksi Fred Perry -merkkisen olkalaukun. Kerroin siitä mun ystävälle ja tuli karmea haloo. Ystävä sano mulle, että Fred Perry on rasistinen merkki. Olin aika ihmeissäni, enpä ollut kuullut. No, jossain on voinut jotain tuommaista ehkä lukea, mutta ei kai se nyt yleisesti mikään rasistiksi leimaava merkki ole.
 
"-p-"
Mä ostin miehelle kerran lahjaksi Fred Perry -merkkisen olkalaukun. Kerroin siitä mun ystävälle ja tuli karmea haloo. Ystävä sano mulle, että Fred Perry on rasistinen merkki. Olin aika ihmeissäni, enpä ollut kuullut. No, jossain on voinut jotain tuommaista ehkä lukea, mutta ei kai se nyt yleisesti mikään rasistiksi leimaava merkki ole.
Heh, no ei todellakaan ole rasistinen merkki. Briteissä sitä ehkä käyttävät Burberryn lisäksi chavit ja chavettet (paikalliset teinijuntit), mutta sama ei päde Suomeen. Suomessa Fred Perryä käyttävät nimenomaan ANTIRASISTISET skinit (sekä mun mies ja minä).
 

Yhteistyössä