Missä maissa olet käynyt ?

  • Viestiketjun aloittaja Matkalle mieli!
  • Ensimmäinen viesti
"Mie"
Ruotsi, Norja, Tanska, Viro, Saksa & Belgia (tosin vain pari läpikulkumatkaa ja huoltsikkakahvittelua ;) ), Hollanti, Espanja, Ranska, Portugali, Tsekki, Kreikka, Turkki, Englanti & Skotlanti, Irlanti, USA. Useissa maissa käynyt pari-kolme kertaa, Englannissa asuin viisi vuotta.
 
Ruotsi, Tanska, Espanja, Iso-Britannia, Irlanti, Tanska, Alankomaat, Saksa, Viro, Tshekki, Kreikka, Bulgaria, Turkki, Kypros, Arabiemiraatit, Oman ja Thaimaa. Tänä vuonna tulee ainakin kaksi uutta maata tuohon listaan. =)
 
16 ja 49
Ruosi, Viro, Venäjä, Tanska, Latvia, Belgia, Ranska, Iso-Britannia, Italia, Espanja (siellä Katalonia, Andalusia jossa olen asunutkin vähän aikaa, sekä eri Kanarian saaarilla), Marokko, Kreikka, Tsekki, Hollanti, niin, ja sitten olen lisäksi käynyt semmoisessa maassa kuin Bundesrepublik Deutchland, silloin kun se oli vielä olemassa, ja sielläkin asunut vähän aikaa - nykyisessä yhdistetyssä Saksassa en olekaan vielä käynyt.

Euroopan ulkopuolella siis olen vain Marokossa käynyt, eli vielä on maailmassa enin osa näkemättä. Ikä on 49 vuotta.
 

Yhteistyössä