mistä halpa pitopalvelu?? hääjuhlaan?? voinko kysyä jotain koulua jos on kokki opiskelijoita???

  • Viestiketjun aloittaja apua tarvitseva
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Miksi pitää häät jos tarjoilustakin halutaan vain se halvin?
Öö, kysytkö ihan tosissasi? Tarkoitatko siis että mielestäsi saisi järjestää häät vain, jos on valmis maksamaan kaikesta paljon.

Ja ap:lle, kysy ihmeessä alueen oppilaitoksista, yleensä se onnistuu. Tai he voivat neuvoa eteenpäin.
 
Siis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis meillä on 60hlö häät. elikkäs lähinnä tarjoiluapua tarvittas, jos teen itse kaikki ruuat en voi alkaa maksamaan mitään 2000e pitopalveluista
Tuota noin. Jos et todellakaan "ala maksamaan" mitään 2000 ? pitopalvelusta, niin mikä sun mielestä on 60 hengen realistinen kustannus kun haluat kuitenkin jonkun muun tekemään (pitopalvelu tai kokkiopiskelijat) etkä tee itse?

Tuosta sun mielestä täysin kysymykseen tulemattomasta kahdesta tonnista tulee henkeä kohti 32-33 euroa, en tiedä laskitteko tohon itsenne vielä mukaan. Ei mikään mahdoton pitopalveluhinta jos sen laskee sisältävän kaiken mahdollisen (tarjoilut, ruuanlaitot, astiat, siivouksen jne).

Eli mikä on sun käytettävissä oleva rahamäärä?
 
emppu
Ok! Jos et kerran tarjoiluja halua, niin eihän niistä sitten tarvitse maksaa pitopalvelulle. Monista pitopalveluista saa myös pelkän tarjoilijan. Hinta varmaan n. 30?/tunti/tarjoilija. Tuolle porukalle ehkä 2 tarjoilijaa, vähän riippuen myös ruuista. Yhteensä n. 12-16 tuntia töitä, eli n.360-480? tulisi maksamaan. Edullisemmaksi tulisi varmaan jos löytää jonkun joka tekisi "kuutamokeikkana"
 
huoh
Mitäpä jos teet ruuan valmiiksi,
isoon kattilaan jauhelihakeittoa,laitat monta keittokulhoa rinnakkain pöydälle,
leivät ja maidot ym tykötarpeet sekä
kertakäyttöastiat :D
julistat sitten kovaan ääneen jos ruoka loppuu, lisää ei tule.
Roskapussi jokaisen pöydän päätyyn näin voivat omatoimisesti heittää roskat roskiin :D
Et tarvi tarjoilijoitakaan kun tarjoilu voi pelata näinkin kätevästi :LOL:
On ainakin alle sinun budjetin :D
 
ju
Hyvän ja laadukkaan pitopalvelun voi saada edullisestikin. Itselläni maksoi 24e/nuppi ja siinä oli siis ruoat ja täytekakut ja kaikki mukana. Lisäksi keittiön siivous ja astioiden pesut jne. Oli todella hyvä ja ammattimainen pitopalvelu. Naimisiin.infon kaupungin kehutuin, ja kyse on kuitenkin isostsa kaupungista.

Sen verran vielä, että pitopalvelu on siinä mielessä semmoinen että kannatta hetki käyttää siihen etsimiseen. Nimettäin surkea pitopalvelu näkyy ja hyvä ei. Tietysti on eri asia, jos haluaa vaikkapa pitopalvelun kokin esittävän ruoan menun ja jotain tämmöstä, mutta muuten miten se itse työ sujuu. Jotkut kalliitkin pitopalvelut yksinkertaisesti ovat huonoja ja saa koko hääpari sekä vieraat miettiä koko illan, että miten tässä selvitään.

Eli 60 hlön hääruat ja pitopalvelun voit hyvin saada alle 1500e. Tosin Keravan kilpailutilanteesta jne en tiedä.
 
just
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mitäpä jos teet ruuan valmiiksi,
isoon kattilaan jauhelihakeittoa,laitat monta keittokulhoa rinnakkain pöydälle,
leivät ja maidot ym tykötarpeet sekä
kertakäyttöastiat :D
julistat sitten kovaan ääneen jos ruoka loppuu, lisää ei tule.
Roskapussi jokaisen pöydän päätyyn näin voivat omatoimisesti heittää roskat roskiin :D
Et tarvi tarjoilijoitakaan kun tarjoilu voi pelata näinkin kätevästi :LOL:
On ainakin alle sinun budjetin :D
Kylläpä tämä ihminen kertoo itsestään paljon. On todella naurettavaa tulla toisen kysymysketjuun naljaimaan rahasta ja muista. Erinomaiset häät voi tehdä myös pienellä budjetilla, vieraatkaan eivät sitä huomaa.

Jotenki ihmetyttää, että mistä nämä katkerat ja ääliömäiset ihmiset oikein tulee ja mitä ihmettä heidän elämässää on tapahtunut?

Aplle onnea häihin.
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Mitäpä jos teet ruuan valmiiksi,
isoon kattilaan jauhelihakeittoa,laitat monta keittokulhoa rinnakkain pöydälle,
leivät ja maidot ym tykötarpeet sekä
kertakäyttöastiat :D
julistat sitten kovaan ääneen jos ruoka loppuu, lisää ei tule.
Roskapussi jokaisen pöydän päätyyn näin voivat omatoimisesti heittää roskat roskiin :D
Et tarvi tarjoilijoitakaan kun tarjoilu voi pelata näinkin kätevästi :LOL:
On ainakin alle sinun budjetin :D
Kylläpä tämä ihminen kertoo itsestään paljon. On todella naurettavaa tulla toisen kysymysketjuun naljaimaan rahasta ja muista. Erinomaiset häät voi tehdä myös pienellä budjetilla, vieraatkaan eivät sitä huomaa.

Jotenki ihmetyttää, että mistä nämä katkerat ja ääliömäiset ihmiset oikein tulee ja mitä ihmettä heidän elämässää on tapahtunut?

Aplle onnea häihin.
Tai sitten se kertoo apeestä kaiken
kaikki heti minulle nyt
halutaan kaikki ja hienoimman mukaan mutta kunhan ei vaan maksaa tarvi huh..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Tai sitten se kertoo apeestä kaiken
kaikki heti minulle nyt
halutaan kaikki ja hienoimman mukaan mutta kunhan ei vaan maksaa tarvi huh..
Mä taidan tietää tän ap:n, joka asiassa valittaa samaa rahan puutetta ja tinkaa kuulemma kaikesta :D

Mutta onnea kuitenki.
 
just
No mitäs se haittaa, jos tinkaa? Käsittääkseni ap ei tässä missään puhunut, että pitää olla hienoimman mukaan pitopalvelu naurettavalla hinnalla. Hän kyseli edullista pitopalvelua. Kaksi täysin eri asiaa. Täysin spekuloinniksi menee, jos lähdetään linjalle "taidan tietää ap:n". Tai väännellään sanoja omien tarpeiden mukaan. Pysytään tässä ketjun totuudessa, jossa haetaan siis halpaa pitopalvelua.

On täysin luonnollista, että verrataan hintoja. Ei ole mitään järkeä ottaa jotain palvelua vertailematta. Pitopalveluissa voi tulla todellisia yllätyksiä, joten kannattaa etuktäeen selvittää siivoavatko keittiön (jos on juhlatila vuokrattu) ja entä astiat, kattaus, pitopöydän kattaus (jos sellainen on), pöytiin tarjoilu jnejne. Näissä on suuria eroja.

Suosittelen naimisiinmeneville tuota naimisiin.infoa. Siellä on aika hyvin pitopalveluja käyty läpi ja vähän hintaluokkaakin jopa näytillä, jotta voi vähän laskeskella.
 
Non compos mentis
Meidän häissä ruoka oli omatekoista. Exäni sisko muutaman muun ihmisen avustuksella valmisti ruoat. Vieraita oli noin 200. Ihan taviskeittiössä valmistui useampi ruokalaji kuin ihmeen kaupalla.
 
ap
joo no sitä mä mietinkin että jso teen itse niin mitkä olisi hyvät ja edulliset ruuat ja kuinka monta hlö riittää 60vieraalle.. jos vaan 2 tarjoilemaan? toinen häärää keittiössä ja toinen huolehtii että pöydissä on juotavat ynnä muut.
 
Kysy tarjoilijat ammattikoululta.
Ja tuosta ruuasta, me otettiin pitopalvelusta minihäihimme lämmin ruoka+salaatti+kakku, hinta 10?/hlö. Leivät sun muut sitten ostettiin erikseen. Helppoahan se tietysti oli kun vieraita niin paljon vähemmän :D
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
joo no sitä mä mietinkin että jso teen itse niin mitkä olisi hyvät ja edulliset ruuat ja kuinka monta hlö riittää 60vieraalle.. jos vaan 2 tarjoilemaan? toinen häärää keittiössä ja toinen huolehtii että pöydissä on juotavat ynnä muut.
Meillä oli seisova pöytä. Vuokrasivat sellaiset kalusteet, että ruoka pysyi lämpöisenä ja sai helposti otettua. Näin tarjoilemaan ei tarvittu ketään, riitti yksi kaksi ihmistä huolehtimaan noutopöydästä.
 
Naimisiin.info minäkin suosittelen :)

Meillä oli noin 50hengen häät hiukan paremmassa ruokaravintolassa,oli tarjoilut ruuat koristelut sun muut asiaan kuuluvat härpäkkeet :flower:
hintaa tuli vain 1500e

Kun taas eräällä tuttavallani,
meni samana vuonna naimisiin kuin me
(emme siis silloin tunteneet toisiamme)
he teki kaikki ruuat itse koska halusivat säästää,
hankki paikan ja tarjoilijat,
heillä siis maksoi pelkät tarjoilijat,lautaset,pöytäliinat ja paikka vuokra
sekä itsetehty ruoka enemmän kuin meillä koko paketti tuosta ravintolasta ;)
 
kysymällä löytää edullisemman, esim me kyseltiin vähän jokapaikasta ja kallein olisi ollut 28 e/henkilö, mut kyselemällä saatiin sama ruoka 18e/henkilö. Tuohon 28e ei ois saatu ees "ylijämiä" kotiin vaan ne olisi mennyt pitopalvelun noutopöytään muille maksaville asiakkaille eli se ruoka ois kahteen kertaan sitte maksettu :eek: no 18 e pitopalveluun olin tyytyväinen ja ruoka oli hyvää :p ja saatiin vielä seuraavanakin päivänä herkutella ruoilla häävieraitten kanssa :wave:
 
Lounasvintti
Pyytäkää tarjousta edullisesta avaimet käteen pitopalvelusta Kahvila Lounasvintistä

www.kahvilalounasvintti.fi

Alueena Vantaa, Espoo, Helsinki ja lähikunnat uudellamaalla.
 

Yhteistyössä