Mistä tietää onko lapseni homo?

  • Viestiketjun aloittaja "Huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti
"Huolestunut"
Pyysin 7 vuotiasta poikaani kirjoittamaan joululahjalistan pukille. Listassa hän toivoi mm. pokemon-hahmoja, karvahamsterin ja lelulehdessä näkemäänsä muovisen punaisen leikkimökin ja kertoi kutsuvansa kaverinsa Janin ja Teemun sinne "leikkimään" joka päivä. Minun nuoruudessani kaikki pojat toivoivat leikkiautoja, mutta poikani ei toivonut mitään heteromaista. Hän ei koulussakaan ikinä vietä aikaa tyttöjen kanssa, vaan puhuu koko ajan että mitä kolmosluokkalaiset pojat touhuaa. Minusta alkaa tuntua että hän on homo.. Mitä asialle voi tehdä, ja saako esim lääkäriltä tietoa tällaisesta?
 
[QUOTE="Huolestunut";25278493]Pyysin 7 vuotiasta poikaani kirjoittamaan joululahjalistan pukille. Listassa hän toivoi mm. pokemon-hahmoja, karvahamsterin ja lelulehdessä näkemäänsä muovisen punaisen leikkimökin ja kertoi kutsuvansa kaverinsa Janin ja Teemun sinne "leikkimään" joka päivä. Minun nuoruudessani kaikki pojat toivoivat leikkiautoja, mutta poikani ei toivonut mitään heteromaista. Hän ei koulussakaan ikinä vietä aikaa tyttöjen kanssa, vaan puhuu koko ajan että mitä kolmosluokkalaiset pojat touhuaa. Minusta alkaa tuntua että hän on homo.. Mitä asialle voi tehdä, ja saako esim lääkäriltä tietoa tällaisesta?[/QUOTE]:LOL:
 
"luppis"
Olenko minä nyt sitten lesbo, kun lapsena en todellakaan halunnut nukkeja tai barbeja lahjaksi. Vaan halusin autoja, pyssyjä, robotteja yms "poikien" leluja? Aikuisenpana lähdin opiskelemaan ajoneuvoasentajan ammattia.
Olen kuitenkin mielestäni ihan hetero siinä missä nukeilla lapsena leikkineet tytötkin. Mulla on ihana mies kihlattuna ja kumma kyllä edelleen aseet ja autot ovat erittäin lähellä sydäntäni.
Pitäisikö mun nyt hakeutua lääkäriin kysymään neuvoa?
 
[QUOTE="luppis";25278775]Olenko minä nyt sitten lesbo, kun lapsena en todellakaan halunnut nukkeja tai barbeja lahjaksi. Vaan halusin autoja, pyssyjä, robotteja yms "poikien" leluja? Aikuisenpana lähdin opiskelemaan ajoneuvoasentajan ammattia.
Olen kuitenkin mielestäni ihan hetero siinä missä nukeilla lapsena leikkineet tytötkin. Mulla on ihana mies kihlattuna ja kumma kyllä edelleen aseet ja autot ovat erittäin lähellä sydäntäni.
Pitäisikö mun nyt hakeutua lääkäriin kysymään neuvoa?[/QUOTE]

Olet ja pitäisi.
 
"harmaana"
Tää on niin provo!! Ei monetkaan 7-vuotiaat leiki tyttöjen kanssa, koska "niistä saa tyttöpöpöjä". Itsekään en lapsena leikkinyt tyttöjen leluilla saatika edes tyttöjen kanssa ja olen myöskin suuntautunut miesvaltaisille aloille ja ihan täysin hetero olen, en lespo. Ja jos poikasi olisikin homo, niin mitähän se lääkäri sille voisi tehdä? Ehkä sinun pitäisi pyytää neuvoja itsellesi, että miten oppisit suvaitsevammaksi.
 
"Joopajoo"
[QUOTE="Huolestunut";25278493]Pyysin 7 vuotiasta poikaani kirjoittamaan joululahjalistan pukille. Listassa hän toivoi mm. pokemon-hahmoja, karvahamsterin ja lelulehdessä näkemäänsä muovisen punaisen leikkimökin ja kertoi kutsuvansa kaverinsa Janin ja Teemun sinne "leikkimään" joka päivä. Minun nuoruudessani kaikki pojat toivoivat leikkiautoja, mutta poikani ei toivonut mitään heteromaista. Hän ei koulussakaan ikinä vietä aikaa tyttöjen kanssa, vaan puhuu koko ajan että mitä kolmosluokkalaiset pojat touhuaa. Minusta alkaa tuntua että hän on homo.. Mitä asialle voi tehdä, ja saako esim lääkäriltä tietoa tällaisesta?[/QUOTE]

Ei ihmisen seksuaalisuus ole kehittynyt vielä tuossa iässä. Kyllä tuossa iässä leikittiin lääkärileikkejäkin sekä poikien että tyttöjen kanssa, mutta kyllä kaikista niistäkin pojista ihan heteroita kasvoi.

Kaikki kuvailemasi asiat on liitetty sukupuoliin yhteiskunnan puolelta. On ihan normaalia että pojat leikkivät poikien kanssa ja tytöt tyttöjen kanssa. Se että ihailee vanhempia poikia on täysin luonnollista.

Tietysti voi olla että hänestä kehittyy homo, mutta sille et sitten mitään voi tehdä, eikä sitä lääkäri paranna. Mutta asioiden kieltäminen häneltä vain pahentaa asioita, oli sitten hetero tai homo.
 
"johan"
Munpa poika ihmetteli kovin kun joku oli hänelle sanonut ettei pojat voi pussailla keskenään..enkä viellä osannut epäillä siitäkään että hän homo olisi :) Ja jos onkin niin yhtä paljon se äiti silti rakastaa.
 
"Minä"
Munkin 7 vuotias ei halua kuulemma koskaan naimisiin ja sanoo, että poikien kanssa tanssiminen on kivaa. Taitaa olla aika yleistä muiden poikien, etenkin vähän isompien, ihannointi tuossa iässä.
 
aiwann
[QUOTE="Joopajoo";25278948]Ei ihmisen seksuaalisuus ole kehittynyt vielä tuossa iässä. Kyllä tuossa iässä leikittiin lääkärileikkejäkin sekä poikien että tyttöjen kanssa, mutta kyllä kaikista niistäkin pojista ihan heteroita kasvoi.

Kaikki kuvailemasi asiat on liitetty sukupuoliin yhteiskunnan puolelta. On ihan normaalia että pojat leikkivät poikien kanssa ja tytöt tyttöjen kanssa. Se että ihailee vanhempia poikia on täysin luonnollista.

Tietysti voi olla että hänestä kehittyy homo, mutta sille et sitten mitään voi tehdä, eikä sitä lääkäri paranna. Mutta asioiden kieltäminen häneltä vain ..
[/QUOTE]

noinhan se on, paitsi jos keskustellaan uskovaisten kanssa niin silloin homous pitää muistaa vaihtaa synnynnäiseksi ja vielä tieteen piikkiin :)
 
ei hyvää päivää
Mä en kertakaikkiaan kestä näitä idiootteja. Vaikkao olisi miten provo niin tuntuu, että ei kai näitä ihmisiä voi oikeasti olla olemassa???? :headwall:
 
[QUOTE="Huolestunut";25278493]Pyysin 7 vuotiasta poikaani kirjoittamaan joululahjalistan pukille. Listassa hän toivoi mm. pokemon-hahmoja, karvahamsterin ja lelulehdessä näkemäänsä muovisen punaisen leikkimökin ja kertoi kutsuvansa kaverinsa Janin ja Teemun sinne "leikkimään" joka päivä. Minun nuoruudessani kaikki pojat toivoivat leikkiautoja, mutta poikani ei toivonut mitään heteromaista. Hän ei koulussakaan ikinä vietä aikaa tyttöjen kanssa, vaan puhuu koko ajan että mitä kolmosluokkalaiset pojat touhuaa. Minusta alkaa tuntua että hän on homo.. Mitä asialle voi tehdä, ja saako esim lääkäriltä tietoa tällaisesta?[/QUOTE]

:O :LOL:

mun 7v poika toivoi nukenvaunuja. Se ei ole eikä oo koskaan ollu pätkääkään kiinnostunu pikkuautoista, autoradoista taikka star wars legoista. Se leikkii eniten tyttöjen kanssa, koulussa sen paras ystävä on tyttö. En silti jaksa uskoa että hän olisi homo.
 
Pelimies pienestä pitäen. Haalii tytöt itselleen jo lapsena. :whistle:
Juu siis sillä on jo 2 tyttöä jotka on sanonu että ne menee sen kanssa naimisiin isona. Ja sillä on tapana liehitellä tyttöjä:availee niille ovia ja kehuu niiden ulkonäköä. Tää sen paras ystävä (joka siis on tyttö) kun muutti meidän taloyhtiöön niin mun poika avasi ensimmäisen keskustelun hänen kanssaan sanomalla näin: "hei kaunis neiti! Onpa sulla ihana mekko!" :D Siitä on nyt pari vuotta aikaa ja ne on kuin paita ja peppu sen tytön kanssa :D ovat samalla luokallakin. Mun kaverin poika on myös samalla luokalla on tosi käärmeissään kun mun poika ei kuulemma ikinä leiki koulussa sen kanssa vaan on kaikki välitunnit tämän tytön kanssa.
 
viisas ihminen
Voi tyhymä. homous ei ooo sairaus. se on sitä samaa et naine rakastaa miestä. mut se vaaa on et mies rakastaa miestä. jos sun poikas isompana näkis tän uskoisin et se ei kyllä tykkäis. ja voihan se olla niinki et sun poikas vaan vaikuttaa homomaiselta.
T.Y.H.M.Ä I.H.M.I.N.E.N.!.
 

Yhteistyössä