Mitä HITTOA?Tilasin tuolta sisukas.net vaatteita

  • Viestiketjun aloittaja ?????
  • Ensimmäinen viesti
?????
3vkoa sitten, oli vielä aika iso tilaus lapselle. Maksoin tilauksen pankkitilille 2,5vkoa sitten ja siitä tulikin heti viesti että "tilaus maksettu". Eli maksu meni perille. Ihmettelin missä paketti viipyy ja kirjauduin tunnuksillani tuon paikan sivuille ja siinä luki: tilauksen tila: NOUDETTU. Asun siis ihan eri paikkakunnalla ja kaukana ko. liikkeestä. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa??
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, mee linjoja pitkin, ne ei vastaa s-posteihin ja heil on vaikka mitä säätöjä aina.. valitsin huonoimman mahdollisen nettikaupan, mun mielestä :D
Voi ei.. olen ennen tilannut mm. wilmis ja lastenmetsola-nimisestä kaupoista ja ikinä ei ole ollut ongelmia... tämä oli eka kerta kun käytän tuota sisukasta
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
juu, mee linjoja pitkin, ne ei vastaa s-posteihin ja heil on vaikka mitä säätöjä aina.. valitsin huonoimman mahdollisen nettikaupan, mun mielestä :D
Voi ei.. olen ennen tilannut mm. wilmis ja lastenmetsola-nimisestä kaupoista ja ikinä ei ole ollut ongelmia... tämä oli eka kerta kun käytän tuota sisukasta
juu, wilmis ja lastenmetsola, baobabbaby, minq toimiikin hyvin, mutta tuo sisukas on iiiihan oma lukunsa :-/
 
vierailija
vitsillä/huumorilla väännetyn viestin, mikä mua ainakin rupes ärsyttämään vielä enemmän. Ikinä enää en sisukkaasta tilaa, vaan etsin muksuille vaatteet muualta.

Alkuperäinen kirjoittaja ?????:
3vkoa sitten, oli vielä aika iso tilaus lapselle. Maksoin tilauksen pankkitilille 2,5vkoa sitten ja siitä tulikin heti viesti että "tilaus maksettu". Eli maksu meni perille. Ihmettelin missä paketti viipyy ja kirjauduin tunnuksillani tuon paikan sivuille ja siinä luki: tilauksen tila: NOUDETTU. Asun siis ihan eri paikkakunnalla ja kaukana ko. liikkeestä. Mitä ihmettä tuo tarkoittaa??
 
eiköhän
Se tilaus sieltä perille löydä, vaikka toi Sisukkaan asiakaspalvelu on vähän erikoista. Vähän tuntuu että kukaan ei oikein ehdi sitä puljua kunnolla hoitaa. En itsekään sieltä enää juuri mitään tilaa, ellei ole joku sellainen mitä muualta ei saa, kun aina kestää tosi kauan ja -posti ei saa ketään kiinni.
 
vieras
mä oon muutaman kerran tilannu sieltä ja ihan hyvin on sujunu, viikossa maksusta on vaatteet tullu. Mut kyllä ymmärrän et harmittaa, jatka vaan pommittamista ja jos ei muu auta niin kerro heille (sähköpostilla) että seuraavaksi otat kuluttaja asiamieheen yhteyttä ;)
 
mullakin huono kokemus
siitä on jo varmaan vuosi aikaa, kun tilasin puljusta. tilasin 2 kpl paitoja ja monen s-postiviestin jälkeen eivät sitten löytäneetkään toista maksettua paitaa liikkeestään. mä kun olin kuvitellut säästäväni niissä toimitusmaksuissa ja sitten ehdottivat että otan kalliimman (ja maksan lisää) paidan. joo-o. palauttivat toki rahan tililleni, mutta toiste en sieltä tilaa vaikka onkin kivoja vaatteita. onneksi niitä kivoja saa muualtakin.
 
ap
"olen kirjoittanut tietoihin että tilaus on noudettu liikkeestämme, tarkistan asiaa vielä varastolta ja palaan asiaan".

SIIS ASUN 400km PÄÄSSÄ LIIKKEESTÄ!! Miten siellä voi lukea noudettu, kun en sitä ole todellakaan noutanut?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"olen kirjoittanut tietoihin että tilaus on noudettu liikkeestämme, tarkistan asiaa vielä varastolta ja palaan asiaan".

SIIS ASUN 400km PÄÄSSÄ LIIKKEESTÄ!! Miten siellä voi lukea noudettu, kun en sitä ole todellakaan noutanut?
Uskomatonta... Koska se olisi noudettu sieltä? Sanoiko siitä mitään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei kai kukaan ole voinut saada käsiinsä sitä pakettikorttia mikä postista lähetetään?
Hei lähettääkö noi lastenvaatenettikaupat yleensä pakettikorttia? Minä tilasin Kuperkeikasta ja aloin ihmetellä kun ei tilausta kuulu ja laitoin heille viestiä. Lähettivät seurantakoodin ja sanoivat että pitäisi olla jo postissa. Postissa kieltäytyivät antamasta pakettia ilman pakettikorttia tai seurantakoodia ja väittivät ettei kaikilta firmoilta tule pakettikorttia jos ei ole tehty sopimusta. Ihmetyttää vain että mistä minun olisi pitänyt tietää milloin paketti on postissa kun ei mitään ilmoitusta saa ja seurantakoodinkin sain vasta kysyttäessä.
 
postilainen
Alkuperäinen kirjoittaja sirppi ja vasara:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ei kai kukaan ole voinut saada käsiinsä sitä pakettikorttia mikä postista lähetetään?
Hei lähettääkö noi lastenvaatenettikaupat yleensä pakettikorttia? Minä tilasin Kuperkeikasta ja aloin ihmetellä kun ei tilausta kuulu ja laitoin heille viestiä. Lähettivät seurantakoodin ja sanoivat että pitäisi olla jo postissa. Postissa kieltäytyivät antamasta pakettia ilman pakettikorttia tai seurantakoodia ja väittivät ettei kaikilta firmoilta tule pakettikorttia jos ei ole tehty sopimusta. Ihmetyttää vain että mistä minun olisi pitänyt tietää milloin paketti on postissa kun ei mitään ilmoitusta saa ja seurantakoodinkin sain vasta kysyttäessä.
Joo, kaikista firmoista ei enää tule pakettikorttia. Niissä tapauksissa koodi tulee yleensä esim. puhelimeen tai sähköpostilla. Ihan oikein ovat postissa toimineet, ettei ilman koodia pakettia ole annettu. Ja postin koosta riippuen saattaa olla mahdotontakin.
 
vieras
ainakin baobabbabystä tulee aina sähköpostiin se lähetystunnus, sitä nettikauppaa olen siis itse pääasiassa olen käyttänyt... ja mitä olen sisukkaalle ollut ostoksilla, niin tosiaan, varmaan saat sieltä näsäviisaan vastauksen, sellaista sieltä yleensä tulee... =)
 
unikuu108
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
"olen kirjoittanut tietoihin että tilaus on noudettu liikkeestämme, tarkistan asiaa vielä varastolta ja palaan asiaan".

SIIS ASUN 400km PÄÄSSÄ LIIKKEESTÄ!! Miten siellä voi lukea noudettu, kun en sitä ole todellakaan noutanut?
en tiedä sisukkaasta mut onko heillä tietyn summan jälkeen postikulutonta?mietin et maksoitko postit? ja toinen et onko siellä ostoskorissa tilattaessa nouto ja postitus? niin et kait nyt siitäkin näkisi et miten asiakas sen halusi..

mut mä joskus sisukkaalta kyselin et miks eivät päivitä verkkokauppaa vaan jotain tiettyä tuotetta etsiessä kaikki kokovaihtoehdot pitää kokeilla huomatakseen ettei heillä ole edes kyseistä tuotetta..vastaus oli et ei aika riitä päivittämään..
 
kiitos ei
sisukas on nettikauppojen pohjasakkaa, ovat haukanneet liian ison kakun eivätkä pysty sitä hoitamaan kunnolla

ihmettelen että kuka sieltä enää mitään viittii tilata kun samoja vaatteita ja halvemmalla saa muistakin nettikaupoista

kerran asioin ja se riitti, oli aikamoista kämmäilyä alusta loppuun
 
ärsyyntynyt
Itse laitoin tänään kyseiseen firmaan sähköpostia ties kuinka monennen kerran. Tilaus maksettu jo melkein kuukausi sitten, mutta eivätpä ole vieläkään vaivautuneet sitä postittamaan. Viikko sitten viimeksi kyselin, missä mennään. Lupasivat selvittää asiaa, eipä ole sen jälkeen pihaustakaan sieltä suunnalta kuulunut. Ensimmäinen ja viimeinen kerta, kun tuosta puljusta mitään tilaan.
 

Yhteistyössä