Mitä Isälle

Meillä isä saa taikataikinaan painetut jalkojen ja käden jäljet, maalasin nätin siniseksi ja punasen sydämen (ja kirjotin "For papa, Oiva 8 months)

Minusta isänpäivä on kuitenkin enempi lapselta-isälle juttu... eli tästä edespäinkin aion keksiä jotain mikä on enempi lapselta kun minulta...
 
pyydä tuolta mitä nyt-palstalta taikataikinan ohje! siellä se usein kiertää.
mä en oo sitä vielä ottanut ylös.

siitä kuitenkin saa tehtyä kaikkea askartelujuttuja ja sit se paistetaan uunissa matalassa lämpötilassa
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 18:47 äiti 75 kirjoitti:
meillä kans eka isän päivä,ostin tyynyliinan ja painettiin kangasväreillä pojan (10kk) kädet ja jalat.pitäis olla ainakin pitkä aikanen. :)



ihan oikeesti sait painettua? mä koitin painaa vähän yli 1-vuotiaan omia vuosi sitten, mut ei onnistunu millään... siis ihan sormivärillä pahville korttia, mut vaan jalat onnistu. sormiin ku sai väriä, niin tietysti puserteli sitä sormien välistä ja lätsytteli ja taputti niin etten saanu edes puoliväkisin pidettyä sormia suorana painoa varten... :/
 
äipykkä
Mellä askarreltiin muki johon tytön kädenkuva. Piirsin vain paperille, leikkasin irti, sinitarralla mukiin kiinni ja tupsuttelin väriä muualle mukiin, joten käsdenjälki jäi valkoseksi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 10:17 äipykkä kirjoitti:
Mellä askarreltiin muki johon tytön kädenkuva. Piirsin vain paperille, leikkasin irti, sinitarralla mukiin kiinni ja tupsuttelin väriä muualle mukiin, joten käsdenjälki jäi valkoseksi...
millä värillä? mulla on jossain jotain akryylimaalia, lasiin ja posliiniin tarkotettua.. voikohan sitä vaan tupsutella vai onko pakko käyttää siihen tarkotettua sivellintä? ja millä voi tupsutella?
 
äipykkä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 10:22 honiska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 10:17 äipykkä kirjoitti:
Mellä askarreltiin muki johon tytön kädenkuva. Piirsin vain paperille, leikkasin irti, sinitarralla mukiin kiinni ja tupsuttelin väriä muualle mukiin, joten käsdenjälki jäi valkoseksi...
millä värillä? mulla on jossain jotain akryylimaalia, lasiin ja posliiniin tarkotettua.. voikohan sitä vaan tupsutella vai onko pakko käyttää siihen tarkotettua sivellintä? ja millä voi tupsutella?
Akryylimaalilla minä sen tein. pinta jää vvähän karheaksi mutta minusta siitä tuli ihan kivan näköinen. itse tupsuttelin paperitollolla, mutta huomasin ettei se ollut paras mahd. vaihtoehto kun siitä meinasi irrota palasia. Suosittelisin käyttämään jonkinmoista sientä tai sitten tuorekelmua tolloksi ja sillä:)
 

Yhteistyössä